Piastriquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welke McLaren gaat er winnen?
Norris zal wel weer een fout maken ofwel in de quali ofwel in de race dus Piastri.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welke McLaren gaat er winnen?
Deze komt ook elk raceweekend voorbij hèquote:
jeetje, alsof dat met Jos nooit gebeurde!quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Inb4 de moeder van Norris in beeld is.
Ik kan me niet herinneren dat de mama van Jos in beeld kwamquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:01 schreef franklop het volgende:
[..]
jeetje, alsof dat met Jos nooit gebeurde!
Of de mama van Max.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat de mama van Jos in beeld kwam
Tijdens de laatste GP toch?quote:
Ja, 1 keer toch of zo?quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijdens de laatste GP toch?
Meestal als ze aanwezig is.quote:
Als die "bias" zich beperkt tot het commentaar van Sky en een paar shots van iemands familielid is daar wel mee te leven neem ik aan.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:09 schreef THEFXR het volgende:
Dit baantje is altijd saai geweest, weinig mogelijkheden tit inhalen.
Had al 10 geleden van de kalender af gekunt.
Ditquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zonder blikken en blozen zeggen nu dat deze baan zonder uitzondering in de afgelopen 5 jaar betere races heeft opgeleverd dan Spa.
Zieke start van Norris.quote:
Ja, dat was niet handig.quote:
Sparequote:
He spared a few, yes.quote:
Ik bekijk het op een tijd van 20 jaar!quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zonder blikken en blozen zeggen nu dat deze baan zonder uitzondering in de afgelopen 5 jaar betere races heeft opgeleverd dan Spa.
Dus ondanks dat de laatste 5 edities prima waren, terwijl het daarvoor minder was volgens jou, moet het weg?quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik bekijk het op een tijd van 20 jaar!
Als Red Bull de strategie een beetje op orde heeft wel, Uk wel regen maar RB met weinig downforce omdat ze geen regen verwachtten, Belgie wel downforce maar geen regen (of wel regen maar niet meer toen de race eindelijk begon).quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:41 schreef R-woud93 het volgende:
Beetje regen er bij, ik heb er wel zin in
Complot van de fia.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 01:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Red Bull de strategie een beetje op orde heeft wel, Uk wel regen maar RB met weinig downforce omdat ze geen regen verwachtten, Belgie wel downforce maar geen regen (of wel regen maar niet meer toen de race eindelijk begon).
Fuck the FIAquote:
Dat sowieso.quote:
Alonso wordt oudquote:
Ik zie geen fout in de strategie ik denk dat ze juist expres het tegenovergestelde van McLaren hebben gedaan om maar wat te forceren, met de juiste strategie winnen ze het ook niet van McLaren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 01:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Red Bull de strategie een beetje op orde heeft wel, Uk wel regen maar RB met weinig downforce omdat ze geen regen verwachtten, Belgie wel downforce maar geen regen (of wel regen maar niet meer toen de race eindelijk begon).
Met een goede vleugel had Max Leclerc aan kunnen vallen, nu zat hij de hele race 3 seconden achter leclercquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie geen fout in de strategie ik denk dat ze juist expres het tegenovergestelde van McLaren hebben gedaan om maar wat te forceren, met de juiste strategie winnen ze het ook niet van McLaren.
Max wordt toch wel derde in het kampioenschap, dus gokken op overwinningen is beter dan met optimale strategieën iedere keer derde te worden.
Maar wat maakt dat uit, denk je echt dat Max ook maar 1 seconde wakker ligt van een vierde ipv een derde plek. Dat is het punt, het gaat om risico's nemen die je misschien een derde plek kostten maar een eerste kunnen opleveren. en dat is een tradeoff die Max graag wil dat het team maakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met een goede vleugel had Max Leclerc aan kunnen vallen, nu zat hij de hele race 3 seconden achter leclerc
Huhquote:
Dit is een goede analogie. RBR probeert hier en daar een verassende win mee te pakken door alternatieve strategien te hanteren omdat ze weten dat Mclaren te snel/sterk is voor een direct gevecht. klinkt op zich wel logisch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie geen fout in de strategie ik denk dat ze juist expres het tegenovergestelde van McLaren hebben gedaan om maar wat te forceren, met de juiste strategie winnen ze het ook niet van McLaren.
Max wordt toch wel derde in het kampioenschap, dus gokken op overwinningen is beter dan met optimale strategieën iedere keer derde te worden.
P3 is extra punten, lijkt mij dat Max dat ook heel graag heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar wat maakt dat uit, denk je echt dat Max ook maar 1 seconde wakker ligt van een vierde ipv een derde plek. Dat is het punt, het gaat om risico's nemen die je misschien een derde plek kostten maar een eerste kunnen opleveren. en dat is een tradeoff die Max graag wil dat het team maakt.
Wat maakt drie punten meer wezenlijk uit? Als hij zelf al geen kampioen denkt te wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
P3 is extra punten, lijkt mij dat Max dat ook heel graag heeft.
Winnen zat er sowieso niet in.
Enkel als het een rare race word waarin een alternatieve strategie en stukje geluk RBR's kant op valt kunnen ze nog een overwinning scoren. Op pure snelheid is dit seizoen weg gegooid met het oog op de nieuwe regels volgend jaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
P3 is extra punten, lijkt mij dat Max dat ook heel graag heeft.
Winnen zat er sowieso niet in.
Waarom überhaupt nog komen opdagen voor een race als je bij voorbaat geen kampioen meer kunt worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat maakt drie punten meer wezenlijk uit? Als hij zelf al geen kampioen denkt te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |