abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218427512
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 19:49 schreef flipsen het volgende:
Nog even voor die Drenthenaren onder ons in de regio Emmen, neem eens een kijkje op de website van de concertboerderij van mijn broertje en zijn vrouw: www.drentmeester.nl (en volg ze op Instagram). Hebben hele leuke en érg gevarieerde optredens gepland en ook gericht op de regio (Uut de Regio, Voel het Veen, de Proattafel). Echt de moeite waard!

/spam
Wat een bijzondere plek! Inderdaad een stukkie uit de buurt vanuit regio Utrecht.
Wel leuk om heel wat Haagse straatnamen te herkennen. In de Exlostraat stond de Mulo😎
pi_218427562
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wanneer hij gaat vragen. Hij is niet digitaal vaardig (en engels is ook een stap te ver) dus opzoeken op de site lukt 'm niet. Daarnaast komt hij uit een land waar er niet veel bij ons zijn dus dat circuit is er ook niet. Denk dat hij over een jaar komt vragen hoe het ermee staat. Wachten op reactie kent hij wel (hij is hier al sinds 2022 hier en ik weet echt niet hoe lang hij onderweg is geweest) en heeft volgens mij in mei status gekregen.
Krijgt de huidige regering z'n zin en gaan de asielplannen door (zie mijn linkje) dan moet hij, tegen de tijd dat men naar zijn gezinsherenigingsdossier gaat kijken, ook de aanvraag doen voor verlenging van zijn status. Maar dan (ook weer wanneer de regering z'n zin krijgt) zonder ons maar zelf
:{
pi_218427573
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 19:13 schreef AnneX het volgende:
Waarschuwing: oorwurm. 🎼 🎶
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah nou, ik zit toch al in de B-Bubble sinds ik deze pc binge O+
https://podcastluisteren.(...)utch-Beatles-Podcast
pi_218427590
@borisz Al geproefd? :9
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:30:57 #205
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218427745
Ha Artikel gevonden. Typische stunt van De Drankenier :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:33:08 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218427771
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 20:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een bijzondere plek! Inderdaad een stukkie uit de buurt vanuit regio Utrecht.
Wel leuk om heel wat Haagse straatnamen te herkennen. In de Exlostraat stond de Mulo😎
Zuiderdiep? Ja die hebben alle dorpen aan de Mondenweg, met uitzondering van 1e Exloërmond en Nieuw-Weerdinge
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:42:16 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218427891
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 20:16 schreef Blues het volgende:
@:Borisz [ afbeelding ] Al geproefd? :9
Die nagels :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:46:39 #208
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_218427932
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
ook uit 1963 denk ik :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218428113
quote:

[..]
Gatverdamme ja.
Spoilers!
pi_218428209
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 20:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah nou, ik zit toch al in de B-Bubble sinds ik deze pc binge O+
https://podcastluisteren.(...)utch-Beatles-Podcast
Aha..linkje doorgestuurd. Merci.🍀
pi_218428955
Ja die nagels maar had ff geen betere foto zo snel.
Zijn net klauwen he :{w :D
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 23:02:40 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_218429019
quote:

[..]
Dat is goed voor een boost van de natuurlijke gist
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_218429164
Eindelijk gezien waar Elin zich verstopt in de voorraadkast. Snapte al weken niet waar ze was en hier had ik nooit gekeken, maar er bewoog een stukje staart

Nu maar een stukje kaas pakken om haar eruit te lokken zonder een deel helemaal leeg te halen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_218429219
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis!

En voordat ik het vergeet, hoe is de oogbehandeling van je vader gegaan @:Sarabi of heb je dat al verteld en heb ik er overheen gelezen?

Lief dat je het vraagt. Denk niet dat ik het al hier gedeeld had. De staaroperatie was een succes. Van 30% naar 60% zicht. Maar helaas heeft het verder geen verandering gebracht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218429676
Goedemorgen!

:* Sarabi. Zulke zaken zijn zwaar voor iedereen eromheen. En voor de persoon in kwestie natuurlijk ook.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218429780
He @Sarabi wat lastig :* en wat @sigme zegt. Is er iets mogelijk via de huisarts? Daar de zorgen aangeven vanuit jou en/of moeder, en kijken of die wat kan betekenen in motiveren richting hulp op het gebied waar dat nodig is?

Verder kwam gisteravond een verdrietig bericht van het overlijden van een oud collega die echt een waanzinnig goede wetenschapper was. Via haar ben ik aan mijn vorige baan gekomen. Ik las in de krant over haar onderzoek, mailde of ze nog een onderzoeker zocht want ik was bijna klaar met PhD dus bijna beschikbaar. Kreeg binnen een week al een mail terug dat ze helaas geen plek had voor een onderzoeker. En twee weken later nog een mail, dat ze wél voor een paar uur per week iemand zochten voor thesis begeleiding en of ik daar ook in geïnteresseerd zou zijn. Vervolgens met twee anderen een kwartier gesprekje gehad wat vooral ging over per wanneer kun je starten, dat afgesproken en er bijna 5 jaar gewerkt. Ik heb niet direct met haar samen gewerkt, maar haar wel af en toe gesproken, en naast dat het als persoon natuurlijk enorm verdrietig is, is het ook voor de wetenschap echt heel jammer, die verliest ook echt een verdomd goed iemand. Haar onderzoek is echt baanbrekend, maar ze is ook altijd heel actief en goed geweest in de koppeling van haar onderzoek naar de praktijk en verspreiden van die kennis op bredere schaal. ;(
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 06-08-2025 08:07:02 ]
pi_218429831
Gecondoleerd @vlindertje89

Wat een mooi verhaal over hoe je dankzij een krantenartikel ergens belandt. Het leven zit vol rare wendingen O+
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218429993
Mogge!

Oh wat moeilijk @Sarabi zowel voor hem als voor jullie om hem heen

@vlindertje89 wat een mooi mens is veel te jong heengegaan
pi_218430095
pi_218430357
Ik sliep dus ik besta.
Spoilers!
pi_218430783
quote:
17s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik sliep dus ik besta.
Boks :)

Ik sliep gisternacht niet en het was ook een twijfelachtig bestaan. ;(
Na een nacht van 7,5u voel ik me veel levender. O+

@Kaatje1 ik was gisteravond bij S, hij is gaan samenwonen met F in haar appartement. Super gezellig :D
pi_218430786
@vlindertje89 ;( wat een naar nieuws
pi_218431098
Wat leuk! Heb al een flinke tijd geen contact meer met hem gehad. Moet dat weer eens opstarten
  woensdag 6 augustus 2025 @ 12:03:40 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218431905
quote:
17s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik sliep dus ik besta.
Ik sliep amper, maar was wel zo wakker om mijn spullen noodzakelijk voor 'de bereiding' te ontdooien te leggen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218432045
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:03 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik sliep amper, maar was wel zo wakker om mijn spullen noodzakelijk voor 'de bereiding' te ontdooien te leggen.
Lijstje liggen klaar voor verse boodschappen morgen.
Altijd lastig qua hoeveelheden. Een toet voor 4 personen wil ik dan verdubbelen naar 8 bijv.
Alsof niet iedereen (té) veel meeneemt om iedereen te laten proeven.
In ieder geval ook lege bakjes mee, anders zitten Lucky en Flip met de klieken. 😉

Net gezocht naar de kaasdoek in de kasten en nog te ruimen dozen. Nada.
Ook op de lijst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')