Laat dit alsjeblieft uitkomen...dan heb ik nog anderhalve week te gaan en kunnen we het nog lekker zomers afsluitenquote:Op maandag 28 juli 2025 07:37 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ver weg maar... YES PLEASE!
Zou een mooi begin zijn van mijn vakantie.
prima pannenkoekenweerquote:Op maandag 28 juli 2025 13:57 schreef Zipportal het volgende:
Koopmans met spek was lekker. @:wereldgozer
Reuver is een tokkiedorp.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Kessel had altijd al gelijk...itt Reuver
Grubbenvorst is prima. Mijn vader werkte daar vroeger op de veiling.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken eigenlijk alleen Grubbenvorst en café De Beurs in Horst
Ruilen? Alleen het weer dan, hè. De omgeving nietquote:Op maandag 28 juli 2025 18:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mooi dagje wederom. Droog, best nig wat zon. Ruim 24 graden.
quote:Op maandag 28 juli 2025 18:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Horst kom ik eigenlijk nooit. De mensen daar kijken altijd zo nors voor mijn gevoel, alsof ze net gehoord hebben terminaal te zijn. Niet mijn type dorp
Bah, bah. KNMI meldt hier nog niks over, dus vooralsnog maar even hopen dat dit weer zo'n zwaar overdreven run is, zoals we wel vaker zien.quote:Op maandag 28 juli 2025 07:37 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ver weg maar... YES PLEASE!
Zou een mooi begin zijn van mijn vakantie.
Horst fiets ik nog wel eens doorheen, weinig mis mee. Maar dat is dan wel de Horst bij Ermeloquote:Op maandag 28 juli 2025 18:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Grubbenvorst is prima. Mijn vader werkte daar vroeger op de veiling.
Horst kom ik eigenlijk nooit. De mensen daar kijken altijd zo nors voor mijn gevoel, alsof ze net gehoord hebben terminaal te zijn. Niet mijn type dorp
Ik zit altijd in de droge gordel. Op een steenworp (letterlijk) van de Groote Peel.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zit jij ook in de droge gordel of heb je wel regen gehad de afgelopen weken?
T/m maandag ziet het er wel triest uit in Nederland, zie ik. Amper 20 en veel buien. Zaterdag en zondag zelfs onder de 20. Sneu. Daarna eindelijk weer beterquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:10 schreef Jor_Dii het volgende:
De komende 8 dagen op of rond 20 graden en vooral in het weekend (veel) regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |