Ten zuiden van Venlo.quote:
Het is dan ook een hoax, ZE willen ons onder de duim krijgen door het gemiddeld alsmaar warmer te maken te doen alsof het gemiddeld alsmaar warmer is. Stomme reptielen.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:35 schreef Red_85 het volgende:
Hoe kunnen we dit spinnen naar 'klimaatverandering'?
In de hondsdagen zo koud, kan ik mij niet echt heugen.
Die reptilians doen hetquote:Op zondag 27 juli 2025 18:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dan ook een hoax, ZE willen ons onder de duim krijgen door het gemiddeld alsmaar warmer te maken te doen alsof het gemiddeld alsmaar warmer is. Stomme reptielen.
Graadje of 10-12 hier in het dorp en volledig omringd door wolken flarden. Dorp op 1050. Svg vandaag op 2400quote:Op maandag 28 juli 2025 07:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wederom een prachtige lucht. Zomerliefhebbers komen wel aan hun trekken zeg dit jaar
Lekker danquote:Op maandag 28 juli 2025 08:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Graadje of 10-12 hier in het dorp en volledig omringd door wolken flarden. Dorp op 1050. Svg vandaag op 2400
Klaart morgen al enigszins op, als het goed isquote:Op maandag 28 juli 2025 08:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lekker dan
Woensdag wel prima weer volgens mij?
Valt tegen, hoor. Beter is gewoon stabiel, zonnig en tikkeltje warmer.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Prima zomerweer dit, mag best aanhouden t/m september.
Voor een deel van de bevolking zal het inderdaad tegen vallen, zeker als je nu vakantie hebt in eigen land.quote:
Hier in Oostenrijk schijnt de zon ook niet. Graadje of 14 in bludenzquote:Op maandag 28 juli 2025 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor een deel van de bevolking zal het inderdaad tegen vallen, zeker als je nu vakantie hebt in eigen land.
Laten we hopen van nietquote:Op maandag 28 juli 2025 11:56 schreef Frutsel het volgende:
Tweede week augustus lijkt qua temperatuur wel weer wat hoger te worden.
Dat is vrij triestig jaquote:Op maandag 28 juli 2025 12:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier in Oostenrijk schijnt de zon ook niet. Graadje of 14 in bludenz
Ach, zo was ik ooit in het noorden van California in de beruchte zomer van 2018.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor een 'mooie' zomer moet je dan ook geeoon in Nederland blijvenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ach, zo was ik ooit in het noorden van California in de beruchte zomer van 2018.
Aan het strand bij Mendocino was een vestje zelfs haast niet warm genoeg bij een bulderende wind en krap 15 graden ofzo
Meanwhile in NL toen boven de 30c
Ojeee, nou ik ruil graag! Veel te heet waar ik ben. Snak gewoon naar het koele Hollandse weer.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waar zit je dan?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ojeee, nou ik ruil graag! Veel te heet waar ik ben. Snak gewoon naar het koele Hollandse weer.
Ik wil wel ruilen. Moet je alleen wel samen met mijn vrouw het Ikea-bureau van onze dochter erbij in elkaar draaien. Succes!quote:Op maandag 28 juli 2025 13:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ojeee, nou ik ruil graag! Veel te heet waar ik ben. Snak gewoon naar het koele Hollandse weer.
Laat dit alsjeblieft uitkomen...dan heb ik nog anderhalve week te gaan en kunnen we het nog lekker zomers afsluitenquote:Op maandag 28 juli 2025 07:37 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ver weg maar... YES PLEASE!
Zou een mooi begin zijn van mijn vakantie.
prima pannenkoekenweerquote:Op maandag 28 juli 2025 13:57 schreef Zipportal het volgende:
Koopmans met spek was lekker. @:wereldgozer
Reuver is een tokkiedorp.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Kessel had altijd al gelijk...itt Reuver
Grubbenvorst is prima. Mijn vader werkte daar vroeger op de veiling.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken eigenlijk alleen Grubbenvorst en café De Beurs in Horst
Ruilen? Alleen het weer dan, hč. De omgeving nietquote:Op maandag 28 juli 2025 18:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mooi dagje wederom. Droog, best nig wat zon. Ruim 24 graden.
quote:Op maandag 28 juli 2025 18:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Horst kom ik eigenlijk nooit. De mensen daar kijken altijd zo nors voor mijn gevoel, alsof ze net gehoord hebben terminaal te zijn. Niet mijn type dorp
Bah, bah. KNMI meldt hier nog niks over, dus vooralsnog maar even hopen dat dit weer zo'n zwaar overdreven run is, zoals we wel vaker zien.quote:Op maandag 28 juli 2025 07:37 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ver weg maar... YES PLEASE!
Zou een mooi begin zijn van mijn vakantie.
Horst fiets ik nog wel eens doorheen, weinig mis mee. Maar dat is dan wel de Horst bij Ermeloquote:Op maandag 28 juli 2025 18:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Grubbenvorst is prima. Mijn vader werkte daar vroeger op de veiling.
Horst kom ik eigenlijk nooit. De mensen daar kijken altijd zo nors voor mijn gevoel, alsof ze net gehoord hebben terminaal te zijn. Niet mijn type dorp
Ik zit altijd in de droge gordel. Op een steenworp (letterlijk) van de Groote Peel.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zit jij ook in de droge gordel of heb je wel regen gehad de afgelopen weken?
T/m maandag ziet het er wel triest uit in Nederland, zie ik. Amper 20 en veel buien. Zaterdag en zondag zelfs onder de 20. Sneu. Daarna eindelijk weer beterquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:10 schreef Jor_Dii het volgende:
De komende 8 dagen op of rond 20 graden en vooral in het weekend (veel) regen.
Tussen de buien doorgepiept uiteraard. Keek erg donker. Nu weer flink ingesmeerd. Half bewolkt en 24 graden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jee, wat een geluksvogel!
En hoe is de situatie nu, ruim 2 uur later?? Houd ons op de hoogte!
Volle bak zon in een tuin in woestijniė. Zuidoost Nederlandquote:
Gewoon hier. Als de zon schijnt is het al gauw 1 graden warmer dan op de KNMI stations die wat meer 'buitenaf' liggen. Ik meet zelf, groene tuin maar merk wel dat je warmte van het dorp vasthoudt. Ga ik hier naar de Maas is het ook direct wat koeler.quote:
Kan hier al vanaf april prima.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:41 schreef Djeez het volgende:
Is weer genieten in jullie land, als ik dat zo zie. Hier in Frankrijk volop zo'n, ik zit gewoon in korte broek en blote bast in de zon. Bizar dat dat kan, eind juli
Grote delen van Frankrijk zijn compleet verregend de afgelopen week.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:41 schreef Djeez het volgende:
Is weer genieten in jullie land, als ik dat zo zie. Hier in Frankrijk volop zo'n, ik zit gewoon in korte broek en blote bast in de zon. Bizar dat dat kan, eind juli
Heerlijk land inderdaad, met een echte zomer.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:41 schreef Djeez het volgende:
Vandaag wel genoten ja. Droog, niet te warm, lekker briesje af en toequote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:41 schreef Djeez het volgende:
Heb vandaag al meer zon gezien als zaterdag t/m gistermiddag bij elkaar. Totalphütte op bijna 2400 meter momenteel. Zo door naar bijna 3000quote:
Lekker man. Extra genieten vandaag. Naar de top van de Schesaplana?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb vandaag al meer zon gezien als zaterdag t/m gistermiddag bij elkaar. Totalphütte op bijna 2400 meter momenteel. Zo door naar bijna 3000
Ik hoop het. Was vorig jaar ook zo toen ik naar Parijs ging, toen begon de zomer spontaan na 5 maanden herfst.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:12 schreef Haags het volgende:
Precies wanneer mijn vakantie begint - eind volgende week - wordt het lekker weer. Nou hoe fijn is dat.
Ja, geweest. In 3 uur gelopen vanaf Lünersee. Laatste 200 wel technisch en lastig door sneeuwquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lekker man. Extra genieten vandaag. Naar de top van de Schesaplana?
Veel sneeuw of viel het mee? Is wel vaak wat vervelend, maar hoort soms erbij als je wat hogerop gaat ja.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, geweest. In 3 uur gelopen vanaf Lünersee. Laatste 200 wel technisch en lastig door sneeuw
Nou, het was verse sneeuwquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Veel sneeuw of viel het mee? Is wel vaak wat vervelend, maar hoort soms erbij als je wat hogerop gaat ja.
Lekker genieten in Tuinesie maat!quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:12 schreef Haags het volgende:
Precies wanneer mijn vakantie begint - eind volgende week - wordt het lekker weer. Nou hoe fijn is dat.
Tja familie hequote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, dan kies je er ook voor om weg te fikken.
Ligt vlak onder Balkoniaquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker genieten in Tuinesie maat!
Komende dagen genoeg buien die overtrekkenquote:
Ja, maar hebben hier de gave deze vaak te ontwijkenquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende dagen genoeg buien die overtrekken
Godverdomme. Maar ja, aan al het moois komt een eind. En ook dat wat er aan komt eindigt ooit wel weer (al is het vast pas ergens eind september ofzo, gok ik).quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Even doorbijten, vanaf woensdag/donderdag verbetering met droger weer en 25+ in de kaarten.
Walgelijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:05 schreef heywoodu het volgende:
Wat dat betreft wel fijn dat de dagen weer merkbaar korter beginnen te worden
Heerlijk, om 20.00u begint het al merkbaar af te koelen inmiddels, en na lekker even buiten gezeten te hebben kan ik 's avonds ook gewoon genieten van een serie zonder de boel dicht te moeten gooien om het licht buiten te houden enzoquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heerlijk, om 20.00u begint het al merkbaar af te koelen inmiddels, en na lekker even buiten gezeten te hebben kan ik 's avonds ook gewoon genieten van een serie zonder de boel dicht te moeten gooien om het licht buiten te houden enzo
Opbokken met die luchtvochtigheid?quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:10 schreef INViCTuS het volgende:
De wat langere termijn ziet er alweer stukken beter uit. Stabiel zomers weer en fijnere temperaturen dan bijvoorbeeld dit weekend.
Is deze befaamde meme gewoon op jou gebaseerd??quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heerlijk, om 20.00u begint het al merkbaar af te koelen inmiddels, en na lekker even buiten gezeten te hebben kan ik 's avonds ook gewoon genieten van een serie zonder de boel dicht te moeten gooien om het licht buiten te houden enzo
In de winter niet, dan is het juist handig om zonlicht door het raam naar binnen te krijgen waardoor het binnen opwarmtquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is deze befaamde meme gewoon op jou gebaseerd??
[ afbeelding ]
Ook wel lekker dat het niet meer al om 4 uur in de nacht licht begint te worden. Scheelt ook een hoop.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Godverdomme. Maar ja, aan al het moois komt een eind. En ook dat wat er aan komt eindigt ooit wel weer (al is het vast pas ergens eind september ofzo, gok ik).
Zo te zien in elk geval nog wel vrij normale nachten, met 14-15 graden. Wat dat betreft wel fijn dat de dagen weer merkbaar korter beginnen te worden, dan blijft het vaak toch ook minder warm in de nacht.
Kwartiertje zonlicht per week gaat er af. Volgend weekend gaat 21:15 de zon alweer onder.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |