Fair enough.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik wilde grasmaaien had ik wel een rijtjeshuis gekocht.
Mijn voortuintje is wel helemaal betegeld.quote:
Meer herfstjassen kopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik laatst een herfstjas gekocht in de sale met het idee 'straks zoek ik er een en kan ik er geen vinden en mag ik de volle mep betalen'. Nu zie ik overal leukere herfstjassenin de sale.
Daar heb ik meer dan 250 dagen in zittenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de laatste GTA gedownload. Eens kijken of dat wat is.
Praktischquote:
Kan echt nietquote:
Heul wel.quote:
En die krijg je er nooit meer uit. Geen kwart seconde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik meer dan 250 dagen in zitten
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Praktisch
Ik hou niet van groen
Ik zou wel nog depressiever worden als ik nu de hele tijd naar buiten kijk en ook compleet betegelde achtertuin zie. Ik vind het wel fijn dat het zo mooi groen is achter mijn huis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Praktisch
Ik hou niet van groen
Zulke mensen kunnen beter geen huis met tuin hebben.quote:
of muren schoonmaken met de hogedrukspuitquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Je hebt ook zo'n spel dat je kan doen alsof je aan het grasmaaien bent volgens mij.
Dan mag je er ook geen gebruik van maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Praktisch
Ik hou niet van groen
Ik heb nog geen seconde de behoefte gevoeld om zoiets te willen spelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
of muren schoonmaken met de hogedrukspuit
Of in het echt te doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde de behoefte gevoeld om zoiets te willen spelen.
Dan kan ik net zo goed de galerij hier schoonmaken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde de behoefte gevoeld om zoiets te willen spelen.
Geen seconde spijt van echter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die krijg je er nooit meer uit. Geen kwart seconde.
Welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet haten op mijn voorkeur
Staat geen zon op in de middagquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stig mag niet klagen als ie te warm heeft met zijn tegeltuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |