SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Vertelquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik las Fistbolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kant en klare pindasaus@JustinK
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
echt he, laat mijn sim een croque madam maken en alles vliegt in de fikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lemia.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vergeet de 8 emmers nutela van 15 liter per stuk niet!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn vader bliefde ook geen pindakaas.quote:
Maar van pindasaus dronk hij gerust zo'n beker van het plaatselijk Chin. Ind. Spec. Rest. Leeg.
Zo'n grote.![]()
Die heb ik alquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de 8 emmers nutela van 15 liter per stuk niet!![]()
![]()
voor de nutella kun je ook de chocoladefontein pakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iivin on the edge.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zeg tegen mijn sim maak een garden salad
ah yes, meatballs tamale zegt mijn simHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Madonna.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bah, Nutella.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de 8 emmers nutela van 15 liter per stuk niet!Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik beloof dat ik echt best wel wat dingen lust.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
mijn lijst met dingen die ik niet lust is steeds korterquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik beloof dat ik echt best wel wat dingen lust.
blijkbaar zijn olijven niet smerigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jouw sim is slimquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
zeg tegen mijn sim maak een garden salad
ah yes, meatballs tamale zegt mijn simIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haring met slagroomquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik beloof dat ik echt best wel wat dingen lust.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alleen die pitten zijn wel hard.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn lijst met dingen die ik niet lust is steeds korter
blijkbaar zijn olijven niet smerig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yupquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik wil dat hij het fornuis nog niet gebruikt want hij zet zichzelf in brandquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vind ze nog steeds niet 'lekker' maar ik eet ze tegenwoordig welquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn lijst met dingen die ik niet lust is steeds korter
blijkbaar zijn olijven niet smerig
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nee lekker is anders maar het is niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind ze nog steeds niet 'lekker' maar ik eet ze tegenwoordig wel
*Lust geen koffie*![]()
Er komen hier ineens 2 Bolkes binnenstormen met een rijm voor dekampioen
van deze maand:
:"Wie er in juli opeens was!"
:"Een vrouw met een rood wijnglas!"
:"Met haar gestileerde avatar!"
:"Verzamelde ze punten hier en daar!"
:"Het glas half leeg of het glas half vol!"
:"Maakt niet uit, ze bolkt het topic dol!"
:"Niemand kan op tegen rode wijn!"
:"Dus er kon maar één de winnaar zijn!"
:"De titel is binnen, drink nog maar een rode!"
:"En treedt toe tot de rangen van de bolkgoden!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @Vino_Tinto !!1!!!!!!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 31-07-2025 13:35:46 ]"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Rode wijn is viesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh oepsquote:
ff editten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Taalnazi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ho nee wacht, nu ben ik in de war. Het glas is niet rood, maar het is voor rode wijn. ehhhh.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kan gewoon.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho nee wacht, nu ben ik in de war. Het glas is niet rood, maar het is voor rode wijn. ehhhh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch edit gedaan, als het niet klopt is het nu @loveislikeakiss haar schuld iig."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
rode wijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho nee wacht, nu ben ik in de war. Het glas is niet rood, maar het is voor rode wijn. ehhhh.
rood glas
rode wijn glasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja whatever, als het niet klopt is het jouw schuld nu dus ik vinnut ammel prima.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
rode wijn
rood glas
rode wijn glas
alles is mijn schuld, dat weet je toch welquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch edit gedaan, als het niet klopt is het nu @:loveislikeakiss haar schuld iig.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Verantwoordelijkheid afschuiven beste afschuiven.
ik verwacht wel als straf billenkoekquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verantwoordelijkheid afschuiven beste afschuiven.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb ook nog wit of rose om te testenquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
Vind ik dan, hč.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er komen hier ineens 2 Bolkes binnenstormen met een rijm voor dekampioen
van deze maand:
:"Wie er in juli opeens was!"
:"Een vrouw met een rood wijnglas!"
:"Met haar gestileerde avatar!"
:"Verzamelde ze punten hier en daar!"
:"Het glas half leeg of het glas half vol!"
:"Maakt niet uit, ze bolkt het topic dol!"
:"Niemand kan op tegen rode wijn!"
:"Dus er kon maar één de winnaar zijn!"
:"De titel is binnen, drink nog maar een rode!"
:"En treedt toe tot de rangen van de bolkgoden!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @:Vino_tinto !!1!!!!!!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
![]()
Dank je wel
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Deze onwetendequote:Op donderdag 31 juli 2025 13:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
Vind ik dan, hč.
Met rode wijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En nu heel de dag feesten om het kampioenschap van @:Vino_tinto !![]()
![]()
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Meh. Doe mij maar een biertje.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb ook nog wit of rose om te testen
Niet noodzakelijk een pils.![]()
Morgen werken dus ik blijf nuchter maar ga er in het weekend nog op proosten.quote:
Gedestilleerde vorm van wijn is cognac.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:40 schreef marc0871 het volgende:
Of de gedistilleerde vorm; whisky. Zonder e.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mja. Ben ik ook niet zo vanquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gedestilleerde vorm van wijn is cognac.![]()
![]()
Dan wel met een kaasplankje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whisky begint hetzelfde als bier.
Granen mouten en deze versuikeren tot wort.
Daarna gaat de whisky gelijk door naar de fermentatie, waar bier eerst nog de hopkook krijgt.![]()
Ik heb deze op het oog. Alleen best aan de prijs.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:46 schreef marc0871 het volgende:
Whisky begint hetzelfde als bier.
Granen mouten en deze versuikeren tot wort.
Daarna gaat de whisky gelijk door naar de fermentatie, waar bier eerst nog de hopkook krijgt.
Stroop voor op de kaas is helemaal hip heb ik begrepen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vijgenjam is ook lekker.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stroop voor op de kaas is helemaal hip heb ik begrepen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
65 euro is niet te duur, voor een goede whisk(e)yquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb deze op het oog. Alleen best aan de prijs.
[ afbeelding ]![]()
Eens, maar eerst even proeven.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
65 euro is niet te duur, voor een goede whisk(e)y“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Appelstroop, hoor ik nog weleens.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stroop voor op de kaas is helemaal hip heb ik begrepen.![]()
Ik weet waar ze het verkopen, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou nog iemand vinden die hem heeft en die wil delen.
Mijn eerste hit was Silersshop in Grou, Friesland?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet waar ze het verkopen, dus dat komt wel goed.
Mja, dan zit jij korter op het vuur dan ik![]()
![]()
JigenvamWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
sterke drank was voor mij echt heel wat jaren geledenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat hawwe jo goed yn e gaten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn eerste hit was Silersshop in Grou, Friesland?
Mja, dan zit jij korter op het vuur dan ik
Mag gewoonquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hey. Ik mag dat vinden, hč.
Vrijheid van meningsuiting, dit, dat
Kant en klare pindasaus vind ik lekker
ik vind ze vaak veel te zoetquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:22 schreef MooieTop6 het volgende:
Kant en klare pindasaus vind ik lekkerUw ADH vitamine Worst
Mijn laatste biertje was vannachtMaat van me was jarig
Hij had voor iedereen shotjes. Ik zeg noouuuuu, ben met de auto, doe maar een biertje
en zelfs dan te pussy zijn (of heet dat verstandig) en eigenlijk maar 2 slokken genomen en daarna gezegd "drink jij'm maar verder op"Voelt toch niet comfortabel
Well, life can be a riot
gewoon verstandigquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:23 schreef Grotetijd het volgende:
Hij had voor iedereen shotjes. Ik zeg noouuuuu, ben met de auto, doe maar een biertje
en zelfs dan te pussy zijn (of heet dat verstandig) en eigenlijk maar 2 slokken genomen en daarna gezegd "drink jij'm maar verder op"Voelt toch niet comfortabel
Uw ADH vitamine Worst
Drankverjaardagen doordeweeks
Ik heb daar een mening overIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb wel eens borrelnoten doordeweeks, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
heb ook weleens borrels doordeweeksIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben er ook geen fan van. Maar deze mensen hebben een bijzonder moreel kompas, en drinken/blowen gewoon door de weeks alsof 't niks is. Moeten ze zelf weten. Maar er is natuurlijk een verschil tussen 1-2 biertjes drinken of (wat zij doen) aan de sterke drank en de shotjesquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:26 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb daar een mening overWell, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2700 / +74 / +20 / 8432 / 9612
2. FreshFruit / 2018 / +85 / +87 / 3209 / 4224
3. KillemWieft / 1052 / +0 / +0 / 785 / 1133
4. gebrokenglas / 995 / +17 / +10 / 3554 / 4275
5. _UserName_ / 756 / +45 / +37 / 649 / 884
6. MooieTop6 / 755 / +32 / +16 / 3872 / 4391
7. loveislikeakiss / 697 / +46 / +38 / 3406 / 3855
8. HappyCharly / 561 / +86 / +45 / 513 / 696
9. Lovely / 532 / +1 / +0 / 2498 / 2895
10. mario390 / 496 / +0 / +44 / 981 / 1287
11. DJMO / 483 / +10 / +0 / 986 / 1316
12. JustinK / 464 / +144 / +16 / 1640 / 1721
13. marc0871 / 457 / +5 / +22 / 918 / 1206
14. Helenattenek / 433 / +0 / +0 / 567 / 709
15. Grotetijd / 387 / +29 / +26 / 792 / 983
16. Dr.Mikey / 377 / +1 / +17 / 459 / 622
17. hemarookworst / 370 / +12 / +3 / 1245 / 1519
18. KoningWouter / 360 / +0 / +0 / 1195 / 1395
19. MizzezAmy / 358 / +2 / +0 / 2150 / 2460
20. Fogel / 350 / +9 / +3 / 1121 / 1390SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Een positieve?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:26 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb daar een mening over“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
werken die vrienden wel?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Maar deze mensen hebben een bijzonder moreel kompas, en drinken/blowen gewoon door de weeks alsof 't niks is. Moeten ze zelf weten. Maar er is natuurlijk een verschil tussen 1-2 biertjes drinken of (wat zij doen) aan de sterke drank en de shotjesUw ADH vitamine Worst
Als newbie niks te klagen toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De man, die jarig is. Niet. Zijn vrouw, ook niet.quote:
De rest van de mensen wel maar die zijn ook lang leve de lol en zuipen/drugs. Ik ben daar écht een onwijs buitenbeentje want ik doe dat allemaal niet. Maar het zijn leuke mensen en als 't echt te gek word ga ik weg
Well, life can be a riot
Mijn zus heeft weleens wat van Wijko.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:22 schreef MooieTop6 het volgende:
Kant en klare pindasaus vind ik lekker
Ik vind ze niet lekker.
De kinderen van haar vriend vonden die van mij wel lekker![]()
Op tijd vertrekken is juist het beste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben immer positief, maatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Voor de pleuris uitbreekt idd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op tijd vertrekken is juist het beste.![]()
Ga je wandelen vanavond?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekkerquote:
Ik steun deze motie, en gaat over tot de orde van de dag.quote:
Doe jij aan wandelen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik steun deze motie, en gaat over tot de orde van de dag.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier ook nu netquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan de beste overkomenquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
sorry ik was even verdwaald in mijn hoofdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lost?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
sorry ik was even verdwaald in mijn hoofd![]()
Je komt wel dichtbij zoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Was wat makkelijker te rekken toen ik er nog tegenover woondeMaar nu ik een stuk terug moet rijden vertrek ik vaak wat eerder
Well, life can be a riot
Zelfs Kree is in mijn dorp geweest
Zo, dat scheelde weinig danquote:Well, life can be a riot
Dat welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het mooie en lieve is dat ik dat gewoon aan je merk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben moe gefrustreerd en stront chagrijnig dus dank je?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooie en lieve is dat ik dat gewoon aan je merk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is gewoon de andere kant van de wereldquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Begrijpelijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij verstaat er ook niemandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Snap ik.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij verstaat er ook niemand
Sterkte!![]()
Wat zegt u, ik versta u nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij verstaat er ook niemand
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik maak je juist een compliment ja.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben moe gefrustreerd en stront chagrijnig dus dank je?
Duudje komt heus wel weer terug, en dat je hem mist snap ik helemaal kleine dwarsligger.
En dat weet je ook wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dudje is voor altijd en eeuwig wegquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak je juist een compliment ja.
Duudje komt heus wel weer terug, en dat je hem mist snap ik helemaal kleine dwarsligger.
*Lust geen koffie*![]()
Nee ik weet niet, ik zie dudor vandaag nog posten, dus snap jullie nietquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat is er met mij?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
wie is dudor?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik weet niet, ik zie dudor vandaag nog posten, dus snap jullie nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bedoelt toch d0dur?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Je wordt gemist.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik. Ik ben ook heel leuk. Gelukkig zie je me morgen weer.quote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
oh dud0r als je vroeg genoeg opstaat kun je de worm vangen!quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pppffff doe zelf kalmquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
We passen goed op haar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensen uit limburg bewijzen keer op keer alle stereotypenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze man snapt wat echt belangrijk is in het levenquote:
Laatst een serie over gekeken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:02 schreef MooieTop6 het volgende:
Mensen uit limburg bewijzen keer op keer alle stereotypen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sint Willibrord.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ik had hem bijna ingekoptquote:
Loopse!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Want Gerard Jolling is ook ultra representatief voor de gemiddelde Noord Hollanderquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik denk nog steeds aan rapper Sjors
Niet dan?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Want Gerard Jolling is ook ultra representatief voor de gemiddelde Noord HollanderIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zekerquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Want Gerard Jolling is ook ultra representatief voor de gemiddelde Noord HollanderUw ADH vitamine Worst
als je daar bent kan je beter gelijk doorgaan naar Akenquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat is dan wel het positieve van Limburgquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je daar bent kan je beter gelijk doorgaan naar Aken![]()
Een halve Belg, een halve Nederlander en een volledige Limburgerquote:
En de snelste man van dit universumquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een halve Belg, een halve Nederlander en een volledige Limburger![]()
![]()
Deze Noord-hollander hequote:
Gerard Joling lijkt me wel een sympatieke gast, Gordon daarentegen
Uw ADH vitamine Worst
Timboektoe > Limburgquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die viel me gister wel mee in de Oranjezomer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
Gerard Joling lijkt me wel een sympatieke gast, Gordon daarentegen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook een prachtig voorbeeld van de typische Amsterdammerquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
Gerard Joling lijkt me wel een sympatieke gast, Gordon daarentegen
Pindoakoasquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik denk nog steeds aan rapper SjorsWell, life can be a riot
Laat ze maar lullen, het is een kwestie van geduldquote:
Avondeten bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Tot heel Limburg Duits lultquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen, het is een kwestie van geduld![]()
Je bent al op het punt dat je NL ziet als het groot Hertogdom Limburgquote:![]()
Jij ziet ze vliegenquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent al op het punt dat je NL ziet als het groot Hertogdom Limburg![]()
![]()
![]()
Viesmad justins zie ik vliegen jaquote:
@_UserName_ kom bolken!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Fladder fladderquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Viesmad justins zie ik vliegen ja![]()
![]()
Kruidvat bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In a shallow world.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onopvallende opvallende en snoeiharde vies smerig woeste mad bolkOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De toon is gezet.
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft iemand nog een leuk bolk verhaaltje voor de sfeer te verbeteren?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
er was een mooi gedicht over wijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand nog een leuk bolk verhaaltje voor de sfeer te verbeteren?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bolkjes smeren en wat waren ze bolijk
WIjn wijn wijn, dit lijkt op azijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er was een mooi gedicht over wijn
Oh wat fijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
WIjn wijn wijn, dit lijkt op azijn![]()
Ben bezig met big story over vinto tinto haar datingleven voor exclusief op de frontpagequote:Op donderdag 31 juli 2025 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand nog een leuk bolk verhaaltje voor de sfeer te verbeteren?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
nee van de grrrrrrrrquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
WIjn wijn wijn, dit lijkt op azijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mag ik dan je kurkje zijn?quote:
Onze dichtende panter drink heul geen wijnquote:
wie is vinto tinto?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben bezig met big story over vinto tinto haar datingleven voor exclusief op de frontpageHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@Grrrrrrrr wil je samen met mij wijn drinken?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onze dichtende panter drink heul geen wijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelfs een naam spellen kan hij niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verstandige jongen/man!quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:23 schreef Grotetijd het volgende:
Die van mij drinkt helemaal niets als hij nog mensen moet rijden.
Voor zichzelf de legale limiet als hij alleen zichzelf nog naar huis moet brengen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
HOU OPquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs een naam spellen kan hij niet.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Echt hoorquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs een naam spellen kan hij niet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beter drink je gewoon überhaupt niks als je moet rijden, gewoon 0 slokken.How can I make this topic about me?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:alles wel?
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Verstandige jongen/man!
Voor zichzelf de legale limiet als hij alleen zichzelf nog naar huis moet brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]had je teveel cola opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat zeg jij auwehoer nie wah jij auwe zeikbull viese wat moss se lek mich am aschquote:
Nee, het was die 3e Red Bull die me de das om deedquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat zeg jij auwehoer nie wah jij auwe zeikbull viese wat moss se lek mich am asch![]()
ik vind jou ook lief
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In witte plastic tuinstoelen voor het huis zitten de hele dag.quote:How can I make this topic about me?![]()
En kut roepen naar de buuf, ook hard werken hoorquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In witte plastic tuinstoelen voor het huis zitten de hele dag.Uw ADH vitamine Worst
Sjiet aan get höbbequote:Op donderdag 31 juli 2025 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat zeg jij auwehoer nie wah jij auwe zeikbull viese wat moss se lek mich am aschSmile, it's free therapy.![]()
Heel verstandig!quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Verstandige jongen/man!
Voor zichzelf de legale limiet als hij alleen zichzelf nog naar huis moet brengen.
Ik drink eigenlijk sowieso nooit, maar dacht "ik ben er toch nog minimaal 3 uur, dus dan is 1 biertje niet zo'n probleem"
Maar na de helft was 't "nee, ik doe 't niet" en heb 't doorgegeven aan een ander
Well, life can be a riot
Amateurs. De ekte zetten hun bankstel buiten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In witte plastic tuinstoelen voor het huis zitten de hele dag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Terwijl ze keihard lauwe schultenbrau klappen en kut naar de buuf roepenquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In witte plastic tuinstoelen voor het huis zitten de hele dag.
Met een bbq ernaastquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Amateurs. De ekte zetten hun bankstel buiten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
en een pan met bami mis ik nog?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Terwijl ze keihard lauwe schultenbrau klappen en kut naar de buuf roepenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij snapt het.quote:
Je moet ze niet teveel op hun bord geven, voor je het weet raken ze in een burn out. Dat kun je de buurt ook niet aandoenquote:
ow ik dacht gewoon op de kop bij de buurmanquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet ze niet teveel op hun bord geven, voor je het weet raken ze in een burn out. Dat kun je de buurt ook niet aandoen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: