SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Woordspelingquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:17 schreef Ama het volgende:
@:bondage Ja maar dan is er toch niks ingewikkeld aan het hele verhaal als ik het snap.
Ja, echt...quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee topics vol ingewikkelde grappen en een teleurstellend aantal mensen die het snappen.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee topics vol ingewikkelde grappen en een teleurstellend aantal mensen die het snappen.
Maar weet je het nu? Of moet ik je nog een keer vragen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Mummies vind ik beetje eng, liggen er al zolang.
Ik wist het al een paar berichten geleden?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar weet je het nu? Of moet ik je nog een keer vragen?
quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
@:Ama, vraag maar of het het eens een keertje wil laten zien.
Ah, kwartje is gevallenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist het al een paar berichten geleden?
Niet iets voor Ama.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
@:Ama, vraag maar of het het eens een keertje wil laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet iets voor Ama.Ja sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wie is hier nou stoned dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die rent nu meteen de deur uit.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fles, ik hoor dat er ergens een kwartje ligt.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Wie is hier nou stoned dan.Ik ben op dit moment helder van geest. Geen middelen gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schijnbaar toch niet helemaal helder.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment helder van geest. Geen middelen gebruikt
Als ik nu een liter koffie drink dan kun je me oprapen...quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
@:ettovanbelgie heeft vast nog wel een litertje ofzo over.
Is dit een soort quizvraag waarbij wij moeten raden waar het over gaat?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Compleet ook wel mijn eigen schuld, maar Ambar schoot maar niet op tijdens het wandelen
Ambar wilde gewoon niet doorlopen. Einde.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dit een soort quizvraag waarbij wij moeten raden waar het over gaat?
Lijkt erop dat Rusland op de laatste benen loopt. Hopelijk kan er daar een betere overheid komen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Welja 500 miljoen voor Oekraïne, da's een koopje
in de bonus.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Welja 500 miljoen voor Oekraïne, da's een koopje
Dus Poetin is niet meer onomstreden? Dat nieuws heb ik gemistquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt erop dat Rusland op de laatste benen loopt. Hopelijk kan er daar een betere overheid komen.
Het westen is aan aan het sturen op meerdere kleinere Staten.
Het is Rusland. Denk dat het heel lang gaat duren voor dat uit de cultuur daar gesleten is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk kan er daar een betere overheid komen.
Ja snap ik. Ik maak het ook vaak groter dan het is, misschien ook de onderliggende angst, dat er meer opvallende fibromen bij gaan komen. Want die angst is er bij mij best wel....quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geloof dat je toen korte mouwen had.
Uiteindelijk zag ik het ook wel, want ik wist het van te voren al. Maar punt blijft dat het in mijn mening je uiterlijk niet definieert.
Ja, denk meer van hetzelfde.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is Rusland. Denk dat het heel lang gaat duren voor dat uit de cultuur daar gesleten is.
Nohquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn weer naar huis
Mijn zus had hem wel snel gevangenquote:
Niet de pan in?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn weer naar huis
quote:
Eckte pro's gebruiken een autoclickerquote:
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan (geloof me, ik weet hetquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja snap ik. Ik maak het ook vaak groter dan het is, misschien ook de onderliggende angst, dat er meer opvallende fibromen bij gaan komen. Want die angst is er bij mij best wel....
Ik had vroeger zo'n plugin waarmee je kon berekenen wat de meest efficiënte aanschaf was op ieder moment.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eckte pro's gebruiken een autoclicker
Leuk feitje: hij zit nu pas net 6 maandenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:47 schreef Koen66 het volgende:
Whehehehe de economische cijfers staan Trump niet aan, dus ontslag voor de dame van het statistiekbureau
ja CookieMonster, een javascript plugin, die heeft iedereen. Zonder dat is er weinig aan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n plugin waarmee je kon berekenen wat de meest efficiënte aanschaf was op ieder moment.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk feitje: hij zit nu pas net 6 maanden
Maar in NL spelen we accordeon voor koeienquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm, maar uiteindelijk is er met ook weinig aan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja CookieMonster, een javascript plugin, die heeft iedereen. Zonder dat is er weinig aan.
Hij heeft alles al dusdanig naar de pleuris geholpen dat het niet meer erger kanquote:
ja duurt alleen wat langer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, maar uiteindelijk is er met ook weinig aan.
Kan ook best 5 maanden zijn of 8. Kan het niet meer aan statistiekmevrouw vragen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder leuk feitje hij zit er nog 3,5 jaar.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kende wel iemand die was geëlektrocuteerd. Maar of dat dan iets anders is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Is geëlektriseerd een woord![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)selfie-te-nemen.html
Is een woord, zou eerder zeggen geëlektrocuteerd. Maar volgens mij moet de geëlektriseerde dan dood zijn...quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:59 schreef Koen66 het volgende:
heb je ook zo'n zin in gegratineerde naaktslakken?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
@:ettovanbelgie heeft vast nog wel een litertje ofzo over.
Hoaxquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft een leven ofzo@:4EverBlackEyed
Oh ja dat was bij vriend wel het geval ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Is een woord, zou eerder zeggen geëlektrocuteerd. Maar volgens mij moet de geëlektriseerde dan dood zijn...
Hij heeft in dit geval geluk gehadquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kende wel iemand die was geëlektrocuteerd. Maar of dat dan iets anders is.
😑😑😑😑😑quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je ook zo'n zin in gegratineerde naaktslakken?
Was je naar de KiepCriep?quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Is een woord, zou eerder zeggen geëlektrocuteerd. Maar volgens mij moet de geëlektriseerde dan dood zijn...
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben er inmiddels een disclaimer bij gezet
[..]
Technisch gezien zal het vast wel kloppen, maar elektrisering is een term die Belgen gebruiken. Geen verrassing natuurlijk omdat Nu ook door DPG is overgenomen![]()
![]()
Ja maar die vriend raakte denk ik ook iets meer stroom aan. Moest bezig in een stroomhuisje maar stroom was er niet afgehaald.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij heeft in dit geval geluk gehad
@Amaquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
KiepCriep staat nog niet in het groene boekje
Geëlectrocuteerd betekent tot aan de dood.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kende wel iemand die was geëlektrocuteerd. Maar of dat dan iets anders is.
Ja, ietwat ongebruikelijk maar wel correct voor een niet dodelijk incident.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Nee gewoon naar de keukenquote:
Wat is dat nou weer?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft een leven ofzo@:4EverBlackEyed
Beetje als trouwen dusquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Geëlectrocuteerd betekent tot aan de dood.
M.I. van KiepCriep in de keukenquote:
Ja dat je sociale dingen doet enzoquote:
Als die kutbelgen het maar latenquote:
quote:
Die stond gelukkig niet bij mij in de keukenquote:
Ligt er ook aan hoe je het aanraakt... Op de bovenleiding van een trein staat een behoorlijke spanning met grote stroom, raak dat verkeerd aan en je bent pleite...quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar die vriend raakte denk ik ook iets meer stroom aan. Moest bezig in een stroomhuisje maar stroom was er niet afgehaald.
Dat is zowel tragisch als een opluchtingquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die stond gelukkig niet bij mij in de keukenIk heb het gewoon zelf moeten bakken
Zo erg is koken nou ook weer niet dat je het als tragedie moet omschrijvenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is zowel tragisch als een opluchting
Koken... Enige wat ik zelf maak zijn wraps en dingen op de BBQ gooien, verder is het over het algemeen vriendin die voor me kooktquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo erg is koken nou ook weer niet dat je het als tragedie moet omschrijven
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Koken... Enige wat ik zelf maak zijn wraps
Euforische wraps?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Koken... Enige wat ik zelf maak zijn wraps en dingen op de BBQ gooien, verder is het over het algemeen vriendin die voor me kookt
Gewoon eerst goed inpakken danquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Bij mij brand de helft toch aan...
Hmm volkoren wraps met gerookte zalmquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Koken... Enige wat ik zelf maak zijn wraps en dingen op de BBQ gooien, verder is het over het algemeen vriendin die voor me kookt
Van benauwdheid?quote:
De wraps die jij maakt op de BBQ gooien is wel wat sadistischquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik doe geen wraps op de BBQ gooienquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De wraps die jij maakt op de BBQ gooien is wel wat sadistisch
Op de fiets?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van fitness. Er stond een harde woei op weg naar de fitness.
Ess is volgens mij redelijk vanille, maar wel slim.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:20 schreef bondage het volgende:
Ik was trouwens in de veronderstelling dat @:essnhills geen idee had waar het over ging, want onschuldig. Ik had het mis...
Dat laatste sowieso.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ess is volgens mij redelijk vanille, maar wel slim.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan nog weet ik het te verpesten![]()
Wou vanmiddag soep opwarmen en heb het aan laten branden
Of met gekookte courgetteringen, octopus en vanillevlaquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmm volkoren wraps met gerookte zalm
Neequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of met gekookte courgetteringen, octopus en vanillevla
Ohja vanillequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de ergstequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:20 schreef bondage het volgende:
Ik was trouwens in de veronderstelling dat @:essnhills geen idee had waar het over ging, want onschuldig. Ik had het mis...
Ja, maar dan tijdens het hardlopenquote:
Vanille is sowieso met bijna alles de lekkerste smaakquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vanille-ijsquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanille is sowieso met bijna alles de lekkerste smaak
Stille wateren, diepe grondenquote:
Noem je mij nou de lekkerste?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanille is sowieso met bijna alles de lekkerste smaak
Vanille milkshakequote:
Wil je een stukje krokante kiep?quote:
Ik heb nog bourbon vanille in de vriezer liggenquote:
Jaquote:
quote:
Aww.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit op de bank en Âmbar ligt op bed. Ik voel mij soort van in de steek gelaten en gedumpt
Nietszeggende smaak, die viezigheid opwektquote:
quote:
Ach, het waren 2 mooie wekenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit op de bank en Âmbar ligt op bed. Ik voel mij soort van in de steek gelaten en gedumpt
Waarom heb ik een hond als hij niet naast mij wilt liggen op de bank?quote:
Ik denk dat de hanen van de buurvrouw dan af gaanquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even wat harder in de vlinderstruik roepen dat je kiep wilt.
Oh dat is wel erg vers.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat de hanen van de buurvrouw dan af gaan
Gaat hij op de bank liggen als je naast hem in bed gaat liggen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom heb ik een hond als hij niet naast mij wilt liggen op de bank?
Ach mijn kat is bijna de hele dag buiten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom heb ik een hond als hij niet naast mij wilt liggen op de bank?
Nee dan liggen we samen op bed en moet ik hem over zijn buikje en borst aaienquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaat hij op de bank liggen als je naast hem in bed gaat liggen?
Och meid wat een werk ook.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dan liggen we samen op bed en moet ik hem over zijn buikje en borst aaien
Tsja welkom in de wereld van huisdierenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben niets meer dan de persoon waardoor hij naar buiten mag en wandelen.
Als hij dat zelf kon dan was ik overbodig
Haha je hebt een hond met kat software gekocht.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben niets meer dan de persoon waardoor hij naar buiten mag en wandelen.
Als hij dat zelf kon dan was ik overbodig
Ik kan bevestigen dat ik tegenwoordig een soort slaaf ben.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha je hebt een hond met kat software gekocht.
Eksters vol zout.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had een stuk of 1000 krioelende maden in de gft bak![]()
![]()
Aan de straat gezet, zout eroverheen.
Hebben eksters die hele zwerm opgevroten
als je echt van em af wilt:quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Die gaat 6 dec mooi mee in de zak van Sinterklaas. Is ongeveer in de richting.
Daarover gesproken: waar in Spanje vaart Sinterklaas eigenlijk heen?
Kinkyquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ik tegenwoordig een soort slaaf ben.
Alleen bepaalde dieren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
als je echt van em af wilt:
Deense dierentuin wil huisdieren en paarden om aan roofdieren te voeren
Naar zijn huis, hè.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Die gaat 6 dec mooi mee in de zak van Sinterklaas. Is ongeveer in de richting.
Daarover gesproken: waar in Spanje vaart Sinterklaas eigenlijk heen?
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
[ [url=https://mediaproxy.tvtropes.org/width/1200/https://static.tvtropes.o(...)eja_q.jpg]afbeelding[/url] ]
een levende handdoek toch?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ik tegenwoordig een soort slaaf ben.
Monitofquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; ik heb er niets mee te maken!
"Roept hij nou dat hij kiep heeft?"quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
Ja dat werkt alleen als je een schattig katje bent hoor want als iemand nu gewoon voor mijn deur staat te bleren dan doe ik lekker niet open.
is de functie schoonmaker nog beschikbaar? ik zoek er nog 1quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook. Meerdere functies heb ik tegenwoordig.
Ook niet voor mij?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
Ja dat werkt alleen als je een schattig katje bent hoor want als iemand nu gewoon voor mijn deur staat te bleren dan doe ik lekker niet open.
Wat je zegt ben je zelfquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nietszeggende smaak, die viezigheid opwekt
Ik stuur je een app als reminder.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet steeds m'n ereader op te laden.
:Vquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
Tja als je het over de duivel hebt..
[ link | afbeelding ]
Ik zei toch dat die kat echt een soort radar heeft.
Als je nou dichtbij had gewoond.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
is de functie schoonmaker nog beschikbaar? ik zoek er nog 1
Nee dat is echt te laat, mijn waarde vriend.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DAAR MOET een kopje koffie IN!!!
O, ik heb er net nog eentje opquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat is echt te laat, mijn waarde vriend.
Na 19.00 geen koffie meer voor mij.
Maar dan slaap je wel gewoon goed en lekker op tijd?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik heb er net nog eentje op
Whutquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet steeds m'n ereader op te laden.
Je bent toch geen mietquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar dan slaap je wel gewoon goed en lekker op tijd?
Ik heb nog een dubbele espresso voor me staan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik heb er net nog eentje op
Zet je hem expreso sterkquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb nog een dubbele espresso voor me staan.
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:59 schreef Ama het volgende:
En nu ligt ze op schoot. Ze denkt ik laat Ambar eens zien hoe het moet.
Bij bol hebben ze een redelijke DG aanbieding https://www.bol.com/nl/nl(...)cups-voor-21-/408937quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Verstandige man. Vast een Hagenees. 💚💛quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:52 schreef Haags het volgende:
[..]
O ja, ik zou nu al in slaap kunnen vallenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar dan slaap je wel gewoon goed en lekker op tijd?
Paddestoelkoffie?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig nog even en ga ook bijna op vakantie. Ga na de vakantie weer eens speuren op leuke aanbiedingen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bol hebben ze een redelijke DG aanbieding https://www.bol.com/nl/nl(...)cups-voor-21-/408937
Vergeet m niet op te laden.quote:
Zit je in een andere tijdszone?quote:
HIER JIJquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:58 schreef Shii het volgende:
[..]
3,2/10quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen weer in Nederland
quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen weer in Nederland
Droog 'ie wel een beetje?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik beweerde ook nergens dat ie goed was
Ettooooooquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht maar
- zwengelt stormmachine aan
Dat is wel lekker als je dan in bed ligt met dat geluid.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht maar
- zwengelt stormmachine aan
80 miljoen Zimbabwe dollarsquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh meteen Koen mijn rekeningnummer even geven.
Dat is zeker ¤5 omgerekend ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
80 miljoen Zimbabwe dollars
hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Twee keer 75 gram Milka. Meer kan je er niet van kopen.quote:
chocoverslaafde muis gespotquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Twee keer 75 gram Milka. Meer kan je er niet van kopen.
Waar komt dat gerucht vandaan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
Ik hoor dat we bij @:koen66 moeten zijn voor chocola?
Deelt 'ie gratis chocolade uit?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
Ik hoor dat we bij @:koen66 moeten zijn voor chocola?
Ik heb zo mijn bronnenquote:
Hij schijnt wel 2 hele Milka repen te hebbenquote:
Oh is dat alles? Ik heb er meerquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij schijnt wel 2 hele Milka repen te hebben
Level up ↑quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, inclusief dramatische bouwlampverlichting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
⬆️quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, inclusief dramatische bouwlampverlichting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:05 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)anse-zeesterren.html
Arme Patrick
Beter dan NWSquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
even vlinder volproppen met van die sint-nicolaas chocolademuizen
inspirerend topic dit
Ik lees daar hooguit mee, ga me te snel ergeren aan van die types daarquote:
Ik luister wel eens naar de Hukkelfukkers. Dat is een band die in het Vlaams (of in een dialect daarvan) zingt. Best wel prima...quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
even vlinder volproppen met van die sint-nicolaas chocolademuizen
inspirerend topic dit
Die proppen vlinders volquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik luister wel eens naar de Hukkelfukkers. Dat is een band die in het Vlaams (of in een dialect daarvan) zingt. Best wel prima...
Ja moest even een beetje creatief klooienquote:
Allesquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:36 schreef Ama het volgende:
Nog 13 uur om te bedenken wat ik allemaal uit Duitsland wil halen bij de supermarkt.
Cola, rumquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:36 schreef Ama het volgende:
Nog 13 uur om te bedenken wat ik allemaal uit Duitsland wil halen bij de supermarkt.
Dat is natuurlijk de werkelijke reden.quote:
Dat is toch veel te warm.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
Ik kruip net weer heerlijk onder mijn dekbed.
Neequote:Op maandag 4 augustus 2025 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch veel te warm.
Ik lig alleen onder een laken en dat is al te warm.quote:
Heb jij standaard koorts ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig alleen onder een laken en dat is al te warm.
Nee?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij standaard koorts ofzo?
Heb jij het koud dan, ik lig ook enkel ondr een laken en heb het warmquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij standaard koorts ofzo?
Dat lig ik al de hele zomerquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
Ik kruip net weer heerlijk onder mijn dekbed.
Nicequote:Op maandag 4 augustus 2025 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn deck heeft gewonnen @:Dud0r
Gewoon casual via Spelltable.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:01 schreef dud0r het volgende:
Was het een toernooi @:luctor.et.emergo ? Of gewoon casual potjes?
Ik denk eerder door je hoge cholesterolquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien komt het nog door de fitness dat mijn lichaam nog warm is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |