SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Dying whore's cancer heater!!!!!!
oh jee.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk eerder door je hoge cholesterol
Ik heb morgenavond mensen over de vloer. Even m'n nieuwe decks proberen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: [..] Gewoon casual via Spelltable.
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond mensen over de vloer. Even m'n nieuwe decks proberen.
Tuvasa met een heleboel enchantments en pure jank met gyruda. Alle even cmc clone creatures er in. Met de perfecte flips vanaf de eerste keer zouden er in magisch sprookjesland 96 kaarten gemilled kunnen worden dacht ik
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*gaat rond met koffie en thee
Yesquote:
huh, jij zit toch in een heel andere tijdzone?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yesnet ontbeten. Daarna heb ik een fles verse kokosnootmelk gehaald en nu ben ik thuis
Hoe is het daar?
Ik dacht er ook net aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, jij zit toch in een heel andere tijdzone?
Ballie slaapt gewoon tot de middag en lacht met ons klootjesvolk die nu al op kantoor zitquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie slaapt gewoon tot de middag en lacht met ons klootjesvolk die nu al op kantoor zit
Ja ontbijt wat laatquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, jij zit toch in een heel andere tijdzone?
Hoe laat is het nu dan daar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Nee sta om half 7 op
heb al een uur op de loopband gedaan en squats en touwtje gesprongen
je moet wat, zonder werkquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Nee sta om half 7 op
Dit steektquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie slaapt gewoon tot de middag en lacht met ons klootjesvolk die nu al op kantoor zit
Hier ook. En ik verwacht regen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag is het bewolkt , misschien troost dat je een beetje
Het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:11 schreef Koen66 het volgende:
Het zou toch vandaag hel en verdoemenis worden qua weer?
Ja, ik ben geweest.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je gisteren naar de gym geweest?
Ik niet, ga vandaag
Heel goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke ga ik maar mijn sportkleding aantrekken
welke snelheid?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:47 schreef bitterbal het volgende:
Nee sta om half 7 op
Elke etb is 4 kaarten Millen. Dan een kloon terug halen en copy maken van gyruda. Weer 4 kaarten Millen. Rinse and repeat.quote:
nice. en ook wel nasty.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke etb is 4 kaarten Millen. Dan een kloon terug halen en copy maken van gyruda. Weer 4 kaarten Millen. Rinse and repeat.
Ja en verder doet het deck niks. Het is puur afgaan op de clones.quote:
Netjes welquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welke snelheid?
Ik hield het gisteren tien minuten achter elkaar vol op 7,7 km/h.
hehe. dus het zal vaak genoeg niet werken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en verder doet het deck niks. Het is puur afgaan op de clones.
Keer daarvoor moest ik nog vier minuten wel even twee minuten rustig wandelen, om daarna nog twee minuten te gaan. Volgende doel is om dit dus vol te houden en dan met incline te gaan doen en natuurlijk om mijn hartslag lager te houden.quote:
Klopt. Maar ik vond het idee gewoon leuk om te bouwenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hehe. dus het zal vaak genoeg niet werken.
5.2 snelheid maar incline level 7quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welke snelheid?
Ik hield het gisteren tien minuten achter elkaar vol op 7,7 km/h.
Loopband heb ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden gedaan. Toen kon ik 10km/u wandelen, kwartier langquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Keer daarvoor moest ik nog vier minuten wel even twee minuten rustig wandelen, om daarna nog twee minuten te gaan. Volgende doel is om dit dus vol te houden en dan met incline te gaan doen en natuurlijk om mijn hartslag lager te houden.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
En dit doe ik dan een uur met na 30 min level 8
Denk dat ze fitgirl wil worden om met ons rondjes te kunnen lopenquote:
Je zit op een site van de overheid?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit gaat lekker. Ik wilde iets verwerken. Krijg een foutmelding. Klik op annuleren, krijg een foutmelding.
It's not a bug, it's a feature.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit gaat lekker. Ik wilde iets verwerken. Krijg een foutmelding. Klik op annuleren, krijg een foutmelding.
Dat is toch een concertzaalquote:
Zo erg dat je zin in je zin al weg isquote:
Ze hebben het water uit het meer weggepompt.quote:
Misschien heeft ie wel weer een update nodig, kun je weer even een uurtje wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Same. Voornamelijk door de foutmeldingen.
gooit laptop uit raam-gevoelens krijg ik er bij.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo erg dat je zin in je zin al weg is
Toch te weinig geslapen blijkbaarquote:
Gewoon rustig aan doen. Als er storing is, kun je er niets aan doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Same. Voornamelijk door de foutmeldingen.
gooit laptop uit raam-gevoelens krijg ik er bij.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel weer een update nodig, kun je weer even een uurtje wat anders gaan doen
35 graden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
Goede weersvoorspelling voor zaterdag
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik het zwembad weer opzettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker bakken en braden in de buitenluchtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
35 graden.
Het zou toch 29 worden.
Ik krijg nog gewoon 25 te zien op de app.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heet gaat het niet worden gelukkig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
eitje bakken op de motorkap.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker bakken en braden in de buitenlucht
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ers-besteld-dark-web
[ afbeelding ]
quote:Voor zover bekend is geen van de moorden daadwerkelijk uitgevoerd en zijn alle opdrachtgevers opgelicht door de mensen achter de website.
Toch neemt de politie de moordopdrachten hoog op, want de opdracht geven is al een zwaar strafbaar feit en mogelijk lopen slachtoffers daadwerkelijk gevaar.
Ok Bassiequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eitje bakken op de motorkap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |