quote:In Rotterdam is een 13-jarige jongen opgepakt omdat hij een McDonald’s probeerde te overvallen. De jongen had een mes meegenomen en bedreigde daarmee het personeel.
Jong geleerd...quote:
Ook al iemand die agenten had neergestoken in Rotterdamquote:
Al besproken.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al iemand die agenten had neergestoken in Rotterdam
Droom vanavond even over de lotto!quote:Op maandag 28 juli 2025 10:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terug de wijk.
Wel raar. In een van mijn dromen dit weekend kwam een oud collega (met pensioen) voor. Had ik net gewoon post voor hem.
Als ik iedere dag deze wijk zou hebben, zou dat normaler zijn. Maar dat heb ik niet
Ik ga zo even 2 uur wandelen. Alles voor de stappenquote:Op maandag 28 juli 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer een half uur dichter bij de dood. Stappenteller wilde niet meer met de telefoon connecten of omgekeerd. Alles miljardmiljoen keer gereset maar het lijkt het ondertussen weer te gaan doen. Matigjes weer allemaal. Blijkbaar weer tijd voor nieuw spul.
Oh en toen dacht ik als laatste "nog even de regio goed zetten" terwijl dat totaal irrelevant is. ALLES weer weg. KLOTE CHINEZENTROEP steek die rotzooi in je reet manquote:Op maandag 28 juli 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer een half uur dichter bij de dood. Stappenteller wilde niet meer met de telefoon connecten of omgekeerd. Alles miljardmiljoen keer gereset maar het lijkt het ondertussen weer te gaan doen. Matigjes weer allemaal. Blijkbaar weer tijd voor nieuw spul.
Mijn audioboek wil niet meewerkenquote:Op maandag 28 juli 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
That's the spirit, meer stapjes is meer hapjesquote:Op maandag 28 juli 2025 10:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga zo even 2 uur wandelen. Alles voor de stappen
ik reboot en factory reset me helemaal te pletter, die kloterijstvretersrotzooi is gewoon buggy as fuck.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn audioboek wil niet meewerken
En ik wil de telefoon niet aan een uit zetten dan heb ik mijn route kaart niet
Dit is toch KSC tenslotte.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
That's the spirit, meer stapjes is meer hapjes
Essiequote:
quote:
Irritantquote:Op maandag 28 juli 2025 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Stappenteller doet het weer. Goeie achtergrondplaatje erop. Ik tel vanavond de 770 stappen er wel even bij op die er al op stonden. Verbindt ook weer met telefoon. Alleen regio staat nog op VS. Fuckit. Afblijven verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |