Wie nog steeds in die hardwerkende Nederlander retoriek trapt verdient dat ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:27 schreef quo_ het volgende:
[..]
Maar wat een geluk dat jij zonder dedain en minachting over de hardwerkende nederlander spreekt.
Prima voorbeeld van die overdrijving inderdaadquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wereldkampioen grote vraagstukken naar voren schuiven en het pijpen van multinationals, de economie is goed vooruit gegaan maar de prijs daarvoor gaan we betalen
Nee hoor gewoon de waarheid, het zou goed zijn voor Nederland om deze partij de oppositie in te zien verdwijnenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prima voorbeeld van die overdrijving inderdaad
Mwoah.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon de waarheid, het zou goed zijn voor Nederland om deze partij de oppositie in te zien verdwijnen
Sociaalquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De VVD maakt sinds 2010 onafgebroken deel uit van de regering. Laten we even kijken naar de harde feiten over waar we staan na 15 jaar VVD bewind:
Nederland één na beste land ter wereld
Nederland heeft de beste bijstand van Europa
De Nederlandse burger is de vierde rijkste ter wereld
Nederlander in de top 5 gelukkigste ter wereld
Nederland in de top 3 beste gezondheidszorg in de wereld
Nederland in top 5 kleinste inkomensverschillen van Europa
De VVD heeft het ongelofelijk goed gedaan. Nederlanders zeuren veel, maar kijk even ietsje verder over de grens en je realiseert je dat we in een mooi en goed georganiseerd land leven dat zelfs onder de liberale VVD nog vrij sociaal is.
Een aantal van deze indicatoren zijn natuurlijk zeer subjectief. En waarom zouden kleine inkomensverschillen een + iets zijn, iedereen even arm .............. behalve als je ondernemer bent. Nee de VVD verdient absoluut geen veren in hun kont.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De VVD maakt sinds 2010 onafgebroken deel uit van de regering. Laten we even kijken naar de harde feiten over waar we staan na 15 jaar VVD bewind:
Nederland één na beste land ter wereld
Nederland heeft de beste bijstand van Europa
De Nederlandse burger is de vierde rijkste ter wereld
Nederlander in de top 5 gelukkigste ter wereld
Nederland in de top 3 beste gezondheidszorg in de wereld
Nederland in top 5 kleinste inkomensverschillen van Europa
De VVD heeft het ongelofelijk goed gedaan. Nederlanders zeuren veel, maar kijk even ietsje verder over de grens en je realiseert je dat we in een mooi en goed georganiseerd land leven dat zelfs onder de liberale VVD nog vrij sociaal is.
Vrees het ergste.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als ze net als na Rutte 2 willen worden gedecimeerd wel. Mag hopen dat ze daar van hebben geleerd.
Leuk stukje simpelrechts proza om je aan te ergeren, dus “Rechtse bagger” dekt de lading prima.quote:
Sommige dingen hebben ook gewoon even tijd nodig om te landen; dat zag je met het werk Van Gogh en Thatcherism ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Leuk stukje simpelrechts proza om je aan te ergeren, dus “Rechtse bagger” dekt de lading prima.
De term zou 'werkende Nederlander' moeten zijn. En die mag het best makkelijker krijgen. Helaas moet je daarvoor niet bij de VVD zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wie nog steeds in die hardwerkende Nederlander retoriek trapt verdient dat ook.
Creatief geklieder van een psychoot en een politica met een ééndimensionaal wereldbeeld en een voorkeur voor machtsspelletjes die de drinkwatervoorziening met groot succes privatiseerde. Het één rijpte wat beter dan het ander.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Sommige dingen hebben ook gewoon even tijd nodig om te landen; dat zag je met het werk Van Gogh en Thatcherism ook.
Hardwerkend betekent voor de VVD buit arbeidsmigranten uit (al dan niet via Otto Workforce) en/of melk huisjes om zelf rijker van te worden en doneert gerust een royaal bedrag aan de VVD.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij behoort tot de typen "hardwerkenden" zeker
Ja, teveel om op te noemen. En toch zijn er nog lieden die dit alles met de mantel der liefde bedekken. En weer vrolijk op die kut partij stemmen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:07 schreef Hoppahop het volgende:
Ach de VVD.
Woningmark naar de knoppe geholpen
Defensie naar de knoppen geholpen
Politie naar de knoppen geholpen
Een goed zorgstelsel naar de knoppen geholpen ( Hogervorst )
Onderhoud aan de infrastructuur naar de knoppen geholpen
Actief meegedaan aan het importeren van gelukszoekers, goedkope arbeidskrachten.
Etc..etc
Ik ben ± 66 % van mijn inkomen kwijt aan ondernemers heb dus maar 34 % over om te sparen en om leuke dingen mee te doen. Van die 34 % gaat bijna alles naar ondernemers aangezien alle producten en diensten in bezit zijn van de een of andere ondernemer.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De motivatie, de ondernemer steunen, vind ik als ondernemer een goede motivatie.
Dat doet de VVD idd niet genoeg.
Ja we zijn klootzakken en gaan je alles afpakken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik ben ± 66 % van mijn inkomen kwijt aan ondernemers heb dus maar 34 % over om te sparen en om leuke dingen mee te doen. Van die 34 % gaat bijna alles naar ondernemers aangezien alle producten en diensten in bezit zijn van de een of andere ondernemer.
Ondernemers krijgen dus al veel financiële steun.
Alsof jullie nog niet genoeg gesteund worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De motivatie, de ondernemer steunen, vind ik als ondernemer een goede motivatie.
Dat doet de VVD idd niet genoeg.
Dit is het politiek gekleurde argument dat vaak wordt gevoerd als het land floreert onder een partij die niet de jouwe is, dan is het het makkelijkst om te zeggen dat het is gebeurd ondanks die partij.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat is ondanks de VVD, niet dankzij.
Probeer inhoudelijk te reageren en niet op de man te spelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij behoort tot de typen "hardwerkenden" zeker
Ik denk dat je het derde punt niet gelezen hebt. Verder is hier niets subjectiefs aan, maar als het niet in je straatje past dan is dat wel het makkelijkste om te roepen ja. Ik heb nog niet voorbij horen komen dat de data is vervalst, maar het is wachten op de linkse rakker die dat gaat roepen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:26 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Een aantal van deze indicatoren zijn natuurlijk zeer subjectief. En waarom zouden kleine inkomensverschillen een + iets zijn, iedereen even arm .............. behalve als je ondernemer bent. Nee de VVD verdient absoluut geen veren in hun kont.
Als je regeringsverantwoordelijkheid neemt maak je ook wel eens fouten ja. De toeslagenaffaire en alles er omheen is een grote fout van de VVD en ook één van de redenen dat ik zelf niet meer op die partij stem. Ik heb NSC gestemd de vorige keer onder andere omdat ik het goed vond dat Pieter Omtzigt dit aan de kaak heeft gesteld. Helaas is die partij niets zonder hem dus in oktober wordt het CDA.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Sociaal. De slachtoffers van het toeslagenschandaal alweer vergeten?
Ik heb elk punt gelezen, alleen kwam jij er met 6 aanzetten. En dat hoge aantal van 6 betwist ik. Een deel van de onderzoeken zijn wel degelijk subjectief, bovendien ..... relatief: vergelijkingen met andere landen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat je het derde punt niet gelezen hebt. Verder is hier niets subjectiefs aan, maar als het niet in je straatje past dan is dat wel het makkelijkste om te roepen ja. Ik heb nog niet voorbij horen komen dat de data is vervalst, maar het is wachten op de linkse rakker die dat gaat roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |