SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Er is meer. Dit is niet eens het meest walgelijke.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik dus gelezen heb is die trade deal gesloten maar zijn ze akkoord gegaan met 15% heffingen terwijl de EU geen heffingen oplegd; er zijn hier en daar wat uitzonderingen op de heffingen maar het klinkt wel als een ja en amen
Ik dacht hun bewerkte vlees nog steeds verboden is hier.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is meer. Dit is niet eens het meest walgelijke.
Amerika krijgt vrijere toegang tot de Europese markt met al hun chloorkippen en compensatiedrang trucks en de EU gaat 250 miljoen in dat apeland investeren. Ons belastinggeld.
"What a Deal!"quote:Op maandag 28 juli 2025 08:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is meer. Dit is niet eens het meest walgelijke.
Amerika krijgt vrijere toegang tot de Europese markt met al hun chloorkippen en compensatiedrang trucks en de EU gaat 250 miljoen in dat apeland investeren. Ons belastinggeld.
De journalisten hebben hun werk nog niet gedaan, dus meer weet ik ook nietquote:Op maandag 28 juli 2025 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht hun bewerkte vlees nog steeds verboden is hier.
komt vast binnenkort wel een beter lijstje van wat er nou in staatquote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De journalisten hebben hun werk nog niet gedaan, dus meer weet ik ook niet
Het is hoe dan ook triest.
Als dat waar is, dan ga ik alleen vlees bij zulke sites bestellen:quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max Verstappen gaat naar Mercedesquote:
Dit is toch allang bekend?quote:
Hoe kom jij dan aan die info?quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leerde de rest dat maar eens.quote:
Gewoon vegetarisch eten toch.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan ga ik alleen vlees bij zulke sites bestellen:
https://www.grutto.com/nl/onze-vleespakketten
Oke.quote:
"onderbroek"quote:Op maandag 28 juli 2025 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/show/ou(...)-dat-nooit~a45b072b/
Al die vrouwelijk zangeressen treden toch in hun onderbroek op.
volgens ESF1Gamer niet..quote:Op maandag 28 juli 2025 08:51 schreef DeZwabber het volgende:
Zeg tel ik niet mee vandaag of zo?
[ afbeelding ]
Investeringen worden door de NOS vermeld, dat andere is een Engelse bron die ik gisteravond gelezen heb en ik zo snel niet kan vinden. Zal vast ook wel meer duidelijkheid in komen.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke.
@:nattekat heb je al gehoord dat max naar Mercedes gaat.
Daarom is hij zo slecht aan het racen.
Dan kan hij onder z'n contract uit
quote:Op maandag 28 juli 2025 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Investeringen worden door de NOS vermeld, dat andere is een Engelse bron die ik gisteravond gelezen heb en ik zo snel niet kan vinden. Zal vast ook wel meer duidelijkheid in komen.
Dus helemaal rond is het nog nietquote:Het akkoord is volgens Trump "de grootste deal ooit". Toch is er volgens Colijn nog veel onduidelijk. "Normaal gesproken is een handelsakkoord echt heel gedetailleerd. Nu is er nog veel onzeker, want er is nog niet getekend." Het is nu dus duidelijk wat het tarief is, maar de details volgen later.
Nah, gewoon gezellig naar ome Newey weer.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke.
@:nattekat heb je al gehoord dat max naar Mercedes gaat.
Daarom is hij zo slecht aan het racen.
Dan kan hij onder z'n contract uit
Ik dacht 600 miljard.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:37 schreef Nattekat het volgende:
EU gaat 250 miljoen in dat apeland investeren.
Hij weet nietsquote:
Beetje kommaneuken dit hoor, die paar euro verschilquote:
Ik herhaal info die jij mij vertelt.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij weet niets
Hij hoort alleen dingen van mij
2027 wordt pas echt silly seasonquote:Op maandag 28 juli 2025 09:20 schreef rival het volgende:
Max blijft lekker bij Redbull, volgend jaar met hun eerste eigen motor. Dat gaat geweldig worden.
Clarksonquote:Op maandag 28 juli 2025 09:36 schreef rival het volgende:
Niet vergeten dat iedereen deze man in 2013 voor gek verklaarde
Bekijk deze YouTube-video
Het kan alle kanten op volgend jaar en het is echt een gok voor de coureurs die een keuze moeten/kunnen maken.
Ach met Piastri was er ook gedoe om zijn contract een paar jaar geleden en nu wordt 'ie kampioenquote:Op maandag 28 juli 2025 09:36 schreef rival het volgende:
Niet vergeten dat iedereen deze man in 2013 voor gek verklaarde
Bekijk deze YouTube-video
Het kan alle kanten op volgend jaar en het is echt een gok voor de coureurs die een keuze moeten/kunnen maken.
Het is maandag ook.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was nog niet echt wakker toen ik dat typte
Taxidermie door muziek.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederlandse hardstyle heeft een collega opgezet.
quote:
Beetje vreemd wel een opgezette collega, zit die op een bureaustoel, of bij de koffie automaat?quote:Op maandag 28 juli 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederlandse hardstyle heeft een collega opgezet.
Tegenwoordig kan allesquote:Op maandag 28 juli 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel een opgezette collega, zit die op een bureaustoel, of bij de koffie automaat?
quote:In Rotterdam is een 13-jarige jongen opgepakt omdat hij een McDonald’s probeerde te overvallen. De jongen had een mes meegenomen en bedreigde daarmee het personeel.
Jong geleerd...quote:
Ook al iemand die agenten had neergestoken in Rotterdamquote:
Al besproken.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al iemand die agenten had neergestoken in Rotterdam
Droom vanavond even over de lotto!quote:Op maandag 28 juli 2025 10:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terug de wijk.
Wel raar. In een van mijn dromen dit weekend kwam een oud collega (met pensioen) voor. Had ik net gewoon post voor hem.
Als ik iedere dag deze wijk zou hebben, zou dat normaler zijn. Maar dat heb ik niet
Ik ga zo even 2 uur wandelen. Alles voor de stappenquote:Op maandag 28 juli 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer een half uur dichter bij de dood. Stappenteller wilde niet meer met de telefoon connecten of omgekeerd. Alles miljardmiljoen keer gereset maar het lijkt het ondertussen weer te gaan doen. Matigjes weer allemaal. Blijkbaar weer tijd voor nieuw spul.
Oh en toen dacht ik als laatste "nog even de regio goed zetten" terwijl dat totaal irrelevant is. ALLES weer weg. KLOTE CHINEZENTROEP steek die rotzooi in je reet manquote:Op maandag 28 juli 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer een half uur dichter bij de dood. Stappenteller wilde niet meer met de telefoon connecten of omgekeerd. Alles miljardmiljoen keer gereset maar het lijkt het ondertussen weer te gaan doen. Matigjes weer allemaal. Blijkbaar weer tijd voor nieuw spul.
Mijn audioboek wil niet meewerkenquote:Op maandag 28 juli 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
That's the spirit, meer stapjes is meer hapjesquote:Op maandag 28 juli 2025 10:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga zo even 2 uur wandelen. Alles voor de stappen
ik reboot en factory reset me helemaal te pletter, die kloterijstvretersrotzooi is gewoon buggy as fuck.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn audioboek wil niet meewerken
En ik wil de telefoon niet aan een uit zetten dan heb ik mijn route kaart niet
Dit is toch KSC tenslotte.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
That's the spirit, meer stapjes is meer hapjes
Essiequote:
quote:
Irritantquote:Op maandag 28 juli 2025 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Stappenteller doet het weer. Goeie achtergrondplaatje erop. Ik tel vanavond de 770 stappen er wel even bij op die er al op stonden. Verbindt ook weer met telefoon. Alleen regio staat nog op VS. Fuckit. Afblijven verder.
Ik koop binnenkort wel zo'n nieuwe hoerenloper. Van een ander merk dan wel.quote:
Dat is niet van duudjequote:
Zijn vriendin zegt van wel. En die zal het wel weten.quote:
Welk merk heb je nu?quote:Op maandag 28 juli 2025 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik koop binnenkort wel zo'n nieuwe hoerenloper. Van een ander merk dan wel.
En een nieuwe telefoon.
Trotsquote:
Is het origineel van jou?quote:
Die wordt gemistquote:
Geen ideequote:
Hij maakt ook stapjesquote:Op maandag 28 juli 2025 11:10 schreef LTVDK het volgende:
Dud0r is meer van het 'fuck die stapjes, geef mij hapjes'
Daar heb ik m vanquote:
Nog steeds je fiets arm?quote:Op maandag 28 juli 2025 11:25 schreef gianni61 het volgende:
van de echo doorverwezen naar een mri. doei eigen risico.
quote:Op maandag 28 juli 2025 11:25 schreef gianni61 het volgende:
Welnee. Mijn Samsung galaxy s25 ultra was niet zo duurquote:Op maandag 28 juli 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
een Samsung telefoon van 2000 euro welja.
Doe mij gewoon die van 129 maar.
ja, pols.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog steeds je fiets arm?
Geen metalen ketting aandoen
quote:Op zondag 23 april 2023 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ja, want meer stapjes is meer hapjes."het was 4ebe iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
althans op FOK!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Xiaomiquote:
Garminquote:Welk merk overweeg je om te kopen?
ik heb een xiaomi telefoon en garmi horloge. komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 28 juli 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Xiaomi
[..]
Garmin
Verder nog niet naar prijzen gekeken trouwens.
Ja en ook Balisto.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama heb je al die milka gezien in de nieuwe folder van Die Grenze?
@Fogel heeft hier de meeste data inquote:Op maandag 28 juli 2025 11:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is Gammi horloge goed voor zwemmen?. Dat ik niet op mijn telefoon hoef te kijken hoeveel baantjes ik heb gezwommen?
Geen zin in. Vaak zwem samen met iemand baantjesquote:
Zeer jammerquote:Op maandag 28 juli 2025 11:25 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb Sony Xperia telefoon en garmin horlogequote:Op maandag 28 juli 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Xiaomi
[..]
Garmin
Verder nog niet naar prijzen gekeken trouwens.
* Duikt water inquote:
ik neem aan van wel. ik heb het nooit geprobeerd, maar de mijne heeft wel een zwembad functie en als ik daar op klik vraagt hij meteen hoe lang het bad ik waarin ik ga zwemmenquote:Op maandag 28 juli 2025 11:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is Gammi horloge goed voor zwemmen?. Dat ik niet op mijn telefoon hoef te kijken hoeveel baantjes ik heb gezwommen?
NUL!quote:Op maandag 28 juli 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
* Duikt water in
*Is direct de tel kwijt
Komt dichtbij dit, ik ook.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb Sony Xperia telefoon en garmin horloge
Ja dit.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem aan van wel. ik heb het nooit geprobeerd, maar de mijne heeft wel een zwembad functie en als ik daar op klik vraagt hij meteen hoe lang het bad ik waarin ik ga zwemmen
Eerst moet bij mij een wond dicht voordat ik kan gaan zwemmen.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik zwem alleen nooit meer.
M'n stresslevels, hahaa.quote:
Joh.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst moet bij mij een wond dicht voordat ik kan gaan zwemmen.
Die wond is al 3 weken nog steeds openquote:
Is ook een diepe natuurlijk. Houden ze 'm wel in de gaten?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wond is al 3 weken nog steeds open
quote:Op maandag 28 juli 2025 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook een diepe natuurlijk. Houden ze 'm wel in de gaten?
Maar hier is het niet zo heul warm nu?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar zijn 't geen temperaturen voor
Das jouw probleem danquote:Op maandag 28 juli 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hier is het niet zo heul warm nu?
Zeker nietquote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 11:25 schreef gianni61 het volgende:
en in die van jou zit ook nog eens een droger.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
jongens een eigen wasmachine is zo luxe
Benauwd welquote:Op maandag 28 juli 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hier is het niet zo heul warm nu?
Ja das helemaal geniaal. Had vandaag voor het eerst de was en daarna gelijk droog stand geprobeerd. Doet die alles zo in 1 keerquote:Op maandag 28 juli 2025 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en in die van jou zit ook nog eens een droger.
Ja dat welquote:
op vakantie nog eens een paar baantjes geprobeerd, nope.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik zwem alleen nooit meer.
omdat mijn pols auwie doet.quote:
Ohh heb je er wat verkeerds mee gedaan?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op vakantie nog eens een paar baantjes geprobeerd, nope.
[..]
omdat mijn pols auwie doet.
een tijd geleden een flinke klap op gehad tijdens het fietsen.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh heb je er wat verkeerds mee gedaan?
Ik heb net cornetto’s gekocht en besloten jou de schuld te geven.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en in die van jou zit ook nog eens een droger.
Ah oke. Nou goed dat ze het goed willen onderzoekenquote:Op maandag 28 juli 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een tijd geleden een flinke klap op gehad tijdens het fietsen.
sindsdien vaak pijn er aan. Volgens de radioloog ziet het een verdikking in de pees en de kapsel in het gewricht en vooral dat aan de kapsel wilde hij verder laten beoordelen door een mri en een chirurg.
Ik meld me al voor 31 augustus af.quote:
ja, ik ben al blij dat er iets te zien was, want de huisarts zei al dat dat vaak ook niet het geval was en dan blijft het een beetje gissen, maar radioloog zei dat dit voor mijn leeftijd in ieder geval niet goed was en dat ook op latere leeftijd dan voor problemen zou kunnen gaan zorgen. dus eens kijken of ze er iets aan kunnen doenquote:Op maandag 28 juli 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah oke. Nou goed dat ze het goed willen onderzoeken
Gelijk een terugkerend overleg inschieten voor de komende twee jaar.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Het is echt bizar hoe goed monster is in het verwijten van iets.
Ik had haar gister ochtend thaise tijd geappt van hey zullen we vandaag bellen. Normaal reageert ze dan met een tijdstip die voor ons beide uitkomt. Maar nu belde ze ineens en was in de sportschool. Dus ik app haar dat ik nu geen tijd heb en later bel. Appt ze terug ja ik heb nu ook geen tijd![]()
Oke prima.... Dus ik bel haar later terug. Neemt ze niet op. Belt ze mij weer terug was ik weer bezig.
Dus nu net spreek ik haar en dan verwijt ze dus dat ze mij een paar keer heeft gebeld en ik niet opnam.... En dat ik haar terug belde en maar 1 seconden liet overgaan volgens haar.
Ja daarom is het ook handig als we een tijdstip afspreken maar het is zo'n raar karakter wat ze heeft. Elke keer verbaasd het mij weer hoe ze elke gelegenheid weet aan te grijpen om je duidelijk te maken dat je haar verkeerd hebt behandeld
Nou daar heb ik altijd een hele goede oplossing voor. Gewoon geen contact meer zoeken.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
Ze is eigenlijk gewoon ook helemaal geen leuk persoon
Ja soms moet je 'familie' accepteren en denk dat mijn vader dat heel naar had gevonden.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou daar heb ik altijd een hele goede oplossing voor. Gewoon geen contact meer zoeken.
Maar je wilt als goede stiefsnack toch het contact onderhoudenquote:Op maandag 28 juli 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
Ze is eigenlijk gewoon ook helemaal geen leuk persoon
ja omdat ze anders ook alleen is. Ze heeft ook gewoon niet door dat ze geen leuk persoon isquote:Op maandag 28 juli 2025 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je wilt als goede stiefsnack toch het contact onderhouden
Mja. Als dat je eigen keuze is (die ik wel snap) dan moet je proberen om je niet op de kast te laten jagen. Je weet immers hoe ze is.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ze anders ook alleen is. Ze heeft ook gewoon niet door dat ze geen leuk persoon is
quote:Op maandag 28 juli 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Het is echt bizar hoe goed monster is in het verwijten van iets.
Ik had haar gister ochtend thaise tijd geappt van hey zullen we vandaag bellen. Normaal reageert ze dan met een tijdstip die voor ons beide uitkomt. Maar nu belde ze ineens en was in de sportschool. Dus ik app haar dat ik nu geen tijd heb en later bel. Appt ze terug ja ik heb nu ook geen tijd![]()
Oke prima.... Dus ik bel haar later terug. Neemt ze niet op. Belt ze mij weer terug was ik weer bezig.
Dus nu net spreek ik haar en dan verwijt ze dus dat ze mij een paar keer heeft gebeld en ik niet opnam.... En dat ik haar terug belde en maar 1 seconden liet overgaan volgens haar.
Ja daarom is het ook handig als we een tijdstip afspreken maar het is zo'n raar karakter wat ze heeft. Elke keer verbaasd het mij weer hoe ze elke gelegenheid weet aan te grijpen om je duidelijk te maken dat je haar verkeerd hebt behandeld
Kunnen ze die hele race in het weekend van 30 augustus niet afmelden?quote:
Ja ben nu ook niet op de kastquote:Op maandag 28 juli 2025 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Als dat je eigen keuze is (die ik wel snap) dan moet je proberen om je niet op de kast te laten jagen. Je weet immers hoe ze is.
Hi Essiequote:
Ja die opluchting van 'zie je wel, het ligt niet aan mij' is herkenbaar.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik ben al blij dat er iets te zien was, want de huisarts zei al dat dat vaak ook niet het geval was en dan blijft het een beetje gissen, maar radioloog zei dat dit voor mijn leeftijd in ieder geval niet goed was en dat ook op latere leeftijd dan voor problemen zou kunnen gaan zorgen. dus eens kijken of ze er iets aan kunnen doen
Hoi dudjequote:
Hoe is het met Essiequote:
Jup. Soort Trump.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben nu ook niet op de kastVind het gewoon bijzonder hoe ze het elke keer weer weet om te draaien
Wel oke hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe gaat uet met dud0r
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Terecht wel.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net cornetto’s gekocht en besloten jou de schuld te geven.
Vreemd. Meestal creëer jij juist wind.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag naar het kitesurfen. Er was goede wind dus ik de kite opblazen etc. Echt het moment dat ik met dat ding in de lucht het water inloop valt de wind weg![]()
Nu denken ze dat het door mij komt
quote:Op maandag 28 juli 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag naar het kitesurfen. Er was goede wind dus ik de kite opblazen etc. Echt het moment dat ik met dat ding in de lucht het water inloop valt de wind weg![]()
Nu denken ze dat het door mij komt
Ja iddquote:Op maandag 28 juli 2025 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vreemd. Meestal creëer jij juist wind.
Het komt vast door dst dieetquote:Op maandag 28 juli 2025 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vreemd. Meestal creëer jij juist wind.
quote:Op maandag 28 juli 2025 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Gooit bitterbal naar binnen.
Arme @bitterbalquote:Op maandag 28 juli 2025 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Gooit bitterbal naar binnen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel oke hoorIk ben een beetje moe maar verder wel totes priem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe gaat uet met dud0r
Nou ja op het stukje na dat ik Lilak vet lang ga missen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Oeh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
quote:Op zondag 23 april 2023 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ja, want meer stapjes is meer hapjes."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vind het knap hoor.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je wilt als goede stiefsnack toch het contact onderhouden
Awwwwquote:Op maandag 28 juli 2025 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe maar verder wel totes priem.
Nou ja op het stukje na dat ik Lilak vet lang ga missen
Dat heb ik nou nooit eigenlijkquote:
Enigma.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:12 schreef essnhills het volgende:
En nu heb ik zin in een kaassouffle
Maar ook weer niet, want misselijk
Geef maar aan mij danquote:
wat ben je mooi op tijdquote:
quote:
ik zal kaashaters nooit begrijpenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan
Rare kaashater
Beetje net als Tomaat, dat is ook geen fijn persoon. Maar op een andere manier dan stiefmonster. Tomaat zuigt gewoon alle energie uit je door de hele tijd negatief te zijn en te klagen over alles.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ze anders ook alleen is. Ze heeft ook gewoon niet door dat ze geen leuk persoon is
Kaasquote:
*geeft doos kaassoufflesquote:Op maandag 28 juli 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan
Rare kaashater
Ja ik was aan de wandel Truusquote:
Ik ben geen hater, ik heb er gewoon niet zoveel mee. Sterker nog, ik begin elke dag met platte kaasquote:
Plakjes kaas zijn ook platquote:Op maandag 28 juli 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geen hater, ik heb er gewoon niet zoveel mee. Sterker nog, ik begin elke dag met platte kaas
Omdat ik haar een week ga verlaten om op verkansie te gaan met m'n kind.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Awwww![]()
Waarom moet je Lilak lang missen?
Leuk waar gaan jullie heen met z'n tweeën?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik haar een week ga verlaten om op verkansie te gaan met m'n kind.
Nou zie ik haar ergens deze week wel als we naar Toverland gaan maar toch.
quote:Op maandag 28 juli 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
Hmm
RaarTrek nu in een kaassouffléSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Popcornbuienquote:Op maandag 28 juli 2025 13:27 schreef STING het volgende:
Stomme onvoorspelbare micro-stortregenbuitjes.
Nou deze is tenminste voorspeld.. donderdag was hier de hele tijd regen zonder dat er op buienalarm of buienradar iets te zien was.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:27 schreef STING het volgende:
Nu ook wel zin in.quote:
Die was hier net ookquote:Op maandag 28 juli 2025 13:27 schreef STING het volgende:
Gezelliquote:Op maandag 28 juli 2025 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik haar een week ga verlaten om op verkansie te gaan met m'n kind.
Nou zie ik haar ergens deze week wel als we naar Toverland gaan maar toch.
Maar niet smeuïgquote:
Mja ik haal zelf niet zoveel uit het contact maar zij ziet zich echt als mijn moeder Ik heb ook vanaf mijn achtste bij haar en mijn vader gewoond dus er is ook wel een band.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor.
als bij mij de situatie andersom was geweest (moeder overleden, stiefvader nog in leven) had ik echt geen contact meer onderhouden.
Stiefmoeder is een ander verhaal.
Vandaag heb ik ze kunnen ontwijkenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:27 schreef STING het volgende:
Vorige week hier ook al idd, maar kennelijk vandaag nog steeds; niets te zien op de buienradar, maar vervolgens toch een flinke regenbui. Gelukkig had ik m'n regenjas aan en net voor het ergste deel was ik al thuisquote:Op maandag 28 juli 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou deze is tenminste voorspeld.. donderdag was hier de hele tijd regen zonder dat er op buienalarm of buienradar iets te zien was.
Hebben ze die daar wel op dat eiland?quote:
Wel als je er een kaassoufle van maakt en dat frituurtquote:
Maar er zijn zoveel lekkerdere dingen die je kunt friturenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel als je er een kaassoufle van maakt en dat frituurt
Hebben ze daar eigenlijk wel frituursnacks? Waarom ben je daar eigenlijkquote:
Buienradar gebruik ik eigenlijk al tijden niet meer. Alleen donderdag keek ik even of het daar wel te zien was. Ik vind buienradar echt zo onbetrouwbaar.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Vorige week hier ook al idd, maar kennelijk vandaag nog steeds; niets te zien op de buienradar, maar vervolgens toch een flinke regenbui. Gelukkig had ik m'n regenjas aan en net voor het ergste deel was ik al thuis
quote:
Flippiesquote:Op maandag 28 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eigenlijk ook trek in van die vieze kaaschips. Die ook in pindasmaak te krijgen zijn. Hoe heet dat, die goedkope chemische troep..
Gelukkig heb ik geen energie om naar xe supermarkt te gaan
Limbabwequote:Op maandag 28 juli 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk waar gaan jullie heen met z'n tweeën?
Cheetos toch?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eigenlijk ook trek in van die vieze kaaschips. Die ook in pindasmaak te krijgen zijn. Hoe heet dat, die goedkope chemische troep..
quote:
Cheetosquote:Op maandag 28 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Dat is wel anders ja. Maar alsnog, ik vind het knap. Alsnog vervelend als je er zo tegenaan hikt/het vaak gedoe is.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik haal zelf niet zoveel uit het contact maar zij ziet zich echt als mijn moeder Ik heb ook vanaf mijn achtste bij haar en mijn vader gewoond dus er is ook wel een band.
Wat leuk. Bij Toverland in de buurt?quote:
Nee die van die supergoedkope zooiquote:
wij hebben in het noorden zijn visa aanvraag geweigerd, dus moest hij maar naar julliequote:
Hij heeft geluk dat lilak al een beetje zuiderling is.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij hebben in het noorden zijn visa aanvraag geweigerd, dus moest hij maar naar jullie
quote:
quote:
misschien is hij volquote:Op maandag 28 juli 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
Kut ik dacht gisteren dat mijn kruimeldief leeg was maar hij doet geen niks meer.
Dat ziet er best lekker uitquote:Op maandag 28 juli 2025 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht dan eerder hier aan
[ afbeelding ]
Wij hebben de Lidl-variant in paprika. Die is best goed te nassen.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:43 schreef STING het volgende:
Tegenwoordig eigenlijk gewoon van de (Max) naturel chipsvroeger meestal paprika of bolognese.
Jij doerak.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op kantoor lagen er nog ijsjes. Toch maar eentje gepakt, ondanks dat het niet echt ijsweer is.
De pindavariant daarvanquote:
accu kaduuk?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
Kut ik dacht gisteren dat mijn kruimeldief leeg was maar hij doet geen niks meer.
Leuke naam welquote:
Er is eigenlijk nauwelijks meer goede paprikachips te vindenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hebben de Lidl-variant in paprika. Die is best goed te nassen.
Geen idee. Ik vermoed wel vanaf dag 1. Maar die is echt al heel lang geleden overleden.quote:
Die van Gwoon cind ik wel lekkerquote:Op maandag 28 juli 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is eigenlijk nauwelijks meer goede paprikachips te vinden
Al had ik laatst uit België wel goede, Croky Explosions PaprikaMaar die hebben ze in NL geloof ik niet
Ja dat doet die met kaas ookquote:Op maandag 28 juli 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De pindavariant daarvanDie zo lekker tussen je tanden blijft plakken
Nee heb net alles schoon en leeggemaakt maar nope. Batterij is wel vol. Nou nu maar hopen dat de fabrikant terug gaat mailen.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het regent, maar het lijkt ook alsof er natte sneeuw tussen zit.
Hoe hoog woon jij wel nietquote:Op maandag 28 juli 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het regent, maar het lijkt ook alsof er natte sneeuw tussen zit.
Geen idee. Als ik hem aandruk dan zie je snel drie lampjes branden (batterij dus vol) en dan maakt die een paar seconden geluid en dan stopt die ermee.quote:
Heb hier geloof ik geen super in de buurt die dat verkooptquote:
OHquote:Op maandag 28 juli 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier geloof ik geen super in de buurt die dat verkoopt
Op de 5e verdieping ben ik nu aan het werk.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe hoog woon jij wel niet
Hoofd in de wolkenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de te verdieping ben ik nu aan het werk.
Neequote:Op maandag 28 juli 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar eigenlijk wel frituursnacks? Waarom ben je daar eigenlijk
Ingedrukt houden?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik hem aandruk dan zie je snel drie lampjes branden (batterij dus vol) en dan maakt die een paar seconden geluid en dan stopt die ermee.
Had gekund dat ie dan aan zou blijven.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee helpt niet maar dat zou ook niet moeten.
Je huis is nog niet verkocht, je kunt nog terugquote:Op maandag 28 juli 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Needenk dat ik een vergissing heb gemaakt
Geen Friet van Piet binnen een straal van 20km?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Needenk dat ik een vergissing heb gemaakt
quote:Op maandag 28 juli 2025 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Elke ochtend in de yoghurt, samen met hazelnoten, amandelen en pecannoten
This is nuts.quote:
Zal collega appen over haar magische notenquote:
Toont het nut van walnoten maar weer aanquote:
hue hue, oh wacht een vrouwelijke collega.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal collega appen over haar magische noten
Deze is wel makkelijkquote:Op maandag 28 juli 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Toont het nut van walnoten maar weer aanAltijd goed om er een noodvooraadje van te hebben, in het geval noodmaatregelen nodig zijn.
#illletmyselfout
Nootvooraadquote:Op maandag 28 juli 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Toont het nut van walnoten maar weer aanAltijd goed om er een noodvooraadje van te hebben, in het geval noodmaatregelen nodig zijn.
#illletmyselfout
Je schrijft nootvoorraad verkeeerdquote:Op maandag 28 juli 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
#illletmyselfout
Ja preciesquote:Op maandag 28 juli 2025 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nootvooraad
En nootmaatregelen.
Ik heb nog nooit een kruimeldief gehad, denk dat je die paar dagen wel overleefdquote:Op maandag 28 juli 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
Moet ik wel eventjes tot vrijdag het doen zonder kruimeldief maar ja.
Ja ik had tot een jaar geleden ook nooit één maar als je eenmaal één hebt dan besef je toch dat zo'n ding wel verrekte handig is. Vooral als je een kat hebt die nog wel eens troep maakt.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kruimeldief gehad, denk dat je die paar dagen wel overleefd
Hangt 'ie toevallig altijd in de oplader? Dat is nogal funest voor veel accu'squote:Op maandag 28 juli 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
https://imgur.com/gallery/aOykEbu denk trouwens dat de accu gewoon is overleden.
hmm.... ex at een kaassoufflé altijd met mayo...quote:
Kun je jezelf gaan financierenquote:Op maandag 28 juli 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
Er is een groep die kleine haakwerkjes maakt en verkoopt, en dan gaat de opbrengst naar onderzoek naar Long Covid
quote:
Kaassoufflé met mayo ... snap wel dat het je ex is jaquote:Op maandag 28 juli 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.... ex at een kaassoufflé altijd met mayo...
ik weet niet wat ik erger vind.
Hey dat deed mijn ex ookquote:Op maandag 28 juli 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.... ex at een kaassoufflé altijd met mayo...
ik weet niet wat ik erger vind.
Zie je nou wel dat er handel in die haakwerkjes zitquote:
Dat deed m'n ramenlikker ookquote:Op maandag 28 juli 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik hem aandruk dan zie je snel drie lampjes branden (batterij dus vol) en dan maakt die een paar seconden geluid en dan stopt die ermee.
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaassoufflé met mayo ... snap wel dat het je ex is ja
ik weet nu al dat we niet dezelfde ex hebbenquote:
Ik was gister bij Puroquote:Op maandag 28 juli 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Geen Friet van Piet binnen een straal van 20km?
Nee dat denk ik ook nierquote:Op maandag 28 juli 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet nu al dat we niet dezelfde ex hebben
en terechtquote:Op maandag 28 juli 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
Toen die voor het eerst bij mijn ouders mee at deed ie mayo bij zijn kaassouffle
Mijn broertje was daarop heel hard aan het oordelen
Familiedag enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |