Eckte pro's gebruiken een autoclickerquote:
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan (geloof me, ik weet hetquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja snap ik. Ik maak het ook vaak groter dan het is, misschien ook de onderliggende angst, dat er meer opvallende fibromen bij gaan komen. Want die angst is er bij mij best wel....
Ik had vroeger zo'n plugin waarmee je kon berekenen wat de meest efficiënte aanschaf was op ieder moment.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eckte pro's gebruiken een autoclicker
Leuk feitje: hij zit nu pas net 6 maandenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:47 schreef Koen66 het volgende:
Whehehehe de economische cijfers staan Trump niet aan, dus ontslag voor de dame van het statistiekbureau
ja CookieMonster, een javascript plugin, die heeft iedereen. Zonder dat is er weinig aan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n plugin waarmee je kon berekenen wat de meest efficiënte aanschaf was op ieder moment.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk feitje: hij zit nu pas net 6 maanden
Maar in NL spelen we accordeon voor koeienquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm, maar uiteindelijk is er met ook weinig aan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja CookieMonster, een javascript plugin, die heeft iedereen. Zonder dat is er weinig aan.
Hij heeft alles al dusdanig naar de pleuris geholpen dat het niet meer erger kanquote:
ja duurt alleen wat langer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, maar uiteindelijk is er met ook weinig aan.
Kan ook best 5 maanden zijn of 8. Kan het niet meer aan statistiekmevrouw vragen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder leuk feitje hij zit er nog 3,5 jaar.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kende wel iemand die was geëlektrocuteerd. Maar of dat dan iets anders is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Is geëlektriseerd een woord![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)selfie-te-nemen.html
Is een woord, zou eerder zeggen geëlektrocuteerd. Maar volgens mij moet de geëlektriseerde dan dood zijn...quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Is geëlektriseerd een woord![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)selfie-te-nemen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |