Nou deze is tenminste voorspeld.. donderdag was hier de hele tijd regen zonder dat er op buienalarm of buienradar iets te zien was.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:27 schreef STING het volgende:
Stomme onvoorspelbare micro-stortregenbuitjes.
Nu ook wel zin in.quote:
Die was hier net ookquote:Op maandag 28 juli 2025 13:27 schreef STING het volgende:
Gezelliquote:Op maandag 28 juli 2025 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik haar een week ga verlaten om op verkansie te gaan met m'n kind.
Nou zie ik haar ergens deze week wel als we naar Toverland gaan maar toch.
Maar niet smeuïgquote:
Mja ik haal zelf niet zoveel uit het contact maar zij ziet zich echt als mijn moeder Ik heb ook vanaf mijn achtste bij haar en mijn vader gewoond dus er is ook wel een band.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor.
als bij mij de situatie andersom was geweest (moeder overleden, stiefvader nog in leven) had ik echt geen contact meer onderhouden.
Stiefmoeder is een ander verhaal.
Vandaag heb ik ze kunnen ontwijkenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:27 schreef STING het volgende:
Vorige week hier ook al idd, maar kennelijk vandaag nog steeds; niets te zien op de buienradar, maar vervolgens toch een flinke regenbui. Gelukkig had ik m'n regenjas aan en net voor het ergste deel was ik al thuisquote:Op maandag 28 juli 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou deze is tenminste voorspeld.. donderdag was hier de hele tijd regen zonder dat er op buienalarm of buienradar iets te zien was.
Hebben ze die daar wel op dat eiland?quote:
Wel als je er een kaassoufle van maakt en dat frituurtquote:
Maar er zijn zoveel lekkerdere dingen die je kunt friturenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel als je er een kaassoufle van maakt en dat frituurt
Hebben ze daar eigenlijk wel frituursnacks? Waarom ben je daar eigenlijkquote:
Buienradar gebruik ik eigenlijk al tijden niet meer. Alleen donderdag keek ik even of het daar wel te zien was. Ik vind buienradar echt zo onbetrouwbaar.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Vorige week hier ook al idd, maar kennelijk vandaag nog steeds; niets te zien op de buienradar, maar vervolgens toch een flinke regenbui. Gelukkig had ik m'n regenjas aan en net voor het ergste deel was ik al thuis
quote:
Flippiesquote:Op maandag 28 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eigenlijk ook trek in van die vieze kaaschips. Die ook in pindasmaak te krijgen zijn. Hoe heet dat, die goedkope chemische troep..
Gelukkig heb ik geen energie om naar xe supermarkt te gaan
Limbabwequote:Op maandag 28 juli 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk waar gaan jullie heen met z'n tweeën?
Cheetos toch?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eigenlijk ook trek in van die vieze kaaschips. Die ook in pindasmaak te krijgen zijn. Hoe heet dat, die goedkope chemische troep..
quote:
Cheetosquote:Op maandag 28 juli 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Dat is wel anders ja. Maar alsnog, ik vind het knap. Alsnog vervelend als je er zo tegenaan hikt/het vaak gedoe is.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik haal zelf niet zoveel uit het contact maar zij ziet zich echt als mijn moeder Ik heb ook vanaf mijn achtste bij haar en mijn vader gewoond dus er is ook wel een band.
Wat leuk. Bij Toverland in de buurt?quote:
Nee die van die supergoedkope zooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |