Zien! Volgende week!quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vanmiddag 4 keukenwinkels en Ikea gezien. We hebben wel een ontwerp nu waar we de aanbouw omheen kunnen bouwen. Binnenkort maar eens verder met de tekeningen.
Zat vrouwen die hun huis niet verlaten om een kind te krijgenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Het nieuwbakken gezin is al thuis. Kind om 15.15 geboren en om 20 uur thuis
Ben heel benieuwdquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vanmiddag 4 keukenwinkels en Ikea gezien. We hebben wel een ontwerp nu waar we de aanbouw omheen kunnen bouwen. Binnenkort maar eens verder met de tekeningen.
Da’s een stuk minder gedoe met een en weer reizenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zat vrouwen die hun huis niet verlaten om een kind te krijgen
Bij mijn oudste kreeg ik om 7 uur weeën en zat om 15 uur het kraambezoek naast m'n bed. Waren we tussendoor ook naar het ziekenhuis geweest om een kind te barenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Het nieuwbakken gezin is al thuis. Kind om 15.15 geboren en om 20 uur thuis
Mail gestuurdquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn afspraak is niet op komen dagen en ik heb nog niet genoeg werk om mezelf bezig te houden hier.
Ik vond wel op intranet dat op 27 september de open AZC dag is. Komt allen een kijkje nemen
Nu even kijken waar ik Kaatje kan vinden![]()
Festivalletje in Duitslandquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Barreltje waar had je modder van?
Ze zijn bij ons in de regio tegenwoordig niet gebruikelijk meer, en in het zuiden welquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:11 schreef Barreltje het volgende:
![]()
ik ben weer zonder modder, al kan de auto nog wel een poetsbeurt gebruiken
![]()
wel compleet gesloopt dus nu op werk druk ana het doen tot m'n meeting om 15:00 en daarna snel naar huis, bedje weer in![]()
deze week nog maar eens bijlezen, want dat heb ik totaal niet gedaan
LHO, waarom een muilezel helemaal vanuit Sevilla? was er geen dichterbij ?
quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm komt het pakket eindelijk (ijsmachine) pak 'm uit. Is de vrieskom plakkerig, wit spul aan de binnen en buitenkant (niet zoet), aan de binnenkant van de machine zit, als bescherming, een stuk karton dat ook drijfnat is.
Die ga ik dus niet gebruiken en ze mogen 'm komen ophalen.
Nee via Bol. Ik kijk nu beter, is open geweest, de gebruiksaanwijzing was open op het Nederlandse stuk.quote:
Mensen zijn vieze beesten en de controle bij bol heeft dus ook gefaald.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee via Bol. Ik kijk nu beter, is open geweest, de gebruiksaanwijzing was open op het Nederlandse stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |