Tussen de buien doorgepiept uiteraard. Keek erg donker. Nu weer flink ingesmeerd. Half bewolkt en 24 graden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jee, wat een geluksvogel!
En hoe is de situatie nu, ruim 2 uur later?? Houd ons op de hoogte!
Volle bak zon in een tuin in woestijnië. Zuidoost Nederlandquote:
Gewoon hier. Als de zon schijnt is het al gauw 1 graden warmer dan op de KNMI stations die wat meer 'buitenaf' liggen. Ik meet zelf, groene tuin maar merk wel dat je warmte van het dorp vasthoudt. Ga ik hier naar de Maas is het ook direct wat koeler.quote:
Kan hier al vanaf april prima.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:41 schreef Djeez het volgende:
Is weer genieten in jullie land, als ik dat zo zie. Hier in Frankrijk volop zo'n, ik zit gewoon in korte broek en blote bast in de zon. Bizar dat dat kan, eind juli
Grote delen van Frankrijk zijn compleet verregend de afgelopen week.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:41 schreef Djeez het volgende:
Is weer genieten in jullie land, als ik dat zo zie. Hier in Frankrijk volop zo'n, ik zit gewoon in korte broek en blote bast in de zon. Bizar dat dat kan, eind juli
Heerlijk land inderdaad, met een echte zomer.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:41 schreef Djeez het volgende:
Vandaag wel genoten ja. Droog, niet te warm, lekker briesje af en toequote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:41 schreef Djeez het volgende:
Heb vandaag al meer zon gezien als zaterdag t/m gistermiddag bij elkaar. Totalphütte op bijna 2400 meter momenteel. Zo door naar bijna 3000quote:
Lekker man. Extra genieten vandaag. Naar de top van de Schesaplana?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb vandaag al meer zon gezien als zaterdag t/m gistermiddag bij elkaar. Totalphütte op bijna 2400 meter momenteel. Zo door naar bijna 3000
Ik hoop het. Was vorig jaar ook zo toen ik naar Parijs ging, toen begon de zomer spontaan na 5 maanden herfst.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:12 schreef Haags het volgende:
Precies wanneer mijn vakantie begint - eind volgende week - wordt het lekker weer. Nou hoe fijn is dat.
Ja, geweest. In 3 uur gelopen vanaf Lünersee. Laatste 200 wel technisch en lastig door sneeuwquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lekker man. Extra genieten vandaag. Naar de top van de Schesaplana?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |