Nog wel ja, maar als rasechte Oostblokse zal dat snel veranderen zodra ze onder de pannen zijn ..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer een Oostblokker. Mooie vrouw wel.
Was ook wel een test vraag, de reactie was als verwacht. Ze hebben er alles voorover. Haha en die Ari ik denk dat ik wel beter op de hoogte ben van B&B gebeuren met een mond vol met brood.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef golfer het volgende:
Blind je huis te koop willen zetten om te investeren in een zakelijk project waarvan je geen businessplan of cijfers van weet.
Wat een onnozelaars daar bij Eveline.
Ja, da's wel nogal een verschil, zowel kwa uiterlijk als persoonlijkheid. Ik zeg niet dat het iets gaat worden, maar geef hem wel meer kans dan Rinus. Mits hij uit zichzelf ziet wat er moet gebeuren, uiteraard!quote:
Gemiste kans om Ari vederci te zeggen!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
Lol Arno verteld aan Ari dat hij gaat vertrekken. Ari geeft een hug en zegt "goeie reis" de beste man moest zijn koffer nog pakken.
Als Arno niet was weggestuurd, was hij binnenkort op mysterieuze wijze "verdwenen".quote:Ik weet niet wat het is maar ik eigenlijk niet graag alleen met Arie willen zijn. Ik vind hem eng
Als de uiterlijke aantrekking er is dan maakt het Ingrid niet zo veel uit denk ikquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:33 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, da's wel nogal een verschil, zowel kwa uiterlijk als persoonlijkheid. Ik zeg niet dat het iets gaat worden, maar geef hem wel meer kans dan Rinus. Mits hij uit zichzelf ziet wat er moet gebeuren, uiteraard!
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Gemiste kans om Ari vederci te zeggen!
[..]
Als Arno niet was weggestuurd, was hij binnenkort op mysterieuze wijze "verdwenen".
Petttrrrraa vind het allemaal wel leuk dat overdreven gedoe. Terwijl ze op dat terras wel serieus over kwam. Het is een beetje de loef afsteken tegenover die andere dame. Pff... al die namen dat breekt me op kan het niet meer onthoudenquote:
Fotomodel is ook wel wat twijfelachtig, daar kan je een boel kanten mee op.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:26 schreef golfer het volgende:
Salvia heeft een voorkeur voor de kleur rose.
Zou mij trouwrns niet verbazen als zij in het verleden als fotomodel wat vervelende ervaringen met mannen heeft gehad.
Zo maar een gevoel bij mij.
Je krijgt met haar, uiteindelijk ook haar hele familie over die all over Europe als klussers zijn neergestreken. Die 5 kamers komen makkelijk vol.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:26 schreef golfer het volgende:
Salvia heeft een voorkeur voor de kleur rose.
Zou mij trouwrns niet verbazen als zij in het verleden als fotomodel wat vervelende ervaringen met mannen heeft gehad.
Zo maar een gevoel bij mij.
Wel makkelijk voor alle klussen die nog gedaan moeten worden vóór de verkoop van het kasteelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:52 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Je krijgt met haar, uiteindelijk ook haar hele familie over die all over Europe als klussers zijn neergestreken. Die 5 kamers komen makkelijk vol.
Alle muren netjes gestuct.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Wel makkelijk voor alle klussen die nog gedaan moeten worden vóór de verkoop van het kasteel
en dan ook nog niet eens genoeg geld bij je hebben om "het cadeau" af te rekenenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Als iemand mij zo'n ijsbad cadeau zou doen zou ik hem echt op zijn kop er in hangen. En dan daarna zo achterlijk staan doen. Brrrr...
Bij iemand die op blote voeten door de Surinaamse jungle loopt had ik wel meer ballen verwacht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Als iemand mij zo'n ijsbad cadeau zou doen zou ik hem echt op zijn kop er in hangen. En dan daarna zo achterlijk staan doen. Brrrr...
https://en.wikipedia.org/wiki/Sylwia_Gliwaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:52 schreef Bever_NL het volgende:
Je krijgt met haar, uiteindelijk ook haar hele familie over die all over Europe als klussers zijn neergestreken. Die 5 kamers komen makkelijk vol.
En helemaal voor niks, die komt niet voor Illya maar om zichzelf te promoten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Die Illya zat helemaal te bibberen toen hij een glaasje wijn met Sylwia zat te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |