quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:13 schreef AnneX het volgende:
Waarschuwing: oorwurm. 🎼 🎶Ah nou, ik zit toch al in de B-Bubble sinds ik deze pc bingeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://podcastluisteren.(...)utch-Beatles-Podcast
Zuiderdiep? Ja die hebben alle dorpen aan de Mondenweg, met uitzondering van 1e Exloërmond en Nieuw-Weerdingequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een bijzondere plek! Inderdaad een stukkie uit de buurt vanuit regio Utrecht.
Wel leuk om heel wat Haagse straatnamen te herkennen. In de Exlostraat stond de Mulo😎
Aha..linkje doorgestuurd. Merci.🍀quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah nou, ik zit toch al in de B-Bubble sinds ik deze pc binge![]()
https://podcastluisteren.(...)utch-Beatles-Podcast
Dat is goed voor een boost van de natuurlijke gistquote:
Lief dat je het vraagt. Denk niet dat ik het al hier gedeeld had. De staaroperatie was een succes. Van 30% naar 60% zicht. Maar helaas heeft het verder geen verandering gebracht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis!
En voordat ik het vergeet, hoe is de oogbehandeling van je vader gegaan @:Sarabi of heb je dat al verteld en heb ik er overheen gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 06-08-2025 08:07:02 ]
Boksquote:
Ik sliep amper, maar was wel zo wakker om mijn spullen noodzakelijk voor 'de bereiding' te ontdooien te leggen.quote:
Lijstje liggen klaar voor verse boodschappen morgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik sliep amper, maar was wel zo wakker om mijn spullen noodzakelijk voor 'de bereiding' te ontdooien te leggen.
[ Bericht 45% gewijzigd door AnneX op 06-08-2025 12:37:28 ]
Mandje mee met een zwarte kat erin, ladder laten bezorgen om scheef over de balie te zetten, suiker potje kapot gooien enz enz die dagquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:49 schreef Blues het volgende:
Jongus ik heb voor 95% zekerheid dat vrijdag de 13e (ha ha) maart mijn allerlaatste werkdag gaat zijn![]()
Kaasdoek heb je zeker morgen of overmorgen nodig? Zo niet haal het dan van het lijstje, ik heb er 3 (en echt nooit alle 3 tegelijk nodig)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lijstje liggen klaar voor verse boodschappen morgen.
Altijd lastig qua hoeveelheden. Een toet voor 4 personen wil ik dan verdubbelen naar 8 bijv.
Alsof niet iedereen (té) veel meeneemt om iedereen te laten proeven.
In ieder geval ook lege bakjes mee, anders zitten Lucky en Flip met de klieken. 😉
Net gezocht naar de kaasdoek in de kasten en nog te ruimen dozen. Nada.
Ook op de lijst.
Wat lekker dat er een datum is. Een punt om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:49 schreef Blues het volgende:
Jongus ik heb voor 95% zekerheid dat vrijdag de 13e (ha ha) maart mijn allerlaatste werkdag gaat zijn![]()
Tja…vrijdag nodig. En als je het opstuurt…ook geen garantie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kaasdoek heb je zeker morgen of overmorgen nodig? Zo niet haal het dan van het lijstje, ik heb er 3 (en echt nooit alle 3 tegelijk nodig)
Ja ik merk dat ik een soort mentale rust heb hierdoor!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat lekker dat er een datum is. Een punt om naar uit te kijken.
Dat vind ik zooooooooo lekker, ik zit in mijn up aan de balie en al vanaf half 3 niemand meer in de wachtkamer t/o mijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:57 schreef fietsie het volgende:
Je kan hier nu echt een kanon afschieten... de mensen met vroege diensten zijn weg.
En het gebouw lijkt aan deze kant daardoor gewoon al leeg.
Ja toch, vind ik ook!!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:59 schreef flipsen het volgende:
@:Blues: Geweldige datumIk heb wel wat met "aparte" data. Zo heb ik er bewust voor gekozen 1 dag te wachten met het inschrijven van Tipica Reizen bij de KvK...6 ipv 5 juni, in 2006... 666
Stoere katquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin is weer, min of meer, goedgekeurd. Schildklier medicatie slaat goed aan, ze is wel weer wat afgevallen en heeft nu ook een hartruisje (kan door de schildklierproblemen komen). Binnenkort een bloeddrukmeting.
Ze was heel braaf, de dierenarts (een nieuwe) wil wel meer van dit soort klanten
Mooi bericht. 👍🏼 hele geruststelling weer.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin is weer, min of meer, goedgekeurd. Schildklier medicatie slaat goed aan, ze is wel weer wat afgevallen en heeft nu ook een hartruisje (kan door de schildklierproblemen komen). Binnenkort een bloeddrukmeting.
Ze was heel braaf, de dierenarts (een nieuwe) wil wel meer van dit soort klanten
Ja, geen kik met bloedafname, vaccinatie en temperaturen. Ze zat achter in de bak, dierenarts “ we zullen de deksel er maar afhalen “ ik dacht nee hoor “ noem haar naam en daar komt zequote:
Slim!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lijstje liggen klaar voor verse boodschappen morgen.
Altijd lastig qua hoeveelheden. Een toet voor 4 personen wil ik dan verdubbelen naar 8 bijv.
Alsof niet iedereen (té) veel meeneemt om iedereen te laten proeven.
In ieder geval ook lege bakjes mee, anders zitten Lucky en Flip met de klieken. 😉
Net gezocht naar de kaasdoek in de kasten en nog te ruimen dozen. Nada.
Ook op de lijst.
Jij had in ieder geval collega’s. Ik ‘draai’ de tent al bijna drie weken alleen /eenzaamquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:57 schreef fietsie het volgende:
Je kan hier nu echt een kanon afschieten... de mensen met vroege diensten zijn weg.
En het gebouw lijkt aan deze kant daardoor gewoon al leeg.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, geen kik met bloedafname, vaccinatie en temperaturen. Ze zat achter in de bak, dierenarts “ we zullen de deksel er maar afhalen “ ik dacht nee hoor “ noem haar naam en daar komt ze
SPOILER: sfeerplaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Zou het voor de zekerheid doenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:39 schreef fietsie het volgende:
Even een vraagje: kurkuma schillen, doe ik dat met blote handen of met handschoentjes aan?
Wat wil je: gele handen zaterdag? Dan zonder handschoenen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:39 schreef fietsie het volgende:
Even een vraagje: kurkuma schillen, doe ik dat met blote handen of met handschoentjes aan?
Ligt eraan hoe gek je op geel bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:39 schreef fietsie het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:37 schreef sigme het volgende:
Istie gekoppeld aan de luidsprekers? Staat er mooi bij!SPOILER: sfeerplaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(En mooi snel in huis zeg!)
Nee, niet gekoppeld. Maar dat kan wel gekoppeld worden, heb ik van tevoren even gevraagd want die sjieke luidsprekers hebben we niet voor niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Istie gekoppeld aan de luidsprekers? Staat er mooi bij!
(En mooi snel in huis zeg!)
surströmming?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:06 schreef fietsie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dochterlief: dit doet me ergens aan denken, maar dat ga ik niet hardop zeggen.
[ Bericht 42% gewijzigd door Blues op 06-08-2025 20:26:26 ]
Helemaal leuk zeg! Die boxenSPOILER: sfeerplaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:58 schreef Sarabi het volgende:
Nog over mijn vaderAhh dat is wel erg balen.. is de situatie nu erger dan eerder, dat misschien als jij/je moeder zorgen uitspreken dat toch wel ergens toe leidt? Lastig wel hoor, want het werkt natuurlijk ook niet als jullie wel vinden dat er iets nodig is maar hij zelf niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net een mailtje gestuurd naar een logistiek bedrijf.
Dat vrachtwagens groooot zijn weet ik.
Dat ze daardoor langzamer optrekken dan ander verkeer (behalve als ze geen aanhanger hebben want dan is het VROEMMMM) … weet ik.
Maakt het nog niet nodig om, zonder voorligger, op een stuk van 15 km rechtdoor (langs een kanaal) niet harder te gaan dan 60 als je er 80 mag. En ook hoef je er dan geen 5 km over te doen om tot die 60 te komen. En dat was pas deel 1 van de rit, we bleken zowat mijn hele woonwerkverkeer dezelfde weg te volgen en inhalen kon niet (achterliggers hebben het geprobeerd)
Ben benieuwd of ik reactie krijg.Met 80km/u was je toch maar mooi 3,5 minuut sneller geweest jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je hebt geen half uur tegen die achterkant aan gekeken, dan had ie 30km/u gereden. Just sayin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
SPOILER: sfeerplaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Dat is vis. En lekker.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef z80 het volgende:
[..]De zg. melkpakjes hebben het altijd goed gedaan. Er zijn nog 2 sets beschikbaar: witte.😎SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef fietsie het volgende:
Zo, even de buurman een headsup gegeven dat ik vrijdag ga smoken
Wij hebben ook melkpakjes staan, doen t primaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
De zg. melkpakjes hebben het altijd goed gedaan. Er zijn nog 2 sets beschikbaar: witte.😎
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Met 80km/u was je toch maar mooi 3,5 minuut sneller geweest jaEn je hebt geen half uur tegen die achterkant aan gekeken, dan had ie 30km/u gereden. Just sayin?
Die 15 km was maar een deel van de ritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote vreugde toen hij bij het naderen van de eerste rotonde richting naar links aangafWant ik moest rechtdoor. En toen ging hij ook rechtdoor
WAAROM GEEF JE DAN TIJDENS HET NADEREN VAN DE ROTONDE RICHTING AAN NAAR LINKS?
Gecombineerd met automobilisten achter mij die jouw mentale oefeningen niet zo goed beheersten en dus wilden inhalen terwijl dat niet kon. En de ironie van de bedrijfsnaam recht voor mijn neus…
Het was een langzame edoch emotionele achtbaan voor me. Morgen toch maar 10 seconden eerder van huis vertrekken.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Was ooit visquote:
Het apparaat heeft een ingebouwde voorversterker. Dat was het hele idee.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:52 schreef AnneX het volgende:
MnX denkt…dat de sjieke speakers niet ‘gevoed’ / ‘aangestuurd’ worden.
Hij vermoedt, dat het apparaat zonder voor- / eindversterker te weinig power heeft ervoor.
Hé, dat zou knopjes schelen en kabeltjes…😘
“Dan kan het geluid naar een eind versterker…ok.” Citaat. 👍🏼quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Het apparaat heeft een ingebouwde voorversterker. Dat was het hele idee.
Mij zegt een en ander niet veel, dus ik praat de boel na.
quote:
Ik kon "uitslapen" want ik werk thuis vandaag. Heerlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 06:23 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh![]()
Die wekker ging echt veel te vroeg.
Tof ding @:sigme
Dat ze daardoor langzamer optrekken dan ander verkeer (behalve als ze geen aanhanger hebben want dan is het VROEMMMM) … weet ik.
Maakt het nog niet nodig om, zonder voorligger, op een stuk van 15 km rechtdoor (langs een kanaal) niet harder te gaan dan 60 als je er 80 mag. En ook hoef je er dan geen 5 km over te doen om tot die 60 te komen. En dat was pas deel 1 van de rit, we bleken zowat mijn hele woonwerkverkeer dezelfde weg te volgen en inhalen kon niet (achterliggers hebben het geprobeerd)
Ben benieuwd of ik reactie krijg.Omg dat is wel echt Karen gedrag hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat toch niet het bedrijf mailen als iemand wat te langzaam voor je rijdt?
Heel irritant, maar dat is het dan ook.
Karen hier. Tijd geleden reed een wagen een paar keer over het grasveld voor mijn huis en ook een keer over het voetpad om een klein stukje af te snijden en sneller, via het fietspad de grote weg op te rijden. Na de 3e keer (zelfde bedrijf) heb ik ze ook maar gemaild.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg dat is wel echt Karen gedrag hoor![]()
Maar dat is daadwerkelijk niet ok. En kan zelfs gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Karen hier. Tijd geleden reed een wagen een paar keer over het grasveld voor mijn huis en ook een keer over het voetpad om een klein stukje af te snijden en sneller, via het fietspad de grote weg op te rijden. Na de 3e keer (zelfde bedrijf) heb ik ze ook maar gemaild.
Het ging mij er ook om dat ik helaas de automobilisten die halsbrekende toeren uithaalden om die trage vrachtwagen in te halen niet kan bereiken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg dat is wel echt Karen gedrag hoor![]()
En mijn geval dus ook....quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dat is daadwerkelijk niet ok. En kan zelfs gevaarlijk zijn.
Giga brokjes en sliertjesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:06 schreef fietsie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dochterlief: dit doet me ergens aan denken, maar dat ga ik niet hardop zeggen.
Nee de koers ging richting surstromming ?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Giga brokjes en sliertjes
Mocht dat nog niet gezegd zijn.
Dank voor navragen & bevestigingquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
“Dan kan het geluid naar een eind versterker…ok.” Citaat. 👍🏼
Bedankt, ik had net een lekkere appelkoek voor bij de koffiequote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Giga brokjes en sliertjes
Mocht dat nog niet gezegd zijn.
YWquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedankt, ik had net een lekkere appelkoek voor bij de koffie
Voelt toch nooit als vrij, dat soort dagen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:18 schreef Blues het volgende:
Vrije dag, en naar mijn zkh, X-thorax + longarts voor g, wel weer spannend of de tumor nog steeds 'veilig' ingekapseld zit in het bestralingslittekenweefsel.
Daarna inkopen doen voor een BBQ a.s. zaterdag
Niet echt maar wil toch mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voelt toch nooit als vrij, dat soort dagen.
Yesquote:
Ben benieuwd of ik reactie krijg.Misschien zat er een Duitse trekker voor, die mogen maar 60km/u buiten de bebouwde kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Op de Bundesbahn ja. In NL mogen ze gewoon de Nederlandse snelheid rijden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien zat er een Duitse trekker voor, die mogen maar 60km/u buiten de bebouwde kom.
Geen idee, misschien wist de chauffeur dat niet. Ze mogen ook maar 40 ton laden, ook in Nederland.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Op de Bundesbahn ja. In NL mogen ze gewoon de Nederlandse snelheid rijden.
Reken maar dat chauffeurs zulke dingen weten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wist de chauffeur dat niet. Ze mogen ook maar 40 ton laden, ook in Nederland.
Nee anders had je heel deze reactie niet eens kunnen postenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:15 schreef Vanyel het volgende:
Niet vergeten dat ik de foto niet postte he.
Nou, dat ze in D maar 60 mogen weten ze niet hebben ze geen actieve herinnering aanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Reken maar dat chauffeurs zulke dingen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |