Ik denk dat Feyenoord heel serieus was, maar hem te lang in de wachtkamer heeft gezet. En toen heeft PSV vakkundig de deal gesnaaid.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens mij is Feyenoord nooit echt concreet geweest voor Yarek Gasiorowski toch? Ook geen Champions League-ervaring en nog nooit bij een topclub gespeeld. Niet van het gewenste Feyenoord-niveau, als je het mij vraagt.
Mwa. Halfuur alles tegenhouden en de counter.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:37 schreef DobbyDobby het volgende:
@:Buitendam heeft PSV weer eens overschat. Goh.
Dat was buitendam toch?quote:
En Mislintat voor zijn eerste miljoenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:38 schreef Nober het volgende:
Niet schrikken, GAE gaat voor de landstitel!
quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:38 schreef Nober het volgende:
Niet schrikken, GAE gaat voor de landstitel!
Oke Bolsonaroquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vakkundig hoe ESPN de schotstatistieken laat zien, maar niet de expected goals.
Expected goals: 0.7 - 0.6
@:Pietjepuk2000 Het is tijd om het ESPN-gebouw te bestormen.
Nee, zij doen het, dus wij doen het ook. Die retoriek pas ik al toe sinds de basisschool en het heeft mij tot dusver geen windeieren opgeleverd. Iedere debiele post van Solispolar mogen wij gebruiken als munitie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we dat kinderachtige gedrag niet kopiëren.
0-1. Wat een klasbak daar achterin.
Ik denk eerder omdat Feyenoord niet meekan in de salarissen die PSV betaalt en direct geplaatst is voor de CL.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens mij is Feyenoord nooit echt concreet geweest voor Yarek Gasiorowski toch? Ook geen Champions League-ervaring en nog nooit bij een topclub gespeeld. Niet van het gewenste Feyenoord-niveau, als je het mij vraagt.
Feyenoord gaat al jaren mee qua salaris.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat Feyenoord niet meekan in de salarissen die PSV betaalt en direct geplaatst is voor de CL.
Gokken is voor tokkies @Zipportalquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord gaat al jaren mee qua salaris.
CL is wel een dingetje. Maar Feyenoord pakte vooral niet door en wilde wachten totdat Hancko vertrok. Gegokt en verloren.
Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd makker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goede OP verder, maar ik pik het niet dat je ons uit de historie van de JC Schaal wist!
(Feyenoord - PSV 0-1)
Ze zullen wel blij zijn dat ze nu even een kwartiertje kunnen bijkomen van BOSZBALL.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:44 schreef Buitendam het volgende:
Benieuwd hoe PSV dit potje gaat aanvliegen. Als het echt Boszball wordt dan zit er geen rem op, vrees ik voor Go Ahead.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |