quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zeker (mensen zijn vies) maar ik heb eerder het idee dat er mee gestuiterd is. Dat dat witte spul gestold invriesspul is.
Je zou haast een briefje/opmerking in de handleiding stoppen om de volgende te waarschuwen.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:18 schreef capricia het volgende:
Hallo allemaal,
Geen zin om er een apart topic over te openen. Maar die echt lekkere zure mayo die je in bijv Frankrijk krijgt, iemand een idee welke ik daarvoor in NL bij een supermarkt kan kopen?
Gr gr mijn dochter.
Amoraquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik nergens in NL meer vinden, ik neem het mee uit Frankrijk.
Maar ik zoek er een in NL.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik nergens in NL meer vinden, ik neem het mee uit Frankrijk.
Als ik afga op de reviews en het uiterlijk én jullie sfeer in huis de eerste.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:20 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat ik mijn lief deze of deze kado ga doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand ietwat verstand van dergelijke apparaten?
Oh, dat zou wel een uitkomst zijn.quote:
Amora Dijon mayonnaise #AlbertHeijnquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel een uitkomst zijn.
Wat idioot Kaatjequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee via Bol. Ik kijk nu beter, is open geweest, de gebruiksaanwijzing was open op het Nederlandse stuk.
Eensch met Blues, dat het bovenste apparaat qua uiterlijk bij jullie inrichting past..quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:20 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat ik mijn lief deze of deze kado ga doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand ietwat verstand van dergelijke apparaten?
Ook idd mijn rijtje (bij gebrek aan Dirk hier werd dat jaarlijks meenomen door logeervriend).quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Amora![]()
We hebben onlangs de laatste pot leeggemaakt. Ik heb het ook al een tijd niet meer gezien. Ik kocht het bij Dirk, Jumbo en Makro.
Nee, niet in Spanje. Eén van de redenen voor ons om met de auto naar Spanje te gaan, dan kunnen we mayonaise inslaan onderwegquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ik zoek er een in NL.
Of kun je het ook in Spanje verkrijgen. Want daar zitten we de hele zomer.
De eerste hmm? Hmm. Daar viel ik ook als eerste voor, maar ik vind nr2 ook erg mooi.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ik afga op de reviews en het uiterlijk én jullie sfeer in huis de eerste.
Geweldig ding om te zien
Hoe gaat t nu met je![]()
We hebben geen tapes meer, ook bijna geen cd's, maar ik zou wel graag cd's kunnen afspelen. We hebben er wel een paar en cd's kom je ook tegen in tweedehands winkels.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:11 schreef AnneX het volgende:
Eensch met Blues, dat het bovenste apparaat qua uiterlijk bij jullie inrichting past..
En vele opties zie ik. Hebben jullie nog tapes?
Hoe gaat het met uitruimen van jullie huis? Neem je ook afscheid van het meubilair?
Tof, hoop dat het dit leer wel lukt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 06:51 schreef flipsen het volgende:
Moe. Nog aan het werk! Maar nu toch maar naar bedje toe.
Vrouwlief gaat morgen zeer waarschijnlijk nieuw huurcontract tekenen in (de omgeving van) Buenos Aires, spannondVandaag wezen kijken en goed bevonden. Wel een stuk kleiner dan waar we nu wonen, maar geweldige buurt, 85km van hartje centrum Buenos Aires, huis in perfecte staat (in tegenstelling tot waar we nu zitten) en een zwembad, ook leuk (voor vrouwlief en hondjes, ik hou er niet van). Als het écht allemaal rond is zal ik wel wat foto´s plaatsen.
Fijn! Schoon gebitquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, zometeen naar de mondhygiënist en tandarts
Goed zo!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Hier is ook everything just fine (maar dan ook echt)
Achteraf voelt het inderdaad wel heel fijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn! Schoon gebit
Maar volgens mij ben je geen fan. Hoop dat het mee valt voor je.
Moest lachen om youtube filmpje dat Jan_Onderwater plaatste. Hier is ook everything just fine(maar dan ook echt)
Met de buren is het helaas nog hetzelfde. Wel lijkt het huis iets minder vol te zitten dan vorige zomer, maar met 6 man kunnen ze nog steeds genoeg herrie maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Hoe gaat het met jullie & de overlast gevende buren, Sarabi?
Diskettesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:11 schreef derLudolf het volgende:
Over tapes en cd's gesproken, de deelnemers waren dus afgelopen dagen op tjak, vandaag komen ze terug. Maar elke dag kregen ze instructies mee, op cassetteband, diskette en videoband. Ze zijn tussen de 16 en 22 zeg maar. Toen ze de diskette kregen was het echt van "wtf is this"
Daar zou ik zelf ook niets je kunnen overigens, VHS en cassetteband lukt wel.
Cool! You 3d-printed the Save icon!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:11 schreef derLudolf het volgende:
Over tapes en cd's gesproken, de deelnemers waren dus afgelopen dagen op tjak, vandaag komen ze terug. Maar elke dag kregen ze instructies mee, op cassetteband, diskette en videoband. Ze zijn tussen de 16 en 22 zeg maar. Toen ze de diskette kregen was het echt van "wtf is this"
Altijd goed om te horen🍀quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier is ook everything just fine(maar dan ook echt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Altijd goed om te horen🍀
@:sigme wil je binnenkort beslissen over de aankoop? Anders kan ik MnX vragen om ernaar te kijken. Die is hier wel van 😉
Qua uiterlijk nog steeds de radio jaren ‘50 uitvoering.
@:flipsen verhuizen![]()
Dilemma:Weet niet wat je wil reserveren maar veel hotels kan je tot 1 dag van te voren kosteloos annuleren. Misschien een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@derLudolf vond je ergens diskettes in een doos? Bij de verhuizing heb ik er veel vernietigd waarop mijn administratie en declaraties stonden. 😂quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Diskettes
Maar waar spelen ze dat op af dan?
Oh ja, kan even kijken op hun site. Er is een voorkeur. En anders is er idioot veel mogelijk aan overnachtingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet niet wat je wil reserveren maar veel hotels kan je tot 1 dag van te voren kosteloos annuleren. Misschien een optie?
"daddy, how did people navigate before Google Maps?"quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:derLudolf vond je ergens diskettes in een doos? Bij de verhuizing heb ik er veel vernietigd waarop mijn administratie en declaraties stonden. 😂
Ook leuk om kinderen nu naar een oud telefoontoestel te laten kijken met draaischijf.
“Wat is dit voor ding?”
Mijn ex is verhuisd (vanuit zijn huis in U, dat gesloopt gaat worden en waar we ooit met zijn 4tjes woonden, naar een dorp onder de rook van) en hij vond met de verhuizing nog o.a. 2 postzegelalbums die van mijn moeder waren. Wij hadden ooit 2 albums gekregen van haar voor de kinderen met alleen maar dierenzegels.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:derLudolf vond je ergens diskettes in een doos? Bij de verhuizing heb ik er veel vernietigd waarop mijn administratie en declaraties stonden. 😂
Ook leuk om kinderen nu naar een oud telefoontoestel te laten kijken met draaischijf.
“Wat is dit voor ding?”
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Altijd goed om te horen🍀
@:sigme wil je binnenkort beslissen over de aankoop? Anders kan ik MnX vragen om ernaar te kijken. Die is hier wel van 😉
Qua uiterlijk nog steeds de radio jaren ‘50 uitvoering.
@:flipsen verhuizen![]()
Dilemma:Of 2 nachten en dan idd wat Ludolf zegt kosteloos tevoren annuleren als kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#kleine lettertjes.
K****T ziekte![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Hier is ook everything just fine(maar dan ook echt)
Lekker!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Alles weer goedgekeurd bij de mondhygiënist en tandarts![]()
Niet mijn eigen mondhygiënist maar een invaller vanwege de vakantie, deze was wel heel fijn. En wilde ook niet zo kletsendat vind ik altijd maar lastig met al die dingen in mijn mond.
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker!
Ik zie nu al op tegen het pensioen van mijn tandarts einde van het jaar
Mijn oom die in 2023 is overleden had ook kratten vol met postzegels en eerstedagenveloppen en zo. Volgens mij is de postzegelmarkt volledig ingestort tegenwoordig. Maar zaterdag zie ik mijn tante weer dus dan zal ik eens vragen wat er nog van die postzegels terechtgekomen is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook nog stapels postzegeldingen van mijn opa liggen. Dit jaar ben ik nog bezig met de digitale administratie. Volgend jaar komt het papier aan de beurt en ga ik die postzegels eens bekijken. Nu al goede voornemens voor 2026 dus. Al mag ik wel gaan doorwerken aan die digitale ellende eigenlijk, anders komt dat niet goed.
Zit nu 20 jaar in IJmuiden. Maar in al die jaren een tandarts of 6-7 gezien. Qua mondhyng zit ik op nr 4.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker!
Ik zie nu al op tegen het pensioen van mijn tandarts einde van het jaar
Ik kom nooit bij mondhygienistenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen.
Ik zit bij een praktijk en ga niet op een vaste dag dus ik heb volgens mij iedereen al eens gehad. Qua mondhygiënisten heeft elk persoon wel zijn positieve en negatieve kanten daar. Qua tandartsen heb ik behalve controle nog niet veel ervaringen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook nog stapels postzegeldingen van mijn opa liggen. Dit jaar ben ik nog bezig met de digitale administratie. Volgend jaar komt het papier aan de beurt en ga ik die postzegels eens bekijken. Nu al goede voornemens voor 2026 dus. Al mag ik wel gaan doorwerken aan die digitale ellende eigenlijk, anders komt dat niet goed.
We hebben (gedetailleerde) foto's gemaakt van postzegels afzonderlijk en overzicht van de bladzijdes en gemaild naar verschillende kenners.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn oom die in 2023 is overleden had ook kratten vol met postzegels en eerstedagenveloppen en zo. Volgens mij is de postzegelmarkt volledig ingestort tegenwoordig. Maar zaterdag zie ik mijn tante weer dus dan zal ik eens vragen wat er nog van die postzegels terechtgekomen is.
Maar in zijn algemeenheid: verwacht niet dat je er bakken met geld aan overhoudt of zo.
Die verwachting heb ik zeker niet. Mijn opa was zoon van de postkantoorhouder dus genetisch filatelist denk ik. Ik wil het eens een keer goed bekijken en dan kan het meeste vast wel weg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn oom die in 2023 is overleden had ook kratten vol met postzegels en eerstedagenveloppen en zo. Volgens mij is de postzegelmarkt volledig ingestort tegenwoordig. Maar zaterdag zie ik mijn tante weer dus dan zal ik eens vragen wat er nog van die postzegels terechtgekomen is.
Maar in zijn algemeenheid: verwacht niet dat je er bakken met geld aan overhoudt of zo.
Mooie term.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die verwachting heb ik zeker niet. Mijn opa was zoon van de postkantoorhouder dus genetisch filatelist denk ik. Ik wil het eens een keer goed bekijken en dan kan het meeste vast wel weg.
Het filateliegen heb ik totaal niet. Maar ik heb wel het koekjesgen van mijn oma, de bakkersdochter. Ik heb dus een goed excuus om koekjes te eten want ik kan er niets aan doenquote:
Op een oude computer van mensen die ze hebben aangesproken, als ze geluk hadden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Diskettes
Maar waar spelen ze dat op af dan?
Dat antwoord gaf ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool! You 3d-printed the Save icon!
Ik heb net je Via Pecunia boekjeboekje gelezen. Wat een onderhoudend boekje zeg, ik heb er echt lol aan gehad. Hij was tijdelijk misplaatst dus het duurde even voor ik aan lezen toekwam maar dat drukte de pret zeker nietquote:
Oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb net je Via Pecunia boekjeboekje gelezen. Wat een onderhoudend boekje zeg, ik heb er echt lol aan gehad. Hij was tijdelijk misplaatst dus het duurde even voor ik aan lezen toekwam maar dat drukte de pret zeker niet
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gelukkig maarVolgend jaar komt er weer eentje. Met veel meer spannende verhalen en wetenswaardigheden. De woordenlijst is ernstig verder uitgebreid bijvoorbeeld
Witte rook? whut? Is er weer een paus dood? Ik weet zo even niet waar je op doelt, maar ik werk gewoon komend weekend ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:52 schreef Blues het volgende:
Is er nog witte rook voor a.s. zaterdag? Of werk je?
BBQ meet bij Luckyquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Witte rook? whut? Is er weer een paus dood? Ik weet zo even niet waar je op doelt, maar ik werk gewoon komend weekend ja.
Welke leugens??quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het filateliegen heb ik totaal niet. Maar ik heb wel het koekjesgen van mijn oma, de bakkersdochter. Ik heb dus een goed excuus om koekjes te eten want ik kan er niets aan doen![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Kan ik een abonnement afsluiten?
Oh jaquote:
Jammer ook dat je nu juist savonds werkt, want anders had ik ook wat later kunnen gaan rijden en je dan kunnen oppikkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jaIk vind dat oprecht heel jammer, maar er is gekozen voor een datum die ik helaas niet kon ruilen (vakantieperiode maakte het niet makkelijker).
Oh nee, het is gewoon nachtdienst, maar dan zowel vrijdag als zaterdagnacht (en zondag) en ik schijn ook nog ergens te moeten slapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:38 schreef fietsie het volgende:
Jammer ook dat je nu juist savonds werkt, want anders had ik ook wat later kunnen gaan rijden en je dan kunnen oppikken
Goeie. En inmiddels geregeld. 👍🏼quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet niet wat je wil reserveren maar veel hotels kan je tot 1 dag van te voren kosteloos annuleren. Misschien een optie?
quote:
quote:
Ooit gaat het lukken Isa. Ik vind midden in ze zomervakantie ook niet ideaal maar de omstandigheden zijn zo dat dit het werd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jaIk vind dat oprecht heel jammer, maar er is gekozen voor een datum die ik helaas niet kon ruilen (vakantieperiode maakte het niet makkelijker).
Spatwaterdicht?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:00 schreef derLudolf het volgende:
Wat is de dresscode voor de bbq eigenlijk?
Gewoon iets wat daarna de kachel in magquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:00 schreef derLudolf het volgende:
Wat is de dresscode voor de bbq eigenlijk?
Nee dat is helemaal niet rond. Dat is hoekig. Bijzonder hoekig.quote:
Het is hier nu zo nat, dat het bijna niet voor te stellen is dat het zaterdag 26+ graden zou kunnen zijn.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:38 schreef flipsen het volgende:
En het is rond, vanaf 1 september gaan we rustig aan verhuizen (huidige contract loopt tot eind september). ZIN IN!
[ afbeelding ]
Meer (fucking groothoeklens)foto´s op https://celestecarrillo.com/propiedad/7194846
Tof huis!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:38 schreef flipsen het volgende:
En het is rond hoekig, vanaf 1 september gaan we rustig aan verhuizen (huidige contract loopt tot eind september). ZIN IN!
[ afbeelding ]
Meer (fucking groothoeklens)foto´s op https://celestecarrillo.com/propiedad/7194846
IK!quote:
Feliquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:38 schreef flipsen het volgende:
En het is rond hoekig, vanaf 1 september gaan we rustig aan verhuizen (huidige contract loopt tot eind september). ZIN IN!
[ afbeelding ]
Tof he?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof huis!
En heb je nou je eigen windmolen straks?
Op het aanrecht? Dat ijzergevlochten geval? Geen idee, mandje ofzo? Verder een magnetron, broodrooster en waterkoker en die gaan er volgens mij allemaal uit, zitten we niet op te wachten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Feli![]()
Wat staat er op het aanrecht😇
Wat een mooi ruim huis met lap grond. Tuinman en pool boy included?
Of gaan jullie dat zelf onderhouden?
En gezegend slapen. 😎
Tis maar goed dat ze jou hebben. Via drie verschillende kanalen een reminderquote:
Drie? Kun je tellen? Vierquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tis maar goed dat ze jou hebben. Via drie verschillende kanalen een reminder
Mobiel ligt de DM over de PM heenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie? Kun je tellen? Vier![]()
Topic, DM, PM en WA
Nee dit was het. Sowieso kaartje zou langer durenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mobiel ligt de DM over de PM heen![]()
Ik had kunnen weten dat je zo grondig was. Moet ik nog in de brievenbus gaan kijken voor een kaartje? Raam open zetten voor een postduif?
Wanneer is de housewarming?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:38 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Van de rest van de CUL gang hoef ik het duidelijk niet te hebben![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:38 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
de koude schotelreminder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nog voor 6666666
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:38 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
de koude schotelreminder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nog voor 6666666
Oktober, asadoquote:
Daar lopen de onderhandelingen nog overquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een gaaf huis @:flipsen Daar kan je wat leuks van maken. Hebben jullie daar vrijheid in? Of huur je het gemeubileerd?
Oef…. Dat is wel naar nieuws om te moeten brengenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Spreekuur was best druk maar niet zo druk dat we mensen terug moesten laten komen. Meneer die al heel lang op zijn beschikking heeft gewacht kon nu eindelijk z'n gezinshereniging aanvragen. Hij was zo blij, dat we hem nog niet durven te vertellen dat ze pas in maart 2028 naar zijn aanvraag gaan kijken (het gaat alleen om zijn vrouw)
Wat een tof huis en weg met die meubelsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Daar lopen de onderhandelingen nog overWij willen liever niet gemeubileerd, dan kunnen we er inderdaad wel wat leuks van maken.
Nou echtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:44 schreef Candaasje het volgende:
Oef…. Dat is wel naar nieuws om te moeten brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Even vragen om handtekeningen
https://stopdeasielwetten.nl/meedoen
Wanneer hij gaat vragen. Hij is niet digitaal vaardig (en engels is ook een stap te ver) dus opzoeken op de site lukt 'm niet. Daarnaast komt hij uit een land waar er niet veel bij ons zijn dus dat circuit is er ook niet. Denk dat hij over een jaar komt vragen hoe het ermee staat. Wachten op reactie kent hij wel (hij is hier al sinds 2022 hier en ik weet echt niet hoe lang hij onderweg is geweest) en heeft volgens mij in mei status gekregen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou echt![]()
Maar wanneer krijgt hij dat te horen Kaat?
Wat een bijzondere plek! Inderdaad een stukkie uit de buurt vanuit regio Utrecht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:49 schreef flipsen het volgende:
Nog even voor die Drenthenaren onder ons in de regio Emmen, neem eens een kijkje op de website van de concertboerderij van mijn broertje en zijn vrouw: www.drentmeester.nl (en volg ze op Instagram). Hebben hele leuke en érg gevarieerde optredens gepland en ook gericht op de regio (Uut de Regio, Voel het Veen, de Proattafel). Echt de moeite waard!
/spam
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer hij gaat vragen. Hij is niet digitaal vaardig (en engels is ook een stap te ver) dus opzoeken op de site lukt 'm niet. Daarnaast komt hij uit een land waar er niet veel bij ons zijn dus dat circuit is er ook niet. Denk dat hij over een jaar komt vragen hoe het ermee staat. Wachten op reactie kent hij wel (hij is hier al sinds 2022 hier en ik weet echt niet hoe lang hij onderweg is geweest) en heeft volgens mij in mei status gekregen.
Krijgt de huidige regering z'n zin en gaan de asielplannen door (zie mijn linkje) dan moet hij, tegen de tijd dat men naar zijn gezinsherenigingsdossier gaat kijken, ook de aanvraag doen voor verlenging van zijn status. Maar dan (ook weer wanneer de regering z'n zin krijgt) zonder ons maar zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |