Maar liefde boeit ze doorgaans niet. Gratis klussen en reclame voor de BB wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:22 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Kunnen de vrijgezellen zaken niet anders organiseren?
Ze weten toch al een tijdje dat de kandidaten zullen komen ? Waarom geen voorbereidingen treffen ?
In Griekenland zag ik bijvoorbeeld dat er eerst een zwembad schoongemaakt moest worden , kon dat niet weken eerder.
Ingrid die allerlei klusjes heeft , kon ze voordat de kandidaten kwamen niet een klusjesman inhuren zodat de kandidaten geen klusjes hoeven te doen en het relax hebben ?
Ik kan zo doorgaan met het noemen van verschillende vrijgezellen .
Laat alles van tevoren gedaan hebben zodat je meer tijd en andere leuke dingen met de kandidaten kan ondernemen zodat ze een heel relaxte periode hebben .
De B&B eigenaren moeten natuurlijk wel weten watvoor vlees ze in de kuip hebben, dus of het een beetje handige Harry's zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:22 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Kunnen de vrijgezellen zaken niet anders organiseren?
Ze weten toch al een tijdje dat de kandidaten zullen komen ? Waarom geen voorbereidingen treffen ?
In Griekenland zag ik bijvoorbeeld dat er eerst een zwembad schoongemaakt moest worden , kon dat niet weken eerder.
Ingrid die allerlei klusjes heeft , kon ze voordat de kandidaten kwamen niet een klusjesman inhuren zodat de kandidaten geen klusjes hoeven te doen en het relax hebben ?
Ik kan zo doorgaan met het noemen van verschillende vrijgezellen .
Laat alles van tevoren gedaan hebben zodat je meer tijd en andere leuke dingen met de kandidaten kan ondernemen zodat ze een heel relaxte periode hebben .
Dat is de opzet van het programma. Om zo bewust ongemakkelijke situaties te creëren. Ik vraag me ook wel eens af hoe lang nieuwe kandidaten soms in de taxi moeten wachten zodat ze net op het meest 'ongelukkige' moment binnen kunnnen komen (OF dat ze er mss al een halve dag waren, maar later ff een aankomst-scene naspelen). Volgens mij is echt 90% min of meer gescriptquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:15 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Dit seizoen kijk ik voor het eerst naar dit programma.
Krijgen de vrijgezellenfeest nooit een bericht als er een nieuwe kandidaat aankomt ?
Is raar dat er ieder keer een nieuwe kandidaat plotseling komt opdraven . Ook toevallig dat de vrijgezellenfeest in meeste gevallen dan net op het punt staan op pad te gaan en de vrijgezellen dan heel verbaasd zijn dat er een nieuw persoon komt. Weten ze het niet van tevoren ?
Ze wacht waarschijnlijk tot die man het zwembad vol gooit.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
Waar gooit Ingrid niet dat zwembad even vol, staat zo armoedig. Die mannen zijn ook te gast.
Zwart en zwart en een zwarte muur in haar huis.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:33 schreef kibo het volgende:
De uitstraling van Shirley sluit naadloos aan bij die van die troosteloze Oostbloktent.
Ja dat voelen ze dus niet aan hun waterquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wacht waarschijnlijk tot die man het zwembad vol gooit.
Ja wat bizar! Als ik Marianne was en ik kijk dit terug dan zou ik me toch echt wel even met terugwerkende kracht boos voelen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
Goh Rob maakt koffie met appeltaart, is dat weer een verse?
Gek trouwens nog wel op stap willen met Marian maar eigenlijk met tegenzin. Vreemde vogel wel, ook aan die andere vrouw vragen of Marian wel bij hem past.Nou nee
![]()
Rob vindt zichzelf nog een hele aantrekkelijke kerel die te mooi is voor vrouwelijke leeftijdsgenoten. En hij maakt voortdurend vileine gemene opmerkingen. Walgelijke kerel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja wat bizar! Als ik Marianne was en ik kijk dit terug dan zou ik me toch echt wel even met terugwerkende kracht boos voelen.
Ja het katten begon al met pizza eten. Met mes en vork? Terwijl ik Marian wel snap met geen manieren hebben. Er zit een verschil in pizza met je handen eten of een keiharde boer laten b.v.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Rob vindt zichzelf nog een hele aantrekkelijke kerel die te mooi is voor vrouwelijke leeftijdsgenoten. En hij maakt voortdurend vileine gemene opmerkingen. Walgelijke kerel.
Hahaha, mooi vergelijk, ze hebben beiden inderdaad die harde uitstraling, ogen en zwart haar ofso.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
Die Shirley doet me denken aan Nicole van Gilles, komt mooi uit die had ook van die plastic zwanenfietsen.
De voiceover, hij strijkt over zijn gesloten hartquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja wat bizar! Als ik Marianne was en ik kijk dit terug dan zou ik me toch echt wel even met terugwerkende kracht boos voelen.
In zo'n open jeep is een bus haarlak wel handigquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zit het kapsel van Renate altijd perfect, zou ze elke ochtend fohnen en veel lak spuiten? Moet haast wel, valt ook nooit voor haar gezicht als ze voorover staat of is het een pruik? (ben jaloers op zulke kapsels, maar dan liever zonder uren werk).
Toch heb ik het idee dat de 'verhaallijn' wel redelijk weerspiegelt hoe mensen ook daadwerkelijk zijn. Wat me dit seizoen wel opvalt is dat mensen blijkbaar wel tegen de regie vertellen hoe ze denken, maar niet tegen de persoon voor wie het bedoeld is. Bij Ingrid is dat zelfs erg storend te noemen: neem de mannen apart, en vertel wat je van ze verwacht in plaats van te klagen in het dagboekfragement; bovendien lijkt ze ook totaal niet te beseffen dat de kandidaten toch wel echt voor liefde komen. Bij de uitzending van vandaag deed Renate hetzelfde jegens JP, gelukkig uiteindelijk kwam er in ieder geval nog wel iets van een gesprek.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:52 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat is de opzet van het programma. Om zo bewust ongemakkelijke situaties te creëren. Ik vraag me ook wel eens af hoe lang nieuwe kandidaten soms in de taxi moeten wachten zodat ze net op het meest 'ongelukkige' moment binnen kunnnen komen (OF dat ze er mss al een halve dag waren, maar later ff een aankomst-scene naspelen). Volgens mij is echt 90% min of meer gescript
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |