Rayisa?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Gaat dit over verrimpelde Magda?
Ik heb gisteravond niet gekeken, is het de moeite van het terugkijken waard?
De uitzenddatum op tv staat er gewoon onder op videoland.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:33 schreef Paul het volgende:
[..]
daarom wilde ik weten waar tvkijkers zijn, ik zit ook op 11 hee maar in dat andere topic zjn ze weer verder, dus ik zit overal tussenin #huilen
nooit gezienquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:22 schreef Remco het volgende:
[..]
De uitzenddatum op tv staat er gewoon onder op videoland.
ik denk dat je op je wenken bediend wordt. Die Raisa laat zich wel ff kennen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:24 schreef kibo het volgende:
Dat kleffe gedoe bij een afscheid steeds![]()
Gaat er dan nooit eens iemand vloekend en tierend de tent uit?
Die gaan straks alledrie hun koffers pakkenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:42 schreef golfer het volgende:
JP laat de beslissingen aan de vrouwen over.
Die wil helemaal geen vrouw.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:42 schreef golfer het volgende:
JP laat de beslissingen aan de vrouwen over.
Ja, vrouwtjequote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:49 schreef AnneX het volgende:
Wat is dat: volwassen mensen / kerels, die ‘koffie-tje ’ zeggen of ‘thee- tje’…
Is dat een variatie op ‘borrel-tje.
#JP oa.
Ik vind het ook bizar dat hij haar heeft uitgekozen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:38 schreef golfer het volgende:
Illya is recht voor z'n raap en zij kan daar niet tegen.
Wat een raar wijf is zij.
En ze blijft maar doorpruttelen en klagen. En die middelvinger van haar geeft wel haar ware aard aan.
Totdat het 3e doosje arriveert .....quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:56 schreef golfer het volgende:
Lieske en Petra passen wel bij elkaar. 2 oude giegeldozen.
Ik denk niet dat hij haar heeft uitgekozen. Dit was overduidelijk een redactionele keuze, een Malgosia type.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:53 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar dat hij haar heeft uitgekozen.
Dat gillende lachen van die 2.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik geniet van Petra en Lieske, ik hou ervan!
Komt wat gemaakt over dat overdreven leuk zijn. Ook nog geen enkel serieus moment gezien.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:11 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik geniet van Petra en Lieske, ik hou ervan!
Dick vind ik niks en Jp moet echt interresse tonen in die vrouwen. Hij wil alleen maar gezelligheid.
Koffietje is een beetje Vlaams. Daar hebben wij het in het zuiden van overgenomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:49 schreef AnneX het volgende:
Wat is dat: volwassen mensen / kerels, die ‘koffie-tje ’ zeggen of ‘thee- tje’…
Is dat een variatie op ‘borrel-tje.
#JP oa.
Dit ja, even is grappig, constant wordt snel vervelend.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt wat gemaakt over dat overdreven leuk zijn. Ook nog geen enkel serieus moment gezien.
Precies.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:01 schreef ZarB het volgende:
Ik heb zelden zo'n lege huls gezien als JP. Die kan werkelijk níets vanuit zijn eigen ik vertellen. Elke vraag pareert hij weer rechtstreeks naar de ander toe. "Wat zoek jij eigenlijk in een vrouw?" Jp: ja jij bent heel spontaan anders was je hier allang al weg geweest. Etc. Etc. Etc.
Die wordt helemaal gek van zijn eigen onvermogen als hij alleen is óf een op een. Zijn hele bestaansrecht haalt hij uit contact met anderen.
Juf Ankquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Is die Renate van JP een buikspreekster in opleiding?
Als ze praat zie je haar mond niet bewegen, je ziet alleen maar die tanden…
Ja die lees ik ook wel.quote:
Viel mij ook op.quote:
De eerste scheurtjes zijn er al. Is toch wel echte honing he? geen chineese troep en ik drink alleen bla bla bla thee. Nou welkom in de jungle.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij ook op.
En ik heb het gevoel dat Dick daar absoluut niet op zit te wachten.
Hoe heeft ze die kunnen kiezen (sorry ik ga nu heel even qua uiterlijk uit) Boertje van buuten die graag wil knuffelenquote:
Hij is anders zelf minstens zo erg.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
De eerste scheurtjes zijn er al. Is toch wel echte honing he? geen chineese troep en ik drink alleen bla bla bla thee. Nou welkom in de jungle.
Mwah, wel een goed figuur nog.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe heeft ze die kunnen kiezen (sorry ik ga nu heel even qua uiterlijk uit) Boertje van buuten die graag wil knuffelen
Ik merk dat niet zo. Hij vind haar aantrekkelijk en viel daar voor als een blok, maar hij is toch wel een no nonsens type.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij is anders zelf minstens zo erg.
Ik zie dat totaal anders, die kan alleen maar kwaken over slangen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk dat niet zo. Hij vind haar aantrekkelijk en viel daar voor als een blok, maar hij is toch wel een no nonsens type.
Ik ook niet, want hij is een mansplainertype en het omgekeerde kan hij niet hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij ook op.
En ik heb het gevoel dat Dick daar absoluut niet op zit te wachten.
Hij heeft veel vriendenquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:45 schreef golfer het volgende:
Hoeveel verschillende vervoermiddelen heeft JP?
Bestelbus, quad, oude legerauto...
Die oude legerauto is zo'n Spaanse strandauto die ze opgepimpt hebben tot iets wat op een NL legervoertuig lijkt…quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:45 schreef golfer het volgende:
Hoeveel verschillende vervoermiddelen heeft JP?
Bestelbus, quad, oude legerauto...
Dat is een Citroën Mehari.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die oude legerauto is zo'n Spaanse strandauto die ze opgepimpt hebben tot iets wat op een NL legervoertuig lijkt…
[ afbeelding ]
Heeft Ilja nog steeds.quote:
Ja. Stond afgelopen weekend nog in een lang interview met hem in het Volkskrant Magazine.quote:
Nog erger vanuit het niets: "Mag ik je een knuffel geven?"quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
Jesus Rinus "Je hebt mooie ogen" Pffffffff..............doe eens niet mannen
Daar zat ik ook met afgrijzen naar te kijken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
Waarom loopt Dick met zijn blote poten door het bos waar je op steekmieren kan trappen.
The MAN of the jungle doet dat gewoonquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook met afgrijzen naar te kijken.
Hij kent elke mier persoonlijk en visa versaquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
Waarom loopt Dick met zijn blote poten door het bos waar je op steekmieren kan trappen.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kent elke mier persoonlijk en visa versa
Uit respect voor de mieren trapt hij ze niet plat in ruil voor dat ze hem niet steken.
Vind ik wel, saai gedoe gewoon vooruit spoelen, maar net zo veel gekkigheid als vorig jaar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:16 schreef Mathijsco het volgende:
Vraagje: is het de moeite waard om te beginnen met (terug) kijken, of is het niet te hachelen dit jaar? Vorig jaar was leuk: met Joop en zijn koffieapparaat, die beddenkoning met zijn kasteel, en die oude zeeschuimer. 🙂
Anders, hij is best in andere interesses geboeid mits dat een zijdelings raakvlak heeft met zijn eigen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:21 schreef ZarB het volgende:
Die Dick hoort zichzelf graag lullen over zijn passie. Interesses van anderen boeien hem niet. "Mag het ook ff een keertje stil zijn??"
Narcist.
Rob zit hier enorm in mijn allergie, met zijn appeltaart. Onaardige kerel en totaal geen gastheer. Dikke verwaarloosde troep daar ook.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:25 schreef golfer het volgende:
Rob toont ook weinig initiatief.
"Ze stoort mij totaal niet."
Alweer zo'n goede basis voor een liefdesrelatie.
Ik denk ook dat het hem wat tegenvalt dat Sharon best veel weet over diertjes en plantjes. Dan valt er niet veel indruk meer te maken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:21 schreef ZarB het volgende:
Die Dick hoort zichzelf graag lullen over zijn passie. Interesses van anderen boeien hem niet. "Mag het ook ff een keertje stil zijn??"
Narcist.
Dat viel hem vies tegen..quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het hem wat tegenvalt dat Sharon best veel weet over diertjes en plantjes. Dan valt er niet veel indruk meer te maken.
Heel interessant beginnen over een plantje zonder bladgroen (een parasiet), en zij er gelijk overheen oh ja die **** plant. Die is goed voor blablabla....quote:
Hahaha, ja, en goed je tanden poetsen, je zag hem kijken, hoezo, ik poets gvd hartstikke goed, heb een blinkend gebit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel interessant beginnen over een plantje zonder bladgroen (een parasiet), en zij er gelijk overheen oh ja die **** plant. Die is goed voor blablabla....
Ze was ff een vrouw met verward gedragquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
Jeetje die Petra dacht dat Lieske Petrrra was. Heeft ze dat filmpje wel gezien
Ahhhh.....quote:
Lieske dimde ook wel wat in, de Gordon lach was even het verzuurde Gordon lachje.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze was ff een vrouw met verward gedrag![]()
Lieske blijft wel een vriendin. Petra2 zou wel wat kunnen worden.
Behoorlijk zelfs, op straat neervallen om het hondje van de buurman te knuffelen, maar van een knuffel van Rinus griezelt ze, niet te dichtbij komen, bah. De man was weduwnaar na 38 jaar huwelijk, begreep ik, nah, dat ontroert vast.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:46 schreef Blues het volgende:
Ingrid heeft wel wat issues hoor. Hier en daar wat ontremd ook met die reacties naar honden en buren en emo worden als een wildvreemde zegt dat zijn kinderen er achter staan.
Nou ik knuffel ook liever een hond dan een kerel die ik een paar uur ken. Die gast gaat gewoon weer vol gas, mooie ogen mooie vrouw en alles hardop benoemen. Zo fout, denk het maar en hou even je smoel wat complimentjes betreft.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Behoorlijk zelfs, op straat neervallen om het hondje van de buurman te knuffelen, maar van een knuffel van Rinus griezelt ze, niet te dichtbij komen, bah. De man was weduwnaar na 38 jaar huwelijk, begreep ik, nah, dat ontroert vast.
HAHAHA, ja, Rinus ging er vol in, toch wel lief dat ie zijn bodywarmer aanbood op dat koude strand, dat accepteerde die troel wel.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik knuffel ook liever een hond dan een kerel die ik een paar uur ken. Die gast gaat gewoon weer vol gas in een paar uur, mooie ogen mooie vrouw en alles hardop benoemen. Zo fout, denk het maar en hou even je smoel wat complimentjes betreft.
Die Rinus is toch ook helemaal niks voor haar, die vrouw moet een gebruinde op leeftijd hunk aan haar zij hebben die haar af en toe flink tegengas geeft. Niet zo'n voetenlikker daar heeft ze Donna al voor.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:46 schreef Blues het volgende:
Ingrid heeft wel wat issues hoor. Hier en daar wat ontremd ook met die reacties naar honden en buren en emo worden als een wildvreemde zegt dat zijn kinderen er achter staan.
Ja lief maar daar heeft ze niks aan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HAHAHA, ja, Rinus ging er vol in, toch wel lief dat ie zijn bodywarmer aanbood op dat koude strand, dat accepteerde die troel wel.
Je hebt verschillende koppen, dit was niet zo'n oralB ronde kop maar een andere vorm borstel en daar kan je wel mee poetsen als een gewone. Althans dat heb ik vanavond van haar geleerd. En tong poetsen brr... ik kan dat niet.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:09 schreef Battlecruiser het volgende:
Die modhygiëniste bij Dick weet blijkbaar niet hoe een electrische tandenborstel te gebruiken. Ze poetst er mee als het een ouderwetse tandenborstel is. Zinloos. En dat verhaaltje van die tijdsspanne tussen poetsen en ontbijt is allang achterhaald door wetenschappelijk onderzoek.
Nou ja het is fijn dat een man lief en attent is maar deze man past voor geen meter bij haar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dan moet ie haar B&B maar gaan kopen, daar heeft ze wat aan, haha.
Tong poetsen met een oralB draaier, ja, dat lukt net als je je tong flink uitsteekt. Anders wordt het kotsen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt verschillende koppen, dit was niet zo'n oralB ronde kop maar een andere vorm borstel en daar kan je wel mee poetsen als een gewone. Althans dat heb ik vanavond van haar geleerd. En tong poetsen brr... ik kan dat niet.
Ik vind dat geschraap (ook met een normale borstel) naar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tong poetsen met een oralB draaier, ja, dat lukt net als je je tong flink uitsteekt. Anders wordt het kotsen.
Oeps, Soury, wil er bijna een seksistische opmerking over maken en dat doe ik even, wat vind je dan van geslurp?quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat geschraap (ook met een normale borstel) naar.
Ik haat slurpen. Ik vond ooit een collega wel leuk en toen zat ik naast hem en die slurpte zijn koffie. Niet een mega afknapper maar ik dacht wel oeiquote:Op donderdag 31 juli 2025 00:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeps, Soury, wil er bijna een seksistische opmerking over maken en dat doe ik even, wat vind je dan van geslurp?
![]()
![]()
Ga nu even vooruit kijken, tot morgen.
Tongzoenen bedoelde ik met slurpen, hahahahahaquote:Op donderdag 31 juli 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat slurpen. Ik vond ooit een collega wel leuk en toen zat ik naast hem en die slurpte zijn koffie. Niet een mega afknapper maar ik dacht wel oei![]()
Wat is daar seksistisch aan btw?
Oh dat had ik niet kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tongzoenen, bedoelde ik met slurpen, hahahahaha
Nee ik snap er geen reet van. Heb ik wat gemist ofzo?quote:
JP rijdt in een DAF van het leger: https://nl.wikipedia.org/wiki/DAF_YA-66quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die oude legerauto is zo'n Spaanse strandauto die ze opgepimpt hebben tot iets wat op een NL legervoertuig lijkt…
[ afbeelding ]
Ah, die heb ik nog nooit eerder gezien.quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:22 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
JP rijdt in een DAF van het leger: https://nl.wikipedia.org/wiki/DAF_YA-66
quote:
Als ie het onkruid maar (uit zichzelf!) snoeit.quote:
Nee hoor, ik ken er enorm veel woorden voor, slurpen zit daar niet bij.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik snap er geen reet van. Heb ik wat gemist ofzo?
Van mij nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken er enorm veel woorden voor, slurpen zit daar niet bij.
En die Rick Evers vind ik echt te flauw voor woorden. Die mag van mij achterwege blijven hier.
Rick evers is grappiger dan het programma zelfquote:
En er zit geen hond in de vreselijk lelijke eetzaal met plastic placemat op de tafels.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:52 schreef kibo het volgende:
Dat hotel van Daniel heeft iets weg van een kuuroord voor Communistische Partijbonzen ten tijde van de Koude Oorlog.
Wat een sfeerloos DDR hotel jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:52 schreef kibo het volgende:
Dat hotel van Daniel heeft iets weg van een kuuroord voor Communistische Partijbonzen ten tijde van de Koude Oorlog.
Ja, daar lijkt het inderdaad op, hè?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:17 schreef KapiteinChris het volgende:
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, maar het lijkt wel of de productie expres mensen naar de B&Bs sturen waar totaal geen click mee is, ze (de B&B eigenaren en JP) hebben toch zelf de keuze gemaakt om deze mensen uit te nodigen?
Volgens mij wel een aantal, het is niet allemaal gescript en gecastquote:Zijn er uit vorige seizoen veel succesvolle matches gekomen of was het ook veel kansloze matches wat tv moest maken?
Ik vind ze alledrie nogal overdreven vrolijk doenquote:Lieske lijkt mij een leuke vrouw, maar ik krijg een beetje de kriebels van beide Petras, maar ik kan niet helemaal plaatsen waarom.
Sommige vrouwen denken inderdaad zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:54 schreef Battlecruiser het volgende:
Wat een aanstelster en aandachtzoekster, die nieuwe Petra. Denkt ze dat ze met haar lichaam betere kansen maakt dan de wat meer uitgezakte Lieske?
Het is natuurlijk buiten het seizoen opgenomen, maar in zo'n typisch Oostblokhotel valt dat wel meer op dan in een knusse B&B in Spanje of Frankrijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En er zit geen hond in de vreselijk lelijke eetzaal met plastic placemat op de tafels.
Nieuwe naam soury🤣quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Sommige vrouwen denken inderdaad zo
Ik zie een triootje aankomen .....quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik vind ze alledrie nogal overdreven vrolijk doen
Nee en aan de interview stukjes te horen lijkt het ook dat ze er weinig over mogen zeggen/van vinden. Wel raar dat ze soms zelfs doen alsof ze niet weten hoeveel er nog komen, lijkt me inderdaad dat je dat wel weet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:15 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Dit seizoen kijk ik voor het eerst naar dit programma.
Krijgen de vrijgezellenfeest nooit een bericht als er een nieuwe kandidaat aankomt ?
Is raar dat er ieder keer een nieuwe kandidaat plotseling komt opdraven . Ook toevallig dat de vrijgezellenfeest in meeste gevallen dan net op het punt staan op pad te gaan en de vrijgezellen dan heel verbaasd zijn dat er een nieuw persoon komt. Weten ze het niet van tevoren ?
Het is nou eenmaal geen Big Brother met 24/7 camera's op de kandidaten gericht. Er moeten keuzes gemaakt worden en de productie bepaalt wanneer de cameraploeg wie filmt en wat daarvan wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:37 schreef Remco het volgende:
Maar dan denk ik ook wat doen ze de rest van de dag.
Ik snap dat we niet alles te zien krijgen. Maar die vrouwen bij JP die eerste waren daar minimaal 5 dagen en die zeggen dat ze nauwelijks tijd met hem hebben gehad of 1 op 1 hebben gesproken, dat klinkt mij zo raar in de oren. Wat doen ze tussen 6 en 11 s'avonds bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal geen Big Brother met 24/7 camera's op de kandidaten gericht. Er moeten keuzes gemaakt worden en de productie bepaalt wanneer de cameraploeg wie filmt en wat daarvan wordt uitgezonden.
Die orgiën worden niet uitgezonden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:45 schreef Remco het volgende:
Wat doen ze tussen 6 en 11 s'avonds bijvoorbeeld?
JP organiseert [insert thema] fiësta voor zijn 10 Nederlandse vrienden uit Torremolinos en omstreken terwijl de vrouwen de b&b schoonhouden en samen netflix kijken o.i.d.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:45 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik snap dat we niet alles te zien krijgen. Maar die vrouwen bij JP die eerste waren daar minimaal 5 dagen en die zeggen dat ze nauwelijks tijd met hem hebben gehad of 1 op 1 hebben gesproken, dat klinkt mij zo raar in de oren. Wat doen ze tussen 6 en 11 s'avonds bijvoorbeeld?
Maar liefde boeit ze doorgaans niet. Gratis klussen en reclame voor de BB wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:22 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Kunnen de vrijgezellen zaken niet anders organiseren?
Ze weten toch al een tijdje dat de kandidaten zullen komen ? Waarom geen voorbereidingen treffen ?
In Griekenland zag ik bijvoorbeeld dat er eerst een zwembad schoongemaakt moest worden , kon dat niet weken eerder.
Ingrid die allerlei klusjes heeft , kon ze voordat de kandidaten kwamen niet een klusjesman inhuren zodat de kandidaten geen klusjes hoeven te doen en het relax hebben ?
Ik kan zo doorgaan met het noemen van verschillende vrijgezellen .
Laat alles van tevoren gedaan hebben zodat je meer tijd en andere leuke dingen met de kandidaten kan ondernemen zodat ze een heel relaxte periode hebben .
De B&B eigenaren moeten natuurlijk wel weten watvoor vlees ze in de kuip hebben, dus of het een beetje handige Harry's zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:22 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Kunnen de vrijgezellen zaken niet anders organiseren?
Ze weten toch al een tijdje dat de kandidaten zullen komen ? Waarom geen voorbereidingen treffen ?
In Griekenland zag ik bijvoorbeeld dat er eerst een zwembad schoongemaakt moest worden , kon dat niet weken eerder.
Ingrid die allerlei klusjes heeft , kon ze voordat de kandidaten kwamen niet een klusjesman inhuren zodat de kandidaten geen klusjes hoeven te doen en het relax hebben ?
Ik kan zo doorgaan met het noemen van verschillende vrijgezellen .
Laat alles van tevoren gedaan hebben zodat je meer tijd en andere leuke dingen met de kandidaten kan ondernemen zodat ze een heel relaxte periode hebben .
Dat is de opzet van het programma. Om zo bewust ongemakkelijke situaties te creëren. Ik vraag me ook wel eens af hoe lang nieuwe kandidaten soms in de taxi moeten wachten zodat ze net op het meest 'ongelukkige' moment binnen kunnnen komen (OF dat ze er mss al een halve dag waren, maar later ff een aankomst-scene naspelen). Volgens mij is echt 90% min of meer gescriptquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:15 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Dit seizoen kijk ik voor het eerst naar dit programma.
Krijgen de vrijgezellenfeest nooit een bericht als er een nieuwe kandidaat aankomt ?
Is raar dat er ieder keer een nieuwe kandidaat plotseling komt opdraven . Ook toevallig dat de vrijgezellenfeest in meeste gevallen dan net op het punt staan op pad te gaan en de vrijgezellen dan heel verbaasd zijn dat er een nieuw persoon komt. Weten ze het niet van tevoren ?
Ze wacht waarschijnlijk tot die man het zwembad vol gooit.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
Waar gooit Ingrid niet dat zwembad even vol, staat zo armoedig. Die mannen zijn ook te gast.
Zwart en zwart en een zwarte muur in haar huis.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:33 schreef kibo het volgende:
De uitstraling van Shirley sluit naadloos aan bij die van die troosteloze Oostbloktent.
Ja dat voelen ze dus niet aan hun waterquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wacht waarschijnlijk tot die man het zwembad vol gooit.
Ja wat bizar! Als ik Marianne was en ik kijk dit terug dan zou ik me toch echt wel even met terugwerkende kracht boos voelen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
Goh Rob maakt koffie met appeltaart, is dat weer een verse?
Gek trouwens nog wel op stap willen met Marian maar eigenlijk met tegenzin. Vreemde vogel wel, ook aan die andere vrouw vragen of Marian wel bij hem past.Nou nee
![]()
Rob vindt zichzelf nog een hele aantrekkelijke kerel die te mooi is voor vrouwelijke leeftijdsgenoten. En hij maakt voortdurend vileine gemene opmerkingen. Walgelijke kerel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja wat bizar! Als ik Marianne was en ik kijk dit terug dan zou ik me toch echt wel even met terugwerkende kracht boos voelen.
Ja het katten begon al met pizza eten. Met mes en vork? Terwijl ik Marian wel snap met geen manieren hebben. Er zit een verschil in pizza met je handen eten of een keiharde boer laten b.v.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Rob vindt zichzelf nog een hele aantrekkelijke kerel die te mooi is voor vrouwelijke leeftijdsgenoten. En hij maakt voortdurend vileine gemene opmerkingen. Walgelijke kerel.
Hahaha, mooi vergelijk, ze hebben beiden inderdaad die harde uitstraling, ogen en zwart haar ofso.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
Die Shirley doet me denken aan Nicole van Gilles, komt mooi uit die had ook van die plastic zwanenfietsen.
De voiceover, hij strijkt over zijn gesloten hartquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja wat bizar! Als ik Marianne was en ik kijk dit terug dan zou ik me toch echt wel even met terugwerkende kracht boos voelen.
In zo'n open jeep is een bus haarlak wel handigquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zit het kapsel van Renate altijd perfect, zou ze elke ochtend fohnen en veel lak spuiten? Moet haast wel, valt ook nooit voor haar gezicht als ze voorover staat of is het een pruik? (ben jaloers op zulke kapsels, maar dan liever zonder uren werk).
Toch heb ik het idee dat de 'verhaallijn' wel redelijk weerspiegelt hoe mensen ook daadwerkelijk zijn. Wat me dit seizoen wel opvalt is dat mensen blijkbaar wel tegen de regie vertellen hoe ze denken, maar niet tegen de persoon voor wie het bedoeld is. Bij Ingrid is dat zelfs erg storend te noemen: neem de mannen apart, en vertel wat je van ze verwacht in plaats van te klagen in het dagboekfragement; bovendien lijkt ze ook totaal niet te beseffen dat de kandidaten toch wel echt voor liefde komen. Bij de uitzending van vandaag deed Renate hetzelfde jegens JP, gelukkig uiteindelijk kwam er in ieder geval nog wel iets van een gesprek.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:52 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat is de opzet van het programma. Om zo bewust ongemakkelijke situaties te creëren. Ik vraag me ook wel eens af hoe lang nieuwe kandidaten soms in de taxi moeten wachten zodat ze net op het meest 'ongelukkige' moment binnen kunnnen komen (OF dat ze er mss al een halve dag waren, maar later ff een aankomst-scene naspelen). Volgens mij is echt 90% min of meer gescript
Heel angstig: "ga je die kippensoep ook nog maken"quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:19 schreef golfer het volgende:
Ik moet wel steeds erg lachen om Bassie bij Magda. Wat een simpele ziel.
Ze heeft met Rinus een leuke klusjesman. Meer zoekt ze niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:30 schreef Soury het volgende:
Ingrid ontwijkt hendig dat ze geen aantrekking voelt, het is te kort het is te kohuuurt
Zolang er geen verse voor de deur staat is hij wel handig voor haar idd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft met Rinus een leuke klusjesman. Meer zoekt ze niet.
quote:Dus JP doet vannacht een evaluatie met zichzelf. Gelukkig voor jullie heb ik mijn evaluatie al af. Ga er maar even goed voor zitten. Hier komt ‘ie: seizoen 5, aflevering 13.
Renate is vanochtend slecht opgestaan. Ze heeft een vervelend gevoel over gisteravond, want JP was er niet. Die gaat altijd uit en dan laat ‘ie de vrouwtjes thuis zitten. Het was al voor de derde avond op rij. Ook ’s ochtends was hij belachelijk lang weg. Hij moest ontbijt halen en voor lekkere croissantjes wil JP best een uurtje rijden. Voor Renate is de maat vol. Nou ja, eventjes dan.
Ondertussen is Britt door JP cosmetisch goedgekeurd. Hij wil haar nog wel beter leren kennen, want van een knappe tafel kun je niet eten, aldus JP. Ik vind het vooral knap dat JP alles aan eten weet te relateren. Het schijnt ook dat ‘ie buiten de camera’s geprobeerd heeft om het Viceroy-armbandje op te eten. JP dacht dat het een snoeparmbandje was. Typisch gevalletje wishful thinking.
In de middag neemt Jopie Paardenrookvlees de dames mee naar een BBQ. Met zes cava in de mik in een oude Daf zonder gordels. In Spanje kan dat gewoon. JP organiseert het eetfestijn samen met goede vriend Cees op een verlaten parkeerplaats in de bloedverziekende Spaanse hitte. JP heeft aan alles gedacht. Zes kilo garnalen, niet te veel zout en livemuziek. Hij moest ook nog wat plastic stoeltjes verplaatsen, maar omdat dit geen directe link heeft met eten, hield hij daar snel mee op.
Renate, wiens maat een paar uur geleden nog vol was, vroeg tijdens een stukje vlees of ze voortaan altijd de gasten van JP moet entertainen. Dat is inderdaad het geval. Maar … er zijn volgens JP ook dagen waarop ze samen ergens naartoe gaan. In 2026 zijn dat waarschijnlijk donderdag 26 maart en maandag 12 oktober. ‘Ohhhhh’, zei Renate, ‘dan is het goed. Ik dacht al.’
Een smetje op de feestvreugde was de bevlekte polo van JP. Allemaal vetspetters. Hij probeerde het eerst met een duizenddingendoekje, maar dat lukte niet. Gelukkig is Renate een poetspiemel en wist ze de oplossing: ‘dat moet je met sop doen, gek. Laat mijn maar effe.’ Het werd een win-win-situatie. JP was van zijn vlekken af en Aat mocht met haar hand onder zijn shirt. Ze wilde ook nog even in de broek, maar dat mocht niet van JP.
In Frankrijk laat Bassie zien dat niet iedere kale man van lekker eten houdt. Magda’s hele leven draait om voeding, maar Bassie heeft er niets mee. Volgens hem is olijfolie een lekker sapje, een witte kool zou ook zomaar een volleybal kunnen zijn en waarom zou je vinaigretje zeggen als je ook slasaus kunt zeggen?
Toch is Magda blij met Bassie. Vooral zijn eerlijkheid, spontaniteit en energie worden gewaardeerd. En de man is nog galant ook, want hij draagt keurig haar tas. Persoonlijk hoop ik dat er in Bassie ook een goede rijinstructeur schuilt, want dat parkeren van Magda lijkt natuurlijk nergens op. Ik wilde hier bijna ‘typisch een vrouw’ achter typen, maar dan heb ik a) ruzie thuis en b) verlies ik minstens de helft van mijn volgers.
Gelukkig voor Bassie waren ze op tijd terug voor de kwalificatie. Je mag de beste man echt alles vragen, maar als er Formule 1 op televisie is, geeft ‘ie niet thuis. Biertje erbij, hondje op schoot en het vrouwtje bracht hem een eigen gemaakt advocaatje. ‘Goh, lekker meissie. Hier kan ik een bord van op.’ Morgen vertelt Bassie tegen Magda dat hij niet elke dag in de keuken gaat staan. Hij bedoelt eigenlijk: nooit meer.
In Tsjechië vindt Renske het leven goed. Ze is vrolijk en geniet van Daniël die aan van alles begint, maar niets afmaakt. Maar ineens komt er vrouw met een heel klein grappig treintje en die blaast het sprookje van Renske uit als een olifant met een lange snuit. Een zwarte olifant welteverstaan, want de 42-jarige Shirley houdt van zwart. Haar, kleding, koffers, tasje, zelfs de muur bij haar thuis is zwart. Zolang het vriendje maar blond is. Er zijn grenzen natuurlijk.
Shirley en Daniël begroetten elkaar met een gestrekte arm. Beetje afstandelijk, maar dat geeft niets. Shirley is al lang blij dat het gewoon een Hollandse blonde jongen is. Net als haar rij met exen. Ze komt uit ’s-Gravenzande en dat is natuurlijk niet hetzelfde als ’s-Gravenhage, want dat is Den Haag. Renske komt trouwens uit Ovezande en dat is dan weer niet hetzelfde als Overhage, want dat is een dierenarts in Cuijk.
Behalve de laatste vijf letters van hun woonplaats hebben Renske en Shirley precies niets gemeen. De Zeeuwse kondigt tijdens het eten en drinken van zowel vaste als vloeibare druiven dan ook aan morgen graag met Daniël te willen praten. Ze wil wel eens weten wat hij nu eigenlijk zoekt in een vrouw. Toeter of onzeker? Boek of telefoon? Zwart of ook andere kleuren? Morgen gaat Daniël-san ons alles vertellen.
Door naar Rob in Frankrijk, die zijn plaats op de yogamat heeft doorgegeven aan Marianne. Dat biedt twee grote voordelen voor Rob. Een: hij hoeft zelf niet mee te doen. Twee: hij kan foto’s maken van alle standjes. Gelukkig vraagt Marianne niet of ze de foto’s mag bekijken. Beetje gênant om te zien dat alleen Margot erop staat.
Verder valt me op dat Margot een ontstoken oog heeft en dat Rob soms twee zonnebrillen aan zijn shirt heeft hangen. Je kunt er verder niets mee, maar ik dacht: ik meld het toch even.
Dat Rob het niet ziet zitten met Marianne was natuurlijk donderdag al duidelijk. Voor de zekerheid vraagt hij het ook nog even aan Margot. Alsof dat zin heeft. Alsof Margot tegen Rob gaat zeggen: ‘Eigenlijk vind ik die Marianne de perfecte vrouw voor jou. Ik snap ook niet zo goed waarom ik hier nog ben. Weet je, nu we het er zo over hebben. Ik ga mijn koffers pakken. Sturen jullie een kaartje als jullie gaan trouwen?’
Toch wil onze Bruce Willis de 64-jarige studente niet meteen wegsturen. En dat lijkt me heel verstandig. Als je studenten wegstuurt, gaan ze op het pleintje bij de Jumbo hangen met Red Bull en paprikachips. Het is beter om eerst nog een cultureel uitstapje te doen. Voor Marianne ook wel leuk, want die houdt van het authentieke oude.
Onderweg in de auto vindt Marianne het fijn om dingen te vertellen. Dat komt omdat het onderweg in een auto altijd fijn is om dingen te vertellen. Zo vraagt ze wat Robs eerste indruk van haar is. ‘Je bent netjes, geordend, lief, aardig en dat is het wel zo’n beetje’, aldus Rob. Dat viel haar toch een beetje tegen. ‘Pfff, binnen de lijntjes. Ik? Wat denkt die aantrekkelijke, kale man wel niet. Ik kleur helemaal NOOIT binnen de lijntjes. JAMAIS!’
En toegegeven: daar heeft Marianne wel een punt. Ik heb namelijk via via de hand weten te leggen op een kleurplaat die Marianne vrij recent heeft ingekleurd. Hierop is duidelijk te zien dat ze inderdaad absoluut niet binnen de lijntjes kleurt. Bekijk hier Mariannes kleurplaat > https://rickevers.nl/wp-c(...)annes-kleurplaat.png
Tot slot, over kleuren buiten de lijntjes gesproken: Rinus heeft sokken in zijn sandalen. Ze lieten het bewust zien zodat ik er iets over kon schrijven. Verder natuurlijk geen kwaad woord over Rinus uut Twente. Hij is lief, attent en vooral: handig. Donderdag zagen we al dat 'ie langs zijn vinger kan zagen. Vandaag liet Rinus zien dat hij tuinkussens binnen kan halen, een bezem kan hanteren én een spin kan verwijderen. Ik snap Ingrid wel. Wat. Een. Man.
Tijdens de lunch zat Rinus met een prangende vraag. Die vraag was eigenlijk: ‘hoe haal je het plasticje van een Chupa Chups-lolly zonder je tanden te gebruiken.’ Maar omdat hij vermoedde dat Ingrid het antwoord op die vraag ook niet heeft, bedacht ie snel een andere: ‘wat vind jij van mij?’ Ingrid vond het te kort. Alle klusjes zijn immers nog niet gedaan. Pas als Rinus het actielijstje heeft afgewerkt, dan geeft Ingrid eerlijk antwoord.
En Rinus? Die baalt. Hij had wel wat meer enthousiasme verwacht. Kijk, meteen trouwen hoeft echt niet natuurlijk. Maar na het afzagen van een stuk schuttingdeur, het weghalen van een spin en het aanschuiven van een stoel had ie op zijn minst een aanbod tot samenwonen verwacht. Helaas voor Rinus moet hij even pas op de plaats maken, anders is het arrivederci.
En over Arie gesproken: morgen komt zijn concurrent Arno erbij. AA bij Eveline. Als dat geen zuipen wordt …
www.rickevers.nl.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel angstig: "ga je die kippensoep ook nog maken"
Wat moet je dan met je zonnebril als kale man? Aan je polo met vetvlekken hangen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook zo not done en lelijk. Een zonnebril omhoog zetten op een kaal hoofd.
Ja, of gewoon in je hoesje doen en ergens neerleggen. Dat omhoog doen is toch alleen omdat men denkt dat dat cool is? Wat het niet is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:40 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Wat moet je dan met je zonnebril als kale man? Aan je polo met vetvlekken hangen?
Stoere Corsicanen dragen niet eens een zonnebril.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Oh, ik dacht dat dat omhoog zetten vooral was omdat je dan geen hoesje hoeft te zoeken en hem gemakkelijker terug kon vinden dan wanneer je hem ergens neerlegt.
Maar gelukkig doe ik het dan meestal toch goed
Lullig voor haar ook dat ze dit terug moet zien zo. Hij had haar de eerste avond al willen wiebberen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:48 schreef De_Melkboer het volgende:
Rob, jandoedel, zeg nou waar het op staat en laat haar niet zo bungelen.
Armenië is niet echt Oostblok toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:51 schreef golfer het volgende:
Alweer een Oostblok hoervrouw voor Illya.
Aznavour met La Boheme erbij. Aznavour was ook een Armeniër.
Daniël: renske wil je ontbijt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
Wat een zuur wijf zeg die Renske, en ze heeft al vlinders. Ze moest haar eigen ontbijt bij elkaar scharrelen en staat er een tafel vol.Zou me niks verbazen als ze zelf heeft aangegeven dat een youghurtje voor haar wel genoeg is.
Dan krijg je dus op drie fronten te horen dat je het niet goed doet ....quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:59 schreef golfer het volgende:
Armeense is klinisch nutricioloog en psycholoog en... seksuoloog.
En een ober, da's een camarero…quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik sta toch elke keer weer te kijken van het totale gebrek aan talenkennis van veel van die mensen, terwijl ze zelf zeggen dat ze veel gereisd hebben.
Bon appetit, da's Engels, is dat ook Frans?
Allemaal gelogen…quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:03 schreef kibo het volgende:
[..]
Dan krijg je dus op drie fronten te horen dat je het niet goed doet ....
Ligt onder Rusland en Georgië. Voor mij is dat wel het Oostblok.quote:
Ze heeft wel een grote slabakbekquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
Lekker nuchter die Shirley, wat een verschil
Dat is toch niet meer dan een soort van opgewarmd lijk?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
maar zij zit er dan wel weer heeeeeel erg nonchalant te wezen. ik zou dan toch nog liever de up en downquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
Ik ben pas vorige week begonnen met kijken, heb nu alles ingelopen en ik heb het idee dat ik elke keer naar hetzelfde zit te kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Al met al vind ik het wel een beetje saai seizoen tot nu toe.
"Ik maak me niet druuuuk, hou het luchtig"quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:09 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar zij zit er dan wel weer heeeeeel erg nonchalant te wezen. ik zou dan toch nog liever de up en down
renske hebben als gezelschap.
die shirley zit erbij alsof ze het leuk vind dat Daniel een wijntje met haar drinkt, maar als er iemand komt
die daniel neersteekt dan drinkt zijn gewoon rustig haar wijntje op en zegt dan 'ok nou, dat was het dan,
dan gaat ik maar weer eens naar huis'.
Nuchter ja, maar tegelijkertijd straalt ze geen greintje empathie uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
Renske is een wandelende rode vlag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:09 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar zij zit er dan wel weer heeeeeel erg nonchalant te wezen. ik zou dan toch nog liever de up en down
renske hebben als gezelschap.
die shirley zit erbij alsof ze het leuk vind dat Daniel een wijntje met haar drinkt, maar als er iemand komt
die daniel neersteekt dan drinkt zijn gewoon rustig haar wijntje op en zegt dan 'ok nou, dat was het dan,
dan gaat ik maar weer eens naar huis'.
Het is dan altijd even afwachten als mevrouw nr. 4 erbij komt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:24 schreef golfer het volgende:
Die Armeense vrouw past volgens mij wel bij Illya.
Ze doet wel een beetje bewust flirterig.
Ari is lekker adrem, er zit een nasmaak aan die gesneden tomaten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:35 schreef golfer het volgende:
Wat een vervelende man die Arno bij Eveline.
Steeds maar proberen haantje de voorste te zijn en Adrie weg te duwen.
ze zijn allebei vervelend, eveline verdient beter. ik begrijp ook bij haar weer niet, dat zo'n vrouwquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:35 schreef golfer het volgende:
Wat een vervelende man die Arno bij Eveline.
Steeds maar proberen haantje de voorste te zijn en Adrie weg te duwen.
Op zich was en is (?) het ook wel een teringzooi. Hij had het alleen wat beter kunnen formulerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ze zijn allebei vervelend, eveline verdient beter. ik begrijp ook bij haar weer niet, dat zo'n vrouw
nog niet allang vanuit zichzelf een leuke vent heeft gevonden.
die arie had al afgedaan na dat veel te serieuze en felle
afbekken over haar rommel.
Wat is de boodschap achter yoghurt etende mensen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat moet toch gescript zijn, die vraag of hij kinderen wil.![]()
En al die mensen die yoghurt als ontbijt eten. Dan weet je eigenlijk al genoeg.
Hij is 38 en als zijn antwoord afwijzend was geweest over kinderen heeft het voor haar geen zin om daar energie in te steken, al is die vraag wel wat snel als je elkaar net kent. Maar blijkbaar belangrijk genoeg voor Renske.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat moet toch gescript zijn, die vraag of hij kinderen wil.![]()
En al die mensen die yoghurt als ontbijt eten. Dan weet je eigenlijk al genoeg.
Ja samen overleggen hoe en wanneer ze M het beste overboord zouden kunnen gooienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Marian heeft meer fatsoen dan Rob en Margot bij elkaar, wat een enge mensen.
Het begon eigenlijk al meteen toen Marian aankwam, haar samen belachelijk maken en dingen uit zijn verband trekken, omdat ze had gezegd dat ze van goede manieren houdt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef kibo het volgende:
[..]
Ja samen overleggen hoe en wanneer ze M het beste overboord zouden kunnen gooien
Het is allemaal zo kinderachtig met die tweequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:59 schreef Soury het volgende:
Wat een lul die Arie met zijn één op één momentje als ze met zijn drietjes ergens in een voor hun vreemde stad zijn.
Pff Arie Arno ..............
Dat was heel grappig, ja! Ik vind dat ze behoorlijk veel geduld heeft en erg netjes blijft bij die twee nitwits.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
"Ik wilde even voor een fles champagne kijken"
Eveline stond gewoon met haar ogen te draaien tijdens dat gesprek
Hebben die kerels dit programma nooit gezien? Dat vreselijke met complimenten overladen is zo onaantrekkelijkquote:
Eveline is heel geduldig jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat was heel grappig, ja! Ik vind dat ze behoorlijk veel geduld heeft en erg netjes blijft bij die twee nitwits.
Het is zo ongemakkelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben die kerels dit programma nooit gezien? Dat vreselijke met complimenten overladen is zo onaantrekkelijk
Ze hebben ook oprecht lol samen. Magda ontdooid.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef golfer het volgende:
Rob bij Magda blijft wel lekker zichzelf en is ook verbaal recht voor z'n raap.
Arno vergeet te eten, het ijs druipt over zijn handen. Lekker klevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:29 schreef golfer het volgende:
Liefde gaat bij Eveline door de maag?
Met Arie een broodje eten en met Arno een ijsje eten.
Raisa zat vanaf het begin heel hoog in mijn irritatiezone. Ik vind de Armeense dame een stuk fijner over komen; wat beide vrouwen allebei hebben is wat ook een heleboel mannelijke kandidaten doen: veel te veel op de B&B eigenaar duiken als een soort jager op zijn prooi zonder eigenlijk echt wezenlijk de vraag te stellen of de ander daar (al) behoefte aan heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:35 schreef kibo het volgende:
Illlya heeft een Raisa 2.0 in huis gehaald
Het komt me allemaal wat gemaakt over dat de hele tijd leuk doen. Dansen en 10x vermelden dat ze zich thuis voelt (overal)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:45 schreef jaha het volgende:
[..]
Raisa zat vanaf het begin heel hoog in mijn irritatiezone. Ik vind de Armeense dame een stuk fijner over komen; wat beide vrouwen allebei hebben is wat ook een heleboel mannelijke kandidaten doen: veel te veel op de B&B eigenaar duiken als een soort jager op zijn prooi zonder eigenlijk echt wezenlijk de vraag te stellen of de ander daar (al) behoefte aan heeft.
Wat Soury hierboven ook al zegt, ik heb het idee dat Karine vooral heel erg druk bezig is om leuk over te komen. Ben benieuwd in hoeverre dat echt is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:22 schreef Jester65 het volgende:
Ik word niet echt vrolijk van het type mannen dat uitgekozen is om op bezoek te komen, vooral Eveline heeft het tot nu toe slecht getroffen. En dat Illya bijna alleen Oost-Europese dames op bezoek krijgt is ook wel bijzonder. Karine vind ik trouwens wel leuk, en Illya vindt dat ook volgens mij.
Ik begrijp de vraag juist wel, kan wat mij betreft niet snel genoeg. Bij programma's als Lang leve de liefde verbaas ik me er altijd al over dat ze mensen bij elkaar zetten waarbij de een overduidelijk aan kinderen toe is en de ander absoluut geen kinderen wil. Dan weet je toch meteen al dat het geen match is?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is 38 en als zijn antwoord afwijzend was geweest over kinderen heeft het voor haar geen zin om daar energie in te steken, al is die vraag wel wat snel als je elkaar net kent. Maar blijkbaar belangrijk genoeg voor Renske.
Evelyne heeft ze toch echt zelf uitgekozen. Ik verbaasde me enorm over die filmpjes. Allemaal mannen die zo bijzonder in de camera kijken. Alsof ze allemaal ergens op het spectrum zitten en zij daar bewust voor gekozen heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:22 schreef Jester65 het volgende:
Ik word niet echt vrolijk van het type mannen dat uitgekozen is om op bezoek te komen, vooral Eveline heeft het tot nu toe slecht getroffen. En dat Illya bijna alleen Oost-Europese dames op bezoek krijgt is ook wel bijzonder. Karine vind ik trouwens wel leuk, en Illya vindt dat ook volgens mij.
“Geen idee waar ze het over heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:08 schreef Blues het volgende:
Magda gaat Rob vast alleen als goeie vriend zien die veel van haar Leen heeft blijkbaar. Dat taalgehannes van hem
Het klopt uiteraard dat ze ze zelf uitgekozen heeft, ik weet alleen niet hoeveel keuze ze had. Dat geldt overigens ook voor Illya.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Evelyne heeft ze toch echt zelf uitgekozen. Ik verbaasde me enorm over die filmpjes. Allemaal mannen die zo bijzonder in de camera kijken. Alsof ze allemaal ergens op het spectrum zitten en zij daar bewust voor gekozen heeft.
Maar ik vind haar ook bijzonder, zowel verbaal als non-verbaal.
De filmpjes van Illya waren behalve 1 Nederlandse vrouw allemaal van Oost-Europese vrouwen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:39 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Het klopt uiteraard dat ze ze zelf uitgekozen heeft, ik weet alleen niet hoeveel keuze ze had. Dat geldt overigens ook voor Illya.
En hij schaamt zich er ook niet voor, praat volop met die mensen in het Nederlands, Engels Duits en dan inderdaad Frans (sandwich)quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
“Geen idee waar ze het over heeft.
Maar dan zeg ik 'Wie Wie' en 'Sandwich' en dan lijkt het nog wat…”
Twee toch? Die kringloopKim en die buurvrouw die nog moet komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De filmpjes van Illya waren behalve 1 Nederlandse vrouw allemaal van Oost-Europese vrouwen.
Ow ja die buurvrouw ook nog.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Twee toch? Die kringloopKim en die buurvrouw die nog moet komen.
Wat ik begrepen heb is dat de productie steeds een 'batch' filmpjes stuurt, je kunt dus niet te veel afwijzingen doen. Overigens kan het ook wel te maken hebben dat voor veel kandidaten die iets hoger op het autisme-spectrum scoren zich graag opgeven omdat het in het echte leven een stuk minder lukt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:39 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Het klopt uiteraard dat ze ze zelf uitgekozen heeft, ik weet alleen niet hoeveel keuze ze had. Dat geldt overigens ook voor Illya.
Jij wordt er niet vrolijk van, maar het levert wel spraakmakende tv op. En daar gaat het om.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:22 schreef Jester65 het volgende:
Die Pink Panther komt langs om een pornofilm op te nemen of zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
Oei wat een knappe vrouw die bij Illya komt, twee dat is vuurwerk
Leuk muziekje erbij ook weer, toen ze richting de slaapkamer liepenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Pink Panther komt langs om een pornofilm op te nemen of zo.
Poe-poe-pi-doe!
Alweer een Oostblokker. Mooie vrouw wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
Oei wat een knappe vrouw die bij Illya komt, twee dat is vuurwerk
Die Arie die zo heel erg zijn best doet "om haar hart te winnen". Aandoenlijk wel. Maar ik zou er ook de kriebels van krijgenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:51 schreef Remco het volgende:
Vaak gezegd maar waar halen ze deze mensen vandaan? Zowel bij Ingrid als bij Eveline, al die mannen zijn wel zo sociaal onnozel. Ik heb niemand in mijn verre omgeving die ik met ze kan vergelijken en toch trekken ze elk seizoen weer een heel blik open.
Ja, die ook al.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef golfer het volgende:
Blind je huis te koop willen zetten om te investeren in een zakelijk project waarvan je geen businessplan of cijfers van weet.
Wat een onnozelaars daar bij Eveline.
Nog wel ja, maar als rasechte Oostblokse zal dat snel veranderen zodra ze onder de pannen zijn ..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer een Oostblokker. Mooie vrouw wel.
Was ook wel een test vraag, de reactie was als verwacht. Ze hebben er alles voorover. Haha en die Ari ik denk dat ik wel beter op de hoogte ben van B&B gebeuren met een mond vol met brood.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef golfer het volgende:
Blind je huis te koop willen zetten om te investeren in een zakelijk project waarvan je geen businessplan of cijfers van weet.
Wat een onnozelaars daar bij Eveline.
Ja, da's wel nogal een verschil, zowel kwa uiterlijk als persoonlijkheid. Ik zeg niet dat het iets gaat worden, maar geef hem wel meer kans dan Rinus. Mits hij uit zichzelf ziet wat er moet gebeuren, uiteraard!quote:
Gemiste kans om Ari vederci te zeggen!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
Lol Arno verteld aan Ari dat hij gaat vertrekken. Ari geeft een hug en zegt "goeie reis" de beste man moest zijn koffer nog pakken.
Als Arno niet was weggestuurd, was hij binnenkort op mysterieuze wijze "verdwenen".quote:Ik weet niet wat het is maar ik eigenlijk niet graag alleen met Arie willen zijn. Ik vind hem eng
Als de uiterlijke aantrekking er is dan maakt het Ingrid niet zo veel uit denk ikquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:33 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, da's wel nogal een verschil, zowel kwa uiterlijk als persoonlijkheid. Ik zeg niet dat het iets gaat worden, maar geef hem wel meer kans dan Rinus. Mits hij uit zichzelf ziet wat er moet gebeuren, uiteraard!
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Gemiste kans om Ari vederci te zeggen!
[..]
Als Arno niet was weggestuurd, was hij binnenkort op mysterieuze wijze "verdwenen".
Petttrrrraa vind het allemaal wel leuk dat overdreven gedoe. Terwijl ze op dat terras wel serieus over kwam. Het is een beetje de loef afsteken tegenover die andere dame. Pff... al die namen dat breekt me op kan het niet meer onthoudenquote:
Fotomodel is ook wel wat twijfelachtig, daar kan je een boel kanten mee op.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:26 schreef golfer het volgende:
Salvia heeft een voorkeur voor de kleur rose.
Zou mij trouwrns niet verbazen als zij in het verleden als fotomodel wat vervelende ervaringen met mannen heeft gehad.
Zo maar een gevoel bij mij.
Je krijgt met haar, uiteindelijk ook haar hele familie over die all over Europe als klussers zijn neergestreken. Die 5 kamers komen makkelijk vol.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:26 schreef golfer het volgende:
Salvia heeft een voorkeur voor de kleur rose.
Zou mij trouwrns niet verbazen als zij in het verleden als fotomodel wat vervelende ervaringen met mannen heeft gehad.
Zo maar een gevoel bij mij.
Wel makkelijk voor alle klussen die nog gedaan moeten worden vóór de verkoop van het kasteelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:52 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Je krijgt met haar, uiteindelijk ook haar hele familie over die all over Europe als klussers zijn neergestreken. Die 5 kamers komen makkelijk vol.
Alle muren netjes gestuct.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Wel makkelijk voor alle klussen die nog gedaan moeten worden vóór de verkoop van het kasteel
en dan ook nog niet eens genoeg geld bij je hebben om "het cadeau" af te rekenenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Als iemand mij zo'n ijsbad cadeau zou doen zou ik hem echt op zijn kop er in hangen. En dan daarna zo achterlijk staan doen. Brrrr...
Bij iemand die op blote voeten door de Surinaamse jungle loopt had ik wel meer ballen verwacht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Als iemand mij zo'n ijsbad cadeau zou doen zou ik hem echt op zijn kop er in hangen. En dan daarna zo achterlijk staan doen. Brrrr...
https://en.wikipedia.org/wiki/Sylwia_Gliwaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:52 schreef Bever_NL het volgende:
Je krijgt met haar, uiteindelijk ook haar hele familie over die all over Europe als klussers zijn neergestreken. Die 5 kamers komen makkelijk vol.
En helemaal voor niks, die komt niet voor Illya maar om zichzelf te promoten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Die Illya zat helemaal te bibberen toen hij een glaasje wijn met Sylwia zat te drinken
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Sylwia_Gliwa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |