This screen signals a fatal malfunction, forcing the system to shut down to prevent further damagequote:
Dit is gespeeld.quote:
Ik vraag me af hoe legaal die auto is met zulke tijden.quote:
Even videobellen met Lilyquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:07 schreef ZaZoe het volgende:
Max lijkt met andere dingen bezig te zijn
dat vraag ik me al een poosje afquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe legaal die auto is met zulke tijden.
Veel sjoemel software de laatste tijdquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vraag ik me al een poosje af
is dit een semi sarcastische post?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
Die auto is heus wel legaal. Zijn jullie 2023 vergeten of denk je dat alleen RBR zoiets kan? Blijkt van niet dus.
Huiswerk beter gedaan dan de rest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe legaal die auto is met zulke tijden.
Eerlijk is eerlijk, dit werd ook gedacht over de Red Bull in 2022/23.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vraag ik me al een poosje af
over de Ferrari ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit werd ook gedacht over de Red Bull in 2022/23.
Bizar dat de legaliteit in twijfel wordt getrokken zonder ook maar enkele aanleiding.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
Die auto is heus wel legaal. Zijn jullie 2023 vergeten of denk je dat alleen RBR zoiets kan? Blijkt van niet dus.
Eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit een semi sarcastische post?
Daar wisten we sinds 2021 dat ze in top zouden komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:09 schreef Perox het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |