abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:01:21 #276
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218446986
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:48 schreef golfer het volgende:

[..]
Alweer een Oostblokker. Mooie vrouw wel.
Nog wel ja, maar als rasechte Oostblokse zal dat snel veranderen zodra ze onder de pannen zijn ..
pi_218446992
Embrace the adventure.

'Dat is iets anders dan de normale cliché woorden' lol
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218446993
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef golfer het volgende:
Blind je huis te koop willen zetten om te investeren in een zakelijk project waarvan je geen businessplan of cijfers van weet.
Wat een onnozelaars daar bij Eveline. :{w
Was ook wel een test vraag, de reactie was als verwacht. Ze hebben er alles voorover. Haha en die Ari ik denk dat ik wel beter op de hoogte ben van B&B gebeuren met een mond vol met brood.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218447005
Oh knappert voor Ingrid. Daaaag Rinus :W
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:06:05 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218447022
Dick moet huilen van de spanning nu hij een beslissing heeft genomen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218447143
Lol Arno verteld aan Ari dat hij gaat vertrekken. Ari geeft een hug en zegt "goeie reis" de beste man moest zijn koffer nog pakken.
Ik weet niet wat het is maar ik eigenlijk niet graag alleen met Arie willen zijn. Ik vind hem eng
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:26:26 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218447175
Salvia heeft een voorkeur voor de kleur rose.
Zou mij trouwrns niet verbazen als zij in het verleden als fotomodel wat vervelende ervaringen met mannen heeft gehad.
Zo maar een gevoel bij mij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218447221
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
Oh knappert voor Ingrid. Daaaag Rinus :W
Ja, da's wel nogal een verschil, zowel kwa uiterlijk als persoonlijkheid. Ik zeg niet dat het iets gaat worden, maar geef hem wel meer kans dan Rinus. Mits hij uit zichzelf ziet wat er moet gebeuren, uiteraard!
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218447257
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
Lol Arno verteld aan Ari dat hij gaat vertrekken. Ari geeft een hug en zegt "goeie reis" de beste man moest zijn koffer nog pakken.
Gemiste kans om Ari vederci te zeggen!

quote:
Ik weet niet wat het is maar ik eigenlijk niet graag alleen met Arie willen zijn. Ik vind hem eng
Als Arno niet was weggestuurd, was hij binnenkort op mysterieuze wijze "verdwenen".
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218447266
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:33 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ja, da's wel nogal een verschil, zowel kwa uiterlijk als persoonlijkheid. Ik zeg niet dat het iets gaat worden, maar geef hem wel meer kans dan Rinus. Mits hij uit zichzelf ziet wat er moet gebeuren, uiteraard!
Als de uiterlijke aantrekking er is dan maakt het Ingrid niet zo veel uit denk ik :+
pi_218447272
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Gemiste kans om Ari vederci te zeggen!
[..]
Als Arno niet was weggestuurd, was hij binnenkort op mysterieuze wijze "verdwenen".
_O-
  donderdag 7 augustus 2025 @ 22:41:35 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218447286
Ordi Petra met haar paaldansen. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_218447357
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:41 schreef golfer het volgende:
Petttrrrraa vind het allemaal wel leuk dat overdreven gedoe. Terwijl ze op dat terras wel serieus over kwam. Het is een beetje de loef afsteken tegenover die andere dame. Pff... al die namen dat breekt me op kan het niet meer onthouden
pi_218447440
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:26 schreef golfer het volgende:
Zou mij trouwrns niet verbazen als zij in het verleden als fotomodel wat vervelende ervaringen met mannen heeft gehad.
Fotomodel is ook wel wat twijfelachtig, daar kan je een boel kanten mee op.
pi_218447812
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:26 schreef golfer het volgende:
Je krijgt met haar, uiteindelijk ook haar hele familie over die all over Europe als klussers zijn neergestreken. Die 5 kamers komen makkelijk vol.

Arie, Arno en de concierge ....... je zal ze maar over de vloer krijgen als potentieel relatie materiaal.
pi_218448341
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:41 schreef golfer het volgende:
Look at me *O*
pi_218448426
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:52 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Je krijgt met haar, uiteindelijk ook haar hele familie over die all over Europe als klussers zijn neergestreken. Die 5 kamers komen makkelijk vol.

Wel makkelijk voor alle klussen die nog gedaan moeten worden vóór de verkoop van het kasteel
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 07:56:26 #293
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218448477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 07:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Wel makkelijk voor alle klussen die nog gedaan moeten worden vóór de verkoop van het kasteel
Alle muren netjes gestuct.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218448839
Als iemand mij zo'n ijsbad cadeau zou doen zou ik hem echt op zijn kop er in hangen. En dan daarna zo achterlijk staan doen. Brrrr...
pi_218449101
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Als iemand mij zo'n ijsbad cadeau zou doen zou ik hem echt op zijn kop er in hangen. En dan daarna zo achterlijk staan doen. Brrrr...
en dan ook nog niet eens genoeg geld bij je hebben om "het cadeau" af te rekenen

heel bijzonder dit :D
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:02:14 #296
338319 ZarB
Piña colada
pi_218449548
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij iemand die op blote voeten door de Surinaamse jungle loopt had ik wel meer ballen verwacht.

Ik kwam laatst op de insta van Sharon, dat was één en al ijsbad (en het festival op de ring en rollende keukens enzo uiteraard #amsterdammersbelike)
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:08:05 #297
338319 ZarB
Piña colada
pi_218449595
https://www.rtl.nl/boulev(...)aasd-over-uitspraken

Marianne pakt het redelijk oke op _O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:23:52 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218450199
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:52 schreef Bever_NL het volgende:

https://en.wikipedia.org/wiki/Sylwia_Gliwa
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:26:50 #299
184769 crew  Deisyy
pi_218455076
Die Illya zat helemaal te bibberen toen hij een glaasje wijn met Sylwia zat te drinken :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218455796
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Die Illya zat helemaal te bibberen toen hij een glaasje wijn met Sylwia zat te drinken :D
En helemaal voor niks, die komt niet voor Illya maar om zichzelf te promoten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')