SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Even rookpauzeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Daar is ze weer
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
VaatwasbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
@JustinK meldenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is liefquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik moet echt lachen om het feit dat er hier toch echt iemand niet begreep dat je in alcohol zeer veel op kan lossen, zoals vetten ..
Wordt ik me hier toch uitgemaakt voor alcohol zuiper...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb vandaag twee musea bezochtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ook, vooral in de nacht.... matigquote:Well, life can be a riot
721 kcal verbrand, lekkah!quote:Well, life can be a riot
Ik zit nu op 600quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb bijna het zelfde !
[ link | afbeelding ]
Straks ff goed aan de slag. 5k is m'n doel en wil dat toch echt wel weer halen
Well, life can be a riot
Goed bezigquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit nu op 600
Straks ff goed aan de slag. 5k is m'n doel en wil dat toch echt wel weer halen![]()
![]()
Tussen de 5000 en 7000 per dag is mijn doel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zit nu op 600
Straks ff goed aan de slag. 5k is m'n doel en wil dat toch echt wel weer halen![]()
Kutneven zijn hetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb bijna het zelfde !
[ link | afbeelding ]
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik zit op 12211 nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:23 schreef X55 het volgende:
6193 stappen hier.
Die 7000 ga ik wel weer halen.
En dan ben ik er niet eens bewust op uit geweest om te wandelen of trainen, maar ik had geen zin om op de bus te wachten
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ga je nu nog wandelen dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En dan ben ik er niet eens bewust op uit geweest om te wandelen of trainen, maar ik had geen zin om op de bus te wachtenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geen training meer van 10 km of meer, hooguit een rondje langs de zaan om aan de 18k te komen. Dan vind het voor vandaag wel mooiquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
LAUFEN SCHNELL!
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: