Aww.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit op de bank en Âmbar ligt op bed. Ik voel mij soort van in de steek gelaten en gedumpt
Nietszeggende smaak, die viezigheid opwektquote:
quote:
Ach, het waren 2 mooie wekenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit op de bank en Âmbar ligt op bed. Ik voel mij soort van in de steek gelaten en gedumpt
Waarom heb ik een hond als hij niet naast mij wilt liggen op de bank?quote:
Ik denk dat de hanen van de buurvrouw dan af gaanquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even wat harder in de vlinderstruik roepen dat je kiep wilt.
Oh dat is wel erg vers.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat de hanen van de buurvrouw dan af gaan
Gaat hij op de bank liggen als je naast hem in bed gaat liggen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom heb ik een hond als hij niet naast mij wilt liggen op de bank?
Ach mijn kat is bijna de hele dag buiten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom heb ik een hond als hij niet naast mij wilt liggen op de bank?
Nee dan liggen we samen op bed en moet ik hem over zijn buikje en borst aaienquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaat hij op de bank liggen als je naast hem in bed gaat liggen?
Och meid wat een werk ook.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dan liggen we samen op bed en moet ik hem over zijn buikje en borst aaien
Tsja welkom in de wereld van huisdierenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben niets meer dan de persoon waardoor hij naar buiten mag en wandelen.
Als hij dat zelf kon dan was ik overbodig
Haha je hebt een hond met kat software gekocht.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben niets meer dan de persoon waardoor hij naar buiten mag en wandelen.
Als hij dat zelf kon dan was ik overbodig
Ik kan bevestigen dat ik tegenwoordig een soort slaaf ben.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha je hebt een hond met kat software gekocht.
Eksters vol zout.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had een stuk of 1000 krioelende maden in de gft bak![]()
![]()
Aan de straat gezet, zout eroverheen.
Hebben eksters die hele zwerm opgevroten
als je echt van em af wilt:quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Die gaat 6 dec mooi mee in de zak van Sinterklaas. Is ongeveer in de richting.
Daarover gesproken: waar in Spanje vaart Sinterklaas eigenlijk heen?
Kinkyquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ik tegenwoordig een soort slaaf ben.
Alleen bepaalde dieren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
als je echt van em af wilt:
Deense dierentuin wil huisdieren en paarden om aan roofdieren te voeren
Naar zijn huis, hè.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Die gaat 6 dec mooi mee in de zak van Sinterklaas. Is ongeveer in de richting.
Daarover gesproken: waar in Spanje vaart Sinterklaas eigenlijk heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |