Dat is goed voor een boost van de natuurlijke gistquote:
Lief dat je het vraagt. Denk niet dat ik het al hier gedeeld had. De staaroperatie was een succes. Van 30% naar 60% zicht. Maar helaas heeft het verder geen verandering gebracht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis!
En voordat ik het vergeet, hoe is de oogbehandeling van je vader gegaan @:Sarabi of heb je dat al verteld en heb ik er overheen gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 06-08-2025 08:07:02 ]
Boksquote:
Ik sliep amper, maar was wel zo wakker om mijn spullen noodzakelijk voor 'de bereiding' te ontdooien te leggen.quote:
Lijstje liggen klaar voor verse boodschappen morgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik sliep amper, maar was wel zo wakker om mijn spullen noodzakelijk voor 'de bereiding' te ontdooien te leggen.
[ Bericht 45% gewijzigd door AnneX op 06-08-2025 12:37:28 ]
Mandje mee met een zwarte kat erin, ladder laten bezorgen om scheef over de balie te zetten, suiker potje kapot gooien enz enz die dagquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:49 schreef Blues het volgende:
Jongus ik heb voor 95% zekerheid dat vrijdag de 13e (ha ha) maart mijn allerlaatste werkdag gaat zijn![]()
Kaasdoek heb je zeker morgen of overmorgen nodig? Zo niet haal het dan van het lijstje, ik heb er 3 (en echt nooit alle 3 tegelijk nodig)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lijstje liggen klaar voor verse boodschappen morgen.
Altijd lastig qua hoeveelheden. Een toet voor 4 personen wil ik dan verdubbelen naar 8 bijv.
Alsof niet iedereen (té) veel meeneemt om iedereen te laten proeven.
In ieder geval ook lege bakjes mee, anders zitten Lucky en Flip met de klieken. 😉
Net gezocht naar de kaasdoek in de kasten en nog te ruimen dozen. Nada.
Ook op de lijst.
Wat lekker dat er een datum is. Een punt om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:49 schreef Blues het volgende:
Jongus ik heb voor 95% zekerheid dat vrijdag de 13e (ha ha) maart mijn allerlaatste werkdag gaat zijn![]()
Tja…vrijdag nodig. En als je het opstuurt…ook geen garantie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kaasdoek heb je zeker morgen of overmorgen nodig? Zo niet haal het dan van het lijstje, ik heb er 3 (en echt nooit alle 3 tegelijk nodig)
Ja ik merk dat ik een soort mentale rust heb hierdoor!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat lekker dat er een datum is. Een punt om naar uit te kijken.
Dat vind ik zooooooooo lekker, ik zit in mijn up aan de balie en al vanaf half 3 niemand meer in de wachtkamer t/o mijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:57 schreef fietsie het volgende:
Je kan hier nu echt een kanon afschieten... de mensen met vroege diensten zijn weg.
En het gebouw lijkt aan deze kant daardoor gewoon al leeg.
Ja toch, vind ik ook!!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:59 schreef flipsen het volgende:
@:Blues: Geweldige datumIk heb wel wat met "aparte" data. Zo heb ik er bewust voor gekozen 1 dag te wachten met het inschrijven van Tipica Reizen bij de KvK...6 ipv 5 juni, in 2006... 666
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |