Ik zie dat totaal anders, die kan alleen maar kwaken over slangen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk dat niet zo. Hij vind haar aantrekkelijk en viel daar voor als een blok, maar hij is toch wel een no nonsens type.
Ik ook niet, want hij is een mansplainertype en het omgekeerde kan hij niet hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij ook op.
En ik heb het gevoel dat Dick daar absoluut niet op zit te wachten.
Hij heeft veel vriendenquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:45 schreef golfer het volgende:
Hoeveel verschillende vervoermiddelen heeft JP?
Bestelbus, quad, oude legerauto...
Die oude legerauto is zo'n Spaanse strandauto die ze opgepimpt hebben tot iets wat op een NL legervoertuig lijkt…quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:45 schreef golfer het volgende:
Hoeveel verschillende vervoermiddelen heeft JP?
Bestelbus, quad, oude legerauto...
Dat is een Citroën Mehari.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die oude legerauto is zo'n Spaanse strandauto die ze opgepimpt hebben tot iets wat op een NL legervoertuig lijkt…
[ afbeelding ]
Heeft Ilja nog steeds.quote:
Ja. Stond afgelopen weekend nog in een lang interview met hem in het Volkskrant Magazine.quote:
Nog erger vanuit het niets: "Mag ik je een knuffel geven?"quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
Jesus Rinus "Je hebt mooie ogen" Pffffffff..............doe eens niet mannen
Daar zat ik ook met afgrijzen naar te kijken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
Waarom loopt Dick met zijn blote poten door het bos waar je op steekmieren kan trappen.
The MAN of the jungle doet dat gewoonquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook met afgrijzen naar te kijken.
Hij kent elke mier persoonlijk en visa versaquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
Waarom loopt Dick met zijn blote poten door het bos waar je op steekmieren kan trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |