SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
OhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik kom dit nou echt tegen:quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha didi style. What does this button doooo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik kom dit nou echt tegen:
[ afbeelding ]!!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik kom dit nou echt tegen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Al poos niet gesproken, hoe is nou alles gegaan... Je kunt me ook dm'en of appen hoor.quote:Lach met een schone bips![]()
Doe ik!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al poos niet gesproken, hoe is nou alles gegaan... Je kunt me ook dm'en of appen hoor.![]()
![]()
HoibolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:55 schreef JustinK het volgende: [..] Klopt wel
RaaarrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:15 schreef MooieTop6 het volgende:
We missen @:lovely @:mizzezamy @:moonlight nog![]()
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topic
Vakantie?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topic~FEYENOORD~
Waar ben je?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topic![]()
Tenerifequote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Even wennen, hier was het net 22:22, maar ben te laat voor het topic
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heb er al een week op zittenquote:
~FEYENOORD~
Mag niet van de baas, allemaal met die kutkinderen gaan nu voor. En net terug.quote:Lach met een schone bips![]()
Gewoon zelf in een kutkind veranderenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag niet van de baas, allemaal met die kutkinderen gaan nu voor. En net terug.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: