It's not a bug, it's a feature.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit gaat lekker. Ik wilde iets verwerken. Krijg een foutmelding. Klik op annuleren, krijg een foutmelding.
Dat is toch een concertzaalquote:
Zo erg dat je zin in je zin al weg isquote:
Ze hebben het water uit het meer weggepompt.quote:
Misschien heeft ie wel weer een update nodig, kun je weer even een uurtje wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Same. Voornamelijk door de foutmeldingen.
gooit laptop uit raam-gevoelens krijg ik er bij.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo erg dat je zin in je zin al weg is
Toch te weinig geslapen blijkbaarquote:
Gewoon rustig aan doen. Als er storing is, kun je er niets aan doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Same. Voornamelijk door de foutmeldingen.
gooit laptop uit raam-gevoelens krijg ik er bij.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel weer een update nodig, kun je weer even een uurtje wat anders gaan doen
35 graden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
Goede weersvoorspelling voor zaterdag
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik het zwembad weer opzettenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker bakken en braden in de buitenluchtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
35 graden.
Het zou toch 29 worden.
Ik krijg nog gewoon 25 te zien op de app.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heet gaat het niet worden gelukkig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
eitje bakken op de motorkap.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker bakken en braden in de buitenlucht
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ers-besteld-dark-web
[ afbeelding ]
quote:Voor zover bekend is geen van de moorden daadwerkelijk uitgevoerd en zijn alle opdrachtgevers opgelicht door de mensen achter de website.
Toch neemt de politie de moordopdrachten hoog op, want de opdracht geven is al een zwaar strafbaar feit en mogelijk lopen slachtoffers daadwerkelijk gevaar.
Ok Bassiequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eitje bakken op de motorkap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |