POLLquote:2015 PSV - FC Groningen 3 - 0
2016 PSV - Feyenoord 1 - 0
2017 Feyenoord - Vitesse 1 - 1 Feyenoord WNS
2018 PSV - Feyenoord 0 - 0 Feyenoord WNS
2019 Ajax - PSV 2-0
2020 CORRED
2021: Ajax - PSV 4-0
2022 PSV - Ajax 5-3
2023 PSV - Ajax 1-0
2024 Feyenoord - PSV 4-4 Feyenoord WNS
2017: Feyenoord heeft strafschoppen nodig tegen Vitessequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:37 schreef mitt het volgende:
Leuk voor de GAE supporters maar een krachtmeting tussen de top 3 aan het begin van de competitie is toch wat interessanter.
4-0 PSV.
Ja, dat lukte vorig jaar ook zo goed op de eerste speeldag nadat ze waren uitgeschakeld door Brann...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
5-0 PSV
maar goed GAE kan dit mooi vrijdag erop wegspoelen uit tegen shittard
Bedoelde meer dat het leuker is om te zien hoe de topclubs ervoor staan in dit stadium van het seizoen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:04 schreef Nober het volgende:
[..]
2017: Feyenoord heeft strafschoppen nodig tegen Vitesse
2014: Ajax in thuiswedstrijd onderuit tegen PEC Zwolle, 0-1
2013: Ajax in thuiswedstrijd na verlenging pas voorbij AZ, 3-2
2011: Ajax in thuiswedstrijd verloren van FC Twente, 1-2
2010: Ajax in thuiswedstrijd verloren van FC Twente, 0-1
2004: Ajax in thuiswedstrijd verloren van FC Utrecht, 2-4
2015 was wel duidelijk 3-0 voor PSV tegen Groningen.
Elk jaar zeg ik weer dat Go Ahead ineen gaat storten door de verkoop van sterkhouders, maar tot nu toe weten ze ook elk jaar weer de selectie op peil te krijgen en zelfs keer op keer beter te presteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oliver Antman gaat zijn carrière vervolgen bij het Schotse Rangers FC. De grootmacht bereikte inmiddels een akkoord met Go Ahead Eagles, zo melden bronnen aan Voetbal International.
Vroegen ze toch tenminste 6 miljoen voor? Goede speler hoor daar niet van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oliver Antman gaat zijn carrière vervolgen bij het Schotse Rangers FC. De grootmacht bereikte inmiddels een akkoord met Go Ahead Eagles, zo melden bronnen aan Voetbal International.
Goede OP verder, maar ik pik het niet dat je ons uit de historie van de JC Schaal wist!quote:
Toch jammer van zo'n mooie OPquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 09:26 schreef maxi-mus het volgende:
De wedstrijd zal zondag worden gespeelt in het Philips Stadion
Die verft het gewoon.quote:
De kelderkrakerr Vitesse tegen Helmond Sport met de heldere analyse van Anco Jansen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Milan van Dongen wilde ons alweer Pepi opdringen, terwijl er met Alassane Plea een bewezen Bundesliga-topper rondloopt.
Fijn nieuw voetbalseizoen @:powerloungen .
Waarom jezelf pijnigen en voor 17.59 inschakelenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Milan van Dongen wilde ons alweer Pepi opdringen, terwijl er met Alassane Plea een bewezen Bundesliga-topper rondloopt.
De Eretribune kunnen we ook dit seizoen weer gevoeglijk overslaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanuit een menselijk perspectief wel bijzonder dat hij al vier maanden onder de radar is. Een silent ban vanwege een onmetelijke goednieuwsshow kan het helaas niet zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De kelderkrakerr Vitesse tegen Helmond Sport met de heldere analyse van Anco Jansen.
[ afbeelding ]
Heeft het goed te pakken blijkbaar. Verder kan die niet meer terug want iedereen weet nu dat zijn goednieuwsshow een act is achter ernstig leed. Bouwman is de volgende.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanuit een menselijk perspectief wel bijzonder dat hij al vier maanden onder de radar is. Een silent ban vanwege een onmetelijke goednieuwsshow kan het helaas niet zijn.
Alle mr. big stars zijn zeker op vakantie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Marc van Hintum kan ik nooit meer loskoppelen van zijn kort, maar krachtige Studio Voetbal-analysetijdperk.
Indrukwekkende passjes opzij inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Die Spaanse Pool speelt zo makkelijk. Wat een klasbak.
Coachend, positioneel telkens op de goeie plek. Ik snap wel dat jullie hem heel graag hadden gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Indrukwekkende passjes opzij inderdaad.
Hoho, hij speelt ook passjes naar achterenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Indrukwekkende passjes opzij inderdaad.
Ik zie hem nu voor het eerst, maar doet tot nu toe toch helemaal geen bijzondere dingen. Gewoon oké.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Coachend, positioneel telkens op de goeie plek. Ik snap wel dat jullie hem heel graag hadden gehad.
Wat een klasbak.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoho, hij speelt ook passjes naar achteren
Och, AZ won deze week met 5-0. Was in de eerste helft al 4-0, nog eentje erbij in de tweede helft.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:25 schreef 3rr0r het volgende:
PSV mag zo wel gaan opschieten met al die 4-0, 5-0 en 6-0 voorspellingen
Ajax dus kampioen. Duidelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas nog geen speler gezien die beter is dan Gloukh.
Wel onsympathieker?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat komt omdat Til nog op de bank zit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Daar stel je een goede vraag. Ik ben er ook niet helemaal over uit hoe ik met mijn geweten om moet gaan in dezen.quote:
Misschien moeten we komend seizoen na iedere wedstrijd van PSV gaan posten in het PSV-topic dat we Yarek niet zo goed vinden. Op die manier gunnen we ze daar een beetje realiteitszin (onze realiteit).quote:
Waarom kijk je naar vrouwenvoetbal als de Supercup op tv is?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens mij is Feyenoord nooit echt concreet geweest voor Yarek Gasiorowski toch? Ook geen Champions League-ervaring en nog nooit bij een topclub gespeeld. Niet van het gewenste Feyenoord-niveau, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moeten we komend seizoen na iedere wedstrijd van PSV gaan posten in het PSV-topic dat we Yarek niet zo goed vinden. Op die manier gunnen we ze daar een beetje realiteitszin (onze realiteit).
Laten we dat kinderachtige gedrag niet kopiëren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moeten we komend seizoen na iedere wedstrijd van PSV gaan posten in het PSV-topic dat we Yarek niet zo goed vinden. Op die manier gunnen we ze daar een beetje realiteitszin (onze realiteit).
Ik denk dat Feyenoord heel serieus was, maar hem te lang in de wachtkamer heeft gezet. En toen heeft PSV vakkundig de deal gesnaaid.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens mij is Feyenoord nooit echt concreet geweest voor Yarek Gasiorowski toch? Ook geen Champions League-ervaring en nog nooit bij een topclub gespeeld. Niet van het gewenste Feyenoord-niveau, als je het mij vraagt.
Mwa. Halfuur alles tegenhouden en de counter.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:37 schreef DobbyDobby het volgende:
@:Buitendam heeft PSV weer eens overschat. Goh.
Dat was buitendam toch?quote:
En Mislintat voor zijn eerste miljoenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:38 schreef Nober het volgende:
Niet schrikken, GAE gaat voor de landstitel!
quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:38 schreef Nober het volgende:
Niet schrikken, GAE gaat voor de landstitel!
Oke Bolsonaroquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vakkundig hoe ESPN de schotstatistieken laat zien, maar niet de expected goals.
Expected goals: 0.7 - 0.6
@:Pietjepuk2000 Het is tijd om het ESPN-gebouw te bestormen.
Nee, zij doen het, dus wij doen het ook. Die retoriek pas ik al toe sinds de basisschool en het heeft mij tot dusver geen windeieren opgeleverd. Iedere debiele post van Solispolar mogen wij gebruiken als munitie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we dat kinderachtige gedrag niet kopiëren.
0-1. Wat een klasbak daar achterin.
Ik denk eerder omdat Feyenoord niet meekan in de salarissen die PSV betaalt en direct geplaatst is voor de CL.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens mij is Feyenoord nooit echt concreet geweest voor Yarek Gasiorowski toch? Ook geen Champions League-ervaring en nog nooit bij een topclub gespeeld. Niet van het gewenste Feyenoord-niveau, als je het mij vraagt.
Feyenoord gaat al jaren mee qua salaris.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat Feyenoord niet meekan in de salarissen die PSV betaalt en direct geplaatst is voor de CL.
Gokken is voor tokkies @Zipportalquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord gaat al jaren mee qua salaris.
CL is wel een dingetje. Maar Feyenoord pakte vooral niet door en wilde wachten totdat Hancko vertrok. Gegokt en verloren.
Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd makker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goede OP verder, maar ik pik het niet dat je ons uit de historie van de JC Schaal wist!
(Feyenoord - PSV 0-1)
Ze zullen wel blij zijn dat ze nu even een kwartiertje kunnen bijkomen van BOSZBALL.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:44 schreef Buitendam het volgende:
Benieuwd hoe PSV dit potje gaat aanvliegen. Als het echt Boszball wordt dan zit er geen rem op, vrees ik voor Go Ahead.
Zeker niet. PSV betaalt Dest bijna 4 miljoen bruto per jaar, enige die er bij jullie in de buurt komt is Bijlow met nog geen 3 miljoen. Zo’n Dest was voor Feyenoord nooit haalbaar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Feyenoord had aangeklopt bij Gasiorowski, had hij de volgende dag in De Kuip gestaan. Ik geloof voor geen meter dat mensen in Valencia Nederlands voetbal meteen aan PSV associëren. Dat lijkt mij onmogelijk, het zou me zelfs ziekelijk lijken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
CL is wel een dingetje. Maar Feyenoord pakte vooral niet door en wilde wachten totdat Hancko vertrok. Gegokt en verloren.
Nee hoor. Die was echt niet naar een club gegaan waar CL geen gegeven is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Feyenoord had aangeklopt bij Gasiorowski, had hij de volgende dag in De Kuip gestaan. Ik geloof voor geen meter dat mensen in Valencia Nederlands voetbal meteen aan PSV associëren. Dat lijkt mij onmogelijk, het zou me zelfs ziekelijk lijken.
Twee jaren met samengetrokken kringspieren vechten tegen degradatie bij Valencia, dan is de Champions League inderdaad het enige waar je aan kunt denken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Die was echt niet naar een club gegaan waar CL geen gegeven is.
Dat zal vast een reden zijn geweest dat PSV nog zo makkelijk de deal kon kapen, maar als Feyenoord had doorgepakt had bij ons gespeeld.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Die was echt niet naar een club gegaan waar CL geen gegeven is.
Los van of ik dat betwijfel, betreft jouw voorbeeld een individu. Maar het gaat om het totaalplaatje wat je uiteindelijk kunt uitgeven.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker niet. PSV betaalt Dest bijna 4 miljoen bruto per jaar, enige die er bij jullie in de buurt komt is Bijlow met nog geen 3 miljoen. Zo’n Dest was voor Feyenoord nooit haalbaar.
Ze stonden wel even onder druk, maar na 2 uitbraken lag de 0-1 erinquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zullen wel blij zijn dat ze nu even een kwartiertje kunnen bijkomen van BOSZBALL.
Hoeveel van die 3 miljoen bij Bijlow komt van de WAJONG?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker niet. PSV betaalt Dest bijna 4 miljoen bruto per jaar, enige die er bij jullie in de buurt komt is Bijlow met nog geen 3 miljoen. Zo’n Dest was voor Feyenoord nooit haalbaar.
Mooie, concrete vraag.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoeveel van die 3 miljoen bij Bijlow komt van de WAJONG?
Het salaris van Dest vind ik ook tamelijk bizar eigenlijk. Goede speler hoor, maar hij is nu met enige afstand de meest verdienende speler van de Eredivisie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Los van of ik dat betwijfel, betreft jouw voorbeeld een individu. Maar het gaat om het totaalplaatje wat je uiteindelijk kunt uitgeven.
https://www.manners.nl/be(...)-ajax-psv-feyenoord/
In 2023/2024 was het verschil nog zo’n 20% wat neerkomt op 14 miljoen euro verschil. Ik denk niet dat het in 1 seizoen is recht getrokken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Los van of ik dat betwijfel, betreft jouw voorbeeld een individu. Maar het gaat om het totaalplaatje wat je uiteindelijk kunt uitgeven.
https://www.manners.nl/be(...)-ajax-psv-feyenoord/
Oké dan vertrouwen je op jouw oordeel en niet op bronnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In 2023/2024 was het verschil nog zo’n 20% wat neerkomt op 14 miljoen euro verschil. Ik denk niet dat het in 1 seizoen is recht getrokken.
Hoe kom je daarbij? Ik zie ook al jaren vooral cijfers waar PSV en Feyenoord heel dicht bij elkaar zitten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In 2023/2024 was het verschil nog zo’n 20% wat neerkomt op 14 miljoen euro verschil. Ik denk niet dat het in 1 seizoen is recht getrokken.
Oké.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Oké dan vertrouwen je op jouw oordeel en niet op bronnen.
Het grote probleem bij Feyenoord was afgelopen seizoen dat de drie best verdienende spelers bij elkaar nog geen dertig wedstrijden in de basis hebben gespeeld.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, qua kosten wel. Maar ik heb het over budget, wat de mogelijkheden zijn en dan heeft PSV wel diepere zakken dan Feyenoord.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik zie ook al jaren vooral cijfers waar PSV en Feyenoord heel dicht bij elkaar zitten.
De salariskosten bij Feyenoord zijn onder Slot enorm gegroeid, ook qua staf.
Je bedoelt dus het salarisplafond. Dat gaat meer over strategie dan mogelijkheden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, qua kosten wel. Maar ik heb het over budget, wat de mogelijkheden zijn en dan heeft PSV wel diepere zakken dan Feyenoord.
Ja want Feyenoord betaalt heel bewust lagere salarissen omdat ze dat geld voor andere dingen gebruiken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt dus het salarisplafond. Dat gaat meer over strategie dan mogelijkheden.
betaaldquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord betaald heel bewust lagere salarissen omdat ze dat geld voor andere dingen gebruiken.
Ja, dan wordt het allemaal wel heel semantisch, want die strategie is natuurlijk volledig gelieerd aan wat kostentechnisch verantwoord is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt dus het salarisplafond. Dat gaat meer over strategie dan mogelijkheden.
Graag in ABN Nederlands. Dit is me te onduidelijk, manquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het allemaal wel heel semantisch, want die strategie is natuurlijk volledig gelieerd aan wat kostentechnisch verantwoord is.
Betaald.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord betaald heel bewust lagere salarissen omdat ze dat geld voor andere dingen gebruiken.
betaaldquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, de salarissen van Bijlow en Stengs zijn volkomen onverantwoord gebleken, maar dat betekent dus dat Feyenoord wel heel ver kan gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het allemaal wel heel semantisch, want die strategie is natuurlijk volledig gelieerd aan wat kostentechnisch verantwoord is.
Dan mis je toch de gimmicks met vroegere users als @Gramulanion @Dj_Day-V en @Kopsterk .quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we het hele seizoen dit soort "humor" verwachten?
Nee, er posten tot dusver weinig PSV-users mee in tegenstelling tot in het Feyenoord-topic.quote:
Toch leuk hoe dat werkt. Je plaatst een bait en een halfuur later zijn ze allang vergeten dat ik die heb geplaatst.quote:
Wel als het aan deze jongen ligtquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we het hele seizoen dit soort "humor" verwachten?
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Graag in ABN Nederlands. Dit is me te onduidelijk, man.
40-45quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:28 schreef hhh38 het volgende:
Hoeveel voorzetten zijn al over de achterlijn gewaaid nu
plan Bommel?quote:
Het is in ieder geval een lelijke balquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Spelen ze met een nieuw type bal ofzo, de tering.
Ik wilde er nog niet over beginnen, maar inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een lelijke bal
Staat ook een behoorlijke wind.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:28 schreef hhh38 het volgende:
Hoeveel voorzetten zijn al over de achterlijn gewaaid nu
Zonder succes.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:41 schreef Zorro het volgende:
Go Ahead haalt alles uit de kast voor het halen van de penalties
Verdiend zeker, maar wel een heel matig potje.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Expected goals 1.5 - 0.8
Een niet meer dan logische zege voor PSV. We kunnen wat anders gaan doen.
Nee dat recht is voorbehouden aan Jhon vd Beukeringquote:
Het kan niet altijd geweldig en fantastisch zijn. Als je dat iedere week verwacht, eindig je net als Jan-Joost op de schroothoop. @PowerLoungenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Verdiend zeker, maar wel een heel matig potje.
StijnPuk2000quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Expected goals 1.5 - 0.8
Een niet meer dan logische zege voor PSV. We kunnen wat anders gaan doen.
Voor de act hebben we gelukkig domme Sjon nuquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het kan niet altijd geweldig en fantastisch zijn. Als je dat iedere week verwacht, eindig je net als Jan-Joost op de schroothoop. @:Powerloungen
Wat is er met Jan-Jood?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het kan niet altijd geweldig en fantastisch zijn. Als je dat iedere week verwacht, eindig je net als Jan-Joost op de schroothoop. @:Powerloungen
Jan-Joost heeft al vier maanden een burn-out en is sindsdien niet meer besproken of gesignaleerd bij wat dan ook. Vreemde stilte rond iemand die al meer dan 15 jaar de vertrouwde mr. positivo van Nederland is.quote:
Zal kijken of hij op Curacao zitquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jan-Joost heeft al vier maanden een burn-out en is sindsdien niet meer besproken of gesignaleerd bij wat dan ook. Vreemde stilte rond iemand die al meer dan 15 jaar de vertrouwde mr. positivo van Nederland is.
Die krijgt gewoon een passend afscheid, Stijn. Ben maar niet bang.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Familieclub PSV presteerde het om tijdens deze wedstrijd een afscheidstweet voor Luuk de Jong te plaatsen. Zo ongeveer je clubicoon van de afgelopen 15 jaar op deze manier uitzwaaien, is toch ongekend.
Nog steeds plaats je geen afscheidstweet op een moment dat iedereen met zijn dikke reet naar de Super Cup zit te kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die krijgt gewoon een passend afscheid, Stijn. Ben maar niet bang.
Misschien zit hij de fase naar Janita-Josina van Gangelen?quote:
Lekker voor hem Dat gun je niemandquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jan-Joost heeft al vier maanden een burn-out en is sindsdien niet meer besproken of gesignaleerd bij wat dan ook. Vreemde stilte rond iemand die al meer dan 15 jaar de vertrouwde mr. positivo van Nederland is.
Halflang haar had hij alquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien zit hij de fase naar Janita-Josina van Gangelen?
Ah, ik vind het wel netjes. Als ze niet reageren na zo’n bericht zou je helemaal zuur overkomen. Keurig gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nog steeds plaats je geen afscheidstweet op een moment dat iedereen met zijn dikke reet naar de Super Cup zit te kijken.
Jij pakt meteen de andere zijde van de escalatieladder erbij.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, ik vind het wel netjes. Als ze niet reageren na zo’n bericht zou je helemaal zuur overkomen. Keurig gedaan.
Divibokaal uiteraardquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee hoe of waarom die man op die positie van directeur is gezet.
Ik zit even te broeden op een vergelijking tussen je moeder en een escalatieladder. Moment.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij pakt meteen de andere zijde van de escalatieladder erbij.
De druk van Ruudje Dil .quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee hoe of waarom die man op die positie van directeur is gezet.
Ik weet nog hoe hij zo'n beetje via de achterdeur Twente had verlaten, om even later toch nog een bedankje af te raffelen in het stadion, maar er luisterde eigenlijk niemandquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Familieclub PSV presteerde het om tijdens deze wedstrijd een afscheidstweet voor Luuk de Jong te plaatsen. Zo ongeveer je clubicoon van de afgelopen 15 jaar op deze manier uitzwaaien, is toch ongekend.
Ajax heeft al een tijd geen prijs meer gewonnen, zelf de Como cup wat te hoog gegrepen. Dan begrijp ik wel dat je de Supercup als een waardevolle prijs ziet als ajaxsupporter. Voor PSV ligt dat anders na al die prijzen de laatste jaren.quote:
Hier zelfs Ajax bijhalenquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax heeft al een tijd geen prijs meer gewonnen, zelf de Como cup wat te hoog gegrepen. Dan begrijp ik wel dat je de Supercup als een waardevolle prijs ziet als ajaxsupporter. Voor PSV ligt dat anders na al die prijzen de laatste jaren.
Niemand neemt de fruitschaal serieus.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator @:Coco laat het nu al afweten met de CocoToto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |