Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Ben je vergeten dat hij meerdere aanklachten aan zn broek heeft gehad die hij afgekocht heeft? Of telt dat allemaal niet meer als je aan 't "winnen" bent?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ehh pardon? Kom eens met bewijzen want jij weet meer dan de FBI, CIA, MI6 en Mossad bij elkaar zo te lezen…
Trump is een liefhebber van prachtige jonge vruchtbare vrouwen, zoals elke gezonde man, daar is niks mis mee.
Er is geen enkel bewijs of zelfs verdenking dat hij door een vriendschap met een smeerlap die met minderjarigen lag te klooien dat zelf ook is, dat is gestoord om te concluderen. En bovendien zijn Clinton, Gates en nog veel meer machtige mensen dat dan dus ook? Vreemd verhaal.
Dus homoseksuele mannen zijn ongezond in jouw ogen?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:39 schreef Eagles89 het volgende:
Trump is een liefhebber van prachtige jonge vruchtbare vrouwen, zoals elke gezonde man, daar is niks mis mee.
Ik heb als volwassen man ook helemaal niks met puber meisjes, zelfs niet als ze vruchtbaar zijn.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:21 schreef Gunner het volgende:
Vanwege het interessante standpunt gewoon nog even opnieuw.
[..]
Dus homoseksuele mannen zijn ongezond in jouw ogen?
Ehhh aanklachten van minderjarige meisjes????!!! Volgens mij ben jij hier heel veel dingen volledig door elkaar heen aan het halen…quote:Op maandag 28 juli 2025 15:21 schreef beefkeek het volgende:
Die TT
[..]
Ben je vergeten dat hij meerdere aanklachten aan zn broek heeft gehad die hij afgekocht heeft? Of telt dat allemaal niet meer als je aan 't "winnen" bent?
Je manier van spreken over Trump spreekt meer over het aanbidden van een sekteleider, niet de meest gezonde insteek. Maargoed, doe ermee wat je wilt.
Trump is een winnaar in de kinderlijke interpretatie van het begrip: de EU is gezwicht, dus Trump heeft gewonnen. Maar ik probeer je uit te leggen de deal dusdanig belabberd is, dat er geen eigenlijk geen winnaars zijn.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:22 schreef Eagles89 het volgende:
@:KoosVogels
Een hele lap tekst om vervolgens tot de conclusie te komen dat Amerika hier de grote winnaar is. Juist. Trump is een complete idioot volgens velen hier, een grote clown, die compleet mislukt zou zijn als zakenman maar wel al zn hele leven in zijn eigen vliegtuig van 100 miljoen met zn naam erop rondvliegt, de mooiste vrouwen en auto’s bezit, en op een landgoed woont waar Lodewijk 15 in Frankrijk nog jaloers van wordt. En die enorm grote loser is kennelijk zó debiel, dat iedereen uit medelijden/angst hem zn zin geeft, en hij in dit geval met de EU voor de zoveelste keer een enorme winst pakt. Juist. Ik ga volgende keer een auto kopen bij de dealer met een vraagprijs van 40k, ik acteer als een complete debiel, en ik rijd bij de dealer weg met de auto voor 30k. Zoiets? WINNING.
Aanklachten aan zijn broek die zijn afgekocht, of gestopt omdat de vrouwen te ernstig werden bedreigd.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:21 schreef beefkeek het volgende:
Die TT
[..]
Ben je vergeten dat hij meerdere aanklachten aan zn broek heeft gehad die hij afgekocht heeft? Of telt dat allemaal niet meer als je aan 't "winnen" bent?
Je manier van spreken over Trump spreekt meer over het aanbidden van een sekteleider, niet de meest gezonde insteek. Maargoed, doe ermee wat je wilt.
Ja, aanklachten van destijds minderjarige meisjes.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ehhh aanklachten van minderjarige meisjes????!!!
Mooi. Voor de rest maken we dat zelf wel uit.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:24 schreef Eagles89 het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met het onterecht constant bashen van Trump,
Wij zijn klaar met mensen die de middelbare school niet afgemaakt hebben maar ook die blijven met dezelfde drek terugkomen.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ehhh aanklachten van minderjarige meisjes????!!! Volgens mij ben jij hier heel veel dingen volledig door elkaar heen aan het halen…
Ik ben wel een beetje klaar met het onterecht constant bashen van Trump, die een absolute eindbaas en held is door de belangen van Amerika behartigt zoals dat vroeger tot de jaren ‘90 Volstrekt normaal was.
"tot de jaren 90 volstrekt normaal was"quote:Op maandag 28 juli 2025 15:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ehhh aanklachten van minderjarige meisjes????!!! Volgens mij ben jij hier heel veel dingen volledig door elkaar heen aan het halen…
Ik ben wel een beetje klaar met het onterecht constant bashen van Trump, die een absolute eindbaas en held is door de belangen van Amerika behartigt zoals dat vroeger tot de jaren ‘90 Volstrekt normaal was.
Niets wat Trump doet is ook maar enigszins normaal.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:24 schreef Eagles89 het volgende:
“Onterecht”, ook.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Vergeet de walvissen niet, die allemaal crazy worden door de windmolens.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:53 schreef AnneX het volgende:
Quote..”I am allowed to allow her a pardon…”
Oh en de windmills…all made in China…rot and rust in the salty sea…
Killing birds..
me me me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |