Och, AZ won deze week met 5-0. Was in de eerste helft al 4-0, nog eentje erbij in de tweede helft.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:25 schreef 3rr0r het volgende:
PSV mag zo wel gaan opschieten met al die 4-0, 5-0 en 6-0 voorspellingen
Ajax dus kampioen. Duidelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas nog geen speler gezien die beter is dan Gloukh.
Wel onsympathieker?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat komt omdat Til nog op de bank zit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Daar stel je een goede vraag. Ik ben er ook niet helemaal over uit hoe ik met mijn geweten om moet gaan in dezen.quote:
Misschien moeten we komend seizoen na iedere wedstrijd van PSV gaan posten in het PSV-topic dat we Yarek niet zo goed vinden. Op die manier gunnen we ze daar een beetje realiteitszin (onze realiteit).quote:
Waarom kijk je naar vrouwenvoetbal als de Supercup op tv is?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens mij is Feyenoord nooit echt concreet geweest voor Yarek Gasiorowski toch? Ook geen Champions League-ervaring en nog nooit bij een topclub gespeeld. Niet van het gewenste Feyenoord-niveau, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moeten we komend seizoen na iedere wedstrijd van PSV gaan posten in het PSV-topic dat we Yarek niet zo goed vinden. Op die manier gunnen we ze daar een beetje realiteitszin (onze realiteit).
Laten we dat kinderachtige gedrag niet kopiëren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moeten we komend seizoen na iedere wedstrijd van PSV gaan posten in het PSV-topic dat we Yarek niet zo goed vinden. Op die manier gunnen we ze daar een beetje realiteitszin (onze realiteit).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |