Koken... Enige wat ik zelf maak zijn wraps en dingen op de BBQ gooien, verder is het over het algemeen vriendin die voor me kooktquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo erg is koken nou ook weer niet dat je het als tragedie moet omschrijven
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Koken... Enige wat ik zelf maak zijn wraps
Euforische wraps?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Koken... Enige wat ik zelf maak zijn wraps en dingen op de BBQ gooien, verder is het over het algemeen vriendin die voor me kookt
Gewoon eerst goed inpakken danquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Bij mij brand de helft toch aan...
Hmm volkoren wraps met gerookte zalmquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Koken... Enige wat ik zelf maak zijn wraps en dingen op de BBQ gooien, verder is het over het algemeen vriendin die voor me kookt
Van benauwdheid?quote:
De wraps die jij maakt op de BBQ gooien is wel wat sadistischquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik doe geen wraps op de BBQ gooienquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De wraps die jij maakt op de BBQ gooien is wel wat sadistisch
Op de fiets?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van fitness. Er stond een harde woei op weg naar de fitness.
Ess is volgens mij redelijk vanille, maar wel slim.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:20 schreef bondage het volgende:
Ik was trouwens in de veronderstelling dat @:essnhills geen idee had waar het over ging, want onschuldig. Ik had het mis...
Dat laatste sowieso.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ess is volgens mij redelijk vanille, maar wel slim.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan nog weet ik het te verpesten![]()
Wou vanmiddag soep opwarmen en heb het aan laten branden
Of met gekookte courgetteringen, octopus en vanillevlaquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmm volkoren wraps met gerookte zalm
Neequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of met gekookte courgetteringen, octopus en vanillevla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |