Piastriquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welke McLaren gaat er winnen?
Norris zal wel weer een fout maken ofwel in de quali ofwel in de race dus Piastri.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welke McLaren gaat er winnen?
Deze komt ook elk raceweekend voorbij hèquote:
jeetje, alsof dat met Jos nooit gebeurde!quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Inb4 de moeder van Norris in beeld is.
Ik kan me niet herinneren dat de mama van Jos in beeld kwamquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:01 schreef franklop het volgende:
[..]
jeetje, alsof dat met Jos nooit gebeurde!
Of de mama van Max.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat de mama van Jos in beeld kwam
Tijdens de laatste GP toch?quote:
Ja, 1 keer toch of zo?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijdens de laatste GP toch?
Meestal als ze aanwezig is.quote:
Als die "bias" zich beperkt tot het commentaar van Sky en een paar shots van iemands familielid is daar wel mee te leven neem ik aan.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:09 schreef THEFXR het volgende:
Dit baantje is altijd saai geweest, weinig mogelijkheden tit inhalen.
Had al 10 geleden van de kalender af gekunt.
Ditquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zonder blikken en blozen zeggen nu dat deze baan zonder uitzondering in de afgelopen 5 jaar betere races heeft opgeleverd dan Spa.
Zieke start van Norris.quote:
Ja, dat was niet handig.quote:
Sparequote:
He spared a few, yes.quote:
Ik bekijk het op een tijd van 20 jaar!quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zonder blikken en blozen zeggen nu dat deze baan zonder uitzondering in de afgelopen 5 jaar betere races heeft opgeleverd dan Spa.
Dus ondanks dat de laatste 5 edities prima waren, terwijl het daarvoor minder was volgens jou, moet het weg?quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik bekijk het op een tijd van 20 jaar!
Als Red Bull de strategie een beetje op orde heeft wel, Uk wel regen maar RB met weinig downforce omdat ze geen regen verwachtten, Belgie wel downforce maar geen regen (of wel regen maar niet meer toen de race eindelijk begon).quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:41 schreef R-woud93 het volgende:
Beetje regen er bij, ik heb er wel zin in
Complot van de fia.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 01:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Red Bull de strategie een beetje op orde heeft wel, Uk wel regen maar RB met weinig downforce omdat ze geen regen verwachtten, Belgie wel downforce maar geen regen (of wel regen maar niet meer toen de race eindelijk begon).
Fuck the FIAquote:
Dat sowieso.quote:
Alonso wordt oudquote:
Ik zie geen fout in de strategie ik denk dat ze juist expres het tegenovergestelde van McLaren hebben gedaan om maar wat te forceren, met de juiste strategie winnen ze het ook niet van McLaren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 01:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Red Bull de strategie een beetje op orde heeft wel, Uk wel regen maar RB met weinig downforce omdat ze geen regen verwachtten, Belgie wel downforce maar geen regen (of wel regen maar niet meer toen de race eindelijk begon).
Met een goede vleugel had Max Leclerc aan kunnen vallen, nu zat hij de hele race 3 seconden achter leclercquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie geen fout in de strategie ik denk dat ze juist expres het tegenovergestelde van McLaren hebben gedaan om maar wat te forceren, met de juiste strategie winnen ze het ook niet van McLaren.
Max wordt toch wel derde in het kampioenschap, dus gokken op overwinningen is beter dan met optimale strategieën iedere keer derde te worden.
Maar wat maakt dat uit, denk je echt dat Max ook maar 1 seconde wakker ligt van een vierde ipv een derde plek. Dat is het punt, het gaat om risico's nemen die je misschien een derde plek kostten maar een eerste kunnen opleveren. en dat is een tradeoff die Max graag wil dat het team maakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met een goede vleugel had Max Leclerc aan kunnen vallen, nu zat hij de hele race 3 seconden achter leclerc
Huhquote:
Dit is een goede analogie. RBR probeert hier en daar een verassende win mee te pakken door alternatieve strategien te hanteren omdat ze weten dat Mclaren te snel/sterk is voor een direct gevecht. klinkt op zich wel logisch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie geen fout in de strategie ik denk dat ze juist expres het tegenovergestelde van McLaren hebben gedaan om maar wat te forceren, met de juiste strategie winnen ze het ook niet van McLaren.
Max wordt toch wel derde in het kampioenschap, dus gokken op overwinningen is beter dan met optimale strategieën iedere keer derde te worden.
P3 is extra punten, lijkt mij dat Max dat ook heel graag heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar wat maakt dat uit, denk je echt dat Max ook maar 1 seconde wakker ligt van een vierde ipv een derde plek. Dat is het punt, het gaat om risico's nemen die je misschien een derde plek kostten maar een eerste kunnen opleveren. en dat is een tradeoff die Max graag wil dat het team maakt.
Wat maakt drie punten meer wezenlijk uit? Als hij zelf al geen kampioen denkt te wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
P3 is extra punten, lijkt mij dat Max dat ook heel graag heeft.
Winnen zat er sowieso niet in.
Enkel als het een rare race word waarin een alternatieve strategie en stukje geluk RBR's kant op valt kunnen ze nog een overwinning scoren. Op pure snelheid is dit seizoen weg gegooid met het oog op de nieuwe regels volgend jaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
P3 is extra punten, lijkt mij dat Max dat ook heel graag heeft.
Winnen zat er sowieso niet in.
Waarom überhaupt nog komen opdagen voor een race als je bij voorbaat geen kampioen meer kunt worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat maakt drie punten meer wezenlijk uit? Als hij zelf al geen kampioen denkt te worden
Ik heb het over drie punten, niet de rest van de races thuisblijven. Max is in staat om nog races te winnen, dat is voor hem al een reden om niet thuis te blijven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom überhaupt nog komen opdagen voor een race als je bij voorbaat geen kampioen meer kunt worden?
Met die mentaliteit racen enkel de McLarens nog en blijft de rest van het veld thuis chillen en aan de wagen van volgend jaar werken
De punten maken wezenlijk niet veel uit buiten het gevecht voor plek 3 in het kampioenschap. Waarvan ik denk dat Max die wel in de pocket heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het over drie punten, niet de rest van de races thuisblijven. Max is in staat om nog races te winnen, dat is voor hem al een reden om niet thuis te blijven.
Tuurlijk wil hij het maximale eruit halen en als hij Leclerc had kunnen pakken dan was die daar ook wel voor gegaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De punten maken wezenlijk niet veel uit buiten het gevecht voor plek 3 in het kampioenschap. Waarvan ik denk dat Max die wel in de pocket heeft.
Maar ik denk dat het voor Max meer gaat om het maximale eruit te halen en als dat een podium is pakt hij graag die trofee mee naar huis.
3 punten kan aan het eind van het seizoen het verschil zijn tussen op P3 eindigen in het kampioenschap of P4.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het over drie punten, niet de rest van de races thuisblijven. Max is in staat om nog races te winnen, dat is voor hem al een reden om niet thuis te blijven.
Het wat als debat is al tot in den treuren besproken, ook buiten FOK! om. Weinig zin om daar nog over door te blijven zeuren behalve het argument naar de FIA toe over hoe om te gaan met regen races.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk wil hij het maximale eruit halen en als hij Leclerc had kunnen pakken dan was die daar ook wel voor gegaan.
Daarom maakte Max ook meer een probleem van het niet rijden tijdens de regen dan dat hij Leclerc niet had ingehaald. Want stel ze hadden in de regen wel gereden had die een groetere kans op P1 dan nu.
Als het wel geregend had dan had Max een goede afstelling en Max is ook zeer goed in de regen.. al moet je Norris ook niet uitvlakken op dat gebied.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enkel als het een rare race word waarin een alternatieve strategie en stukje geluk RBR's kant op valt kunnen ze nog een overwinning scoren. Op pure snelheid is dit seizoen weg gegooid met het oog op de nieuwe regels volgend jaar.
Het beste resultaat gingen Red Bull in hun ogen pakken met een high downforce afstelling. Daarom dat ze die ook kozen. Dus het is niet zo dat ze niet voor het beste resultaat zijn gegaan (in hun verwachting), ook al kon hij P3 niet halen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
3 punten kan aan het eind van het seizoen het verschil zijn tussen op P3 eindigen in het kampioenschap of P4.
Dat scheelt vele miljoenen aan prijzengeld.
Wel een voordeel dat er dan meer tijd in de windtunnel getest mag worden.
En ja, Max wil natuurlijk het liefst P1 worden maar dat lukt niet met deze wagen, de McLarens zijn te snel, dan ga je voor het best mogelijke resultaat, P3 dus en niet P4.
Het gaat mij niet om de keuze van de FIA, maar meer om te wijzen op een scenario waarbij Max beter resultaat had gehaald.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het wat als debat is al tot in den treuren besproken, ook buiten FOK! om. Weinig zin om daar nog over door te blijven zeuren behalve het argument naar de FIA toe over hoe om te gaan met regen races.
Maar over dat laatste hebben wij hier in deze reeks weinig tot geen invloed
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als het wel geregend had dan had Max een goede afstelling en Max is ook zeer goed in de regen.. al moet je Norris ook niet uitvlakken op dat gebied.
En in een scenario waarin mijn moeder een man was geweest was ze mijn vader gewordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de keuze van de FIA, maar meer om te wijzen op een scenario waarbij Max beter resultaat had gehaald.
Op dat scenario hebben Max en Red Bull gerekend. (oftewel wel racen in regen zoals op Silverstone)quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En in een scenario waarin mijn moeder een man was geweest was ze mijn vader geworden
Dat is inderdaad het open deur intrappen verhaal. RBR heeft gegokt en verloren met die setup.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op dat scenario hebben Max en Red Bull gerekend. (oftewel wel racen in regen zoals op Silverstone)
Dat is dat hele verhaal van de setups.
Dat was het beginpunt van die hele discussie. Red Bull doet al dan niet bewust dit soort dingen (risico met setup) zodat ze kansen hebben op overwinningen, en niet steeds netjes achter McLaren aansluiten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het open deur intrappen verhaal. RBR heeft gegokt en verloren met die setup.
quote:Mijn punt was meer dat het een discussie tussen de teams en de FIA is over hoe er word omgegaan met regen races en het beleid rondom de parc ferme regels als er een soort van formatie ronde is geweest.
Ik kan er niet enthousiast over wordenquote:
Ik hoop dat ze nu wel gaan rijdenquote:
Toen reden jonge jochies vooraan ipv de echte race mannen zoals Max en Lewis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu wel gaan rijden
Gezeik vorige week....
Ja dat verhaal is bekend. Probleem is dat het dan eigenlijk niks meer met racen te maken heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:38 schreef HiDiHo het volgende:
Je hoeft het gas niet helemaal in te trappen hé....als rijder heb je ook een eigen verantwoording
Tuurlijk wel....racen in de regen is een sport apartquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat verhaal is bekend. Probleem is dat het dan eigenlijk niks meer met racen te maken heeft.
Dus er is een mogelijkheid wil je zeggen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En in een scenario waarin mijn moeder een man was geweest was ze mijn vader geworden
de grootste Zak staat er nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
McLaren heeft de zakken al losgelaten.
Hoe meer je achter ligt hoe minder zicht je hebt. Tsjaquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel....racen in de regen is een sport apart
1100 kilo vetquote:
Dan komen de vorsten vanzelf de achterblijvers tegen en hebben die ook geen zichtquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe meer je achter ligt hoe minder zicht je hebt. Tsja
Op Spa duurt dat even maar hier gaat het vrij vlotquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan komen de vorsten vanzelf de achterblijvers tegen en hebben die ook geen zicht
Maar dat is het punt als het op Silverstone droog was geweest en ze op Spa in de regen hadden gereden dan had Max 2x de juiste afstelling gehad om vol mee te doen en waarschijnlijk te winnen. Dat is de keuze die je dan maakt tussen iets anders doen dan de rest en een derde plaats in een race op het spel te zetten voor een mogelijke overwinning.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als het wel geregend had dan had Max een goede afstelling en Max is ook zeer goed in de regen.. al moet je Norris ook niet uitvlakken op dat gebied.
Niet eens. In de regen hoeft het gas niet tot de bodem, het moet alleen sneller dan de rest. Je hoeft niet met 320km/u eau rouge uit te donderen, je moet alleen meer lef hebben dan pussy George Russelquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat verhaal is bekend. Probleem is dat het dan eigenlijk niks meer met racen te maken heeft.
Alleen heeft dat voor de zichtbaarheid en veiligheid weinig met elkaar te maken en je hebt zelf geen last van het slechte zicht met hard rijden als je vooraan rijdt of ver genoeg voor een ander dus is er juist een incentive om harder te rijden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:38 schreef HiDiHo het volgende:
Je hoeft het gas niet helemaal in te trappen hé....als rijder heb je ook een eigen verantwoording
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:47 schreef HiDiHo het volgende:
Zo te zien gaat het weer een McLaren weekend worden....
Ja ik weet....dit zegt niets..maar toch...quote:
Nee, het is meer dat je daardoor blijkbaar verrast bent, je ziet toch dat dat bijna elk raceweekend zo is?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik weet....dit zegt niets..maar toch...
het is pas FP1quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:50 schreef ZaZoe het volgende:
Poeh, Sjarrel heeft het goed voor elkaar
Water is nat.quote:
Ja ook...ik hoop ergens dat anderen wat goeie updates hebben gehad en McLaren niet meer zo domineert.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat je daardoor blijkbaar verrast bent, je ziet toch dat dat bijna elk raceweekend zo is?
Ik doelde op zijn vriendinquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is pas FP1
als hij FP3 zo rijdt
What else is newquote:
Plons is water.quote:
Geen last vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
F1TV hakkelt en stottert een beetje.
zellufquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
F1tv premium nemequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu niet meer, toen ik even boos keek.quote:
N...niet waar!quote:
Nu welquote:
Mag ie rijden...quote:
And, it's gone.quote:
Reset 5 seconden inquote:
Maar Utrecht won.quote:
Perez zijn eerste race voor Red Bull in de formation. Motor viel weg.quote:
Dus of Enter, of CTRL-ALT-DELETE, of elke andere toetsquote:
Ik zie het al....driver errorquote:
Ik begrijp geen voetbalgerelateerde opmerkingenquote:
@Paulquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik begrijp geen voetbalgerelateerde opmerkingen:N
VBL is een deurtje verderquote:
Waarom doe je dit nouquote:
This screen signals a fatal malfunction, forcing the system to shut down to prevent further damagequote:
Dit is gespeeld.quote:
Ik vraag me af hoe legaal die auto is met zulke tijden.quote:
Even videobellen met Lilyquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:07 schreef ZaZoe het volgende:
Max lijkt met andere dingen bezig te zijn
dat vraag ik me al een poosje afquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe legaal die auto is met zulke tijden.
Veel sjoemel software de laatste tijdquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vraag ik me al een poosje af
is dit een semi sarcastische post?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
Die auto is heus wel legaal. Zijn jullie 2023 vergeten of denk je dat alleen RBR zoiets kan? Blijkt van niet dus.
Huiswerk beter gedaan dan de rest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe legaal die auto is met zulke tijden.
Eerlijk is eerlijk, dit werd ook gedacht over de Red Bull in 2022/23.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vraag ik me al een poosje af
over de Ferrari ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit werd ook gedacht over de Red Bull in 2022/23.
Bizar dat de legaliteit in twijfel wordt getrokken zonder ook maar enkele aanleiding.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
Die auto is heus wel legaal. Zijn jullie 2023 vergeten of denk je dat alleen RBR zoiets kan? Blijkt van niet dus.
Eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit een semi sarcastische post?
Daar wisten we sinds 2021 dat ze in top zouden komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
Maar waar zijn al die geluiden hoe desastreus deze dominantie is voor de sport?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
Niet, want Brits bias etcquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar waar zijn al die geluiden hoe desastreus deze dominantie is voor de sport?
Nu rijdt er een Brit hequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nouja hier heb je tenminste nog de onderlinge strijd tussen Piastri en Norris. Toch nog iets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De RBR dominatie in 2023 was ook niet altijd leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
Strijd valt toch een beetje tegen. 2007, 2008 en 2026 waren betere strijd tussen teamgenoten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Nouja hier heb je tenminste nog de onderlinge strijd tussen Piastri en Norris. Toch nog iets.
McLaren deed het aan het eind van 23 goed en de tweede helft van 24 ook zeer goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar wisten we sinds 2021 dat ze in top zouden komen.
Dat van McLaren is te opvallend in een halfjaar tijd (kijk vorig seizoen)
Ik zie hier Norris wel winnen hoor. Blijft voorlopig wel spannend denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Strijd valt toch een beetje tegen. 2007, 2008 en 2026 waren betere strijd tussen teamgenoten.
Was soms een interessante strijd om de p3, dat is nu niet zo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Mercedesdominantie was pas vervelend. En duurde verdomd lang (en flink wat wereldtitels) ook nog
Ik zie Piastri eerder met de titel vandoor gaan. Norris kans om wk te worden was vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik zie hier Norris wel winnen hoor. Blijft voorlopig wel spannend denk ik.
Niet? Want iedere keer finisht dezelfde coureur op P3?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was soms een interessante strijd om de p3, dat is nu niet zo.
Mathematisch gezien heeft hij nu meer kans.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie Piastri eerder met de titel vandoor gaan. Norris kans om wk te worden was vorig jaar.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie Piastri eerder met de titel vandoor gaan. Norris kans om wk te worden was vorig jaar.
Dit ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sporen van slijtage bij Hamilton.quote:
Vettel, Riccardio, Kvyat, Max of Kimi en af en toe een Lotus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet? Want iedere keer finisht dezelfde coureur op P3?
Ik had het over nuquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vettel, Riccardio, Kvyat, Max of Kimi en af en toe een Lotus.
Verkeerd gelezen.quote:
Hij doet zijn eigen programma.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Longruns zien er beter uit.
Wil gewoon lekker cashenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij doet zijn eigen programma.
Maar wil ook niet meedoen, blijft bij RBR, dan heb je je prio's gewoon verkeerd.
En gewoon weer bijna een halve seconde achter Leclerc.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zeldzaam foutje, de ronde ervoor ook
Nou.. denk het nietquote:
Het is maar een FP.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En gewoon weer bijna een halve seconde achter Leclerc.
I beg to differ. Het is logisch 2026 af te wachten ivm de nwe regelementen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij doet zijn eigen programma.
Maar wil ook niet meedoen, blijft bij RBR, dan heb je je prio's gewoon verkeerd.
Nee, dat is absoluut niet des Maxquote:
Ja, maar het is redelijk standaard bij FPs en zet zich vaak door in Qs.quote:
Als is P5 ook niet verkeerd..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En gewoon weer bijna een halve seconde achter Leclerc.
Nou ja, als de teambaas al zegt dat hij verbaasd zou zijn als de motor vooraan mee doet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I beg to differ. Het is logisch 2026 af te wachten ivm de nwe regelementen.
Waarom blijft hij dan bij het team dat zegt, wij hebben sowieso niet de snelste pu?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is absoluut niet des Max
Omdat ze dat helemaal niet gezegd hebben?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waarom blijft hij dan bij het team dat zegt, wij hebben sowieso niet de snelste pu?
Zijn private jet is ook niet gratis. Waarom denk je dat hij in gesprek was met Mercedes, als die meer poen hadden geboden en zijn contract hadden afgekocht was die gewoon weg. Het is uiteindelijk gewoon werk voor hem, en Max geeft keer op keer aan dat hij er eigenlijk geen reet meer aan vindt in de F1.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is absoluut niet des Max
Max heeft aangegeven dat hij niet in gesprek is geweest met Mercedes en volgens de geruchten had Mercedes meer geld geboden, geruchten gingen over 100 miljoen per jaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Zijn private jet is ook niet gratis. Waarom denk je dat hij in gesprek was met Mercedes, als die meer poen hadden geboden en zijn contract hadden afgekocht was die gewoon weg. Het is uiteindelijk gewoon werk voor hem, en Max geeft keer op keer aan dat hij er eigenlijk geen reet meer aan vindt in de F1.
Wat is hiervoor de bron?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max heeft aangegeven dat hij niet in gesprek is geweest met Mercedes
Spa.quote:
Nee de bronquote:
Beweer jij nou dat Spa helemaal geen bron is en ze ons al jarenlang wat voorliegen?quote:
Bar le Duc is een hoax!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beweer jij nou dat Spa helemaal geen bron is en ze ons al jarenlang wat voorliegen?
Dat is een cafe in Duckstadquote:
Omdat hij niet weg kan, zonder een hele grote afkoopsom? Waarvan het maar de vraag is of iemand dat zou willen betalen, geruchten dasrgelaten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waarom blijft hij dan bij het team dat zegt, wij hebben sowieso niet de snelste pu?
Max na z'n vakantie, zei dat hij en Toto toevallig op Sardinië waren maar dat ze elkaar niet gezien hebben.quote:
Dat hij en Toto elkaar op vakantie niet hebben gezien hoeft niet te zeggen dat Max geen gesprekken heeft gehad met Mercedesquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max na z'n vakantie, zei dat hij en Toto toevallig op Sardinië waren maar dat ze elkaar niet gezien hebben.
Een nudistenbar zie ik.quote:
Zijn die er in Hongarije?quote:
Oh een belangstellendequote:
Yes!quote:
Ja die back was het probleem juistquote:
De ogen op de weg houden en niet op de streamquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zometeen richting restaurant, dus kijk in de auto nog mee.
Uiteraardquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De ogen op de weg houden en niet op de stream
Weten we nog niet. Vaak vinden ze iets tussen FP2 en FP3.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat weer niets worden dit weekend....
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of Max nog steeds met de testdagen bezig isquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals altijd...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Norris had een fout, Piastri had trafficquote:
Morgen wordt de orde hersteldquote:
Hij gooit de handdoek in de ringquote:
In de Hungaroringquote:
Misschien was het symbolischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |