De kelderkrakerr Vitesse tegen Helmond Sport met de heldere analyse van Anco Jansen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Milan van Dongen wilde ons alweer Pepi opdringen, terwijl er met Alassane Plea een bewezen Bundesliga-topper rondloopt.
Fijn nieuw voetbalseizoen @:powerloungen .
Waarom jezelf pijnigen en voor 17.59 inschakelenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Milan van Dongen wilde ons alweer Pepi opdringen, terwijl er met Alassane Plea een bewezen Bundesliga-topper rondloopt.
De Eretribune kunnen we ook dit seizoen weer gevoeglijk overslaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanuit een menselijk perspectief wel bijzonder dat hij al vier maanden onder de radar is. Een silent ban vanwege een onmetelijke goednieuwsshow kan het helaas niet zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De kelderkrakerr Vitesse tegen Helmond Sport met de heldere analyse van Anco Jansen.
[ afbeelding ]
Heeft het goed te pakken blijkbaar. Verder kan die niet meer terug want iedereen weet nu dat zijn goednieuwsshow een act is achter ernstig leed. Bouwman is de volgende.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanuit een menselijk perspectief wel bijzonder dat hij al vier maanden onder de radar is. Een silent ban vanwege een onmetelijke goednieuwsshow kan het helaas niet zijn.
Alle mr. big stars zijn zeker op vakantie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Marc van Hintum kan ik nooit meer loskoppelen van zijn kort, maar krachtige Studio Voetbal-analysetijdperk.
Indrukwekkende passjes opzij inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Die Spaanse Pool speelt zo makkelijk. Wat een klasbak.
Coachend, positioneel telkens op de goeie plek. Ik snap wel dat jullie hem heel graag hadden gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Indrukwekkende passjes opzij inderdaad.
Hoho, hij speelt ook passjes naar achterenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Indrukwekkende passjes opzij inderdaad.
Ik zie hem nu voor het eerst, maar doet tot nu toe toch helemaal geen bijzondere dingen. Gewoon oké.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Coachend, positioneel telkens op de goeie plek. Ik snap wel dat jullie hem heel graag hadden gehad.
Wat een klasbak.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoho, hij speelt ook passjes naar achteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |