Oh ik zie dat je linkjes in ieder geval heb weggehaald nu. Dat is in ieder geval al iets. Thanksquote:
Vroeger als kind in de 90ies een Sega Master System gehad naast de PC, maar sindsdien eigenlijk alleen gamen via de PC. Muis en toetsenbord en achter een bureau toch altijd feel fijner dan een controller en bijv. op de bank.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:55 schreef rival het volgende:
Maar op de console vind ik dit soort spellen niet fijn, dus speel ze nooit meer.
Topics verwijderen kan ik niet volgens mij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik zie dat je linkjes in ieder geval heb weggehaald nu. Dat is in ieder geval al iets. Thanks
Sommige games zijn wel fijn spelen op de bank.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger als kind in de 90ies een Sega Master System gehad naast de PC, maar sindsdien eigenlijk alleen gamen via de PC. Muis en toetsenbord en achter een bureau toch altijd feel fijner dan een controller en bijv. op de bank.
Ook gekkenhuissimulaties? Leuk!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag dat je tegenwoordig van de meest triviale dingen simulator games hebtVaatwasser simulator en zo. Gekkehuis.
Kan ik me goed voorstellen. Komt denk ik ook door de complexiteit van het type spellen dat ik meestal speel, voornamelijk simulations and grand strategy dus. Die lenen zich beter voor met muis & toetsenbord.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sommige games zijn wel fijn spelen op de bank.
Segaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger als kind in de 90ies een Sega Master System gehad naast de PC, maar sindsdien eigenlijk alleen gamen via de PC. Muis en toetsenbord en achter een bureau toch altijd feel fijner dan een controller en bijv. op de bank.
Als het goed is wel hoor of dat moet veranderd zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Topics verwijderen kan ik niet volgens mij.
[..]
Sommige games zijn wel fijn spelen op de bank.
Komt eraan: https://store.steampowere(...)al_Asylum_Simulator/quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook gekkenhuissimulaties? Leuk!
Oh dat zou misschien nog wel geinig zijn ja. Dat als je ver genoeg komt dat je dan US kunt spelen of zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook gekkenhuissimulaties? Leuk!
Ja je kan het niet zo gek bedenken of ze hebben het volgens mij tegenwoordig. Het is niet allemaal topkwaliteitsspel maar jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag dat je tegenwoordig van de meest triviale dingen simulator games hebtVaatwasser simulator en zo. Gekkehuis.
Dat wel idd. En shooters speel ik ook het liefste op PC.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Komt denk ik ook door de complexiteit van het type spellen dat ik meestal speel, voornamelijk simulations and grand strategy dus. Die lenen zich beter voor met muis & toetsenbord.
Whutquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Komt eraan: https://store.steampowere(...)al_Asylum_Simulator/
Dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Komt denk ik ook door de complexiteit van het type spellen dat ik meestal speel, voornamelijk simulations and grand strategy dus. Die lenen zich beter voor met muis & toetsenbord.
Niet allemaal. Dat is nogal een understatement.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je kan het niet zo gek bedenken of ze hebben het volgens mij tegenwoordig. Het is niet allemaal topkwaliteitsspel maar ja
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
Je hebt ook zo'n spel dat je kan doen alsof je aan het grasmaaien bent volgens mij.
Loop dan even met een niet-aangesloten maaier over kunstgras heen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Voor als je wel gras wil kunnen maaien, maar je of geen gras hebt of je er allergisch voor bent?
Voor mensen als @CherryLips en @Dr_Flash met een balkon ofzo. Zou niet weten waarom je daar behoefte aan hebt als je je eigen tuin moet doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Voor als je wel gras wil kunnen maaien, maar je of geen gras hebt of je er allergisch voor bent?
Goose simulator.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dat is toch anders want dan zie je geen resultaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Loop dan even met een niet-aangesloten maaier over kunstgras heen.
Als ik wilde grasmaaien had ik wel een rijtjeshuis gekocht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor mensen als @:cherrylips en @:dr_flash met een balkon ofzo. Zou niet weten waarom je daar behoefte aan hebt als je je eigen tuin moet doen.
Tegeltuingenotquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik wilde grasmaaien had ik wel een rijtjeshuis gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |