SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Even rookpauzeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Daar is ze weer
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
VaatwasbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
@JustinK meldenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is liefquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik moet echt lachen om het feit dat er hier toch echt iemand niet begreep dat je in alcohol zeer veel op kan lossen, zoals vetten ..
Wordt ik me hier toch uitgemaakt voor alcohol zuiper...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb vandaag twee musea bezochtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ook, vooral in de nacht.... matigquote:Well, life can be a riot
721 kcal verbrand, lekkah!quote:Well, life can be a riot
Ik zit nu op 600quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb bijna het zelfde !
[ link | afbeelding ]
Straks ff goed aan de slag. 5k is m'n doel en wil dat toch echt wel weer halen
Well, life can be a riot
Goed bezigquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit nu op 600
Straks ff goed aan de slag. 5k is m'n doel en wil dat toch echt wel weer halen![]()
![]()
Tussen de 5000 en 7000 per dag is mijn doel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit nu op 600
Straks ff goed aan de slag. 5k is m'n doel en wil dat toch echt wel weer halen![]()
Kutneven zijn hetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb bijna het zelfde !
[ link | afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik zit op 12211 nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:23 schreef X55 het volgende:
6193 stappen hier.
Die 7000 ga ik wel weer halen.
En dan ben ik er niet eens bewust op uit geweest om te wandelen of trainen, maar ik had geen zin om op de bus te wachten
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ga je nu nog wandelen dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En dan ben ik er niet eens bewust op uit geweest om te wandelen of trainen, maar ik had geen zin om op de bus te wachtenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geen training meer van 10 km of meer, hooguit een rondje langs de zaan om aan de 18k te komen. Dan vind het voor vandaag wel mooiquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
LAUFEN SCHNELL!
Well, life can be a riot
Want met die ene kom ik er niet meequote:Well, life can be a riot
Doe maarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want met die ene kom ik er niet mee![]()
![]()
hoe kan ik niet moe zijn terwijl ik maar paar uurtjes heb geslapen
ah ik weet het al, geen mensen om me heen en halve team op vakantie
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker rustquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
ah ik weet het al, geen mensen om me heen en halve team op vakantie![]()
![]()
Hoe kan ik wel moe zijn en geen mensen om me heenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
ah ik weet het al, geen mensen om me heen en halve team op vakantie
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmmz...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kan ik wel moe zijn en geen mensen om me heen![]()
![]()
geen idee, misschien krijg je energie van mensen om je heen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kan ik wel moe zijn en geen mensen om me heenUw ADH vitamine Worst
Ehhquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, misschien krijg je energie van mensen om je heen?
Momenteel niet
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik hoop dat het geen ernstige reden is maar even gewoon een pauze is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ze is al even niet online geweest.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Iedereen mist @Dotteke !quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sorry, moest stappen makenquote:
Ik maak witlof met ham en kaas uit de ovenquote:
Aardappeltjes
En een steakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
EMDR is geen hypnose.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:47 schreef X55 het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp is het een soort van hypnose.
Het is een herprogrammeren van je brein, terwijl je inderdaad de situatie opnieuw beleeft.
Kan op meerdere manieren, maar de meest bekende is met de oogbewegingen (vandaar EM - Eye Movement).
Kan ook geluiden zijn (koptelefoon), of trillingen in je handen. Of een combinatie.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hij doet het met licht begreep ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef Sally het volgende:
[..]
EMDR is geen hypnose.
Het is een herprogrammeren van je brein, terwijl je inderdaad de situatie opnieuw beleeft.
Kan op meerdere manieren, maar de meest bekende is met de oogbewegingen (vandaar EM - Eye Movement).
Kan ook geluiden zijn (koptelefoon), of trillingen in je handen. Of een combinatie.![]()
Tu du du du!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zondag ging het nog van Pi Pi Pi Piastri en Pa Pa Pa Payayaquote:
Een lampjequote:(bij mij wel eens met een balpen heen en weer gegaan, omdat de lichtbalk stuk was
xD
Liefst deed ik met koptelefoon en geluidjes)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Niet gehoordquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zondag ging het nog van Pi Pi Pi Piastri en Pa Pa Pa Payaya![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Een lampje(bij mij wel eens met een balpen heen en weer gegaan, omdat de lichtbalk stuk was
xD
Liefst deed ik met koptelefoon en geluidjes)![]()
![]()
Die van mij deed het met een stok met een bal aan het eind. Het maakt niet uit, het gaat om de oefening.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Een lampje(bij mij wel eens met een balpen heen en weer gegaan, omdat de lichtbalk stuk was
xD
Liefst deed ik met koptelefoon en geluidjes)How can I make this topic about me?![]()
Wie doet datquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zondag ging het nog van Pi Pi Pi Piastri en Pa Pa Pa Payaya
Ik had wel meer puntjes gepakt als ik een Charlie gif had gepost. Dan was iedereen 10 minuten aan het fappen geweestquote:
Wiequote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had wel meer puntjes gepakt als ik een Charlie gif had gepost. Dan was iedereen 10 minuten aan het fappen geweest![]()
Lolquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had wel meer puntjes gepakt als ik een Charlie gif had gepost. Dan was iedereen 10 minuten aan het fappen geweest![]()
![]()
Zellufquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde nog wel 'boehoehoehoe' tussendoorquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zondag ging het nog van Pi Pi Pi Piastri en Pa Pa Pa PayayaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mensen met een IQ in de enkele cijfers, ook wel bekend onder de naam 'debielen' en 'geen Tifosi'quote:
Bij mij werkte het heel erg goed (maar ik kan ook heel erg goed terug naar de situatie, inclusief alle gevoelens die erbij horen....)quote:
Het kan echter wel heftig zijn om de gebeurtenis(sen) weer te moeten vertellen het 'het beeld' voor te moeten halen.
Ik ken ook verhalen en van mensen zelf bij wie dat dus mis ging en die de therapeut voor zich gingen 'aanvallen'....
Ook dat is dan gebaseerd op Eye Movement: oogbeweging.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die van mij deed het met een stok met een bal aan het eind. Het maakt niet uit, het gaat om de oefening.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vaak wapperend met een Union Jackquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen met een IQ in de enkele cijfers, ook wel bekend onder de naam 'debielen' en 'geen Tifosi'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tsja, dat hebben Schumacher, Verstappen, Nico Rosberg en Hamilton ook moeten doorstaan met momenten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik hoorde nog wel 'boehoehoehoe' tussendoorOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat hebben Schumacher, Verstappen, Nico Rosberg en Hamilton ook moeten doorstaan met momenten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had wel meer puntjes gepakt als ik een Charlie gif had gepost. Dan was iedereen 10 minuten aan het fappen geweest
Ech nie.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
klinkt goedquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak witlof met ham en kaas uit de oven
Aardappeltjes
En een steak
Uw ADH vitamine Worst
Jij gaat vast je inner Max Verstappen manifesteren en vol gas richting de eet tafel van @greysbones racenquote:
De pottenbaksterquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had wel meer puntjes gepakt als ik een Charlie gif had gepost. Dan was iedereen 10 minuten aan het fappen geweest
nee ik ga naar vati und mutti zoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij gaat vast je inner Max Verstappen manifesteren en vol gas richting de eet tafel van @:greysbones racenUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heb haar gister even gesproken, het gaat oke.![]()
![]()
Hotel Muttiquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee ik ga naar vati und mutti zo![]()
Zo weer even stofzuigen, alle rolluiken omhoog, en rolgordijnen half half. Is nog meer licht
19 uur weer kijkers
Hoeveelste zijn het?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo weer even stofzuigen, alle rolluiken omhoog, en rolgordijnen half half. Is nog meer licht
19 uur weer kijkersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kook vaker voor vatti en mutti dan anders omquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou ik was er bijna een dag niet en toen maakte men zich ook al zorgen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:15 schreef Paul het volgende:
Dotteke een dag offline en iedereen in rep en roer
How can I make this topic about me?![]()
Derdequote:![]()
Die van gister hebben een bod gedaan.
Maar zaterdag ook 4 kijkers. Dus we wachten alles af te volgende week
Ah gelukkig.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heb haar gister even gesproken, het gaat oke.How can I make this topic about me?![]()
Poehquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Derde![]()
Maar zaterdag ook 4 kijkers. Dus we wachten alles af te volgende week
Wel pittig
Laat ze maar lekker tegen elkaar opbiedenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Derde![]()
Maar zaterdag ook 4 kijkers. Dus we wachten alles af te volgende week=
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik denk dat @Paul wat jaloers isquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik was er bijna een dag niet en toen maakte men zich ook al zorgen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bij mij niet hee ;{quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik was er bijna een dag niet en toen maakte men zich ook al zorgen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat zeker, maar beter zo dan dat er helemaal geen kijkers komen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja en bod vonden wij te laag, maar er zat wel onderhandelingsruimte in. Als je het zo graag wilt, doe dan gelijk een goed bodquote:Ja dit dusquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden=
Dit is in de huidige markt bijna onmogelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeker, maar beter zo dan dat er helemaal geen kijkers komen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ohja vergetenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar jij zit niet veel in DTS.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dagdoel bereikt
Ja nee, laag inzetten natuurlijk. "we kunnen altijd nog omhoog met ons aanbod".quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en bod vonden wij te laag, maar er zat wel onderhandelingsruimte in. Als je het zo graag wilt, doe dan gelijk een goed bod
[..]
Ja dit dusHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kook vaker voor vatti en mutti dan anders omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Fijn dat jullie hier samen nog wel over kunnen sprekenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en bod vonden wij te laag, maar er zat wel onderhandelingsruimte in. Als je het zo graag wilt, doe dan gelijk een goed bod
[..]
Ja dit dus
Zodat je het met een goed gevoel kunt verkopenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Mijn oma maakte het lekkerste draadjes vleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder kan gewoon redelijk koken
Ik kan goed koken![]()
Ze weten dat we nog 5 kijkers hebben.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, laag inzetten natuurlijk. "we kunnen altijd nog omhoog met ons aanbod".
Overigens wel een bod, zonder het echt gezien te hebben
Broer kwam de bezichtiging doen met facetime... ze wonen in drenthe
"Doe er een ton bij en we gaan praten"quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, laag inzetten natuurlijk. "we kunnen altijd nog omhoog met ons aanbod".
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Waarom de freaksels willen die naar daarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze weten dat we nog 5 kijkers hebben.
Dat klinkt weer minder positiefquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij mij werkte het heel erg goed (maar ik kan ook heel erg goed terug naar de situatie, inclusief alle gevoelens die erbij horen....)
Het kan echter wel heftig zijn om de gebeurtenis(sen) weer te moeten vertellen het 'het beeld' voor te moeten halen.
Ik ken ook verhalen en van mensen zelf bij wie dat dus mis ging en die de therapeut voor zich gingen 'aanvallen'....
[..]
Ook dat is dan gebaseerd op Eye Movement: oogbeweging.![]()
![]()
Ahah! Hier heeft het ook een generatie overgeslagen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn oma maakte het lekkerste draadjes vlees
Ik kan goed koken![]()
![]()
![]()
Ik kan enkel geweldig koken #no ego
Ja we hebben een minimaal bedrag in ons hoofd (ook op basis van 3 andere huizen die verkocht zijn in de straat en die niet "af" waren) We willen daar gewoon minimaal 10.000 boven zittenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat jullie hier samen nog wel over kunnen spreken
Zodat je het met een goed gevoel kunt verkopenEen kwart op de vraagprijs is ook primaquote:
Handig toch, de techniek van tegenwoordig staat voor niets.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze weten dat we nog 5 kijkers hebben.
Dus ze stonden met hun mobieltje rond te zwaaien en alle hoeken, wanden en gaten bij langs?
How can I make this topic about me?![]()
Gewoon zo veel mogelijk eruit slepenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja we hebben een minimaal bedrag in ons hoofd (ook op basis van 3 andere huizen die verkocht zijn in de straat en die niet "af" waren) We willen daar gewoon minimaal 10.000 boven zitten
[..]
Een kwart op de vraagprijs is ook prima
Deze vrouw weetquote:35k, weet je alles
Ze komen hier uit de buurt, ze zijn naar drenthe verhuisd, maar missen hierquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom de freaksels willen die naar daar
En ze hebben daar een fucking mooi en groot huis![]()
Mijn moeder was een collega van haar overleden manDus mijn ma zei. ze hebben geld zat joh, komt goed
Wat nou als er 10 min na greys en mij niks gepost word, krijgen we dan allebei punten, omdat we te gelijk gepost hebben?![]()
![]()
Waarom post ze niet meer?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heb haar gister even gesproken, het gaat oke.
#dtv![]()
![]()
In de huidige markt lijkt me dat geen onredelijke prijs en je kunt zeker 'debiel lage biedingen' nu makkelijker afwijzen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja we hebben een minimaal bedrag in ons hoofd (ook op basis van 3 andere huizen die verkocht zijn in de straat en die niet "af" waren) We willen daar gewoon minimaal 10.000 boven zittenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze komen hier uit de buurt, ze zijn naar drenthe verhuisd, maar missen hier
En ze hebben daar een fucking mooi en groot huis![]()
Mijn moeder was een collega van haar overleden manDus mijn ma zei. ze hebben geld zat joh, komt goed
![]()
![]()
Waarom wil je dat weten, jij kan dr niet kennen jij zit hier nog maar een dagquote:![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paulquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten, jij kan dr niet kennen jij zit hier nog maar een dag![]()
![]()
Ik ga niet tegen een onbekende vertellen wat er met haar is. Dit is dag 1 dat je hier postquote:
Doe normaalquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten, jij kan dr niet kennen jij zit hier nog maar een dag![]()
![]()
Hmm. Als een kwart van de waarde overbieden nu de norm is kan ik kopen voorlopig wel echt vergeten. Ook al kan ik een hypotheek krijgen voor de waarde.🐙![]()
Je weet wel wie ik ben.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga niet tegen een onbekende vertellen wat er met haar is. Dit is dag 1 dat je hier post
Je hebt laatst nog dm contact gehad met me...![]()
Moet weer poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:31 schreef X55 het volgende:
[..]
Je weet wel wie ik ben.
Je hebt laatst nog dm contact gehad met me...![]()
![]()
![]()
![]()
En, ga je meelopen met de airborne dit jaar?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Huis 2 deuren verder stond voor 365 is verkocht voor 390. Ons huis is af, staat te koop voor 375, er is een bod van 385. Maar we willen liefst 400quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Als een kwart van de waarde overbieden nu de norm is kan ik kopen voorlopig wel echt vergeten. Ook al kan ik een hypotheek krijgen voor de waarde.Maar alles boven 390 is oke
Ik kan goed proevenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn oma maakte het lekkerste draadjes vlees
Ik kan goed koken![]()
![]()
![]()
Het is dat we hier nu goed wonen en relatief kort bij ons werk zitten. Maar zodra we tegen ons pensioen aanzitten en de kinderen het huis uit hebben denk ik wel dat ik terug naar de provincie zou willen.quote:
Geen idee wat de huizenmarkt dan doet, maar de huizenprijzen in vergelijking meegenomen over de laatste 50 jaar krijg je daar echt een leuk huis met een lap grond voor hetzelfde geld als je in de randstand betaald voor een rijtjes woning.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Schept toch een band, hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ga voor die 4quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Huis 2 deuren verder stond voor 365 is verkocht voor 390. Ons huis is af, staat te koop voor 375, er is een bod van 385. Maar we willen liefst 400Maar alles boven 390 is oke
is nooit duidelijk, je kent me nog maar een dagquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:33 schreef X55 het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Maar of jij wel of niet serieus bent is nooit duidelijk.??
Ik zou dood gaan in de stadquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat we hier nu goed wonen en relatief kort bij ons werk zitten. Maar zodra we tegen ons pensioen aanzitten en de kinderen het huis uit hebben denk ik wel dat ik terug naar de provincie zou willen.
Geen idee wat de huizenmarkt dan doet, maar de huizenprijzen in vergelijking meegenomen over de laatste 50 jaar krijg je daar echt een leuk huis met een lap grond voor hetzelfde geld als je in de randstand betaald voor een rijtjes woning.
Rode schoentjes?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:31 schreef X55 het volgende:
[..]
Je weet wel wie ik ben.
Je hebt laatst nog dm contact gehad met me...5 september? ik kan dan niet ik heb overdag een verjaardag van mijn allerliefste en leukste neefjequote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
En, ga je meelopen met de airborne dit jaar?
Paul is nooit serieus man...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:33 schreef X55 het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Maar of jij wel of niet serieus bent is nooit duidelijk.Well, life can be a riot
En nu heb ik je al door.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:33 schreef Paul het volgende:
[..]
is nooit duidelijk, je kent me nog maar een dag??
![]()
Je woondeJe woonde toch vrijstaand?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Huis 2 deuren verder stond voor 365 is verkocht voor 390. Ons huis is af, staat te koop voor 375, er is een bod van 385. Maar we willen liefst 400Maar alles boven 390 is oke
Onder andere naam hangt hij hier wel langer rond, hoor Paultjuhhh.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:33 schreef Paul het volgende:
[..]
is nooit duidelijk, je kent me nog maar een dag??
Ben ook wel benieuwd, maar als gezegd wordt dat Dot oké is, dan is dat voldoende voor mij.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja dat zit in ons hoofdquote:
En nog 5 kijkers. Dus in totaal 8
Het heeft voor en nadelen voor beiden.quote:
Wij wonen gelukkig wel aan de rand van de stad. Centrum Amsterdam of Rotterdam of Utrecht zou ik ook niet meer willen. En ja ik heb bijna 3 jaar in Amsterdam gewoond
En word al meteen ingelichtquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:34 schreef Paul het volgende:
[..]
jongeeeeeeeeeee deze user is er nog maar een dag
Well, life can be a riot
De nadelen zijn voor mij te grootquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het heeft voor en nadelen voor beiden.
Wij wonen gelukkig wel aan de rand van de stad. Centrum Amsterdam of Rotterdam of Utrecht zou ik ook niet meer willen. En ja ik heb bijna 3 jaar in Amsterdam gewoond
Ik blijf wel lekker hier
Zaterdag 6 september.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
5 september? ik kan dan niet ik heb overdag een verjaardag van mijn allerliefste en leukste neefje
Is altijd de eerste zaterdag van september.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je weet het nogquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Rode schoentjes?
[..]
5 september? ik kan dan niet ik heb overdag een verjaardag van mijn allerliefste en leukste neefje![]()
![]()
Paul is denk ik 95% van de tijd aan het trollenquote:Heeeeeeeeeee sgat
Well, life can be a riot
Maar als iemand wilt weten hoe het met @Dotteke gaat dan moeten jullie haar even een dm sturen
Ik zeg alleen dat het 'oke' gaatIk ben niet de persoon om hier verder over door te gaan
Kusjekroel
hEY Sgatquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Paul is denk ik 95% van de tijd aan het trollenHeeeeeeeeeee sgat
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar als iemand wilt weten hoe het met @:dotteke gaat dan moeten jullie haar even een dm sturen
Ik zeg alleen dat het 'oke' gaatIk ben niet de persoon om hier verder over door te gaan
Kusjekroel
Kap maar met je act.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:36 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT BEDOEL JE MET SOMS, JE BENT HIER NOG MAAR EEN DAGOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik hou er rekening mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Paul is denk ik 95% van de tijd aan het trollenHeeeeeeeeeee sgat
![]()
Snap ik, jullie hebben meer outdoor kartbanen dan de gehele randstad samen heeftquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
De nadelen zijn voor mij te groot
Ik blijf wel lekker hier
Ja maar die reageert niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar waarom een nieuw account dan![]()
Je had @:bondage toch een dm gestuurd voor de deblokkade?![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, jullie hebben meer outdoor kartbanen dan de gehele randstad samen heeft
Negeren, aandacht voed hem alleen maar.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Deze man vol wijsheidquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Negeren, aandacht voed hem alleen maar.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow misschien is hij druk. Maar de maand is nog niet voorbijquote:
Paul heeft niet vaak gelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Negeren, aandacht voed hem alleen maar.
Maar nu welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Well, life can be a riot
Paul blijft maar zeiken dat deze user er pas 1 dag is.quote:
Dat is technisch gezien niet waar. De nickname/ username is 1 dag geregistreerd, ja.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Is héééééél belangrijkquote:Well, life can be a riot
Technisch heeft hij gelijk, maar ik durf met vrij veel zekerheid te zeggen dat het een kloontje is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paul heeft niet vaak gelijk
Maar nu welOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja en wat bedoel je ermee?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paul heeft niet vaak gelijk
Maar nu wel![]()
Ow dat weet iedereen welquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Technisch heeft hij gelijk, maar ik durf met vrij veel zekerheid te zeggen dat het een kloontje is.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja hij heeft allang toegeven wie hij isquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Technisch heeft hij gelijk, maar ik durf met vrij veel zekerheid te zeggen dat het een kloontje is.
Iets met schoentjes en rood
Kom we gaan weer verder bolken.
Ja hij kan gewoon met zijn andere kloon account postenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Paul blijft maar zeiken dat deze user er pas 1 dag is.
Dat is technisch gezien niet waar. De nickname/ username is 1 dag geregistreerd, ja.
Als hij dit soort dingen niet wilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kunnen we over dit onderwerp kappen en weer overgaan op de bolk van de dag?
GMTAquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
Nou enquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Technisch heeft hij gelijk, maar ik durf met vrij veel zekerheid te zeggen dat het een kloontje is.![]()
Het stikt hier van de kloonaccounts.
Ik ben nog eerlijk om het toe te geven![]()
![]()
KonijnBolkquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
Kunnen we over dit onderwerp kappen en weer overgaan op de bolk van de dag?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja hij heeft allang toegeven wie hij is
hij hoeft niet eens toe te geven, met twee post is al duidelijk wie het isUw ADH vitamine Worst
Maar die postte hier gisteren nog met z'n normale accountquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja hij heeft allang toegeven wie hij is
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hij kan gewoon met zijn andere kloon account posten
Als hij dit soort dingen niet wil
Ik mis tettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Behalve Paul, zo lijkt het dusquote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik twijfelde tussen 3quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
hij hoeft niet eens toe te geven, met twee post is al duidelijk wie het is
Check.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
BOLKOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Paul weet het ookquote:
Maar die heeft gewoon gelijk
Hij post hier met een nieuw kloon accountThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wil die van mij ook graag missenquote:
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: