Zeker niet. PSV betaalt Dest bijna 4 miljoen bruto per jaar, enige die er bij jullie in de buurt komt is Bijlow met nog geen 3 miljoen. Zo’n Dest was voor Feyenoord nooit haalbaar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord gaat al jaren mee qua salaris.
Als Feyenoord had aangeklopt bij Gasiorowski, had hij de volgende dag in De Kuip gestaan. Ik geloof voor geen meter dat mensen in Valencia Nederlands voetbal meteen aan PSV associėren. Dat lijkt mij onmogelijk, het zou me zelfs ziekelijk lijken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord gaat al jaren mee qua salaris.
CL is wel een dingetje. Maar Feyenoord pakte vooral niet door en wilde wachten totdat Hancko vertrok. Gegokt en verloren.
Nee hoor. Die was echt niet naar een club gegaan waar CL geen gegeven is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Feyenoord had aangeklopt bij Gasiorowski, had hij de volgende dag in De Kuip gestaan. Ik geloof voor geen meter dat mensen in Valencia Nederlands voetbal meteen aan PSV associėren. Dat lijkt mij onmogelijk, het zou me zelfs ziekelijk lijken.
Twee jaren met samengetrokken kringspieren vechten tegen degradatie bij Valencia, dan is de Champions League inderdaad het enige waar je aan kunt denken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Die was echt niet naar een club gegaan waar CL geen gegeven is.
Dat zal vast een reden zijn geweest dat PSV nog zo makkelijk de deal kon kapen, maar als Feyenoord had doorgepakt had bij ons gespeeld.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Die was echt niet naar een club gegaan waar CL geen gegeven is.
Los van of ik dat betwijfel, betreft jouw voorbeeld een individu. Maar het gaat om het totaalplaatje wat je uiteindelijk kunt uitgeven.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker niet. PSV betaalt Dest bijna 4 miljoen bruto per jaar, enige die er bij jullie in de buurt komt is Bijlow met nog geen 3 miljoen. Zo’n Dest was voor Feyenoord nooit haalbaar.
Ze stonden wel even onder druk, maar na 2 uitbraken lag de 0-1 erinquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zullen wel blij zijn dat ze nu even een kwartiertje kunnen bijkomen van BOSZBALL.
Hoeveel van die 3 miljoen bij Bijlow komt van de WAJONG?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker niet. PSV betaalt Dest bijna 4 miljoen bruto per jaar, enige die er bij jullie in de buurt komt is Bijlow met nog geen 3 miljoen. Zo’n Dest was voor Feyenoord nooit haalbaar.
Mooie, concrete vraag.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoeveel van die 3 miljoen bij Bijlow komt van de WAJONG?
Het salaris van Dest vind ik ook tamelijk bizar eigenlijk. Goede speler hoor, maar hij is nu met enige afstand de meest verdienende speler van de Eredivisie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Los van of ik dat betwijfel, betreft jouw voorbeeld een individu. Maar het gaat om het totaalplaatje wat je uiteindelijk kunt uitgeven.
https://www.manners.nl/be(...)-ajax-psv-feyenoord/
In 2023/2024 was het verschil nog zo’n 20% wat neerkomt op 14 miljoen euro verschil. Ik denk niet dat het in 1 seizoen is recht getrokken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Los van of ik dat betwijfel, betreft jouw voorbeeld een individu. Maar het gaat om het totaalplaatje wat je uiteindelijk kunt uitgeven.
https://www.manners.nl/be(...)-ajax-psv-feyenoord/
Oké dan vertrouwen je op jouw oordeel en niet op bronnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In 2023/2024 was het verschil nog zo’n 20% wat neerkomt op 14 miljoen euro verschil. Ik denk niet dat het in 1 seizoen is recht getrokken.
Hoe kom je daarbij? Ik zie ook al jaren vooral cijfers waar PSV en Feyenoord heel dicht bij elkaar zitten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In 2023/2024 was het verschil nog zo’n 20% wat neerkomt op 14 miljoen euro verschil. Ik denk niet dat het in 1 seizoen is recht getrokken.
Oké.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Oké dan vertrouwen je op jouw oordeel en niet op bronnen.
Het grote probleem bij Feyenoord was afgelopen seizoen dat de drie best verdienende spelers bij elkaar nog geen dertig wedstrijden in de basis hebben gespeeld.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, qua kosten wel. Maar ik heb het over budget, wat de mogelijkheden zijn en dan heeft PSV wel diepere zakken dan Feyenoord.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik zie ook al jaren vooral cijfers waar PSV en Feyenoord heel dicht bij elkaar zitten.
De salariskosten bij Feyenoord zijn onder Slot enorm gegroeid, ook qua staf.
Je bedoelt dus het salarisplafond. Dat gaat meer over strategie dan mogelijkheden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, qua kosten wel. Maar ik heb het over budget, wat de mogelijkheden zijn en dan heeft PSV wel diepere zakken dan Feyenoord.
Ja want Feyenoord betaalt heel bewust lagere salarissen omdat ze dat geld voor andere dingen gebruiken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt dus het salarisplafond. Dat gaat meer over strategie dan mogelijkheden.
betaaldquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord betaald heel bewust lagere salarissen omdat ze dat geld voor andere dingen gebruiken.
Ja, dan wordt het allemaal wel heel semantisch, want die strategie is natuurlijk volledig gelieerd aan wat kostentechnisch verantwoord is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt dus het salarisplafond. Dat gaat meer over strategie dan mogelijkheden.
Graag in ABN Nederlands. Dit is me te onduidelijk, manquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het allemaal wel heel semantisch, want die strategie is natuurlijk volledig gelieerd aan wat kostentechnisch verantwoord is.
Betaald.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord betaald heel bewust lagere salarissen omdat ze dat geld voor andere dingen gebruiken.
betaaldquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, de salarissen van Bijlow en Stengs zijn volkomen onverantwoord gebleken, maar dat betekent dus dat Feyenoord wel heel ver kan gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het allemaal wel heel semantisch, want die strategie is natuurlijk volledig gelieerd aan wat kostentechnisch verantwoord is.
Dan mis je toch de gimmicks met vroegere users als @Gramulanion @Dj_Day-V en @Kopsterk .quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we het hele seizoen dit soort "humor" verwachten?
Nee, er posten tot dusver weinig PSV-users mee in tegenstelling tot in het Feyenoord-topic.quote:
Toch leuk hoe dat werkt. Je plaatst een bait en een halfuur later zijn ze allang vergeten dat ik die heb geplaatst.quote:
Wel als het aan deze jongen ligtquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we het hele seizoen dit soort "humor" verwachten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |