quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:47 schreef HiDiHo het volgende:
Zo te zien gaat het weer een McLaren weekend worden....
Ja ik weet....dit zegt niets..maar toch...quote:
Nee, het is meer dat je daardoor blijkbaar verrast bent, je ziet toch dat dat bijna elk raceweekend zo is?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik weet....dit zegt niets..maar toch...
het is pas FP1quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:50 schreef ZaZoe het volgende:
Poeh, Sjarrel heeft het goed voor elkaar
Water is nat.quote:
Ja ook...ik hoop ergens dat anderen wat goeie updates hebben gehad en McLaren niet meer zo domineert.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat je daardoor blijkbaar verrast bent, je ziet toch dat dat bijna elk raceweekend zo is?
Ik doelde op zijn vriendinquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is pas FP1
als hij FP3 zo rijdt
What else is newquote:
Plons is water.quote:
au is de eerste keerquote:
Geen last vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
F1TV hakkelt en stottert een beetje.
zellufquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
F1tv premium nemequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu niet meer, toen ik even boos keek.quote:
N...niet waar!quote:
Nu welquote:
Mag ie rijden...quote:
And, it's gone.quote:
Reset 5 seconden inquote:
Maar Utrecht won.quote:
Perez zijn eerste race voor Red Bull in de formation. Motor viel weg.quote:
Dus of Enter, of CTRL-ALT-DELETE, of elke andere toetsquote:
Ik zie het al....driver errorquote:
Ik begrijp geen voetbalgerelateerde opmerkingenquote:
@Paulquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik begrijp geen voetbalgerelateerde opmerkingen:N
VBL is een deurtje verderquote:
Waarom doe je dit nouquote:
This screen signals a fatal malfunction, forcing the system to shut down to prevent further damagequote:
Dit is gespeeld.quote:
Ik vraag me af hoe legaal die auto is met zulke tijden.quote:
Even videobellen met Lilyquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:07 schreef ZaZoe het volgende:
Max lijkt met andere dingen bezig te zijn
dat vraag ik me al een poosje afquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe legaal die auto is met zulke tijden.
Veel sjoemel software de laatste tijdquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vraag ik me al een poosje af
is dit een semi sarcastische post?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
Die auto is heus wel legaal. Zijn jullie 2023 vergeten of denk je dat alleen RBR zoiets kan? Blijkt van niet dus.
Huiswerk beter gedaan dan de rest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe legaal die auto is met zulke tijden.
Eerlijk is eerlijk, dit werd ook gedacht over de Red Bull in 2022/23.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vraag ik me al een poosje af
over de Ferrari ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit werd ook gedacht over de Red Bull in 2022/23.
Bizar dat de legaliteit in twijfel wordt getrokken zonder ook maar enkele aanleiding.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
Die auto is heus wel legaal. Zijn jullie 2023 vergeten of denk je dat alleen RBR zoiets kan? Blijkt van niet dus.
Eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit een semi sarcastische post?
Daar wisten we sinds 2021 dat ze in top zouden komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
Maar waar zijn al die geluiden hoe desastreus deze dominantie is voor de sport?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
Niet, want Brits bias etcquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar waar zijn al die geluiden hoe desastreus deze dominantie is voor de sport?
Nu rijdt er een Brit hequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nouja hier heb je tenminste nog de onderlinge strijd tussen Piastri en Norris. Toch nog iets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De RBR dominatie in 2023 was ook niet altijd leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
Strijd valt toch een beetje tegen. 2007, 2008 en 2026 waren betere strijd tussen teamgenoten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Nouja hier heb je tenminste nog de onderlinge strijd tussen Piastri en Norris. Toch nog iets.
McLaren deed het aan het eind van 23 goed en de tweede helft van 24 ook zeer goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar wisten we sinds 2021 dat ze in top zouden komen.
Dat van McLaren is te opvallend in een halfjaar tijd (kijk vorig seizoen)
Ik zie hier Norris wel winnen hoor. Blijft voorlopig wel spannend denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Strijd valt toch een beetje tegen. 2007, 2008 en 2026 waren betere strijd tussen teamgenoten.
Was soms een interessante strijd om de p3, dat is nu niet zo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Mercedesdominantie was pas vervelend. En duurde verdomd lang (en flink wat wereldtitels) ook nog
Ik zie Piastri eerder met de titel vandoor gaan. Norris kans om wk te worden was vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik zie hier Norris wel winnen hoor. Blijft voorlopig wel spannend denk ik.
Niet? Want iedere keer finisht dezelfde coureur op P3?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was soms een interessante strijd om de p3, dat is nu niet zo.
Mathematisch gezien heeft hij nu meer kans.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie Piastri eerder met de titel vandoor gaan. Norris kans om wk te worden was vorig jaar.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie Piastri eerder met de titel vandoor gaan. Norris kans om wk te worden was vorig jaar.
Dit ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |