SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
OhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik kom dit nou echt tegen:quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha didi style. What does this button doooo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik kom dit nou echt tegen:
[ afbeelding ]!!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik kom dit nou echt tegen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Al poos niet gesproken, hoe is nou alles gegaan... Je kunt me ook dm'en of appen hoor.quote:Lach met een schone bips![]()
Doe ik!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al poos niet gesproken, hoe is nou alles gegaan... Je kunt me ook dm'en of appen hoor.![]()
![]()
HoibolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:55 schreef JustinK het volgende: [..] Klopt wel
RaaarrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:15 schreef MooieTop6 het volgende:
We missen @:lovely @:mizzezamy @:moonlight nog![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topic
Slaap lekker ToTgodquote:
Vakantie?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topic~FEYENOORD~
Waar ben je?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topic![]()
Tenerifequote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topic
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heb er al een week op zittenquote:
~FEYENOORD~
Mag niet van de baas, allemaal met die kutkinderen gaan nu voor. En net terug.quote:Lach met een schone bips![]()
Gewoon zelf in een kutkind veranderenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag niet van de baas, allemaal met die kutkinderen gaan nu voor. En net terug.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, vriendin eerder dit jaar geopereerd, niks geboekt voor de zekerheid, we gaan wat dagjes weg ect.quote:~FEYENOORD~
Heb mijn ui moeten veranderen want iedereen noemde me amy en ik kreeg dickpicsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topicBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb het gevoel dat de zomer pas begonnen is maar aan de dagen merk je al dat we weer richting het najaar gaan, het gaat te snel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De tijd vliegt wel als je vrij bent.. Weekend ook zo weer weg.~FEYENOORD~
Ai begrijpelijkquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, vriendin eerder dit jaar geopereerd, niks geboekt voor de zekerheid, we gaan wat dagjes weg ect.Uw ADH vitamine Worst
Maar toch wel lekker dan, samen lekker dingen doen. Hoeft ook niet altijd ergens ver weg.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, vriendin eerder dit jaar geopereerd, niks geboekt voor de zekerheid, we gaan wat dagjes weg ect.Lach met een schone bips![]()
Ja, maar niet minder leuk hoor, lekker doen waar we zin in hebben, heeft ook wel watquote:
~FEYENOORD~
Nee precies, prima te doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar toch wel lekker dan, samen lekker dingen doen. Hoeft ook niet altijd ergens ver weg.~FEYENOORD~
En zo is hetquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker zo doorgaan, belangrijkste is de gezondheid van je meisje.
~FEYENOORD~
Valt een beetje tegen ja, maar kan me er niet druk om maken, je hebt er toch geen invloed op.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het nog maar wel een paar weken lekker warm weer wordt.~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is nu echt wachten op het telefoontje.![]()
![]()
![]()
Weeronline schreef ergens eind Augustus en September pas.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het nog maar wel een paar weken lekker warm weer wordt.Lach met een schone bips![]()
Ja, vandaag aangekomen in Tenerifequote:
Likequote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het nog maar wel een paar weken lekker warm weer wordt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bekend probleem wel jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb mijn ui moeten veranderen want iedereen noemde me amy en ik kreeg dickpics
72kg nog toen ze hier weg ging. Nu nog 43 kilo.... Eet bijna niks meer, zelfs drinken weigert ze nu. Slaapt 23u per dag, maar de organen blijven werken.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is nu echt wachten op het telefoontje.![]()
![]()
Heftig hoor. Hoop voor je mam en voor jou / jullie dat het snel voorbij is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
72kg nog toen ze hier weg ging. Nu nog 43 kilo.... Eet bijna niks meer, zelfs drinken weigert ze nu. Slaapt 23u per dag, maar de organen blijven werken.![]()
![]()
Aan alles komt een eindquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Heftig hoor. Hoop voor je mam en voor jou / jullie dat het snel voorbij is.En voor haar liever sneller dan langzaam.
Lach met een schone bips![]()
Veel sterkte!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is nu echt wachten op het telefoontje.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik hoop het voor haar en voor jou dat het niet lang meer duurt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Aan alles komt een eindEn voor haar liever sneller dan langzaam.
![]()
![]()
Je bent zelf goed @devzeroOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
"Slaap"quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moment, ff weer dickpick maken....
Voelt goed om weer thuis te zijn.
Alleen die kat van mij doet als hij de hele week niet gegeten heeft![]()
![]()
Op dit tijdstip?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Te vroeg. Eerst nog wat eten. Ik had nog een maiskolf over, plus nog wat aardappeltjes en stukje vis uit de vriezer.quote:
Morgen weer boodschappen doen![]()
Ik kijk naar de weegschaalOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waarom heb je der niet voor mij gemaakt??quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Te vroeg. Eerst nog wat eten. Ik had nog een maiskolf over, plus nog wat aardappeltjes en stukje vis uit de vriezer.
Morgen weer boodschappen doenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Omdat ik echt pas net thuis ben gekomen. Kennelijk lees je je whatsapp nietquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom heb je der niet voor mij gemaakt??![]()
Ziet er goed uit. We willen natuurlijk wel een fotoverslag van die bananen (en de likeur)quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Prima uitzicht vanaf het balkon. (via huizenruil, dus niet echt in toeristengebied)
Er is hier ook een bananenplantage, klinkt interessant. Je kan er likeur proeven![]()
Ja lekker de lokale bananen etenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Prima uitzicht vanaf het balkon. (via huizenruil, dus niet echt in toeristengebied)
Er is hier ook een bananenplantage, klinkt interessant. Je kan er likeur proeven
Uw ADH vitamine Worst
huizenruil?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er is hier ook een bananenplantage, klinkt interessant. Je kan er likeur proeven
Zit er nu iemand anders in jouw huis
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Likequote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Licor de platano
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ist verbotenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zeg je steeds like ipv te likenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Likequote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zeg je steeds like ipv te liken![]()
Wow fijne vakantie!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Like gegevenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Zolang de functie er is, is liken niet verboden.Uw ADH vitamine Worst
goed richtenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Met touchscreen is likkend liken wel mogelijkSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dan vraag je je toch af hoe ze een like in KPD gevenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Met touchscreen is likkend liken wel mogelijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af hoe ze een like in KPD geven
Uw ADH vitamine Worst
Nee, maar via https://www.homeexchange.com/ kun je punten sparen als mensen in jouw huis zitten en met die punten kun je weer huizen van andere mensen huren.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huizenruil?
Zit er nu iemand anders in jouw huisSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Doe je dat vaak dan? Want voor $235 per jaar maak je daar niet 1 keer gebruik vanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar via https://www.homeexchange.com/ kun je punten sparen als mensen in jouw huis zitten en met die punten kun je weer huizen van andere mensen huren.![]()
Geef mij maar wat likes dan krijg je er een pimp abo voor terug....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow ja shit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik echt pas net thuis ben gekomen. Kennelijk lees je je whatsapp niet
Die meldingen staan uit.
Balen dit weerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja dat wil ik wel een keertje voordoenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af hoe ze een like in KPD gevenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Morgen dan weer eens videobellen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat wil ik wel een keertje voordoen![]()
Ja sounds like a plan
Sluit je dat apparaat aan? Dan komt het goed.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ok HCquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Net nog ff een kwartiertje gefietst.
Zit nu Born Again (album) van Black Sabbath te luisteren. Kan die Ian Gillian iets anders dan schreeuwen?! Mijn god.Well, life can be a riot
Dankjewelquote:Dank jequote:![]()
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ksssr. Jij zou rust nemenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Rust? WasdaWell, life can be a riot
Ksst.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zeg dat welIk heb er één en ik ben er trots op
Nou heWell, life can be a riot
Echt hoorIk heb er één en ik ben er trots op
Ben uit vindt er geen reet aanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dan ga je er inIk heb er één en ik ben er trots op
kree is er niet en dan is het saai hierquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Buiten Kree die er niet is om is het sowieso vrij rustig deze nacht, zeker voor een weekend.Well, life can be a riot
Ze zitten allemaal elkaar te liken op facebookquote:Op zaterdag 26 juli 2025 01:56 schreef Grotetijd het volgende:
Buiten Kree die er niet is om is het sowieso vrij rustig deze nacht, zeker voor een weekend.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Op Facebook?!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal elkaar te liken op facebookWell, life can be a riot
Och
Well, life can be a riot
Lekker gewerkt pikWell, life can be a riot
Ja gewoon doenWell, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2337 / +76 / +0 / 7428 / 8405
2. FreshFruit / 1571 / +154 / +0 / 2547 / 3319
3. KillemWieft / 897 / +37 / +0 / 741 / 1060
4. gebrokenglas / 877 / +28 / +0 / 3048 / 3674
5. MooieTop6 / 603 / +38 / +0 / 2735 / 3114
6. _UserName_ / 563 / +23 / +0 / 500 / 682
7. Lovely / 530 / +7 / +0 / 2382 / 2770
8. DJMO / 441 / +4 / +23 / 857 / 1139
9. mario390 / 434 / +0 / +0 / 877 / 1151
10. Helenattenek / 425 / +0 / +0 / 517 / 653
11. loveislikeakiss / 425 / +0 / +0 / 2302 / 2575
12. Dr.Mikey / 352 / +8 / +0 / 424 / 571
13. marc0871 / 342 / +22 / +2 / 758 / 983
14. hemarookworst / 336 / +10 / +8 / 1096 / 1337
15. MizzezAmy / 332 / +4 / +7 / 1868 / 2146
16. Fogel / 330 / +11 / +0 / 1035 / 1285
17. kree / 315 / +5 / +0 / 1291 / 1523
18. KoningWouter / 292 / +15 / +0 / 1104 / 1268
19. maily / 289 / +2 / +0 / 1126 / 1284
20. Sally / 278 / +0 / +0 / 285 / 405SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dank monitofWell, life can be a riot
Ja is goedWell, life can be a riot
En nu vinnik 't wel leuk geweest![]()
Truste!Well, life can be a riot
Dat klinkt luguberquote:Op zaterdag 26 juli 2025 03:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker ingraven en morgen weer opbloeienTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 03:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker ingraven en morgen weer opbloeien
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:
Zo werken uitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik zie nu wel hoe het kan klinkenZat op een ander spoor...
Normaal krijg je er meer.. ipv minderIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 03:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo werken uitjesOhja uitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 03:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie nu wel hoe het kan klinkenZat op een ander spoor...
Normaal krijg je er meer.. ipv minder
Trust nobody![]()
Chocolaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 03:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Happy Times met bittere smaak![]()
Trust nobody![]()
Ja. Slaapbank gvdIk heb er één en ik ben er trots op
1 keer is genoegquote:Op zaterdag 26 juli 2025 03:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ik blijf je niet ingraven
Nu wachtenTrust nobody![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 03:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een negatieve agressiviteit doei![]()
Trust nobody![]()
Liefquote:Op zaterdag 26 juli 2025 03:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Giet nog ff zorgvuldigTrust nobody![]()
Oehh mooi plaatjequote:Op zaterdag 26 juli 2025 04:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Balance restored![]()
Bekijk deze YouTube-video
Trust nobody![]()
Nogmaals trusten!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 04:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Duik er in![]()
Bekijk deze YouTube-videoTrust nobody![]()
Das een eigenaardig boeketjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
uit Berlijn
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:![]()
Net een Pretzel gehad, lekker hier
Immerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
kree is er niet en dan is het saai hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee mutske
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ooit op vakantie geweest
Hee HC
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Slaapsequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2337 / +76 / +0 / 7428 / 8405
2. FreshFruit / 1571 / +154 / +0 / 2547 / 3319
3. KillemWieft / 987 / +37 / +90 / 755 / 1088
4. gebrokenglas / 877 / +28 / +0 / 3048 / 3674
5. MooieTop6 / 603 / +38 / +0 / 2735 / 3114
6. _UserName_ / 571 / +23 / +8 / 503 / 686
7. Lovely / 530 / +7 / +0 / 2382 / 2770
8. DJMO / 441 / +4 / +23 / 858 / 1140
9. mario390 / 434 / +0 / +0 / 877 / 1151
10. Helenattenek / 425 / +0 / +0 / 517 / 653
11. loveislikeakiss / 425 / +0 / +0 / 2302 / 2575
12. Dr.Mikey / 353 / +8 / +1 / 424 / 572
13. marc0871 / 342 / +22 / +2 / 758 / 983
14. HappyCharly / 339 / +17 / +61 / 343 / 466
15. hemarookworst / 338 / +10 / +10 / 1096 / 1337
16. MizzezAmy / 332 / +4 / +7 / 1868 / 2146
17. Fogel / 330 / +11 / +0 / 1035 / 1285
18. kree / 315 / +5 / +0 / 1291 / 1523
19. KoningWouter / 292 / +15 / +0 / 1104 / 1268
20. maily / 289 / +2 / +0 / 1126 / 1284SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh Vino
Lekker geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
O ik zou zo met je ruilenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met je dot, nog lang geduurt het boezemfibrilleren?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Tekort?!? Een mens heeft gemiddeld tussen de 7 en 8 uur nodig, dus dit is meer dan genoeg normaal gesproken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik mis mog 13 minuten om de 7 uur te halen
Ik functioneer beter bij 8 uur
Tot een uurtje of 3 vannachtquote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Hoe is het met je dot, nog lang geduurt het boezemfibrilleren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh, MT6
quote:
Spannend. Vind je het niet naar je huis te verkopen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel. Maar kan er niks meer aan veranderen. Dan maar liever snel en afgehandeld. Dan zou door blijven gaanIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik mis mog 13 minuten om de 7 uur te halen
Ik functioneer beter bij 8 uur
Dankzij jouw post een woord gevonden
Ik dacht dat je alleen met die letters die er stonden letters mocht makennu zie ik doodmoe staan met 3 o
Nee, je mag de letters vaker gebuiken. Edelmetaal is b ook goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik dacht dat je alleen met die letters die er stonden letters mocht makennu zie ik doodmoe staan met 3 o
De enige voorwaarde is dat de letter in het midden in elk woord moet zitten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Snap ikquote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jawel. Maar kan er niks meer aan veranderen. Dan maar liever snel en afgehandeld. Dan zou door blijven gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja meer koffie gvd bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Eclat collageen en eclat gut supportquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is eclat? Of moet ik dat even aan AI vragen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Éclat kan verschillende dingen betekenen, afhankelijk van de context waarin je het tegenkomt:
In de beautywereld
Éclat is een Nederlands merk dat bekend staat om zijn collageen-supplementen en beautyproducten. Ze bieden onder andere:
- Marine collageen (op basis van vis) en vegan collageen boosters
- Formules met hyaluronzuur, vitamines en mineralen voor huid, haar en nagels
- Een missie om gezondheid en schoonheid van binnenuit te ondersteunen, met gratis Vitamine D3 bij elke bestelling
Het merk is opgericht door een moeder-dochterduo en richt zich op een all-in-one beauty routine die makkelijk in je dagelijks leven past.
In de sieradenwereld
Éclat is ook een sieradenmerk dat:
- Exclusieve gouden sieraden aanbiedt, vaak met diamanten of edelstenen
- Bekend staat om kwaliteit, vakmanschap en een persoonlijke benadering
- Collecties heeft met ringen, armbanden, hangers en trouwsieraden
In algemene zin
Het Franse woord éclat betekent letterlijk glans, schittering of uitstraling. Het wordt vaak gebruikt om iets moois, opvallends of briljants te beschrijven.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Dat is iets waar ik me niet meer zoveel zorgen om maak.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mijn eigen haar is daardoor wel voller geworden
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik me niet meer zoveel zorgen om maak.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: