Op een oude computer van mensen die ze hebben aangesproken, als ze geluk hadden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Diskettes
Maar waar spelen ze dat op af dan?
Dat antwoord gaf ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool! You 3d-printed the Save icon!
Ik heb net je Via Pecunia boekjeboekje gelezen. Wat een onderhoudend boekje zeg, ik heb er echt lol aan gehad. Hij was tijdelijk misplaatst dus het duurde even voor ik aan lezen toekwam maar dat drukte de pret zeker nietquote:
Oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb net je Via Pecunia boekjeboekje gelezen. Wat een onderhoudend boekje zeg, ik heb er echt lol aan gehad. Hij was tijdelijk misplaatst dus het duurde even voor ik aan lezen toekwam maar dat drukte de pret zeker niet
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gelukkig maarVolgend jaar komt er weer eentje. Met veel meer spannende verhalen en wetenswaardigheden. De woordenlijst is ernstig verder uitgebreid bijvoorbeeld
Witte rook? whut? Is er weer een paus dood? Ik weet zo even niet waar je op doelt, maar ik werk gewoon komend weekend ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:52 schreef Blues het volgende:
Is er nog witte rook voor a.s. zaterdag? Of werk je?
BBQ meet bij Luckyquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Witte rook? whut? Is er weer een paus dood? Ik weet zo even niet waar je op doelt, maar ik werk gewoon komend weekend ja.
Welke leugens??quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het filateliegen heb ik totaal niet. Maar ik heb wel het koekjesgen van mijn oma, de bakkersdochter. Ik heb dus een goed excuus om koekjes te eten want ik kan er niets aan doen![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Kan ik een abonnement afsluiten?
Oh jaquote:
Jammer ook dat je nu juist savonds werkt, want anders had ik ook wat later kunnen gaan rijden en je dan kunnen oppikkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jaIk vind dat oprecht heel jammer, maar er is gekozen voor een datum die ik helaas niet kon ruilen (vakantieperiode maakte het niet makkelijker).
Oh nee, het is gewoon nachtdienst, maar dan zowel vrijdag als zaterdagnacht (en zondag) en ik schijn ook nog ergens te moeten slapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:38 schreef fietsie het volgende:
Jammer ook dat je nu juist savonds werkt, want anders had ik ook wat later kunnen gaan rijden en je dan kunnen oppikken
Goeie. En inmiddels geregeld. 👍🏼quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet niet wat je wil reserveren maar veel hotels kan je tot 1 dag van te voren kosteloos annuleren. Misschien een optie?
quote:
quote:
Ooit gaat het lukken Isa. Ik vind midden in ze zomervakantie ook niet ideaal maar de omstandigheden zijn zo dat dit het werd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jaIk vind dat oprecht heel jammer, maar er is gekozen voor een datum die ik helaas niet kon ruilen (vakantieperiode maakte het niet makkelijker).
Spatwaterdicht?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:00 schreef derLudolf het volgende:
Wat is de dresscode voor de bbq eigenlijk?
Gewoon iets wat daarna de kachel in magquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:00 schreef derLudolf het volgende:
Wat is de dresscode voor de bbq eigenlijk?
Nee dat is helemaal niet rond. Dat is hoekig. Bijzonder hoekig.quote:
Het is hier nu zo nat, dat het bijna niet voor te stellen is dat het zaterdag 26+ graden zou kunnen zijn.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:38 schreef flipsen het volgende:
En het is rond, vanaf 1 september gaan we rustig aan verhuizen (huidige contract loopt tot eind september). ZIN IN!
[ afbeelding ]
Meer (fucking groothoeklens)foto´s op https://celestecarrillo.com/propiedad/7194846
Tof huis!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:38 schreef flipsen het volgende:
En het is rond hoekig, vanaf 1 september gaan we rustig aan verhuizen (huidige contract loopt tot eind september). ZIN IN!
[ afbeelding ]
Meer (fucking groothoeklens)foto´s op https://celestecarrillo.com/propiedad/7194846
IK!quote:
Feliquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:38 schreef flipsen het volgende:
En het is rond hoekig, vanaf 1 september gaan we rustig aan verhuizen (huidige contract loopt tot eind september). ZIN IN!
[ afbeelding ]
Tof he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof huis!
En heb je nou je eigen windmolen straks?
Op het aanrecht? Dat ijzergevlochten geval? Geen idee, mandje ofzo? Verder een magnetron, broodrooster en waterkoker en die gaan er volgens mij allemaal uit, zitten we niet op te wachten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Feli![]()
Wat staat er op het aanrecht😇
Wat een mooi ruim huis met lap grond. Tuinman en pool boy included?
Of gaan jullie dat zelf onderhouden?
En gezegend slapen. 😎
Tis maar goed dat ze jou hebben. Via drie verschillende kanalen een reminderquote:
Drie? Kun je tellen? Vierquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tis maar goed dat ze jou hebben. Via drie verschillende kanalen een reminder
Mobiel ligt de DM over de PM heenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie? Kun je tellen? Vier![]()
Topic, DM, PM en WA
Nee dit was het. Sowieso kaartje zou langer durenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mobiel ligt de DM over de PM heen![]()
Ik had kunnen weten dat je zo grondig was. Moet ik nog in de brievenbus gaan kijken voor een kaartje? Raam open zetten voor een postduif?
Wanneer is de housewarming?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:38 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Van de rest van de CUL gang hoef ik het duidelijk niet te hebben![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:38 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
de koude schotelreminder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nog voor 6666666
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:38 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
de koude schotelreminder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nog voor 6666666
Oktober, asadoquote:
Daar lopen de onderhandelingen nog overquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een gaaf huis @:flipsen Daar kan je wat leuks van maken. Hebben jullie daar vrijheid in? Of huur je het gemeubileerd?
Oef…. Dat is wel naar nieuws om te moeten brengenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Spreekuur was best druk maar niet zo druk dat we mensen terug moesten laten komen. Meneer die al heel lang op zijn beschikking heeft gewacht kon nu eindelijk z'n gezinshereniging aanvragen. Hij was zo blij, dat we hem nog niet durven te vertellen dat ze pas in maart 2028 naar zijn aanvraag gaan kijken (het gaat alleen om zijn vrouw)
Wat een tof huis en weg met die meubelsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Daar lopen de onderhandelingen nog overWij willen liever niet gemeubileerd, dan kunnen we er inderdaad wel wat leuks van maken.
Nou echtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:44 schreef Candaasje het volgende:
Oef…. Dat is wel naar nieuws om te moeten brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Even vragen om handtekeningen
https://stopdeasielwetten.nl/meedoen
Wanneer hij gaat vragen. Hij is niet digitaal vaardig (en engels is ook een stap te ver) dus opzoeken op de site lukt 'm niet. Daarnaast komt hij uit een land waar er niet veel bij ons zijn dus dat circuit is er ook niet. Denk dat hij over een jaar komt vragen hoe het ermee staat. Wachten op reactie kent hij wel (hij is hier al sinds 2022 hier en ik weet echt niet hoe lang hij onderweg is geweest) en heeft volgens mij in mei status gekregen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou echt![]()
Maar wanneer krijgt hij dat te horen Kaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |