heb je ook zo'n zin in gegratineerde naaktslakken?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
@:ettovanbelgie heeft vast nog wel een litertje ofzo over.
Hoaxquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft een leven ofzo@:4EverBlackEyed
Oh ja dat was bij vriend wel het geval ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Is een woord, zou eerder zeggen geëlektrocuteerd. Maar volgens mij moet de geëlektriseerde dan dood zijn...
Hij heeft in dit geval geluk gehadquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kende wel iemand die was geëlektrocuteerd. Maar of dat dan iets anders is.
😑😑😑😑😑quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je ook zo'n zin in gegratineerde naaktslakken?
Was je naar de KiepCriep?quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Is een woord, zou eerder zeggen geëlektrocuteerd. Maar volgens mij moet de geëlektriseerde dan dood zijn...
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben er inmiddels een disclaimer bij gezet
[..]
Technisch gezien zal het vast wel kloppen, maar elektrisering is een term die Belgen gebruiken. Geen verrassing natuurlijk omdat Nu ook door DPG is overgenomen![]()
![]()
Ja maar die vriend raakte denk ik ook iets meer stroom aan. Moest bezig in een stroomhuisje maar stroom was er niet afgehaald.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij heeft in dit geval geluk gehad
@Amaquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
KiepCriep staat nog niet in het groene boekje
Geëlectrocuteerd betekent tot aan de dood.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kende wel iemand die was geëlektrocuteerd. Maar of dat dan iets anders is.
Ja, ietwat ongebruikelijk maar wel correct voor een niet dodelijk incident.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Is geëlektriseerd een woord![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)selfie-te-nemen.html
Nee gewoon naar de keukenquote:
Wat is dat nou weer?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft een leven ofzo@:4EverBlackEyed
Beetje als trouwen dusquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Geëlectrocuteerd betekent tot aan de dood.
M.I. van KiepCriep in de keukenquote:
Ja dat je sociale dingen doet enzoquote:
Als die kutbelgen het maar latenquote:
quote:
Die stond gelukkig niet bij mij in de keukenquote:
Ligt er ook aan hoe je het aanraakt... Op de bovenleiding van een trein staat een behoorlijke spanning met grote stroom, raak dat verkeerd aan en je bent pleite...quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar die vriend raakte denk ik ook iets meer stroom aan. Moest bezig in een stroomhuisje maar stroom was er niet afgehaald.
Dat is zowel tragisch als een opluchtingquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die stond gelukkig niet bij mij in de keukenIk heb het gewoon zelf moeten bakken
Zo erg is koken nou ook weer niet dat je het als tragedie moet omschrijvenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is zowel tragisch als een opluchting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |