SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Vertelquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik las Fistbolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kant en klare pindasaus@JustinK
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
echt he, laat mijn sim een croque madam maken en alles vliegt in de fikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lemia.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vergeet de 8 emmers nutela van 15 liter per stuk niet!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn vader bliefde ook geen pindakaas.quote:
Maar van pindasaus dronk hij gerust zo'n beker van het plaatselijk Chin. Ind. Spec. Rest. Leeg.
Zo'n grote.![]()
Die heb ik alquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de 8 emmers nutela van 15 liter per stuk niet!![]()
![]()
voor de nutella kun je ook de chocoladefontein pakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iivin on the edge.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zeg tegen mijn sim maak een garden salad
ah yes, meatballs tamale zegt mijn simHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Madonna.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bah, Nutella.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de 8 emmers nutela van 15 liter per stuk niet!Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik beloof dat ik echt best wel wat dingen lust.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
mijn lijst met dingen die ik niet lust is steeds korterquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik beloof dat ik echt best wel wat dingen lust.
blijkbaar zijn olijven niet smerigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jouw sim is slimquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
zeg tegen mijn sim maak een garden salad
ah yes, meatballs tamale zegt mijn simIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haring met slagroomquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik beloof dat ik echt best wel wat dingen lust.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alleen die pitten zijn wel hard.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn lijst met dingen die ik niet lust is steeds korter
blijkbaar zijn olijven niet smerig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yupquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik wil dat hij het fornuis nog niet gebruikt want hij zet zichzelf in brandquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vind ze nog steeds niet 'lekker' maar ik eet ze tegenwoordig welquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn lijst met dingen die ik niet lust is steeds korter
blijkbaar zijn olijven niet smerig
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nee lekker is anders maar het is niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind ze nog steeds niet 'lekker' maar ik eet ze tegenwoordig wel
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er komen hier ineens 2 Bolkes binnenstormen met een rijm voor dekampioen
van deze maand:
:"Wie er in juli opeens was!"
:"Een vrouw met een rood wijnglas!"
:"Met haar gestileerde avatar!"
:"Verzamelde ze punten hier en daar!"
:"Het glas half leeg of het glas half vol!"
:"Maakt niet uit, ze bolkt het topic dol!"
:"Niemand kan op tegen rode wijn!"
:"Dus er kon maar één de winnaar zijn!"
:"De titel is binnen, drink nog maar een rode!"
:"En treedt toe tot de rangen van de bolkgoden!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @Vino_Tinto !!1!!!!!!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 31-07-2025 13:35:46 ]"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Rode wijn is viesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh oepsquote:
ff editten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Taalnazi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ho nee wacht, nu ben ik in de war. Het glas is niet rood, maar het is voor rode wijn. ehhhh.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kan gewoon.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho nee wacht, nu ben ik in de war. Het glas is niet rood, maar het is voor rode wijn. ehhhh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch edit gedaan, als het niet klopt is het nu @loveislikeakiss haar schuld iig."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
rode wijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ho nee wacht, nu ben ik in de war. Het glas is niet rood, maar het is voor rode wijn. ehhhh.
rood glas
rode wijn glasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja whatever, als het niet klopt is het jouw schuld nu dus ik vinnut ammel prima.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
rode wijn
rood glas
rode wijn glas
alles is mijn schuld, dat weet je toch welquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch edit gedaan, als het niet klopt is het nu @:loveislikeakiss haar schuld iig.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Verantwoordelijkheid afschuiven beste afschuiven.
ik verwacht wel als straf billenkoekquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verantwoordelijkheid afschuiven beste afschuiven.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb ook nog wit of rose om te testenquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
Vind ik dan, hč.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: