Ik vind het knap hoor.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je wilt als goede stiefsnack toch het contact onderhouden
Awwwwquote:Op maandag 28 juli 2025 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe maar verder wel totes priem.
Nou ja op het stukje na dat ik Lilak vet lang ga missen
Dat heb ik nou nooit eigenlijkquote:
Enigma.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:12 schreef essnhills het volgende:
En nu heb ik zin in een kaassouffle
Maar ook weer niet, want misselijk
Geef maar aan mij danquote:
wat ben je mooi op tijdquote:
quote:
ik zal kaashaters nooit begrijpenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan
Rare kaashater
Beetje net als Tomaat, dat is ook geen fijn persoon. Maar op een andere manier dan stiefmonster. Tomaat zuigt gewoon alle energie uit je door de hele tijd negatief te zijn en te klagen over alles.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ze anders ook alleen is. Ze heeft ook gewoon niet door dat ze geen leuk persoon is
Kaasquote:
*geeft doos kaassoufflesquote:Op maandag 28 juli 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan
Rare kaashater
Ja ik was aan de wandel Truusquote:
Ik ben geen hater, ik heb er gewoon niet zoveel mee. Sterker nog, ik begin elke dag met platte kaasquote:
Plakjes kaas zijn ook platquote:Op maandag 28 juli 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geen hater, ik heb er gewoon niet zoveel mee. Sterker nog, ik begin elke dag met platte kaas
Omdat ik haar een week ga verlaten om op verkansie te gaan met m'n kind.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Awwww![]()
Waarom moet je Lilak lang missen?
Leuk waar gaan jullie heen met z'n tweeën?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik haar een week ga verlaten om op verkansie te gaan met m'n kind.
Nou zie ik haar ergens deze week wel als we naar Toverland gaan maar toch.
quote:Op maandag 28 juli 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
Hmm
RaarTrek nu in een kaassouffléSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Popcornbuienquote:Op maandag 28 juli 2025 13:27 schreef STING het volgende:
Stomme onvoorspelbare micro-stortregenbuitjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |