abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218361223

Een zomer vol liefde: dit zijn de negen eigenaren van het vijfde seizoen van 'B&B Vol Liefde'
In deze nieuwe reeks van 'B&B Vol Liefde' openen negen vrijgezelle B&B-eigenaren in Frankrijk, Spanje, Italië, Griekenland, Tsjechië en Suriname hun deuren voor singles die op zoek zijn naar liefde. Tijdens bijzondere ontmoetingen op plekken zoals Mediterrane dorpen tot het tropisch regenwoud, ontstaan mooie connecties en hopelijk de ware liefde. 'B&B Vol Liefde' is vanaf 14 juli negen weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Daniël, 38, Tsjechië
Maak kennis met de vrolijke Daniël. Op ongeveer een uur rijden van het bruisende Praag, bestiert de goedlachse Daniël in het Tsjechische dorpje Seč hotel Kapitan met ruim 40 kamers. Het hotel ligt midden in de adembenemende rustgevende natuur aan een groot stuwmeer.

Hij nam in 2012 het hotel over van zijn vader en heeft toen een aantal jaren het hotel zelf gerund. Daarna heeft hij een tijd op afstand het reilen en zeilen geregeld. Na een Nederlandse carrière in de scheepvaart heeft hij in 2024 besloten om zelf weer aan het roer te staan van zijn ‘Hotel Kapitan’.

Van oorsprong is Daniël een echte Rotterdammer en dat merk je ook aan zijn ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit. Zo is Daniel superhandig en geeft hij zijn hotel nu (bijna) eigenhandig een flinke opfrisbeurt. Door het renoveren van het hotel, is Daniel's liefdesleven een beetje op een laag pitje komen te staan. Nu het einde in zicht is, staat hij te popelen om een nieuwe dame te verwelkomen. Daniël hoopt een gezellige, positieve vrouw met humor te ontmoeten. Als ze ook van avontuur houdt en geniet van lekker eten en een goed glas wijn dan moet het helemaal goedkomen.

Dick, 32, Suriname
In de ongerepte Surinaamse jungle is de kans aanwezig dat je naast een jaguar, een kaaiman en een luiaard ook junglekenner Dick zal spotten. Deze avonturier is namelijk vaak op ontdekkingstocht naar zeldzame amfibieën en reptielen, hij heeft zelfs al een aantal keer een nieuwe kikkersoort ontdekt. Die blijken makkelijker te vinden dan een leuke vriendin, want Dick is inmiddels al zo’n vijf jaar vrijgezel. Dick runt op steenworp afstand van Paramaribo een resort met acht appartementen midden in de natuur. Daarnaast heeft hij ook nog een tourbedrijf en vangt hij wilde slangen uit huizen om die weer terug te plaatsen in hun natuurlijke habitat. De onbevreesde Dick zoekt een ondernemende en avontuurlijke dame die met hem de jungle in durft te trekken maar ook van een gezellig feestje houdt.

Eveline, 51, Italië
Met een onuitputtelijke dosis enthousiasme is B&B-eigenaresse Eveline iemand die werkelijk alles uit het leven haalt. Haar levensmotto is dan ook: herstellen en doorgaan. Ze is een ware selfmade onderneemster die al meerdere bedrijven succesvol op heeft weten te zetten en naast haar B&B-bestaan is ze nog steeds werkzaam als juriste. In 2022 fleurde zij het dorpje San Benedetto Val Di Sambro, nabij Bologna, op met haar komst door hier haar Italiaanse droom te starten. Hier bestiert zij een B&B bestaande uit maar liefst vier kamers, zes camperplaatsen, een appartement, een bar, een sportruimte en een heerlijk zwembad. Deze humoristische Limburgse heeft genoeg ambities, maar kan ook goed stilzitten met een puzzel. Eveline heeft bijna alles in haar leven, maar het ontbreekt nog aan een leuke man. Ze zoekt een man met humor, die houdt van gezelligheid en haar geborgenheid kan bieden.

Ingrid, 61, Griekenland
De eerste keer dat de Limburgse Ingrid uit het vliegtuig stapte en aankwam op Lesbos maakte haar hart een sprongetje en was ze meteen verliefd op het eiland. Ze had zich nog nooit ergens zó thuis gevoeld. Zelfs haar geliefde Limburg kan niet aan het eiland tippen. Niet gek dus dat ze haar B&B ‘Dutch Dream’ heeft genoemd. Ze verhuurt een appartement met een een prachtig uitzicht over de Egeïsche Zee. Met haar achtergrond als kapster, zet ze ook weleens de schaar in het haar van de Griekse locals, waardoor de eilandbewoners er altijd keurig bijlopen. Haar Griekse droom is uitgekomen maar die beleeft ze op dit moment nog wel in haar eentje. Vandaar dat ze op zoek is naar een leuke stoere vent die een romantisch leven op Lesbos ook wel ziet zitten.

Illya, 52, Frankrijk
De 52-jarige Illya is uit de Zeeuwse klei getrokken. Hij groeide op in het kleine dorpje Vogelwaarde maar heeft sinds 2021 zijn vleugels uitgeslagen naar Viviez, een middelgroot dorp in de Franse Aveyron. Hij heeft hier het plaatselijke chateau betrokken en een luxueuze B&B opgezet met vijf riante kamers. Illya is een manusje van alles; hij verzorgt het ontbijt en avondeten voor zijn gasten, doet de schoonmaak en onderhoudt daarnaast ook nog zijn royale tuin. De B&B-houder maakt lange dagen, maar maakt maar al te graag tijd voor een leuke dame in zijn drukke bestaan. Aan luxe geen gebrek in zijn chateau en Illya heeft zin om deze fijne plek te delen met een fijne vriendin aan zijn zijde. De nuchtere eigenaar kijkt uit naar een sociale en lieve vrouw die een knus Frans leven in zijn kasteel wel ziet zitten.

Jean-Paul, 59, Spanje
Zoek je spontaniteit en gezelligheid, dan kom je uit bij Jean-Paul. In de heuvels tussen Benidorm en Alicante staat deze allemansvriend in de startblokken om een nieuw avontuur te beginnen. Hij neemt het stokje over van een goede vriend en gaat zeer binnenkort diens B&B runnen in Jijona. Met zijn aanpakkersmentaliteit en verzorgende karakter is Jean-

Paul dé geschikte kandidaat om die rol op zich te nemen. Hij is de gangmaker op ieder feest en overal voor te porren, maar soms heeft deze energieke man ook behoefte aan rust en huiselijkheid. Want ondanks dat hij zich graag laat omringen door gezelligheid, voelt ook hij zich af en toe alleen. Hij hoopt een vrouw te ontmoeten die de liefde voor Spanje met hem deelt, net zo spontaan is als hij, jong van geest kan zijn en een leuke uitstraling heeft.

Magda, 75, Frankrijk
Aan de Atlantische kust van Frankrijk, in de Vendée, woont Magda in Le Clos Robert: een longère met twee gites. De eigenaresse is een bijdehante, vrolijke en gezellige spring in ’t veld, en ondanks haar pensioengerechtigde leeftijd van 75 jaar, denkt ze nog lang niet aan stoppen. Magda's man is, na een lang ziekbed van vijf jaar, begin 2023 overleden. Sindsdien doet ze alles alleen en, ondanks dat dat haar prima afgaat, mist ze wel een leuke man in haar leven. Ze is dol op koken, maar in je eentje een feestmaal op tafel toveren is toch wat saai. Vandaar dat ze op zoek is naar een vrolijke man die haar kookkunsten kan waarderen of nog beter, haar gezellig meehelpt in de keuken. En als hij ook nog actief is, is dat helemaal mooi meegenomen; Magda is namelijk óók dol op tuinieren en wandelen met haar geliefde hondje Doudou.

Petra, 60, Griekenland
In het plaatsje Skala Eressos, op het Griekse eiland Lesbos, is de van oorsprong Amsterdamse Petra in de 90’er jaren neergestreken. Zij bezit hier sinds dit jaar drie modern ingerichte villa’s die ze verhuurt aan toeristen. Het is een klein plaatsje aan een lang zandstrand met gezellige tavernes waar vis vlijtig over de pas gaat. Iedereen kent Petra; ze was vroeger namelijk eigenaresse van de eerste lesbische bar op het eiland. Lesbos is in de zomer drukbezocht, maar in de winter valt het eiland stil. En dat zijn nou net de momenten dat Petra een leuke vriendin in haar leven mist. Deze sociale dame zou heel graag weer eens een lange relatie aangaan met een zelfstandige vrouw. Petra is helemaal thuis in Griekenland en spreekt de taal vloeiend, maar toch denkt ze dat een zelfstandige en reislustige Nederlandse goed bij haar zou passen. Ze mist soms het nuchtere en humoristische kantje van de Lage Landen op haar geliefde eiland.

Rob, 65, Frankrijk
Rob, een man met een flinke dosis avontuur in zijn bloed, besloot in 1998 zijn geluk te zoeken in de Franse Pyreneeën. Hij runt nu een domaine in Estadens met 10 sfeervolle gîtes, in een pand dat is omgetoverd van kippenstal tot een succesvolle B&B. Hij is een stoere, fitte man die perfect past bij het ruige berglandschap. Een uitdagend klusproject gaat hij niet uit de weg.
Rob spreekt vloeiend Frans, is goed geïntegreerd in de lokale gemeenschap en rijdt dagelijks de dorpskinderen naar school. Samen met zijn ex-vriendin, die zijn compagnon is, heeft hij een dochter van 16 jaar die bij hem in Frankrijk woont.
Na vijf jaar vrijgezel te zijn, zoekt Rob een sportieve, gezellige en avontuurlijke vrouw om samen de bergen in te trekken. En als hobby-patissier maakt hij de lekkerste taarten en broden.

Bron en foto's RTL
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  dinsdag 29 juli 2025 @ 12:11:33 #2
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218361296
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 12:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Gaat dit over verrimpelde Magda?

Ik heb gisteravond niet gekeken, is het de moeite van het terugkijken waard?
Rayisa?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218361716
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 11:33 schreef Paul het volgende:

[..]
daarom wilde ik weten waar tvkijkers zijn, ik zit ook op 11 hee maar in dat andere topic zjn ze weer verder, dus ik zit overal tussenin #huilen
De uitzenddatum op tv staat er gewoon onder op videoland.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 juli 2025 @ 13:23:43 #4
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218361727
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 13:22 schreef Remco het volgende:

[..]
De uitzenddatum op tv staat er gewoon onder op videoland.
nooit gezien
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 29 juli 2025 @ 13:26:11 #5
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218361745
De afleveringen staan ook op nieuwsgroepen voor diegene die geen Videoland hebben S5-Afl.14 is gepost
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 juli 2025 @ 20:00:38 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218364656
Het is wel hét seizoen van de bodywarmers.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 20:47:24 #7
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_218365117
Die nieuwe dame bij Dickie heeft wel een apetijtelijke bips
pi_218365366
Ilya Gortdroog meets dramaqueen
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  dinsdag 29 juli 2025 @ 21:20:27 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218365475
Kijken het nu terug.
Waarom drinkt iedereen bij Eveline water uit van die gekleurde plastic flesjes?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 juli 2025 @ 21:24:00 #10
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218365488
Dat kleffe gedoe bij een afscheid steeds :r
Gaat er dan nooit eens iemand vloekend en tierend de tent uit?
pi_218365541
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:24 schreef kibo het volgende:
Dat kleffe gedoe bij een afscheid steeds :r
Gaat er dan nooit eens iemand vloekend en tierend de tent uit?
ik denk dat je op je wenken bediend wordt. Die Raisa laat zich wel ff kennen.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  dinsdag 29 juli 2025 @ 21:38:13 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218365627
Illya is recht voor z'n raap en zij kan daar niet tegen.
Wat een raar wijf is zij. :{w

En ze blijft maar doorpruttelen en klagen. En die middelvinger van haar geeft wel haar ware aard aan.

[ Bericht 23% gewijzigd door golfer op 29-07-2025 21:49:53 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 juli 2025 @ 21:42:16 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218365658
JP laat de beslissingen aan de vrouwen over.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218365692
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:42 schreef golfer het volgende:
Die gaan straks alledrie hun koffers pakken
  dinsdag 29 juli 2025 @ 21:47:46 #15
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218365716
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:42 schreef golfer het volgende:
Die wil helemaal geen vrouw.
Hij is als stroman ingehuurd door de BBeigenaar voor het reclamefilmpje.
pi_218365731
Wat is dat: volwassen mensen / kerels, die ‘koffie-tje ’ zeggen of ‘thee- tje’…
Is dat een variatie op ‘borrel-tje.
#JP oa.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 21:50:32 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218365743
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:49 schreef AnneX het volgende:
#JP oa.
Ja, vrouwtje
:+
Poef.....gone! ©golfer
pi_218365760
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:50 schreef golfer het volgende:

[..]
Ja, vrouwtje
:+
Au :r
Dat gestuntel ben ik al weer zat.
# zap
pi_218365770
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:38 schreef golfer het volgende:
Illya is recht voor z'n raap en zij kan daar niet tegen.
Wat een raar wijf is zij. :{w

En ze blijft maar doorpruttelen en klagen. En die middelvinger van haar geeft wel haar ware aard aan.
Ik vind het ook bizar dat hij haar heeft uitgekozen.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 21:56:12 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218365798
Lieske en Petra passen wel bij elkaar. 2 oude giegeldozen.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 juli 2025 @ 22:03:37 #21
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218365849
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:56 schreef golfer het volgende:
Lieske en Petra passen wel bij elkaar. 2 oude giegeldozen.
Totdat het 3e doosje arriveert .....
pi_218365860
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:53 schreef Remco het volgende:

[..]
Ik vind het ook bizar dat hij haar heeft uitgekozen.
Ik denk niet dat hij haar heeft uitgekozen. Dit was overduidelijk een redactionele keuze, een Malgosia type.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 22:06:02 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218365866
Teringzooitje bij Eveline op haar kamer en Arie zegt daar wat van.
Ze vindt hem nu een 'poetspiemel'. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 juli 2025 @ 22:10:05 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218365901
Lekker met die regen poedelen in die zwarte kreek in Suriname.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218365911
Ik geniet van Petra en Lieske, ik hou ervan!

Dick vind ik niks en Jp moet echt interresse tonen in die vrouwen. Hij wil alleen maar gezelligheid.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 22:15:04 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218365941
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 22:11 schreef DilanoNirvana het volgende:

Dat gillende lachen van die 2.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 juli 2025 @ 22:25:54 #27
338319 ZarB
Piña colada
pi_218366010
Hóe had Illya dit nog "diplomatischer" kunnen brengen? :? Raisin is wel knetter kierewiet. Als die was gebleven met andere kandidaten dan weet ik zeker dat die allemaal op mysterieuze wijze van het landgoed zouden verdwijnen. Koekoek.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218366154
Illiya had gewoon een groen shirt aan moeten trekken, dan was er niks aan de hand geweest.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218366165
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 22:11 schreef DilanoNirvana het volgende:

Dick vind ik niks en Jp moet echt interresse tonen in die vrouwen. Hij wil alleen maar gezelligheid.
Komt wat gemaakt over dat overdreven leuk zijn. Ook nog geen enkel serieus moment gezien.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218368207
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:49 schreef AnneX het volgende:
#JP oa.
Koffietje is een beetje Vlaams. Daar hebben wij het in het zuiden van overgenomen.

Ik kan me dan juist weer ergeren aan volwassen mannen in rose kleding, of die van Snoopy houden.
pi_218368604
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 22:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Komt wat gemaakt over dat overdreven leuk zijn. Ook nog geen enkel serieus moment gezien.
Dit ja, even is grappig, constant wordt snel vervelend.

Om te kijken dan, het lijkt erop dat ze het zelf wel ontzettend leuk vinden allemaal.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218368868
Wat een gek zeg, overal wat in zien. In een rozijn, een sinasappel, een smerig koffiekopje, een kleur kleding. En die mentaliteit van die Oostblokvrouwen soms...
  woensdag 30 juli 2025 @ 15:01:02 #33
338319 ZarB
Piña colada
pi_218370699
Ik heb zelden zo'n lege huls gezien als JP. Die kan werkelijk níets vanuit zijn eigen ik vertellen. Elke vraag pareert hij weer rechtstreeks naar de ander toe. "Wat zoek jij eigenlijk in een vrouw?" Jp: ja jij bent heel spontaan anders was je hier allang al weg geweest. Etc. Etc. Etc.

Die wordt helemaal gek van zijn eigen onvermogen als hij alleen is óf een op een. Zijn hele bestaansrecht haalt hij uit contact met anderen.
pi_218372361
Op insta gezien:

pi_218372697
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:48 schreef Blues het volgende:
Op insta gezien:

[ link | afbeelding ]
:D Zijn columns zijn ook geniaal!
  woensdag 30 juli 2025 @ 20:59:15 #36
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218373620
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:01 schreef ZarB het volgende:
Ik heb zelden zo'n lege huls gezien als JP. Die kan werkelijk níets vanuit zijn eigen ik vertellen. Elke vraag pareert hij weer rechtstreeks naar de ander toe. "Wat zoek jij eigenlijk in een vrouw?" Jp: ja jij bent heel spontaan anders was je hier allang al weg geweest. Etc. Etc. Etc.

Die wordt helemaal gek van zijn eigen onvermogen als hij alleen is óf een op een. Zijn hele bestaansrecht haalt hij uit contact met anderen.
Precies.
En dat patjepeeer gedoe met z'n oesterparty en z'n quad, bolle kop en popijopi op die pauper boulevard....

[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 30-07-2025 21:30:15 (Quote gemaakt ) ]
  woensdag 30 juli 2025 @ 21:02:31 #37
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218373664
Is die Renate van JP een buikspreekster in opleiding?
Als ze praat zie je haar mond niet bewegen, je ziet alleen maar die tanden…
  woensdag 30 juli 2025 @ 21:03:08 #38
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218373675
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Is die Renate van JP een buikspreekster in opleiding?
Als ze praat zie je haar mond niet bewegen, je ziet alleen maar die tanden…
Juf Ank
pi_218373780
Dick wil een eigen natuurserie ipv een liefde. Loopt ie met zijn blote voeten door de jungle en laat vraatzuchtige mieren zien, lekker dan.
pi_218373915
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
:D Zijn columns zijn ook geniaal!
Ja die lees ik ook wel.
pi_218373922
Tandenpoets les al 2 dagen.
pi_218373954
Rinus lijkt een amicale leuke kerel.
pi_218373976
@Pisces29
"Na 40 jaar helemaal klaar met mannen....."
SOONY
pi_218374008
Zodra Sharon ook iets laat weten knapt Dick af. Hij is de betweter, ja!!
  woensdag 30 juli 2025 @ 21:34:29 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218374020
quote:
9s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:26 schreef Soury het volgende:
Tandenpoets les al 2 dagen.
Viel mij ook op.
En ik heb het gevoel dat Dick daar absoluut niet op zit te wachten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218374042
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:34 schreef golfer het volgende:

[..]
Viel mij ook op.
De eerste scheurtjes zijn er al. Is toch wel echte honing he? geen chineese troep en ik drink alleen bla bla bla thee. Nou welkom in de jungle. :W
pi_218374056
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:30 schreef Firuze60 het volgende:
Rinus lijkt een amicale leuke kerel.
Hoe heeft ze die kunnen kiezen (sorry ik ga nu heel even qua uiterlijk uit) Boertje van buuten die graag wil knuffelen :D
pi_218374057
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:37 schreef Soury het volgende:

[..]
De eerste scheurtjes zijn er al. Is toch wel echte honing he? geen chineese troep en ik drink alleen bla bla bla thee. Nou welkom in de jungle. :W
Hij is anders zelf minstens zo erg.
pi_218374071
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Hoe heeft ze die kunnen kiezen (sorry ik ga nu heel even qua uiterlijk uit) Boertje van buuten die graag wil knuffelen :D
Mwah, wel een goed figuur nog.
pi_218374072
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hij is anders zelf minstens zo erg.
Ik merk dat niet zo. Hij vind haar aantrekkelijk en viel daar voor als een blok, maar hij is toch wel een no nonsens type.
pi_218374082
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik merk dat niet zo. Hij vind haar aantrekkelijk en viel daar voor als een blok, maar hij is toch wel een no nonsens type.
Ik zie dat totaal anders, die kan alleen maar kwaken over slangen.
pi_218374096
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:34 schreef golfer het volgende:

[..]
Viel mij ook op.
Ik ook niet, want hij is een mansplainertype en het omgekeerde kan hij niet hebben.
pi_218374098
Petra is wel een aantrekkelijke voor Petrrrrra denk ik.
  woensdag 30 juli 2025 @ 21:45:25 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218374122
Hoeveel verschillende vervoermiddelen heeft JP?
Bestelbus, quad, oude legerauto...
Poef.....gone! ©golfer
pi_218374136
quote:
11s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:45 schreef golfer het volgende:
Hij heeft veel vrienden _O-
pi_218374142
Renate had die vraag gister ook al gesteld, en ze krijgt het zelfde antwoord. Je bent nog niet weg
  woensdag 30 juli 2025 @ 21:48:38 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218374152
Qua diepgang (...) passen Renate en JP wel bij elkaar. :+
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 30 juli 2025 @ 21:49:10 #58
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218374159
quote:
11s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:45 schreef golfer het volgende:
Die oude legerauto is zo'n Spaanse strandauto die ze opgepimpt hebben tot iets wat op een NL legervoertuig lijkt…

woensdag 30 juli 2025 @ 21:50:49 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218374167
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Die oude legerauto is zo'n Spaanse strandauto die ze opgepimpt hebben tot iets wat op een NL legervoertuig lijkt…

[ afbeelding ]
Dat is een Citroën Mehari. O+
Poef.....gone! ©golfer
pi_218374190
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:50 schreef golfer het volgende:

[..]
Dat is een Citroën Mehari. O+
Reed Ilja Gort toch aan gort? :D
  woensdag 30 juli 2025 @ 21:53:46 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218374204
Goede basis voor een relatie hoor Rinus: "Dit is wel een vrouw die ik zou kunnen aanbidden. "
Poef.....gone! ©golfer
pi_218374209
Onsymphatieke Rob weet er weer een paar stomme uitspraken uit te persen.
  woensdag 30 juli 2025 @ 21:54:38 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218374216
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:52 schreef Firuze60 het volgende:

Reed Ilja Gort toch aan gort? :D
Heeft Ilja nog steeds.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218374234
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:54 schreef golfer het volgende:

[..]
Heeft Ilja nog steeds.
Rijdend? Naja, maakt niet uit.
  woensdag 30 juli 2025 @ 21:58:41 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218374265
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:55 schreef Firuze60 het volgende:

Rijdend? Naja, maakt niet uit.
Ja. Stond afgelopen weekend nog in een lang interview met hem in het Volkskrant Magazine.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218374283
Jesus Rinus "Je hebt mooie ogen" Pffffffff..............doe eens niet mannen
  woensdag 30 juli 2025 @ 22:00:26 #67
130755 Kinga
versier hier
pi_218374286
Weten die dames in Spanje dat die toko niet van hem is?
pi_218374292
quote:
9s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
Jesus Rinus "Je hebt mooie ogen" Pffffffff..............doe eens niet mannen
Nog erger vanuit het niets: "Mag ik je een knuffel geven?"

Optiefuh!
  woensdag 30 juli 2025 @ 22:02:17 #69
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218374300
Die met die bril ziet de bui al hangen
pi_218374323
Waarom loopt Dick met zijn blote poten door het bos waar je op steekmieren kan trappen.
pi_218374329
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
Waarom loopt Dick met zijn blote poten door het bos waar je op steekmieren kan trappen.
Daar zat ik ook met afgrijzen naar te kijken.
pi_218374338
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daar zat ik ook met afgrijzen naar te kijken.
The MAN of the jungle doet dat gewoon :D
  woensdag 30 juli 2025 @ 22:05:37 #73
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218374339
Zo, 1 down, 2 togo denkt JP
pi_218374353
Jeetje die Petra dacht dat Lieske Petrrra was. Heeft ze dat filmpje wel gezien _O-
  woensdag 30 juli 2025 @ 22:07:30 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218374356
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
Hij kent elke mier persoonlijk en visa versa
Uit respect voor de mieren trapt hij ze niet plat in ruil voor dat ze hem niet steken. 8-)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218374365
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:07 schreef golfer het volgende:

[..]
Hij kent elke mier persoonlijk en visa versa
Uit respect voor de mieren trapt hij ze niet plat in ruil voor dat ze hem niet steken. 8-)
_O- king of the insects
pi_218374418
Vraagje: is het de moeite waard om te beginnen met (terug) kijken, of is het niet te hachelen dit jaar? Vorig jaar was leuk: met Joop en zijn koffieapparaat, die beddenkoning met zijn kasteel, en die oude zeeschuimer. 🙂
pi_218374427
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:16 schreef Mathijsco het volgende:
Vraagje: is het de moeite waard om te beginnen met (terug) kijken, of is het niet te hachelen dit jaar? Vorig jaar was leuk: met Joop en zijn koffieapparaat, die beddenkoning met zijn kasteel, en die oude zeeschuimer. 🙂
Vind ik wel, saai gedoe gewoon vooruit spoelen, maar net zo veel gekkigheid als vorig jaar.
  woensdag 30 juli 2025 @ 22:21:47 #79
338319 ZarB
Piña colada
pi_218374449
Die Dick hoort zichzelf graag lullen over zijn passie. Interesses van anderen boeien hem niet. "Mag het ook ff een keertje stil zijn??"

Narcist.
  woensdag 30 juli 2025 @ 22:25:59 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218374485
Rob toont ook weinig initiatief.
"Ze stoort mij totaal niet."
Alweer zo'n goede basis voor een liefdesrelatie. :X
Poef.....gone! ©golfer
pi_218374488
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:21 schreef ZarB het volgende:
Die Dick hoort zichzelf graag lullen over zijn passie. Interesses van anderen boeien hem niet. "Mag het ook ff een keertje stil zijn??"

Narcist.
Anders, hij is best in andere interesses geboeid mits dat een zijdelings raakvlak heeft met zijn eigen.
pi_218374509
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:25 schreef golfer het volgende:
Rob toont ook weinig initiatief.
"Ze stoort mij totaal niet."
Alweer zo'n goede basis voor een liefdesrelatie. :X
Rob zit hier enorm in mijn allergie, met zijn appeltaart. Onaardige kerel en totaal geen gastheer. Dikke verwaarloosde troep daar ook.
pi_218374538
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:21 schreef ZarB het volgende:

Narcist.
Ik denk ook dat het hem wat tegenvalt dat Sharon best veel weet over diertjes en plantjes. Dan valt er niet veel indruk meer te maken.
pi_218374548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk ook dat het hem wat tegenvalt dat Sharon best veel weet over diertjes en plantjes. Dan valt er niet veel indruk meer te maken.
Dat viel hem vies tegen.. :D
pi_218374573
pi_218374579
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:36 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_218374585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat viel hem vies tegen.. :D
Heel interessant beginnen over een plantje zonder bladgroen (een parasiet), en zij er gelijk overheen oh ja die **** plant. Die is goed voor blablabla.... _O-
pi_218374609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:05 schreef kibo het volgende:
Zo, 1 down, 2 togo denkt JP
Wat een inhoudsloze man is dat zeg 8)7
pi_218374614
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Heel interessant beginnen over een plantje zonder bladgroen (een parasiet), en zij er gelijk overheen oh ja die **** plant. Die is goed voor blablabla.... _O-
Hahaha, ja, en goed je tanden poetsen, je zag hem kijken, hoezo, ik poets gvd hartstikke goed, heb een blinkend gebit. :D
pi_218374619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
Jeetje die Petra dacht dat Lieske Petrrra was. Heeft ze dat filmpje wel gezien _O-
Ze was ff een vrouw met verward gedrag :D

Lieske blijft wel een vriendin. Petra2 zou wel wat kunnen worden.
pi_218374626
quote:
[ link | afbeelding ]
Ahhhh..... _O-
pi_218374630
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze was ff een vrouw met verward gedrag :D

Lieske blijft wel een vriendin. Petra2 zou wel wat kunnen worden.
Lieske dimde ook wel wat in, de Gordon lach was even het verzuurde Gordon lachje.
pi_218374633
Ingrid heeft wel wat issues hoor. Hier en daar wat ontremd ook met die reacties naar honden en buren en emo worden als een wildvreemde zegt dat zijn kinderen er achter staan.
pi_218374634
Kortom mensen, het is gewoon weer smullen vanaf de bank
*O*
pi_218374645
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:46 schreef Blues het volgende:
Ingrid heeft wel wat issues hoor. Hier en daar wat ontremd ook met die reacties naar honden en buren en emo worden als een wildvreemde zegt dat zijn kinderen er achter staan.
Behoorlijk zelfs, op straat neervallen om het hondje van de buurman te knuffelen, maar van een knuffel van Rinus griezelt ze, niet te dichtbij komen, bah. De man was weduwnaar na 38 jaar huwelijk, begreep ik, nah, dat ontroert vast.
pi_218374690
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Behoorlijk zelfs, op straat neervallen om het hondje van de buurman te knuffelen, maar van een knuffel van Rinus griezelt ze, niet te dichtbij komen, bah. De man was weduwnaar na 38 jaar huwelijk, begreep ik, nah, dat ontroert vast.
Nou ik knuffel ook liever een hond dan een kerel die ik een paar uur ken. Die gast gaat gewoon weer vol gas, mooie ogen mooie vrouw en alles hardop benoemen. Zo fout, denk het maar en hou even je smoel wat complimentjes betreft.
pi_218374695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ik knuffel ook liever een hond dan een kerel die ik een paar uur ken. Die gast gaat gewoon weer vol gas in een paar uur, mooie ogen mooie vrouw en alles hardop benoemen. Zo fout, denk het maar en hou even je smoel wat complimentjes betreft.
HAHAHA, ja, Rinus ging er vol in, toch wel lief dat ie zijn bodywarmer aanbood op dat koude strand, dat accepteerde die troel wel.
pi_218374711
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:46 schreef Blues het volgende:
Die Rinus is toch ook helemaal niks voor haar, die vrouw moet een gebruinde op leeftijd hunk aan haar zij hebben die haar af en toe flink tegengas geeft. Niet zo'n voetenlikker daar heeft ze Donna al voor.
pi_218374720
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
HAHAHA, ja, Rinus ging er vol in, toch wel lief dat ie zijn bodywarmer aanbood op dat koude strand, dat accepteerde die troel wel.
Ja lief maar daar heeft ze niks aan.
pi_218374753
Die mondhygiëniste bij Dick weet blijkbaar niet hoe een electrische tandenborstel te gebruiken. Ze poetst er mee alsof het een ouderwetse tandenborstel is. Zinloos. En dat verhaaltje van die tijdsspanne tussen poetsen en ontbijt is allang achterhaald door wetenschappelijk onderzoek.
pi_218374762
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 23:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja, dan moet ie haar B&B maar gaan kopen, daar heeft ze wat aan, haha.
pi_218374773
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 23:09 schreef Battlecruiser het volgende:
Die modhygiëniste bij Dick weet blijkbaar niet hoe een electrische tandenborstel te gebruiken. Ze poetst er mee als het een ouderwetse tandenborstel is. Zinloos. En dat verhaaltje van die tijdsspanne tussen poetsen en ontbijt is allang achterhaald door wetenschappelijk onderzoek.
Je hebt verschillende koppen, dit was niet zo'n oralB ronde kop maar een andere vorm borstel en daar kan je wel mee poetsen als een gewone. Althans dat heb ik vanavond van haar geleerd. En tong poetsen brr... ik kan dat niet.
pi_218374796
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 23:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, dan moet ie haar B&B maar gaan kopen, daar heeft ze wat aan, haha.
Nou ja het is fijn dat een man lief en attent is maar deze man past voor geen meter bij haar.
pi_218375007
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 23:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Je hebt verschillende koppen, dit was niet zo'n oralB ronde kop maar een andere vorm borstel en daar kan je wel mee poetsen als een gewone. Althans dat heb ik vanavond van haar geleerd. En tong poetsen brr... ik kan dat niet.
Tong poetsen met een oralB draaier, ja, dat lukt net als je je tong flink uitsteekt. Anders wordt het kotsen. :D
pi_218375017
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 00:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Tong poetsen met een oralB draaier, ja, dat lukt net als je je tong flink uitsteekt. Anders wordt het kotsen. :D
Ik vind dat geschraap (ook met een normale borstel) naar.
pi_218375023
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 00:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind dat geschraap (ook met een normale borstel) naar.
Oeps, Soury, wil er bijna een seksistische opmerking over maken en dat doe ik even, wat vind je dan van geslurp?

:o :D

Ga nu even vooruit kijken, tot morgen.
pi_218375034
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 00:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oeps, Soury, wil er bijna een seksistische opmerking over maken en dat doe ik even, wat vind je dan van geslurp?

:o :D

Ga nu even vooruit kijken, tot morgen.
Ik haat slurpen. Ik vond ooit een collega wel leuk en toen zat ik naast hem en die slurpte zijn koffie. Niet een mega afknapper maar ik dacht wel oei :{
Wat is daar seksistisch aan btw?
pi_218375036
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 00:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik haat slurpen. Ik vond ooit een collega wel leuk en toen zat ik naast hem en die slurpte zijn koffie. Niet een mega afknapper maar ik dacht wel oei :{
Wat is daar seksistisch aan btw?
Tongzoenen bedoelde ik met slurpen, hahahahaha
pi_218375038
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 00:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Tongzoenen, bedoelde ik met slurpen, hahahahaha
Oh dat had ik niet kunnen verzinnen.
pi_218375040
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 00:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh dat had ik niet kunnen verzinnen.
Echt niet?
pi_218375046
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 00:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Echt niet?
Nee ik snap er geen reet van. Heb ik wat gemist ofzo?
  Official ESF Kreviewer donderdag 31 juli 2025 @ 06:45:36 #112
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218375380
Dm elkaar ofzo.
pi_218375425
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2025 21:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
JP rijdt in een DAF van het leger: https://nl.wikipedia.org/wiki/DAF_YA-66
  donderdag 31 juli 2025 @ 08:17:55 #114
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218375672
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 07:22 schreef De_Melkboer het volgende:

[..]
JP rijdt in een DAF van het leger: https://nl.wikipedia.org/wiki/DAF_YA-66
Ah, die heb ik nog nooit eerder gezien.
Bijzonder karretje wel…
pi_218375805
quote:
[ link | afbeelding ]
_O-
pi_218375816
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 23:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Als ie het onkruid maar (uit zichzelf!) snoeit.
pi_218376589
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 00:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee ik snap er geen reet van. Heb ik wat gemist ofzo?
Nee hoor, ik ken er enorm veel woorden voor, slurpen zit daar niet bij.

En die Rick Evers vind ik echt te flauw voor woorden. Die mag van mij achterwege blijven hier.
pi_218377344
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 10:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee hoor, ik ken er enorm veel woorden voor, slurpen zit daar niet bij.

En die Rick Evers vind ik echt te flauw voor woorden. Die mag van mij achterwege blijven hier.
Van mij niet :+
  donderdag 31 juli 2025 @ 16:27:46 #119
338319 ZarB
Piña colada
pi_218379679
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 11:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Van mij niet :+
Rick evers is grappiger dan het programma zelf _O-
  donderdag 31 juli 2025 @ 20:52:37 #120
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218382254
Dat hotel van Daniel heeft iets weg van een kuuroord voor Communistische Partijbonzen ten tijde van de Koude Oorlog.
  donderdag 31 juli 2025 @ 21:13:05 #121
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218382544
Die Petra vind ik zo overdreven blij doen, Lieske is leuker, past beter Petra😉
  donderdag 31 juli 2025 @ 21:37:12 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218382831
Yvonne neemt de beslissing voor JP.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 juli 2025 @ 21:56:24 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218383060
Student psychologie van 64 jaar vindt een kale kop heel mannelijk.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 juli 2025 @ 21:58:38 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218383093
Nieuwe Petra is kettingrookster. :{w
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 juli 2025 @ 22:07:45 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218383211
Dolly Partonmuziekje bij de aankomst van de wat ordinaire nieuwe vrouw voor JP. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 juli 2025 @ 22:20:37 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218383350
Ingrid: "Zeg Frank...oh pardon Rinus". _O-
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 juli 2025 @ 22:35:57 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218383523
Rob heeft totaal geen klik met Mariamne.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 juli 2025 @ 22:40:53 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218383571
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 20:52 schreef kibo het volgende:
Dat hotel van Daniel heeft iets weg van een kuuroord voor Communistische Partijbonzen ten tijde van de Koude Oorlog.
En er zit geen hond in de vreselijk lelijke eetzaal met plastic placemat op de tafels.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218383605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 20:52 schreef kibo het volgende:
Wat een sfeerloos DDR hotel ja :D
Ooit in de jaren 60 zat mijn broertje in zo'n vakantiekolonie, als ik die foto's zie lijkt t wel wat op Daniels zijn hotel.

Maar hij heeft t van zijn pa overgenomen, dus hoop ik dat hij het in de loop der tijd wat moderniseert.
Meisje wil nu wel blijven.
pi_218384101
Dit seizoen kijk ik voor het eerst naar dit programma.
Krijgen de vrijgezellenfeest nooit een bericht als er een nieuwe kandidaat aankomt ?
Is raar dat er ieder keer een nieuwe kandidaat plotseling komt opdraven . Ook toevallig dat de vrijgezellenfeest in meeste gevallen dan net op het punt staan op pad te gaan en de vrijgezellen dan heel verbaasd zijn dat er een nieuw persoon komt. Weten ze het niet van tevoren ?
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 00:27:45 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218384122
Het is TV.
En er lopen constant camera- en geluidsmensen je heen, nog afgezien van de productie, die verteld wat je moet doen of waarheen je moet gaan voor een leuk item. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_218384739
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, maar het lijkt wel of de productie expres mensen naar de B&Bs sturen waar totaal geen click mee is, ze (de B&B eigenaren en JP) hebben toch zelf de keuze gemaakt om deze mensen uit te nodigen? Zijn er uit vorige seizoen veel succesvolle matches gekomen of was het ook veel kansloze matches wat tv moest maken?

Lieske lijkt mij een leuke vrouw, maar ik krijg een beetje de kriebels van beide Petras, maar ik kan niet helemaal plaatsen waarom.
pi_218384869
Wat een aanstelster en aandachtzoekster, die nieuwe Petra. Denkt ze dat ze met haar lichaam betere kansen maakt dan de wat meer uitgezakte Lieske?
pi_218384892
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 08:17 schreef KapiteinChris het volgende:
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, maar het lijkt wel of de productie expres mensen naar de B&Bs sturen waar totaal geen click mee is, ze (de B&B eigenaren en JP) hebben toch zelf de keuze gemaakt om deze mensen uit te nodigen?
Ja, daar lijkt het inderdaad op, hè?
En volgens mij doen er ook kandidaten mee die het vooral leuk vinden om op TV te komen. (er zijn al verschillende malen mensen gespot die ook al in andere programma's langs zijn gekomen)

quote:
Zijn er uit vorige seizoen veel succesvolle matches gekomen of was het ook veel kansloze matches wat tv moest maken?
Volgens mij wel een aantal, het is niet allemaal gescript en gecast ;)

quote:
Lieske lijkt mij een leuke vrouw, maar ik krijg een beetje de kriebels van beide Petras, maar ik kan niet helemaal plaatsen waarom.
Ik vind ze alledrie nogal overdreven vrolijk doen
pi_218384899
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 08:54 schreef Battlecruiser het volgende:
Wat een aanstelster en aandachtzoekster, die nieuwe Petra. Denkt ze dat ze met haar lichaam betere kansen maakt dan de wat meer uitgezakte Lieske?
Sommige vrouwen denken inderdaad zo
pi_218384917
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2025 22:40 schreef golfer het volgende:

[..]
En er zit geen hond in de vreselijk lelijke eetzaal met plastic placemat op de tafels.
Het is natuurlijk buiten het seizoen opgenomen, maar in zo'n typisch Oostblokhotel valt dat wel meer op dan in een knusse B&B in Spanje of Frankrijk
pi_218385534
Bij die Rob een kat op tafel terwijl zij zitten te eten ?
Wat een smerigheid 👎
pi_218385555
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 08:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Sommige vrouwen denken inderdaad zo
Nieuwe naam soury🤣
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:28:07 #140
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218387205
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 08:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]

Ik vind ze alledrie nogal overdreven vrolijk doen
Ik zie een triootje aankomen .....
pi_218387292
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 00:15 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Krijgen de vrijgezellenfeest nooit een bericht als er een nieuwe kandidaat aankomt ?
Is raar dat er ieder keer een nieuwe kandidaat plotseling komt opdraven . Ook toevallig dat de vrijgezellenfeest in meeste gevallen dan net op het punt staan op pad te gaan en de vrijgezellen dan heel verbaasd zijn dat er een nieuw persoon komt. Weten ze het niet van tevoren ?
Nee en aan de interview stukjes te horen lijkt het ook dat ze er weinig over mogen zeggen/van vinden. Wel raar dat ze soms zelfs doen alsof ze niet weten hoeveel er nog komen, lijkt me inderdaad dat je dat wel weet.

Wat ik ook apart vind is dat het lijkt alsof er 4 uur in een dag zit. Bij die JP zie je exact 1 activiteit per dag, is er een lunch geweest is het volgende shot van de volgende dag. Bij de man met dat DDR hotel(namen blijven me nog niet echt bij), zit die vrouw daar schijnbaar al 4 dagen, we hebben denk ik 15 minuten op beeld gezien. Maar dan denk ik ook wat doen ze de rest van de dag.
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:41:56 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218387328
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:37 schreef Remco het volgende:

Maar dan denk ik ook wat doen ze de rest van de dag.
Het is nou eenmaal geen Big Brother met 24/7 camera's op de kandidaten gericht. Er moeten keuzes gemaakt worden en de productie bepaalt wanneer de cameraploeg wie filmt en wat daarvan wordt uitgezonden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218387361
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:41 schreef golfer het volgende:

[..]
Het is nou eenmaal geen Big Brother met 24/7 camera's op de kandidaten gericht. Er moeten keuzes gemaakt worden en de productie bepaalt wanneer de cameraploeg wie filmt en wat daarvan wordt uitgezonden.
Ik snap dat we niet alles te zien krijgen. Maar die vrouwen bij JP die eerste waren daar minimaal 5 dagen en die zeggen dat ze nauwelijks tijd met hem hebben gehad of 1 op 1 hebben gesproken, dat klinkt mij zo raar in de oren. Wat doen ze tussen 6 en 11 s'avonds bijvoorbeeld?
pi_218387380
Quote ipv edit
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 13:49:21 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218387411
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:45 schreef Remco het volgende:

Wat doen ze tussen 6 en 11 s'avonds bijvoorbeeld?
Die orgiën worden niet uitgezonden. :+
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:37:22 #146
338319 ZarB
Piña colada
pi_218388318
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 13:45 schreef Remco het volgende:

[..]
Ik snap dat we niet alles te zien krijgen. Maar die vrouwen bij JP die eerste waren daar minimaal 5 dagen en die zeggen dat ze nauwelijks tijd met hem hebben gehad of 1 op 1 hebben gesproken, dat klinkt mij zo raar in de oren. Wat doen ze tussen 6 en 11 s'avonds bijvoorbeeld?
JP organiseert [insert thema] fiësta voor zijn 10 Nederlandse vrienden uit Torremolinos en omstreken terwijl de vrouwen de b&b schoonhouden en samen netflix kijken o.i.d.
pi_218389118
Ik dacht al, waar ken ik die JP van, hij komt me zo bekend voor. Totdat ik weer een dolfinariumfilmpje bekeek: een zeehond, dat is ‘m!
  Moderator vrijdag 1 augustus 2025 @ 21:13:41 #148
184769 crew  Deisyy
pi_218391265
Ik zie Petra altijd maar in dat zwarte Adidas-jasje, zou ze niets anders in de kast hebben hangen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 2 augustus 2025 @ 12:31:48 #149
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218396786
Kunnen de vrijgezellen zaken niet anders organiseren?
Ze weten toch al een tijdje dat de kandidaten zullen komen ? Waarom geen voorbereidingen treffen ?
In Griekenland zag ik bijvoorbeeld dat er eerst een zwembad schoongemaakt moest worden , kon dat niet weken eerder.
Ingrid die allerlei klusjes heeft , kon ze voordat de kandidaten kwamen niet een klusjesman inhuren zodat de kandidaten geen klusjes hoeven te doen en het relax hebben ?
Ik kan zo doorgaan met het noemen van verschillende vrijgezellen .
Laat alles van tevoren gedaan hebben zodat je meer tijd en andere leuke dingen met de kandidaten kan ondernemen zodat ze een heel relaxte periode hebben .
  Miss 200.000.000! zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:26:31 #151
367000 roos94
pi_218396839
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 14:22 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ze weten toch al een tijdje dat de kandidaten zullen komen ? Waarom geen voorbereidingen treffen ?
In Griekenland zag ik bijvoorbeeld dat er eerst een zwembad schoongemaakt moest worden , kon dat niet weken eerder.
Ingrid die allerlei klusjes heeft , kon ze voordat de kandidaten kwamen niet een klusjesman inhuren zodat de kandidaten geen klusjes hoeven te doen en het relax hebben ?
Laat alles van tevoren gedaan hebben zodat je meer tijd en andere leuke dingen met de kandidaten kan ondernemen zodat ze een heel relaxte periode hebben .
Maar liefde boeit ze doorgaans niet. Gratis klussen en reclame voor de BB wel.
  Moderator zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:01:35 #152
184769 crew  Deisyy
pi_218397725
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 14:22 schreef Rokehejemi8 het volgende:
De B&B eigenaren moeten natuurlijk wel weten watvoor vlees ze in de kuip hebben, dus of het een beetje handige Harry's zijn.
pi_218416450
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2025 00:15 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Dat is de opzet van het programma. Om zo bewust ongemakkelijke situaties te creëren. Ik vraag me ook wel eens af hoe lang nieuwe kandidaten soms in de taxi moeten wachten zodat ze net op het meest 'ongelukkige' moment binnen kunnnen komen (OF dat ze er mss al een halve dag waren, maar later ff een aankomst-scene naspelen). Volgens mij is echt 90% min of meer gescript
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_218419343
Waar gooit Ingrid niet dat zwembad even vol, staat zo armoedig. Die mannen zijn ook te gast.
  maandag 4 augustus 2025 @ 21:33:35 #155
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218419405
De uitstraling van Shirley sluit naadloos aan bij die van die troosteloze Oostbloktent.
pi_218419406
Goh Rob maakt koffie met appeltaart, is dat weer een verse?
Gek trouwens nog wel op stap willen met Marian maar eigenlijk met tegenzin. Vreemde vogel wel, ook aan die andere vrouw vragen of Marian wel bij hem past. :') Nou nee :W

[ Bericht 75% gewijzigd door Soury op 04-08-2025 21:39:03 ]
  Moderator maandag 4 augustus 2025 @ 21:42:16 #157
184769 crew  Deisyy
pi_218419485
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
Waar gooit Ingrid niet dat zwembad even vol, staat zo armoedig. Die mannen zijn ook te gast.
Ze wacht waarschijnlijk tot die man het zwembad vol gooit.
pi_218419492
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:33 schreef kibo het volgende:
De uitstraling van Shirley sluit naadloos aan bij die van die troosteloze Oostbloktent.
Zwart en zwart en een zwarte muur in haar huis.
pi_218419499
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ze wacht waarschijnlijk tot die man het zwembad vol gooit.
Ja dat voelen ze dus niet aan hun water }:|
pi_218419526
Ik vind Britt een eng mens. Wel een mooi figuur maar een rotkop.
  maandag 4 augustus 2025 @ 21:52:48 #161
338319 ZarB
Piña colada
pi_218419570
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
Goh Rob maakt koffie met appeltaart, is dat weer een verse?
Gek trouwens nog wel op stap willen met Marian maar eigenlijk met tegenzin. Vreemde vogel wel, ook aan die andere vrouw vragen of Marian wel bij hem past. :') Nou nee :W
Ja wat bizar! Als ik Marianne was en ik kijk dit terug dan zou ik me toch echt wel even met terugwerkende kracht boos voelen.
pi_218419611
Ingrid is helemaal in haar nopjes met Rinus, zal dat zijn omdat hij klusjes doet? Ik zie haar niet over de boulevard paraderen arm in arm. Ze is haar B&B op orde aan het maken.
pi_218419633
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:52 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ja wat bizar! Als ik Marianne was en ik kijk dit terug dan zou ik me toch echt wel even met terugwerkende kracht boos voelen.
Rob vindt zichzelf nog een hele aantrekkelijke kerel die te mooi is voor vrouwelijke leeftijdsgenoten. En hij maakt voortdurend vileine gemene opmerkingen. Walgelijke kerel.
pi_218419657
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Rob vindt zichzelf nog een hele aantrekkelijke kerel die te mooi is voor vrouwelijke leeftijdsgenoten. En hij maakt voortdurend vileine gemene opmerkingen. Walgelijke kerel.
Ja het katten begon al met pizza eten. Met mes en vork? Terwijl ik Marian wel snap met geen manieren hebben. Er zit een verschil in pizza met je handen eten of een keiharde boer laten b.v.
pi_218419681
Die Shirley doet me denken aan Nicole van Gilles, komt mooi uit die had ook van die plastic zwanenfietsen. :')
pi_218419733
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
Die Shirley doet me denken aan Nicole van Gilles, komt mooi uit die had ook van die plastic zwanenfietsen. :')
Hahaha, mooi vergelijk, ze hebben beiden inderdaad die harde uitstraling, ogen en zwart haar ofso.
pi_218419769
Nee JP, Renate heeft niet gezegd dat ze met jou even aan tafel wil zitten. Renate heeft duidelijk gemaakt dat ze er voor past om in de bediening te gaan. Wat een gast die vent, die denkt dat ze voor zijn voeten liggen.
pi_218419798
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:52 schreef ZarB het volgende:

[..]
De voiceover, hij strijkt over zijn gesloten hart
pi_218419875
Wat zit het kapsel van Renate altijd perfect, zou ze elke ochtend fohnen en veel lak spuiten? Moet haast wel, valt ook nooit voor haar gezicht als ze voorover staat of is het een pruik? (ben jaloers op zulke kapsels, maar dan liever zonder uren werk). :D
pi_218419893
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zit het kapsel van Renate altijd perfect, zou ze elke ochtend fohnen en veel lak spuiten? Moet haast wel, valt ook nooit voor haar gezicht als ze voorover staat of is het een pruik? (ben jaloers op zulke kapsels, maar dan liever zonder uren werk). :D
In zo'n open jeep is een bus haarlak wel handig
pi_218419900
Ingrid ontwijkt hendig dat ze geen aantrekking voelt, het is te kort het is te kohuuurt :D
pi_218420083
Goh Renske heeft een kop op onweer. Jesus meid dat siert je niet. Al zou ik een stukje pannenkoek van je rivale of wie dan ook z'n bord ook afslaan. Lekkere hork ook die Daniel
pi_218420135
JP is meer bezig met business (betaalde feesten), dan met daten. En zijn dates zijn geen gasten op dat feest, maar gewoon personeel, dat telkens nieuwe opdrachten krijgt van JP. En vooruit dan, ze mogen ook even naast JP een hapje naar binnen slikken en dan weer doorrrr! Nou dames, gezellig leventje zo met die Bolle JP.
pi_218420187
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:52 schreef Loohcs het volgende:

[..]
Dat is de opzet van het programma. Om zo bewust ongemakkelijke situaties te creëren. Ik vraag me ook wel eens af hoe lang nieuwe kandidaten soms in de taxi moeten wachten zodat ze net op het meest 'ongelukkige' moment binnen kunnnen komen (OF dat ze er mss al een halve dag waren, maar later ff een aankomst-scene naspelen). Volgens mij is echt 90% min of meer gescript
Toch heb ik het idee dat de 'verhaallijn' wel redelijk weerspiegelt hoe mensen ook daadwerkelijk zijn. Wat me dit seizoen wel opvalt is dat mensen blijkbaar wel tegen de regie vertellen hoe ze denken, maar niet tegen de persoon voor wie het bedoeld is. Bij Ingrid is dat zelfs erg storend te noemen: neem de mannen apart, en vertel wat je van ze verwacht in plaats van te klagen in het dagboekfragement; bovendien lijkt ze ook totaal niet te beseffen dat de kandidaten toch wel echt voor liefde komen. Bij de uitzending van vandaag deed Renate hetzelfde jegens JP, gelukkig uiteindelijk kwam er in ieder geval nog wel iets van een gesprek.
pi_218420260
Nou Rinus je moet pas op de plaats maken en nog een paar dagen klusjes doen, even een knuffel en Rinus kan er weer even tegen. Wachten op de volgende kerel dan kan ze hem een schop onder zijn reet geven die witte heks.
  maandag 4 augustus 2025 @ 23:19:37 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218420280
Ik moet wel steeds erg lachen om Bassie bij Magda. Wat een simpele ziel. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_218420292
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2025 23:19 schreef golfer het volgende:
Ik moet wel steeds erg lachen om Bassie bij Magda. Wat een simpele ziel. _O-
Heel angstig: "ga je die kippensoep ook nog maken" _O-
  maandag 4 augustus 2025 @ 23:26:41 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218420312
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 22:30 schreef Soury het volgende:
Ingrid ontwijkt hendig dat ze geen aantrekking voelt, het is te kort het is te kohuuurt :D
Ze heeft met Rinus een leuke klusjesman. Meer zoekt ze niet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218420320
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 23:26 schreef golfer het volgende:

[..]
Ze heeft met Rinus een leuke klusjesman. Meer zoekt ze niet.
Zolang er geen verse voor de deur staat is hij wel handig voor haar idd.
pi_218420335
Renske gooit er bij een wat een gezellig moment moet zijn er maar even in dat ze met hem wil praten. Mot dat nu of morgen :') Lekkere druiven he? Sfeer gelijk naar de klote
pi_218420386
quote:
Dus JP doet vannacht een evaluatie met zichzelf. Gelukkig voor jullie heb ik mijn evaluatie al af. Ga er maar even goed voor zitten. Hier komt ‘ie: seizoen 5, aflevering 13.

Renate is vanochtend slecht opgestaan. Ze heeft een vervelend gevoel over gisteravond, want JP was er niet. Die gaat altijd uit en dan laat ‘ie de vrouwtjes thuis zitten. Het was al voor de derde avond op rij. Ook ’s ochtends was hij belachelijk lang weg. Hij moest ontbijt halen en voor lekkere croissantjes wil JP best een uurtje rijden. Voor Renate is de maat vol. Nou ja, eventjes dan.

Ondertussen is Britt door JP cosmetisch goedgekeurd. Hij wil haar nog wel beter leren kennen, want van een knappe tafel kun je niet eten, aldus JP. Ik vind het vooral knap dat JP alles aan eten weet te relateren. Het schijnt ook dat ‘ie buiten de camera’s geprobeerd heeft om het Viceroy-armbandje op te eten. JP dacht dat het een snoeparmbandje was. Typisch gevalletje wishful thinking.

In de middag neemt Jopie Paardenrookvlees de dames mee naar een BBQ. Met zes cava in de mik in een oude Daf zonder gordels. In Spanje kan dat gewoon. JP organiseert het eetfestijn samen met goede vriend Cees op een verlaten parkeerplaats in de bloedverziekende Spaanse hitte. JP heeft aan alles gedacht. Zes kilo garnalen, niet te veel zout en livemuziek. Hij moest ook nog wat plastic stoeltjes verplaatsen, maar omdat dit geen directe link heeft met eten, hield hij daar snel mee op.

Renate, wiens maat een paar uur geleden nog vol was, vroeg tijdens een stukje vlees of ze voortaan altijd de gasten van JP moet entertainen. Dat is inderdaad het geval. Maar … er zijn volgens JP ook dagen waarop ze samen ergens naartoe gaan. In 2026 zijn dat waarschijnlijk donderdag 26 maart en maandag 12 oktober. ‘Ohhhhh’, zei Renate, ‘dan is het goed. Ik dacht al.’

Een smetje op de feestvreugde was de bevlekte polo van JP. Allemaal vetspetters. Hij probeerde het eerst met een duizenddingendoekje, maar dat lukte niet. Gelukkig is Renate een poetspiemel en wist ze de oplossing: ‘dat moet je met sop doen, gek. Laat mijn maar effe.’ Het werd een win-win-situatie. JP was van zijn vlekken af en Aat mocht met haar hand onder zijn shirt. Ze wilde ook nog even in de broek, maar dat mocht niet van JP.

In Frankrijk laat Bassie zien dat niet iedere kale man van lekker eten houdt. Magda’s hele leven draait om voeding, maar Bassie heeft er niets mee. Volgens hem is olijfolie een lekker sapje, een witte kool zou ook zomaar een volleybal kunnen zijn en waarom zou je vinaigretje zeggen als je ook slasaus kunt zeggen?

Toch is Magda blij met Bassie. Vooral zijn eerlijkheid, spontaniteit en energie worden gewaardeerd. En de man is nog galant ook, want hij draagt keurig haar tas. Persoonlijk hoop ik dat er in Bassie ook een goede rijinstructeur schuilt, want dat parkeren van Magda lijkt natuurlijk nergens op. Ik wilde hier bijna ‘typisch een vrouw’ achter typen, maar dan heb ik a) ruzie thuis en b) verlies ik minstens de helft van mijn volgers.

Gelukkig voor Bassie waren ze op tijd terug voor de kwalificatie. Je mag de beste man echt alles vragen, maar als er Formule 1 op televisie is, geeft ‘ie niet thuis. Biertje erbij, hondje op schoot en het vrouwtje bracht hem een eigen gemaakt advocaatje. ‘Goh, lekker meissie. Hier kan ik een bord van op.’ Morgen vertelt Bassie tegen Magda dat hij niet elke dag in de keuken gaat staan. Hij bedoelt eigenlijk: nooit meer.

In Tsjechië vindt Renske het leven goed. Ze is vrolijk en geniet van Daniël die aan van alles begint, maar niets afmaakt. Maar ineens komt er vrouw met een heel klein grappig treintje en die blaast het sprookje van Renske uit als een olifant met een lange snuit. Een zwarte olifant welteverstaan, want de 42-jarige Shirley houdt van zwart. Haar, kleding, koffers, tasje, zelfs de muur bij haar thuis is zwart. Zolang het vriendje maar blond is. Er zijn grenzen natuurlijk.

Shirley en Daniël begroetten elkaar met een gestrekte arm. Beetje afstandelijk, maar dat geeft niets. Shirley is al lang blij dat het gewoon een Hollandse blonde jongen is. Net als haar rij met exen. Ze komt uit ’s-Gravenzande en dat is natuurlijk niet hetzelfde als ’s-Gravenhage, want dat is Den Haag. Renske komt trouwens uit Ovezande en dat is dan weer niet hetzelfde als Overhage, want dat is een dierenarts in Cuijk.

Behalve de laatste vijf letters van hun woonplaats hebben Renske en Shirley precies niets gemeen. De Zeeuwse kondigt tijdens het eten en drinken van zowel vaste als vloeibare druiven dan ook aan morgen graag met Daniël te willen praten. Ze wil wel eens weten wat hij nu eigenlijk zoekt in een vrouw. Toeter of onzeker? Boek of telefoon? Zwart of ook andere kleuren? Morgen gaat Daniël-san ons alles vertellen.

Door naar Rob in Frankrijk, die zijn plaats op de yogamat heeft doorgegeven aan Marianne. Dat biedt twee grote voordelen voor Rob. Een: hij hoeft zelf niet mee te doen. Twee: hij kan foto’s maken van alle standjes. Gelukkig vraagt Marianne niet of ze de foto’s mag bekijken. Beetje gênant om te zien dat alleen Margot erop staat.

Verder valt me op dat Margot een ontstoken oog heeft en dat Rob soms twee zonnebrillen aan zijn shirt heeft hangen. Je kunt er verder niets mee, maar ik dacht: ik meld het toch even.

Dat Rob het niet ziet zitten met Marianne was natuurlijk donderdag al duidelijk. Voor de zekerheid vraagt hij het ook nog even aan Margot. Alsof dat zin heeft. Alsof Margot tegen Rob gaat zeggen: ‘Eigenlijk vind ik die Marianne de perfecte vrouw voor jou. Ik snap ook niet zo goed waarom ik hier nog ben. Weet je, nu we het er zo over hebben. Ik ga mijn koffers pakken. Sturen jullie een kaartje als jullie gaan trouwen?’

Toch wil onze Bruce Willis de 64-jarige studente niet meteen wegsturen. En dat lijkt me heel verstandig. Als je studenten wegstuurt, gaan ze op het pleintje bij de Jumbo hangen met Red Bull en paprikachips. Het is beter om eerst nog een cultureel uitstapje te doen. Voor Marianne ook wel leuk, want die houdt van het authentieke oude.

Onderweg in de auto vindt Marianne het fijn om dingen te vertellen. Dat komt omdat het onderweg in een auto altijd fijn is om dingen te vertellen. Zo vraagt ze wat Robs eerste indruk van haar is. ‘Je bent netjes, geordend, lief, aardig en dat is het wel zo’n beetje’, aldus Rob. Dat viel haar toch een beetje tegen. ‘Pfff, binnen de lijntjes. Ik? Wat denkt die aantrekkelijke, kale man wel niet. Ik kleur helemaal NOOIT binnen de lijntjes. JAMAIS!’

En toegegeven: daar heeft Marianne wel een punt. Ik heb namelijk via via de hand weten te leggen op een kleurplaat die Marianne vrij recent heeft ingekleurd. Hierop is duidelijk te zien dat ze inderdaad absoluut niet binnen de lijntjes kleurt. Bekijk hier Mariannes kleurplaat > https://rickevers.nl/wp-c(...)annes-kleurplaat.png

Tot slot, over kleuren buiten de lijntjes gesproken: Rinus heeft sokken in zijn sandalen. Ze lieten het bewust zien zodat ik er iets over kon schrijven. Verder natuurlijk geen kwaad woord over Rinus uut Twente. Hij is lief, attent en vooral: handig. Donderdag zagen we al dat 'ie langs zijn vinger kan zagen. Vandaag liet Rinus zien dat hij tuinkussens binnen kan halen, een bezem kan hanteren én een spin kan verwijderen. Ik snap Ingrid wel. Wat. Een. Man.

Tijdens de lunch zat Rinus met een prangende vraag. Die vraag was eigenlijk: ‘hoe haal je het plasticje van een Chupa Chups-lolly zonder je tanden te gebruiken.’ Maar omdat hij vermoedde dat Ingrid het antwoord op die vraag ook niet heeft, bedacht ie snel een andere: ‘wat vind jij van mij?’ Ingrid vond het te kort. Alle klusjes zijn immers nog niet gedaan. Pas als Rinus het actielijstje heeft afgewerkt, dan geeft Ingrid eerlijk antwoord.

En Rinus? Die baalt. Hij had wel wat meer enthousiasme verwacht. Kijk, meteen trouwen hoeft echt niet natuurlijk. Maar na het afzagen van een stuk schuttingdeur, het weghalen van een spin en het aanschuiven van een stoel had ie op zijn minst een aanbod tot samenwonen verwacht. Helaas voor Rinus moet hij even pas op de plaats maken, anders is het arrivederci.

En over Arie gesproken: morgen komt zijn concurrent Arno erbij. AA bij Eveline. Als dat geen zuipen wordt …

www.rickevers.nl.
pi_218424801
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 23:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Heel angstig: "ga je die kippensoep ook nog maken" _O-
_O-
pi_218424812
Dat is toch olijfolie? Nee dat is appelsap.
pi_218424848
Ook zo not done en lelijk. Een zonnebril omhoog zetten op een kaal hoofd.
pi_218424916
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook zo not done en lelijk. Een zonnebril omhoog zetten op een kaal hoofd.
Wat moet je dan met je zonnebril als kale man? Aan je polo met vetvlekken hangen?
pi_218424922
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:40 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Wat moet je dan met je zonnebril als kale man? Aan je polo met vetvlekken hangen?
Ja, of gewoon in je hoesje doen en ergens neerleggen. Dat omhoog doen is toch alleen omdat men denkt dat dat cool is? Wat het niet is.
pi_218424985
Oh, ik dacht dat dat omhoog zetten vooral was omdat je dan geen hoesje hoeft te zoeken en hem gemakkelijker terug kon vinden dan wanneer je hem ergens neerlegt.

Maar gelukkig doe ik het dan meestal toch goed O-)
pi_218425022
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Oh, ik dacht dat dat omhoog zetten vooral was omdat je dan geen hoesje hoeft te zoeken en hem gemakkelijker terug kon vinden dan wanneer je hem ergens neerlegt.

Maar gelukkig doe ik het dan meestal toch goed O-)
Stoere Corsicanen dragen niet eens een zonnebril.
pi_218425305
Die nieuwste bj JP heeft zo'n rare zwarte vlekken/rand om haar mond. Net een aapje, die hebben dat ook.
pi_218428379
Wat een zuur wijf zeg die Renske, en ze heeft al vlinders. Ze moest haar eigen ontbijt bij elkaar scharrelen en staat er een tafel vol. _O- Zou me niks verbazen als ze zelf heeft aangegeven dat een youghurtje voor haar wel genoeg is.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:33:17 #191
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218428417
Onzekere Renske krijgt wat nietszeggende antwoorden op haar vragenuurtje en is weer helemaal blij :')
pi_218428509
Rob, jandoedel, zeg nou waar het op staat en laat haar niet zo bungelen.
pi_218428513
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 21:48 schreef De_Melkboer het volgende:
Rob, jandoedel, zeg nou waar het op staat en laat haar niet zo bungelen.
Lullig voor haar ook dat ze dit terug moet zien zo. Hij had haar de eerste avond al willen wiebberen.
pi_218428521
Ik sta toch elke keer weer te kijken van het totale gebrek aan talenkennis van veel van die mensen, terwijl ze zelf zeggen dat ze veel gereisd hebben.

Bon appetit, da's Engels, is dat ook Frans? :')
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:51:14 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218428526
Alweer een Oostblok hoervrouw voor Illya.
Aznavour met La Boheme erbij. Aznavour was ook een Armeniër.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:53:00 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218428536
Evelien heeft overal wel genoeg personeel rondlopen in die hut van haar.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:57:57 #197
184769 crew  Deisyy
pi_218428565
Bassie die Magda elke keer meissie noemt, vind ik wel heel schattig.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:59:23 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218428577
Armeense is klinisch nutricioloog en psycholoog en... seksuoloog.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218428582
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 21:51 schreef golfer het volgende:
Alweer een Oostblok hoervrouw voor Illya.
Aznavour met La Boheme erbij. Aznavour was ook een Armeniër.
Armenië is niet echt Oostblok toch?

Die Rob dat kan echt niet, zeker niet op de manier waarop dit nu op tv komt.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:02:08 #200
184769 crew  Deisyy
pi_218428599
Lekkere trog met sla in Italie :D
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:02:24 #201
338319 ZarB
Piña colada
pi_218428602
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
Wat een zuur wijf zeg die Renske, en ze heeft al vlinders. Ze moest haar eigen ontbijt bij elkaar scharrelen en staat er een tafel vol. _O- Zou me niks verbazen als ze zelf heeft aangegeven dat een youghurtje voor haar wel genoeg is.
Daniël: renske wil je ontbijt?
Renkse; ja doe maar yoghurt

Renske in dagboekfragment: nou zo raar hij kwam.alleen maar terug met yoghurt. Hij had toch gewoon door kunnen vragen of meer kunnen meenemen dat ik wat te kiezen had? Ik krijg de indruk dat hij me dik vind.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:03:35 #202
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218428612
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 21:59 schreef golfer het volgende:
Armeense is klinisch nutricioloog en psycholoog en... seksuoloog.
Dan krijg je dus op drie fronten te horen dat je het niet goed doet ....
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:04:30 #203
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218428616
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 21:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik sta toch elke keer weer te kijken van het totale gebrek aan talenkennis van veel van die mensen, terwijl ze zelf zeggen dat ze veel gereisd hebben.

Bon appetit, da's Engels, is dat ook Frans? :')
En een ober, da's een camarero… :+
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:04:43 #204
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218428620
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 22:03 schreef kibo het volgende:

[..]
Dan krijg je dus op drie fronten te horen dat je het niet goed doet ....
Allemaal gelogen…
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:05:54 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218428632
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 21:59 schreef Remco het volgende:

Armenië is niet echt Oostblok toch?

Ligt onder Rusland en Georgië. Voor mij is dat wel het Oostblok.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218428633
Lekker nuchter die Shirley, wat een verschil
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:06:48 #207
184769 crew  Deisyy
pi_218428638
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
Ze heeft wel een grote slabakbek
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:07:32 #208
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218428643
quote:
Dat is toch niet meer dan een soort van opgewarmd lijk?
pi_218428654
quote:
maar zij zit er dan wel weer heeeeeel erg nonchalant te wezen. ik zou dan toch nog liever de up en down
renske hebben als gezelschap.

die shirley zit erbij alsof ze het leuk vind dat Daniel een wijntje met haar drinkt, maar als er iemand komt
die daniel neersteekt dan drinkt zijn gewoon rustig haar wijntje op en zegt dan 'ok nou, dat was het dan,
dan gaat ik maar weer eens naar huis'.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:10:15 #210
184769 crew  Deisyy
pi_218428664
Al met al vind ik het wel een beetje saai seizoen tot nu toe.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:12:36 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218428682
Rob bij Magda heeft net zo'n gevoel voor vreemde talen als Peter Gillis. :{w
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:13:30 #212
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218428692
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Al met al vind ik het wel een beetje saai seizoen tot nu toe.
Ik ben pas vorige week begonnen met kijken, heb nu alles ingelopen en ik heb het idee dat ik elke keer naar hetzelfde zit te kijken.
Van de B&B eigenaren heb ik bij niemand het idee dat ze op zoek zijn naar de liefde van hun leven, het is allemaal heel terughoudend en daardoor saai…
pi_218428699
wat is er mis met renate? mijn type is het niet, maar ze lijkt me wel aardig, zeker niet lui,
best wel sociaal en ook enthousiast over dingen.

zij kan dan toch nog wel een andere lollige vent aan de haak slaan dan zo'n walgelijke
vent als JP die niks voor haar over heeft en haar vanaf de eerste dag als een hulp in de
huishouding/catering ziet?
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:14:49 #214
338319 ZarB
Piña colada
pi_218428706
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 22:09 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
maar zij zit er dan wel weer heeeeeel erg nonchalant te wezen. ik zou dan toch nog liever de up en down

die shirley zit erbij alsof ze het leuk vind dat Daniel een wijntje met haar drinkt, maar als er iemand komt
die daniel neersteekt dan drinkt zijn gewoon rustig haar wijntje op en zegt dan 'ok nou, dat was het dan,
"Ik maak me niet druuuuk, hou het luchtig"
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:19:10 #215
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218428721
quote:
Nuchter ja, maar tegelijkertijd straalt ze geen greintje empathie uit.
pi_218428730
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 22:09 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]

Renske is een wandelende rode vlag.
pi_218428746
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 22:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Renske is een wandelende rode vlag.
ik heb een zwak voor rode vlaggen, vooral als ik er zelf geen relatie mee hoef te hebben :P
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:24:00 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218428760
Die Armeense vrouw past volgens mij wel bij Illya.
Ze doet wel een beetje bewust flirterig.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218428775
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 22:24 schreef golfer het volgende:
Die Armeense vrouw past volgens mij wel bij Illya.
Ze doet wel een beetje bewust flirterig.
Het is dan altijd even afwachten als mevrouw nr. 4 erbij komt. *)
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 22:35:10 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218428843
Wat een vervelende man die Arno bij Eveline.
Steeds maar proberen haantje de voorste te zijn en Adrie weg te duwen. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_218428892
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 22:35 schreef golfer het volgende:
Ari is lekker adrem, er zit een nasmaak aan die gesneden tomaten.
pi_218428928
Pffff die Renske, zo onzeker en nu al de kinderwens droppen _O-
Shirley komt zo hard over en zegt me iets te vaak dat ze zo relaxt is.

Margot zit bij Rob alsof zij daar al woont, het past zo goed.
Tis net of Marian bij hen op bezoek is of zo :D

Duo Arie&Arno zijn geen blijvertjes.
pi_218428933
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 22:35 schreef golfer het volgende:
ze zijn allebei vervelend, eveline verdient beter. ik begrijp ook bij haar weer niet, dat zo'n vrouw
nog niet allang vanuit zichzelf een leuke vent heeft gevonden.

die arie had al afgedaan na dat veel te serieuze en felle
afbekken over haar rommel.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 07:54:29 #224
208890 June.
Seriously?
pi_218429790
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 22:49 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
ze zijn allebei vervelend, eveline verdient beter. ik begrijp ook bij haar weer niet, dat zo'n vrouw
nog niet allang vanuit zichzelf een leuke vent heeft gevonden.

die arie had al afgedaan na dat veel te serieuze en felle
afbekken over haar rommel.
Op zich was en is (?) het ook wel een teringzooi. Hij had het alleen wat beter kunnen formuleren ;)
Shine bright like a diamond.
pi_218433980
Dat moet toch gescript zijn, die vraag of hij kinderen wil. 8)7

En al die mensen die yoghurt als ontbijt eten. Dan weet je eigenlijk al genoeg.
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 16:35:14 #226
184769 crew  Deisyy
pi_218434163
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:

Wat is de boodschap achter yoghurt etende mensen?
pi_218434248
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:

Hij is 38 en als zijn antwoord afwijzend was geweest over kinderen heeft het voor haar geen zin om daar energie in te steken, al is die vraag wel wat snel als je elkaar net kent. Maar blijkbaar belangrijk genoeg voor Renske.
pi_218434543
Rob toont zijn allerlaatste stukje empathie naar Marianne: heb je het moeilijk met dat kerkgebeuren? Wat een afgrijselijke, cultuurproleterige, stugge pummel!
Marianne, ren weg van die vreselijke, met zichzelf voldane, vent. Gauw naar een normale date!
pi_218436527
Don de Rob
  woensdag 6 augustus 2025 @ 21:35:03 #230
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218437272
Illlya heeft een Raisa 2.0 in huis gehaald
pi_218437283
Rob blijft het maar rekken, en Marian vind hem geweldig.
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 21:43:20 #232
184769 crew  Deisyy
pi_218437376
Marian heeft meer fatsoen dan Rob en Margot bij elkaar, wat een enge mensen.
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 21:44:10 #233
184769 crew  Deisyy
pi_218437393
En weer appeltaart in de maak :')
  woensdag 6 augustus 2025 @ 21:47:19 #234
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218437440
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Marian heeft meer fatsoen dan Rob en Margot bij elkaar, wat een enge mensen.
Ja samen overleggen hoe en wanneer ze M het beste overboord zouden kunnen gooien :{w
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 21:54:06 #235
184769 crew  Deisyy
pi_218437541
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef kibo het volgende:

[..]
Ja samen overleggen hoe en wanneer ze M het beste overboord zouden kunnen gooien :{w
Het begon eigenlijk al meteen toen Marian aankwam, haar samen belachelijk maken en dingen uit zijn verband trekken, omdat ze had gezegd dat ze van goede manieren houdt.
  Miss 200.000.000! woensdag 6 augustus 2025 @ 21:54:27 #236
367000 roos94
pi_218437548
Margootje een wolf in schaapskleren.
pi_218437611
Wat een lul die Arie met zijn één op één momentje als ze met zijn drietjes ergens in een voor hun vreemde stad zijn.

Pff Arie Arno ..............
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 22:03:29 #238
184769 crew  Deisyy
pi_218437657
Het lijkt wel een klucht bij Eveline :D
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 22:04:37 #239
184769 crew  Deisyy
pi_218437678
"Ik wilde even voor een fles champagne kijken"

Eveline stond gewoon met haar ogen te draaien tijdens dat gesprek _O-
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 22:05:26 #240
184769 crew  Deisyy
pi_218437692
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:59 schreef Soury het volgende:
Wat een lul die Arie met zijn één op één momentje als ze met zijn drietjes ergens in een voor hun vreemde stad zijn.

Pff Arie Arno ..............
Het is allemaal zo kinderachtig met die twee
pi_218437701
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
"Ik wilde even voor een fles champagne kijken"

Eveline stond gewoon met haar ogen te draaien tijdens dat gesprek _O-
Dat was heel grappig, ja! Ik vind dat ze behoorlijk veel geduld heeft en erg netjes blijft bij die twee nitwits. :D
pi_218437711
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt wel een klucht bij Eveline :D
Hebben die kerels dit programma nooit gezien? Dat vreselijke met complimenten overladen is zo onaantrekkelijk
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 22:07:02 #243
184769 crew  Deisyy
pi_218437714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat was heel grappig, ja! Ik vind dat ze behoorlijk veel geduld heeft en erg netjes blijft bij die twee nitwits. :D
Eveline is heel geduldig ja :D
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 22:07:43 #244
184769 crew  Deisyy
pi_218437726
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Hebben die kerels dit programma nooit gezien? Dat vreselijke met complimenten overladen is zo onaantrekkelijk
Het is zo ongemakkelijk.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 22:17:06 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218437876
Rob bij Magda blijft wel lekker zichzelf en is ook verbaal recht voor z'n raap.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218437993
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef golfer het volgende:
Rob bij Magda blijft wel lekker zichzelf en is ook verbaal recht voor z'n raap.
Ze hebben ook oprecht lol samen. Magda ontdooid.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 22:29:42 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218438075
Liefde gaat bij Eveline door de maag?
Met Arie een broodje eten en met Arno een ijsje eten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218438101
quote:
11s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:29 schreef golfer het volgende:
Liefde gaat bij Eveline door de maag?
Met Arie een broodje eten en met Arno een ijsje eten.
Arno vergeet te eten, het ijs druipt over zijn handen. Lekker kleven
  woensdag 6 augustus 2025 @ 22:36:29 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218438149
B&B vol liefde schorten bij Rob in de Pyreneeën.
Tekst van Jeroen Kijk in de Vegte: " het schortte de afgelopen dagen aan..." _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door golfer op 06-08-2025 22:49:44 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_218438200
Illya loopt een stuk minder snel met Karina aan zijn zij. *; Vind haar wel weer erg druk, maar hij vind het prima.
pi_218438282
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 21:35 schreef kibo het volgende:
Illlya heeft een Raisa 2.0 in huis gehaald
Raisa zat vanaf het begin heel hoog in mijn irritatiezone. Ik vind de Armeense dame een stuk fijner over komen; wat beide vrouwen allebei hebben is wat ook een heleboel mannelijke kandidaten doen: veel te veel op de B&B eigenaar duiken als een soort jager op zijn prooi zonder eigenlijk echt wezenlijk de vraag te stellen of de ander daar (al) behoefte aan heeft.
pi_218438659
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:45 schreef jaha het volgende:

[..]
Raisa zat vanaf het begin heel hoog in mijn irritatiezone. Ik vind de Armeense dame een stuk fijner over komen; wat beide vrouwen allebei hebben is wat ook een heleboel mannelijke kandidaten doen: veel te veel op de B&B eigenaar duiken als een soort jager op zijn prooi zonder eigenlijk echt wezenlijk de vraag te stellen of de ander daar (al) behoefte aan heeft.
Het komt me allemaal wat gemaakt over dat de hele tijd leuk doen. Dansen en 10x vermelden dat ze zich thuis voelt (overal)
pi_218439156
Eveline: Tot op heden wel de hardst genaaide kandidaat.

Wat een armoe heeft men op haar afgestuurd. Zelf mogen uitkiezen, uit geen keuze.
Deze bij voorbaat kansloze typetjes geloven er zelf volledig in, en juist dat maakt het voor de kijker nog ongemakkelijker.

Shirley: Misschien een goede partner in business want ze heeft haar ogen niet in haar zak zitten maar 'betrouwbaarheid' is belangrijker. Ze zou niet langs de ballotage commissie komen zonder dat deze het waarom duidelijk kan beargumenteren. Laten we houden op: koude (onbetrouwbare) ogen in combinatie tattoos op hand en vingers.

Rob: Saaie kleurloze zoutzak met appeltaart fetish in good-shape voor z'n leeftijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 07-08-2025 10:10:19 ]
pi_218440358
Ik word niet echt vrolijk van het type mannen dat uitgekozen is om op bezoek te komen, vooral Eveline heeft het tot nu toe slecht getroffen. En dat Illya bijna alleen Oost-Europese dames op bezoek krijgt is ook wel bijzonder. Karine vind ik trouwens wel leuk, en Illya vindt dat ook volgens mij.
pi_218440497
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:22 schreef Jester65 het volgende:
Ik word niet echt vrolijk van het type mannen dat uitgekozen is om op bezoek te komen, vooral Eveline heeft het tot nu toe slecht getroffen. En dat Illya bijna alleen Oost-Europese dames op bezoek krijgt is ook wel bijzonder. Karine vind ik trouwens wel leuk, en Illya vindt dat ook volgens mij.
Wat Soury hierboven ook al zegt, ik heb het idee dat Karine vooral heel erg druk bezig is om leuk over te komen. Ben benieuwd in hoeverre dat echt is.
pi_218441565
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij is 38 en als zijn antwoord afwijzend was geweest over kinderen heeft het voor haar geen zin om daar energie in te steken, al is die vraag wel wat snel als je elkaar net kent. Maar blijkbaar belangrijk genoeg voor Renske.
Ik begrijp de vraag juist wel, kan wat mij betreft niet snel genoeg. Bij programma's als Lang leve de liefde verbaas ik me er altijd al over dat ze mensen bij elkaar zetten waarbij de een overduidelijk aan kinderen toe is en de ander absoluut geen kinderen wil. Dan weet je toch meteen al dat het geen match is?

Zeker als je dan op een leeftijd komt waarbij (zeker als vrouw) toch de tijd gaat tikken, is het wel goed om te weten of die kinderen er in zitten ja of nee. Anders verdoe je toch alleen maar je tijd.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 14:33:14 #257
338319 ZarB
Piña colada
pi_218442882
quote:
Evelyne heeft ze toch echt zelf uitgekozen. Ik verbaasde me enorm over die filmpjes. Allemaal mannen die zo bijzonder in de camera kijken. Alsof ze allemaal ergens op het spectrum zitten en zij daar bewust voor gekozen heeft.

Maar ik vind haar ook bijzonder, zowel verbaal als non-verbaal.
pi_218443228
Van het doorlopende gebabbel van de mondhygiënist (naam kwijt) bij Dick zou ik zo enorm gestoord worden, die gaat binnenkort naar huis.

Eveline stuur die 2 ook maar naar huis.

Magda gaat Rob vast alleen als goeie vriend zien die veel van haar Leen heeft blijkbaar. Dat taalgehannes van hem _O-
  donderdag 7 augustus 2025 @ 15:29:29 #259
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218443396
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:08 schreef Blues het volgende:

Magda gaat Rob vast alleen als goeie vriend zien die veel van haar Leen heeft blijkbaar. Dat taalgehannes van hem _O-
Geen idee waar ze het over heeft.
Maar dan zeg ik 'Wie Wie' en 'Sandwich' en dan lijkt het nog wat…
pi_218443462
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:33 schreef ZarB het volgende:

[..]
Evelyne heeft ze toch echt zelf uitgekozen. Ik verbaasde me enorm over die filmpjes. Allemaal mannen die zo bijzonder in de camera kijken. Alsof ze allemaal ergens op het spectrum zitten en zij daar bewust voor gekozen heeft.

Maar ik vind haar ook bijzonder, zowel verbaal als non-verbaal.
Het klopt uiteraard dat ze ze zelf uitgekozen heeft, ik weet alleen niet hoeveel keuze ze had. Dat geldt overigens ook voor Illya.
  Moderator donderdag 7 augustus 2025 @ 17:07:41 #261
184769 crew  Deisyy
pi_218444046
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:39 schreef Jester65 het volgende:

[..]
Het klopt uiteraard dat ze ze zelf uitgekozen heeft, ik weet alleen niet hoeveel keuze ze had. Dat geldt overigens ook voor Illya.
De filmpjes van Illya waren behalve 1 Nederlandse vrouw allemaal van Oost-Europese vrouwen.
  Moderator donderdag 7 augustus 2025 @ 17:08:33 #262
184769 crew  Deisyy
pi_218444057
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Geen idee waar ze het over heeft.
Maar dan zeg ik 'Wie Wie' en 'Sandwich' en dan lijkt het nog wat…

En hij schaamt zich er ook niet voor, praat volop met die mensen in het Nederlands, Engels Duits en dan inderdaad Frans (sandwich) :D
pi_218444247
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]
De filmpjes van Illya waren behalve 1 Nederlandse vrouw allemaal van Oost-Europese vrouwen.
Twee toch? Die kringloopKim en die buurvrouw die nog moet komen.
  Moderator donderdag 7 augustus 2025 @ 17:38:11 #264
184769 crew  Deisyy
pi_218444269
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Twee toch? Die kringloopKim en die buurvrouw die nog moet komen.
Ow ja die buurvrouw ook nog.
Volgens mij durfde hij daar geen nee tegen te zeggen :D
pi_218445435
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:39 schreef Jester65 het volgende:

[..]
Wat ik begrepen heb is dat de productie steeds een 'batch' filmpjes stuurt, je kunt dus niet te veel afwijzingen doen. Overigens kan het ook wel te maken hebben dat voor veel kandidaten die iets hoger op het autisme-spectrum scoren zich graag opgeven omdat het in het echte leven een stuk minder lukt.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 20:32:38 #266
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218445774
quote:
Jij wordt er niet vrolijk van, maar het levert wel spraakmakende tv op. En daar gaat het om.
Wanneer er louter ideale schoonzoon/dochter types worden uitgenodigd wordt het saai en kijkt er geen hond meer.
pi_218446497
Oei wat een knappe vrouw die bij Illya komt, twee dat is vuurwerk *O*
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:40:13 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218446610
quote:
11s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
Die Pink Panther komt langs om een pornofilm op te nemen of zo.
Poe-poe-pi-doe!
pi_218446674
quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:40 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Die Pink Panther komt langs om een pornofilm op te nemen of zo.
Poe-poe-pi-doe!
Leuk muziekje erbij ook weer, toen ze richting de slaapkamer liepen :D
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:48:18 #270
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218446754
quote:
11s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
Alweer een Oostblokker. Mooie vrouw wel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218446827
Vaak gezegd maar waar halen ze deze mensen vandaan? Zowel bij Ingrid als bij Eveline, al die mannen zijn wel zo sociaal onnozel. Ik heb niemand in mijn verre omgeving die ik met ze kan vergelijken en toch trekken ze elk seizoen weer een heel blik open.
pi_218446875
Die Dick is toch ook niks elke keer als er een nieuwe meid komt mag de ander vertrekken.

Petra en petra🤣🤣🤣
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:54:56 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218446901
Blind je huis te koop willen zetten om te investeren in een zakelijk project waarvan je geen businessplan of cijfers van weet.
Wat een onnozelaars daar bij Eveline. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_218446940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:51 schreef Remco het volgende:
Vaak gezegd maar waar halen ze deze mensen vandaan? Zowel bij Ingrid als bij Eveline, al die mannen zijn wel zo sociaal onnozel. Ik heb niemand in mijn verre omgeving die ik met ze kan vergelijken en toch trekken ze elk seizoen weer een heel blik open.
Die Arie die zo heel erg zijn best doet "om haar hart te winnen". Aandoenlijk wel. Maar ik zou er ook de kriebels van krijgen
pi_218446951
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef golfer het volgende:
Blind je huis te koop willen zetten om te investeren in een zakelijk project waarvan je geen businessplan of cijfers van weet.
Ja, die ook al.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:01:21 #276
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218446986
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:48 schreef golfer het volgende:

[..]
Alweer een Oostblokker. Mooie vrouw wel.
Nog wel ja, maar als rasechte Oostblokse zal dat snel veranderen zodra ze onder de pannen zijn ..
pi_218446992
Embrace the adventure.

'Dat is iets anders dan de normale cliché woorden' lol
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218446993
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef golfer het volgende:
Was ook wel een test vraag, de reactie was als verwacht. Ze hebben er alles voorover. Haha en die Ari ik denk dat ik wel beter op de hoogte ben van B&B gebeuren met een mond vol met brood.
pi_218447005
Oh knappert voor Ingrid. Daaaag Rinus :W
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:06:05 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218447022
Dick moet huilen van de spanning nu hij een beslissing heeft genomen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218447143
Lol Arno verteld aan Ari dat hij gaat vertrekken. Ari geeft een hug en zegt "goeie reis" de beste man moest zijn koffer nog pakken.
Ik weet niet wat het is maar ik eigenlijk niet graag alleen met Arie willen zijn. Ik vind hem eng
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:26:26 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218447175
Salvia heeft een voorkeur voor de kleur rose.
Zou mij trouwrns niet verbazen als zij in het verleden als fotomodel wat vervelende ervaringen met mannen heeft gehad.
Zo maar een gevoel bij mij.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218447221
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
Oh knappert voor Ingrid. Daaaag Rinus :W
Ja, da's wel nogal een verschil, zowel kwa uiterlijk als persoonlijkheid. Ik zeg niet dat het iets gaat worden, maar geef hem wel meer kans dan Rinus. Mits hij uit zichzelf ziet wat er moet gebeuren, uiteraard!
pi_218447257
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
Lol Arno verteld aan Ari dat hij gaat vertrekken. Ari geeft een hug en zegt "goeie reis" de beste man moest zijn koffer nog pakken.
Gemiste kans om Ari vederci te zeggen!

quote:
Ik weet niet wat het is maar ik eigenlijk niet graag alleen met Arie willen zijn. Ik vind hem eng
Als Arno niet was weggestuurd, was hij binnenkort op mysterieuze wijze "verdwenen".
pi_218447266
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:33 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ja, da's wel nogal een verschil, zowel kwa uiterlijk als persoonlijkheid. Ik zeg niet dat het iets gaat worden, maar geef hem wel meer kans dan Rinus. Mits hij uit zichzelf ziet wat er moet gebeuren, uiteraard!
Als de uiterlijke aantrekking er is dan maakt het Ingrid niet zo veel uit denk ik :+
pi_218447272
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Gemiste kans om Ari vederci te zeggen!
[..]
Als Arno niet was weggestuurd, was hij binnenkort op mysterieuze wijze "verdwenen".
_O-
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:41:35 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218447286
Ordi Petra met haar paaldansen. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_218447357
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:41 schreef golfer het volgende:
Petttrrrraa vind het allemaal wel leuk dat overdreven gedoe. Terwijl ze op dat terras wel serieus over kwam. Het is een beetje de loef afsteken tegenover die andere dame. Pff... al die namen dat breekt me op kan het niet meer onthouden
pi_218447440
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:26 schreef golfer het volgende:
Zou mij trouwrns niet verbazen als zij in het verleden als fotomodel wat vervelende ervaringen met mannen heeft gehad.
Fotomodel is ook wel wat twijfelachtig, daar kan je een boel kanten mee op.
pi_218447812
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:26 schreef golfer het volgende:
Je krijgt met haar, uiteindelijk ook haar hele familie over die all over Europe als klussers zijn neergestreken. Die 5 kamers komen makkelijk vol.

Arie, Arno en de concierge ....... je zal ze maar over de vloer krijgen als potentieel relatie materiaal.
pi_218448341
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:41 schreef golfer het volgende:
Look at me *O*
pi_218448426
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:52 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Je krijgt met haar, uiteindelijk ook haar hele familie over die all over Europe als klussers zijn neergestreken. Die 5 kamers komen makkelijk vol.

Wel makkelijk voor alle klussen die nog gedaan moeten worden vóór de verkoop van het kasteel
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 07:56:26 #293
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218448477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 07:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Wel makkelijk voor alle klussen die nog gedaan moeten worden vóór de verkoop van het kasteel
Alle muren netjes gestuct.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218448839
Als iemand mij zo'n ijsbad cadeau zou doen zou ik hem echt op zijn kop er in hangen. En dan daarna zo achterlijk staan doen. Brrrr...
pi_218449101
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Als iemand mij zo'n ijsbad cadeau zou doen zou ik hem echt op zijn kop er in hangen. En dan daarna zo achterlijk staan doen. Brrrr...
en dan ook nog niet eens genoeg geld bij je hebben om "het cadeau" af te rekenen

heel bijzonder dit :D
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:02:14 #296
338319 ZarB
Piña colada
pi_218449548
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij iemand die op blote voeten door de Surinaamse jungle loopt had ik wel meer ballen verwacht.

Ik kwam laatst op de insta van Sharon, dat was één en al ijsbad (en het festival op de ring en rollende keukens enzo uiteraard #amsterdammersbelike)
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:08:05 #297
338319 ZarB
Piña colada
pi_218449595
https://www.rtl.nl/boulev(...)aasd-over-uitspraken

Marianne pakt het redelijk oke op _O-
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:23:52 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218450199
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:52 schreef Bever_NL het volgende:

https://en.wikipedia.org/wiki/Sylwia_Gliwa
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:26:50 #299
184769 crew  Deisyy
pi_218455076
Die Illya zat helemaal te bibberen toen hij een glaasje wijn met Sylwia zat te drinken :D
pi_218455796
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Die Illya zat helemaal te bibberen toen hij een glaasje wijn met Sylwia zat te drinken :D
En helemaal voor niks, die komt niet voor Illya maar om zichzelf te promoten.
pi_218461085
quote:

Dit is haar ex? Lijkt best op Ilya :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')