Festivalletje in Duitslandquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Barreltje waar had je modder van?
Ze zijn bij ons in de regio tegenwoordig niet gebruikelijk meer, en in het zuiden welquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:11 schreef Barreltje het volgende:
![]()
ik ben weer zonder modder, al kan de auto nog wel een poetsbeurt gebruiken
![]()
wel compleet gesloopt dus nu op werk druk ana het doen tot m'n meeting om 15:00 en daarna snel naar huis, bedje weer in![]()
deze week nog maar eens bijlezen, want dat heb ik totaal niet gedaan
LHO, waarom een muilezel helemaal vanuit Sevilla? was er geen dichterbij ?
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm komt het pakket eindelijk (ijsmachine) pak 'm uit. Is de vrieskom plakkerig, wit spul aan de binnen en buitenkant (niet zoet), aan de binnenkant van de machine zit, als bescherming, een stuk karton dat ook drijfnat is.
Die ga ik dus niet gebruiken en ze mogen 'm komen ophalen.
Nee via Bol. Ik kijk nu beter, is open geweest, de gebruiksaanwijzing was open op het Nederlandse stuk.quote:
Mensen zijn vieze beesten en de controle bij bol heeft dus ook gefaald.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee via Bol. Ik kijk nu beter, is open geweest, de gebruiksaanwijzing was open op het Nederlandse stuk.
Dat zeker (mensen zijn vies) maar ik heb eerder het idee dat er mee gestuiterd is. Dat dat witte spul gestold invriesspul is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mensen zijn vieze beesten en de controle bij bol heeft dus ook gefaald.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zeker (mensen zijn vies) maar ik heb eerder het idee dat er mee gestuiterd is. Dat dat witte spul gestold invriesspul is.
Je zou haast een briefje/opmerking in de handleiding stoppen om de volgende te waarschuwen.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:18 schreef capricia het volgende:
Hallo allemaal,
Geen zin om er een apart topic over te openen. Maar die echt lekkere zure mayo die je in bijv Frankrijk krijgt, iemand een idee welke ik daarvoor in NL bij een supermarkt kan kopen?
Gr gr mijn dochter.
Amoraquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik nergens in NL meer vinden, ik neem het mee uit Frankrijk.
Maar ik zoek er een in NL.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:22 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik nergens in NL meer vinden, ik neem het mee uit Frankrijk.
Als ik afga op de reviews en het uiterlijk én jullie sfeer in huis de eerste.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:20 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat ik mijn lief deze of deze kado ga doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand ietwat verstand van dergelijke apparaten?
Oh, dat zou wel een uitkomst zijn.quote:
Amora Dijon mayonnaise #AlbertHeijnquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel een uitkomst zijn.
Wat idioot Kaatjequote:Op maandag 4 augustus 2025 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee via Bol. Ik kijk nu beter, is open geweest, de gebruiksaanwijzing was open op het Nederlandse stuk.
Eensch met Blues, dat het bovenste apparaat qua uiterlijk bij jullie inrichting past..quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:20 schreef sigme het volgende:
Ik denk dat ik mijn lief deze of deze kado ga doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand ietwat verstand van dergelijke apparaten?
Ook idd mijn rijtje (bij gebrek aan Dirk hier werd dat jaarlijks meenomen door logeervriend).quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Amora![]()
We hebben onlangs de laatste pot leeggemaakt. Ik heb het ook al een tijd niet meer gezien. Ik kocht het bij Dirk, Jumbo en Makro.
Nee, niet in Spanje. Eén van de redenen voor ons om met de auto naar Spanje te gaan, dan kunnen we mayonaise inslaan onderwegquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ik zoek er een in NL.
Of kun je het ook in Spanje verkrijgen. Want daar zitten we de hele zomer.
De eerste hmm? Hmm. Daar viel ik ook als eerste voor, maar ik vind nr2 ook erg mooi.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ik afga op de reviews en het uiterlijk én jullie sfeer in huis de eerste.
Geweldig ding om te zien
Hoe gaat t nu met je![]()
We hebben geen tapes meer, ook bijna geen cd's, maar ik zou wel graag cd's kunnen afspelen. We hebben er wel een paar en cd's kom je ook tegen in tweedehands winkels.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:11 schreef AnneX het volgende:
Eensch met Blues, dat het bovenste apparaat qua uiterlijk bij jullie inrichting past..
En vele opties zie ik. Hebben jullie nog tapes?
Hoe gaat het met uitruimen van jullie huis? Neem je ook afscheid van het meubilair?
Tof, hoop dat het dit leer wel lukt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 06:51 schreef flipsen het volgende:
Moe. Nog aan het werk! Maar nu toch maar naar bedje toe.
Vrouwlief gaat morgen zeer waarschijnlijk nieuw huurcontract tekenen in (de omgeving van) Buenos Aires, spannondVandaag wezen kijken en goed bevonden. Wel een stuk kleiner dan waar we nu wonen, maar geweldige buurt, 85km van hartje centrum Buenos Aires, huis in perfecte staat (in tegenstelling tot waar we nu zitten) en een zwembad, ook leuk (voor vrouwlief en hondjes, ik hou er niet van). Als het écht allemaal rond is zal ik wel wat foto´s plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |