SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
OhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik kom dit nou echt tegen:quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha didi style. What does this button doooo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik kom dit nou echt tegen:
[ afbeelding ]!!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik kom dit nou echt tegen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Al poos niet gesproken, hoe is nou alles gegaan... Je kunt me ook dm'en of appen hoor.quote:Lach met een schone bips![]()
Doe ik!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al poos niet gesproken, hoe is nou alles gegaan... Je kunt me ook dm'en of appen hoor.![]()
![]()
HoibolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:55 schreef JustinK het volgende: [..] Klopt wel
RaaarrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:15 schreef MooieTop6 het volgende:
We missen @:lovely @:mizzezamy @:moonlight nog![]()
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topic
Vakantie?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topic~FEYENOORD~
Waar ben je?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topic![]()
Tenerifequote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topic
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heb er al een week op zittenquote:
~FEYENOORD~
Mag niet van de baas, allemaal met die kutkinderen gaan nu voor. En net terug.quote:Lach met een schone bips![]()
Gewoon zelf in een kutkind veranderenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag niet van de baas, allemaal met die kutkinderen gaan nu voor. En net terug.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, vriendin eerder dit jaar geopereerd, niks geboekt voor de zekerheid, we gaan wat dagjes weg ect.quote:~FEYENOORD~
Heb mijn ui moeten veranderen want iedereen noemde me amy en ik kreeg dickpicsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topicBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb het gevoel dat de zomer pas begonnen is maar aan de dagen merk je al dat we weer richting het najaar gaan, het gaat te snel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De tijd vliegt wel als je vrij bent.. Weekend ook zo weer weg.~FEYENOORD~
Ai begrijpelijkquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, vriendin eerder dit jaar geopereerd, niks geboekt voor de zekerheid, we gaan wat dagjes weg ect.Uw ADH vitamine Worst
Maar toch wel lekker dan, samen lekker dingen doen. Hoeft ook niet altijd ergens ver weg.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, vriendin eerder dit jaar geopereerd, niks geboekt voor de zekerheid, we gaan wat dagjes weg ect.Lach met een schone bips![]()
Ja, maar niet minder leuk hoor, lekker doen waar we zin in hebben, heeft ook wel watquote:
~FEYENOORD~
Nee precies, prima te doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar toch wel lekker dan, samen lekker dingen doen. Hoeft ook niet altijd ergens ver weg.~FEYENOORD~
En zo is hetquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker zo doorgaan, belangrijkste is de gezondheid van je meisje.
~FEYENOORD~
Valt een beetje tegen ja, maar kan me er niet druk om maken, je hebt er toch geen invloed op.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het nog maar wel een paar weken lekker warm weer wordt.~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is nu echt wachten op het telefoontje.![]()
![]()
![]()
Weeronline schreef ergens eind Augustus en September pas.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het nog maar wel een paar weken lekker warm weer wordt.Lach met een schone bips![]()
Ja, vandaag aangekomen in Tenerifequote:
Likequote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als het nog maar wel een paar weken lekker warm weer wordt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bekend probleem wel jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb mijn ui moeten veranderen want iedereen noemde me amy en ik kreeg dickpics
72kg nog toen ze hier weg ging. Nu nog 43 kilo.... Eet bijna niks meer, zelfs drinken weigert ze nu. Slaapt 23u per dag, maar de organen blijven werken.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is nu echt wachten op het telefoontje.![]()
![]()
Heftig hoor. Hoop voor je mam en voor jou / jullie dat het snel voorbij is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
72kg nog toen ze hier weg ging. Nu nog 43 kilo.... Eet bijna niks meer, zelfs drinken weigert ze nu. Slaapt 23u per dag, maar de organen blijven werken.![]()
![]()
Aan alles komt een eindquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Heftig hoor. Hoop voor je mam en voor jou / jullie dat het snel voorbij is.En voor haar liever sneller dan langzaam.
Lach met een schone bips![]()
Veel sterkte!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is nu echt wachten op het telefoontje.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik hoop het voor haar en voor jou dat het niet lang meer duurt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Aan alles komt een eindEn voor haar liever sneller dan langzaam.
![]()
![]()
Je bent zelf goed @devzeroOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
"Slaap"quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moment, ff weer dickpick maken....
Voelt goed om weer thuis te zijn.
Alleen die kat van mij doet als hij de hele week niet gegeten heeft![]()
![]()
Op dit tijdstip?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Te vroeg. Eerst nog wat eten. Ik had nog een maiskolf over, plus nog wat aardappeltjes en stukje vis uit de vriezer.quote:
Morgen weer boodschappen doen![]()
Ik kijk naar de weegschaalOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waarom heb je der niet voor mij gemaakt??quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Te vroeg. Eerst nog wat eten. Ik had nog een maiskolf over, plus nog wat aardappeltjes en stukje vis uit de vriezer.
Morgen weer boodschappen doenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Omdat ik echt pas net thuis ben gekomen. Kennelijk lees je je whatsapp nietquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom heb je der niet voor mij gemaakt??![]()
Ziet er goed uit. We willen natuurlijk wel een fotoverslag van die bananen (en de likeur)quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Prima uitzicht vanaf het balkon. (via huizenruil, dus niet echt in toeristengebied)
Er is hier ook een bananenplantage, klinkt interessant. Je kan er likeur proeven![]()
Ja lekker de lokale bananen etenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Prima uitzicht vanaf het balkon. (via huizenruil, dus niet echt in toeristengebied)
Er is hier ook een bananenplantage, klinkt interessant. Je kan er likeur proeven
Uw ADH vitamine Worst
huizenruil?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er is hier ook een bananenplantage, klinkt interessant. Je kan er likeur proeven
Zit er nu iemand anders in jouw huis
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Likequote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Licor de platano
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: