SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
is dit nog altijd @ZKA ?quote:
Dennis-masterclass.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef Divje het volgende:
Gaan we straks toch gewoon met Igor en David de vCL in?
Ik wacht rustig het Pieter Zwart juichstukje af @maxi-musquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:34 schreef Slobeend het volgende:
"This guy is the Harry Maguire of Portugal and now Italy. He moves like a fridge."
Dat scheelt wel een slok op een borrel. Als ze zich nog volledig kunnen opladen om weer voor Feyenoord te spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef Divje het volgende:
Gaan we straks toch gewoon met Igor en David de vCL in?
Oja, dat was me even weer ontschoten. Er gebeurt zoveelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een slok op een borrel. Als ze zich nog volledig kunnen opladen om weer voor Feyenoord te spelen natuurlijk.
Al is Paixao voorlopig nog geblesseerd trouwens.
Jannes in de modder.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
22/07 21:55
Feyenoord is bezig met het aantrekken van Casper Tengstedt, maar berichten over een akkoord met Benfica uit Portugese media zijn voorbarig. Wel is duidelijk dat de Rotterdammers inzetten op de komst van de 25-jarige Deen, die in De Kuip moet gaan concurreren met Ayase Ueda. Tengstedt speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Hellas Verona en scoorde toen zes keer in de Serie A. Bij Benfica ligt de voormalig aanvaller van FC Midtjylland en Rosenborg BK nog drie jaar vast.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)fica-over-tengstedt-
Meer goals dan Pelle in de Serie Aquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
Feyenoord is bezig met het aantrekken van Casper Tengstedt, maar berichten over een akkoord met Benfica uit Portugese media zijn voorbarig. Wel is duidelijk dat de Rotterdammers inzetten op de komst van de 25-jarige Deen, die in De Kuip moet gaan concurreren met Ayase Ueda. Tengstedt speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Hellas Verona en scoorde toen zes keer in de Serie A. Bij Benfica ligt de voormalig aanvaller van FC Midtjylland en Rosenborg BK nog drie jaar vast.
Ik mag hopen dat ie door niemand meer welkom wordt geheten mocht ie zich rond de kuip vertonen.quote:
Met doorverkooppercentage schijnbaar. Hoop dat die gratis weggaat!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
Geeft wel een beetje Benjamin de Ceulaert vibes die Jordan Bos idd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik word niet erg enthousiast van Jordan Bos. Gijs Smal lijkt mij beter, terwijl ik liever een betere linksback had gezien dan Gijs Smal.
In feite zijn Jordan Bos, Goncalo Borges en Casper Tengstedt gokjes. Over enkele maanden kan het zijn dat we Kloese vervloeken voor de miljoenen aan middelmaat die hij heeft aangetrokken of prijzen vanwege de pareltjes die hij voor weinig geld heeft weten te vinden.
Of alles er tussenin natuurlijk.
Tegelijkertijd bedenk ik me ook dat “zekerheidjes” op transfergebied eigenlijk ook niet bestaan.
Ik verwacht zelf:
Bos; een tegenvaller.
Tengstedt: niet goed - niet slecht.
Diarra: idem als Tengstedt.
Borges: Schot in de roos.
Zolang het niet Philippe Leonard vibes zijn is het al goed. Daarbij vergeleken was zelfs Gill Swerts een wereldvoetballerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geeft wel een beetje Benjamin de Ceulaert vibes die Jordan Bos idd.
Daar ben ik niet zo rouwig om. Grote kans dat er later nog net zo'n goede deal voorbij komt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Paxiao ook van de baan
Ff 65 miljoen door de plee vandaag.
Je vraagt je wel af waarom dan niet Meijer is gehaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben ze een sponsordeal met het Maasstad ziekenhuis ofzo?
quote:'Transfer Paixão naar Marseille voorlopig van de baan'
De gesprekken tussen Feyenoord en Olympique Marseille over Igor Paixão zitten momenteel muurvast. Hoewel de Braziliaanse buitenspeler zelf al akkoord is met een meerjarig contract in Zuid-Frankrijk, is een akkoord tussen de clubs vooralsnog uitgebleven. Dit meldt RMCsport dinsdagavond.
Marseille heeft volgens Franse media een bod van circa dertig miljoen euro neergelegd bij Feyenoord. De Rotterdamse club heeft echter geen groen licht gegeven voor een vertrek, waardoor de transfer op dit moment stilligt. De clubleiding van Marseille hoopte vandaag nog op een doorbraak, maar die is uitgebleven.
Je vergeet Valente.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik word niet erg enthousiast van Jordan Bos. Gijs Smal lijkt mij beter, terwijl ik liever een betere linksback had gezien dan Gijs Smal.
In feite zijn Jordan Bos, Goncalo Borges en Casper Tengstedt gokjes. Over enkele maanden kan het zijn dat we Kloese vervloeken voor de miljoenen aan middelmaat die hij heeft aangetrokken of prijzen vanwege de pareltjes die hij voor weinig geld heeft weten te vinden.
Of alles er tussenin natuurlijk.
Tegelijkertijd bedenk ik me ook dat “zekerheidjes” op transfergebied eigenlijk ook niet bestaan.
Ik verwacht zelf:
Bos; een tegenvaller.
Watanabe: gewoon degelijk. Goede aankoop.
Steijn: voldoet aan verwachtingen. Goede koop.
Tengstedt: niet goed - niet slecht.
Diarra: idem als Tengstedt.
Borges: Schot in de roos.
Maar een club nodigt wel spelers uit voor een trainingskamp die ze niet onder contract hebben staan! Dat is heel normaal.quote:Op woensdag 23 juli 2025 04:20 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat Hancko verhaal nogal vaag, je gaat je toch niet melden voor een training als je niet 100% overgeschreven bent bij die club? Je weet toch immers zelf wel of je al getekend hebt? Raar.
Tjah, ik vraag me af wat voor een spelersmakelaar die gast dan wel niet heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2025 05:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar een club nodigt wel spelers uit voor een trainingskamp die ze niet onder contract hebben staan! Dat is heel normaal.
Het is gerucht nummer 1000, maar wat mij vooral opvalt is dat een RvCer genoemd wordt. Dit is toch gewoon werk van het dagelijks bestuur. RvCers die een deal of een strategie van een deal toetsen lijkt me normaal, maar je gaat toch geen RvCers in contact brengen met andere clubs?quote:https://www.fr-fans.nl/ni(...)in-strijd-om-igamane
Hamza Igamane is een van de spitsen die naar Feyenoord zou kunnen, zo meldt althans Daily Record. De Rotterdammers zouden zich bij naam van Toon van Bodegom gemeldt hebben om de spits over te nemen van Rangers FC. Igamane scoorde afgelopen seizoen twaalf keer in 33 wedstrijden voor de Schotse club.
12 goals tegen de Invernessen van de wereld. Nou, vast een topper.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is gerucht nummer 1000, maar wat mij vooral opvalt is dat een RvCer genoemd wordt. Dit is toch gewoon werk van het dagelijks bestuur. RvCers die een deal of een strategie van een deal toetsen lijkt me normaal, maar je gaat toch geen RvCers in contact brengen met andere clubs?
De speler zelf kan me mijn reet roesten, ik snap gewoon niet waarom RvCers dit doenquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
12 goals tegen de Invernessen van de wereld. Nou, vast een topper.
Check even de bron..quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
De speler zelf kan me mijn reet roesten, ik snap gewoon niet waarom RvCers dit doen
Het zal vast zijn om zo'n deal van Tengstedt te toetsen ten opzichte van een andere speler of iets dergelijks, maar als de RvC van Feyenoord daadwerkelijk uitvoert die bij het bestuur horen, dan is het verrot. En het is niet het eerste verhaal over de RvC.
Hij had ook getekend begreep ik. Alleen heeft Al-Nassr dat niet gedaan bleek toen ze de contracten terugstuurden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 04:20 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat Hancko verhaal nogal vaag, je gaat je toch niet melden voor een training als je niet 100% overgeschreven bent bij die club? Je weet toch immers zelf wel of je al getekend hebt? Raar.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hij had ook getekend begreep ik. Alleen heeft Al-Nassr dat niet gedaan bleek toen ze de contracten terugstuurden.
Ik vind het hoe dan ook erg sneu en kafkaësk voor zo'n jongen. Je tekent, krijgt van je zaakwaarnemer te horen dat het nu rond is, ruimt je huis uit en meld je op een trainingskamp om daar te horen dat je helemaal geen speler van hen bent. Ik denk echt dat hij even heeft gedacht in de Twilight Zone terecht gekomen te zijn.
Grote kans dat het niet eens een RVC lid is, maar een journalist die even snel googled "who's in charge at Fayenorth Rotterdam" en daar dan een naam uitpikt die hem wel leuk lijkt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
De speler zelf kan me mijn reet roesten, ik snap gewoon niet waarom RvCers dit doen
Het zal vast zijn om zo'n deal van Tengstedt te toetsen ten opzichte van een andere speler of iets dergelijks, maar als de RvC van Feyenoord daadwerkelijk uitvoert die bij het bestuur horen, dan is het verrot. En het is niet het eerste verhaal over de RvC.
Kut Turken KAPOET maken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:52 schreef Cryptonees het volgende:
Zonde dat die transfers niet doorgaan.Maar elk nadeel heeft zijn voordeel zei Johan altijd. De kans is nu groter dat Feyenoord de CL gaat halen. Ik dacht de startpremie voor komend seizoen boven de 60 zal zijn. Het is een of het ander in dit geval.
In Engeland is het natuurlijk wel gebruikelijk dat de voorzitter/CEO een actieve rol speelt rondom transfers.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grote kans dat het niet eens een RVC lid is, maar een journalist die even snel googled "who's in charge at Fayenorth Rotterdam" en daar dan een naam uitpikt die hem wel leuk lijkt.
Maakte vlak voor de overstap naar Feyenoord nog wel een gigantische blunder in de voorronde wedstrijd van Sparta Praag. Dus wie weetquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:36 schreef De_Pel het volgende:
Nou wordt Hancko continu geprezen als op en top superprofessional, maar kan me voorstellen dat je hier wel ff slecht van slaapt en wat scherpte verliest. Hopen dat ie geen Van Beekje doet in de vCL.
It looks like there’s a little mix‑up in the name — you’re asking about Feyenoord Rotterdam, not “Fayenorth.” So here’s who’s in charge at Feyenoord Rotterdam N.V., as of mid‑2025:quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grote kans dat het niet eens een RVC lid is, maar een journalist die even snel googled "who's in charge at Fayenorth Rotterdam" en daar dan een naam uitpikt die hem wel leuk lijkt.
Eens. Bij ons gaat de RvC wel vaker op de bestuurdersstoel zitten. Een zeer slechte zaak. Ze zijn er om het beleid te toetsen/controleren en moeten zich er verder buiten houden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is gerucht nummer 1000, maar wat mij vooral opvalt is dat een RvCer genoemd wordt. Dit is toch gewoon werk van het dagelijks bestuur. RvCers die een deal of een strategie van een deal toetsen lijkt me normaal, maar je gaat toch geen RvCers in contact brengen met andere clubs?
Zolang het nog een bos is heb je nog geen brandhout.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:58 schreef Kopiko het volgende:
Ik zie door alle transfers het Bos niet meer.
Mooi complementair aan Smal dus.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:49 schreef fetX het volgende:
Van wat ik lees schijnt het een vrij complete back te zijn met een mindere pass. Dat is te trainen. Ben benieuwd
Jammer dat Ronaldo nog ademt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:58 schreef Cryptonees het volgende:
[ x ]
Het was blijkbaar niet de eerste keer dat die arabieren van All Nasir dit bij een speler geflikt hebben.
Down under is net zo'n interessante point of view als ondertussen.quote:
20-25 denk ikquote:
Daar baal ik best van.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:38 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Jammer dat vdBerg (voorlopig) niet komt. Speler met de meeste restwaarde.
Ik ook. Het is ook nog best dunnetjes centraal achterin dus je hebt sowieso nog wel iemand nodig eigenlijk. En Hancko zal toch wel gaan, en anders Paixao wel, dus dat risico kun je best nemen.quote:
Dan zou ik gewoon weigeren.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
20-25 denk ik
Atletico blijft een kut club
Dennis lult uit zijn nekquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:38 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Jammer dat vdBerg (voorlopig) niet komt. Speler met de meeste restwaarde.
Ik ook, hopelijk is Juventus nog op zoek naar een verdedigerquote:
Die betalen ook niet veel. Je moet hopen op een Engelse club die net voor het einde van de transferperiode in paniek raakt (als je een hoge prijs wil).quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ook, hopelijk is Juventus nog op zoek naar een verdediger
Hancko zal alsnog naar het buitenland vertrekken. Dus waarom zou de transfer van Van den Berg van de baan zijn?quote:
Paniek hoeft niet. Het is genoeg als een club nóg hoger in de boom een centrale verdediger wegplukt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die betalen ook niet veel. Je moet hopen op een Engelse club die net voor het einde van de transferperiode in paniek raakt (als je een hoge prijs wil).
Eens, ik zou hem sowieso wel nemen. Ook al blijft Hancko. Beelen hoef je het komende half jaar (en misschien langer) niet op te rekenen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. Het is ook nog best dunnetjes centraal achterin dus je hebt sowieso nog wel iemand nodig eigenlijk. En Hancko zal toch wel gaan, en anders Paixao wel, dus dat risico kun je best nemen.
Misschien wil de andere partij ook duidelijkheid.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hancko zal alsnog naar het buitenland vertrekken. Dus waarom zou de transfer van Van den Berg van de baan zijn?
Omdat Feyenoord dat geld logischerwijs pas gaat uitgeven als Hancko ook daadwerkelijk vertrektquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hancko zal alsnog naar het buitenland vertrekken. Dus waarom zou de transfer van Van den Berg van de baan zijn?
Arne slot heeft nog een verdediger nodigquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die betalen ook niet veel. Je moet hopen op een Engelse club die net voor het einde van de transferperiode in paniek raakt (als je een hoge prijs wil).
Ja, dat zou echt prachtig zijn, maar die heeft al heel veel geld uitgegeven.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Arne slot heeft nog een verdediger nodig
Ja dat is inderdaad waarschijnlijker dan mijn verhaal.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord dat geld logischerwijs pas gaat uitgeven als Hancko ook daadwerkelijk vertrekt
Dat zit er natuurlijk dik in, maar ik neem aan dat er dan in ieder geval een andere, goedkopere CV op de lijst staat wat ook als Hancko blijft heb je daar wat nodig.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord dat geld logischerwijs pas gaat uitgeven als Hancko ook daadwerkelijk vertrekt
Oh god not this shit again….quote:Atlético Madrid gaat vol voor Feyenoorder David Hancko na soap met Al-Nassr
Atlético Madrid heeft zich gemeld bij Feyenoord voor Dávid Hancko. Ook de Spaanse topclub heeft de transfer van de Slowaakse verdediger naar Al-Nassr op wonderbaarlijke wijze zien klappen en wil de linksbenige verdediger nu alsnog aan een transfer helpen.
Mikos Gouka 23-07-25, 11:32
Laatste update: 11:40
De club van manager Diego Simeone wil qua transfersom een stuk minder ver gaan dan het Al-Nassr van megaster Cristiano Ronaldo, al zal er als alles rond komt uiteraard een fors transferbedrag naar de Kuip gaan. Hancko wilde al eerder naar Madrid, maar een jaar geleden bood de Spaanse club te weinig om tot een deal met directeur Dennis te Kloese te komen.
Een paar maanden later lukte het ook Juventus niet om Hancko in te lijven. De Europese clubs begrepen de afgelopen maanden dat Al-Nassr de nieuwe bestemming van Hancko zou worden, maar die deal klapte dus begin deze week op onthutsende wijze.
Atlético Madrid denkt daar nu van te gaan profiteren. Hancko zal veel minder gaan verdienen dan hem was voorgespiegeld door Al-Nassr.
Feyenoord gaat ondertussen uit van de komst van de verdedigers Tsuyoshi Watanabe (AA Gent), Jordan Bos (KVC Westerlo) en de Deense spits Casper Tengstedt van Benfica.
Als je naar puur naar onze uitgaven kijkt naar bijbehorende spelers kun je ook niet ontkennen dat Feyenoord al best wat risico genomen heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:46 schreef Vis1980 het volgende:
Ik blijf het toch enigszins grappig vinden hoe vaak 'we' hier doen alsof we makkelijk wel even een risico 'kunnen' nemen. Uiteraard is het niet verboden, zo is het ook weer. Het is misschien maar goed dat we allemaal niet verantwoordelijk zijn voor de financiën van onze mooie club.
Op dit moment zijn ze vooral bezig met aanvallende versterkingen. Maar ze missen echt een linker centrale verdediger, die goed van achteruit kan opbouwen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt prachtig zijn, maar die heeft al heel veel geld uitgegeven.
Ze bereiden een bod voor van 15 milquote:
Ik snap dan ook echt de komst van die Borges niet. Je hebt met Paixao, Hadj Moussa, Diarree, Slory, Sauer, Sliti en eventueel Stengs voldoende smaken. Dat het allemaal nog niet het gewenste niveau is snap ik, maar de verdediging is toch echt urgenter.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je naar puur naar onze uitgaven kijkt naar bijbehorende spelers kun je ook niet ontkennen dat Feyenoord al best wat risico genomen heeft.
Spelers kopen en verkopen is altijd een risico. Als je dan ook nog eens op het budget risico's gaat nemen, kun je snel in de problemen komen. Vraag het anders eens aan Bosz.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je naar puur naar onze uitgaven kijkt naar bijbehorende spelers kun je ook niet ontkennen dat Feyenoord al best wat risico genomen heeft.
Bel em effe!quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze vooral bezig met aanvallende versterkingen. Maar ze missen echt een linker centrale verdediger, die goed van achteruit kan opbouwen.
Als ze eenmaal klaar zijn met de gewenste targets, zullen ze ook een aantal spelers verkopen( denk aan Luiz Diaz). En dan komt er wel geld vrij voor nieuwe aankopen
Fingers crossed
Moet je je voorstellen dat je dit had kunnen doen in het tijdperk Slot. Dan waren we nu het Bayern van Nederland geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:57 schreef Caland het volgende:
Al bijna 50 miljoen uitgegeven
Vreemde tijd voor Feyenoorders die al iets ouder zijn.
Heeft nog tientallen miljoenen over aan budget, maar slot bepaalt de transfers bij Liverpool niet. Dat doet Julian Ward.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt prachtig zijn, maar die heeft al heel veel geld uitgegeven.
Je denkt dat Hancko captain Van Dijk wel even uit de basis gaat spelen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze vooral bezig met aanvallende versterkingen. Maar ze missen echt een linker centrale verdediger, die goed van achteruit kan opbouwen.
Als ze eenmaal klaar zijn met de gewenste targets, zullen ze ook een aantal spelers verkopen( denk aan Luiz Diaz). En dan komt er wel geld vrij voor nieuwe aankopen
Fingers crossed
Spijtig. Had hem graag terug gezien in Nederland, en Feyenoord zou een prima club voor hem zijn. Mogelijkheid om hem na 2 jaar voor een veelvoud te verkopen.quote:
Was ook iets over gezegd, Liverpool koopt vanaf een bepaalde leeftijd alleen maar spelers voor hoge bedragen die buitenklasse zijn, dat is Hancko voor hen niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heeft nog tientallen miljoenen over aan budget, maar slot bepaalt de transfers bij Liverpool niet. Dat doet Julian Ward.
Ik vind het voor het eerst best te begrijpen als Feyenoord met een wat lager bedrag akkoord gaatquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:12 schreef Elan het volgende:
Nu wil Atletico hem kennelijk weer, alleen die bieden natuurlijk nog steeds de helft waardoor de kans op een deal heel klein is en blijft.
Wat een ontzettend vermoeiende kutsoap als buitenstaander. Laat staan voor David zelf.
Eens.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het voor het eerst best te begrijpen als Feyenoord met een wat lager bedrag akkoord gaat
Hangt er vanaf hoe laag. Dat er geen 40 miljoen meer komt snapt iedereen. Maar Feyenoord moet niet “omdat het zielig is voor Hancko en ze het hem zo gunnen” met een fooi akkoord gaan. 25 miljoen is te weinig, alles tussen 30/35 miljoen is prima, onder de 30 miljoen gewoon oprottenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het voor het eerst best te begrijpen als Feyenoord met een wat lager bedrag akkoord gaat
Wat lager prima, maar dat is nog steeds 30.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Na de vCL, akkoord. Nu zou ik nog inzetten op minimaal ¤30mquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat die Saudi ontzettend lopen te kutten moet je als club met miljoenen minder genoegen nemen? Even los van het ontzettend vervelend is voor de speler lijkt me dat toch geen heel gangbare bedrijfsvoering.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat "geen transfer on hold" is echt een minimaal bijzinnetje in een reconstructie over het afketsen van de transfer van Hancko. Ik zou er niet al te veel meer op rekenen, al hoop ik uiteraard dat Van den Berg gewoon komt.quote:
Dat snap ik ook nog wel, toch zal hij zo zijn voorkeuren aangeven.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heeft nog tientallen miljoenen over aan budget, maar slot bepaalt de transfers bij Liverpool niet. Dat doet Julian Ward.
Gangbare bedrijfsvoering zou zijn als ie gewoon een opzegtermijn heeft van een maand en dan zelf gratis kan overstappen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat die Saudi ontzettend lopen te kutten moet je als club met miljoenen minder genoegen nemen? Even los van het ontzettend vervelend is voor de speler lijkt me dat toch geen heel gangbare bedrijfsvoering.
Dikke kans dat het niet veel meer wordt dan dit.quote:
Er gaat sowieso geen club meer hetzelfde neerleggen dus dat lijkt me in alle gevallen een juiste conclusie.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat die Saudi ontzettend lopen te kutten moet je als club met miljoenen minder genoegen nemen?
Je begint nu wel in tijdnood te komen voor een vervanger, dus heel redelijk om tegen Atletico te zeggen dat Hancko pas na de vCL kan komen. Deed Zagreb ook met Ivanusec en Praag met Hancko.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kan het gewoon niet nog een keer maken om Hancko die transfer niet te gunnen. Moet je niet meteen genoegen nemen een fooi, maar als alleen Atletico aanklopt..
Kom maar door met die Ponden of toch nietquote:Marseille heeft de afgelopen weken meerdere pogingen ondernomen om Paixão over te nemen, maar tot een akkoord kwam het niet. De laatste bieding van de Franse club werd resoluut afgewezen door Feyenoord. De Rotterdammers blijven vasthouden aan hun vraagprijs en lijken voorlopig niet te willen inbinden.
Volgens het Franse medium RMC Sport zijn de onderhandelingen inmiddels volledig stilgevallen en staan er geen nieuwe gesprekken gepland. Dat opent de deur voor Leeds United, dat al langer interesse toont in de vleugelaanvaller. De Engelse club is op zoek naar versterking in de aanval en ziet in Paixão een potentiële basisspeler op de linkerflank.
Dan moet de speler dat ook wel willen en het beste willen geven. In datzelfde blok maakte Hancko nog de blunder die Praag volgens mij zelfs het Europees Voetbal kostte.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je begint nu wel in tijdnood te komen voor een vervanger, dus heel redelijk om tegen Atletico te zeggen dat Hancko pas na de vCL kan komen. Deed Zagreb ook met Ivanusec en Praag met Hancko.
Het is niet ondenkbaar dat hij ondanks alle goeie wil toch mentaal niet helemaal scherp gaat zijn, nee.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan moet de speler dat ook wel willen en het beste willen geven. In datzelfde blok maakte Hancko nog de blunder die Praag volgens mij zelfs het Europees Voetbal kostte.
Je zal iets moeten zakken richting de 30 miljoen ja, maar toch niet de 15 die Atletico destijds boden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Er gaat sowieso geen club meer hetzelfde neerleggen dus dat lijkt me in alle gevallen een juiste conclusie.
Dat lijkt me niet inderdaad en dat zal Hancko zelf ook wel begrijpen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal iets moeten zakken richting de 30 miljoen ja, maar toch niet de 15 die Atletico destijds boden.
Ik vermoed eigenlijk gezien zijn eerdere reactie dat hij wel echt koste wat kost weg wil deze periode.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet inderdaad en dat zal Hancko zelf ook wel begrijpen.
Het is ook niet dat Feyenoord niet welwillend is om mee te werken. Moet wel tegen de juiste prijs zijn.
quote:Hancko was een weekje boos'
Te Kloese vervolgt: "Vanuit mijn functie bij de ECA (European Club Association, red.) heb ik een best goede relatie met Atlético Madrid. Een heel goede relatie zelfs. Het is een fantastische club en ik kan me voorstellen dat een speler en mensen daaromheen er gevoelig voor kunnen zijn." Het bod dat Atlético uitbracht op Hancko was echter extreem laag: nog geen vijftien miljoen euro. "Ja, dat was niet zo fantastisch", grijnst Te Kloese. "Dan moet ik in het belang van Feyenoord denken."
"Hancko was toen heel even een weekje boos, maar daarna ging het weer", besluit de Feyenoord-directeur. "Fantastisch hoe hij ermee om is gegaan. Nu is hij zelfs nog meer gemotiveerd om te laten zien dat hij een keer een stap wil maken. Dat zal ook wel een keer gebeuren. Het is zo'n goede speler."
Eigenlijk kun je het dus na dit gezegd te hebben niet maken om heel hoog in de onderhandelingen te zitten. Zal wel op 20-25 miljoen uitkomenquote:Wanneer een topclub zich daadwerkelijk aandient voor Hancko, kan hij rekenen op alle medewerking van Dennis te Kloese. De algemeen directeur van Feyenoord heeft onlangs een belofte gedaan aan de linkspoot. Hancko heeft zijn contract verlengd tot medio 2028, voornamelijk om zijn marktwaarde te verhogen en Feyenoord sterker te maken in toekomstige onderhandelingen.
"Ik heb mijn contract in februari verlengd", vertelt Hancko in gesprek met ESPN. "Toen sprak ik met onze algemeen directeur Dennis te Kloese. Hij zei: 'We willen je hier zo lang mogelijk houden. Maar als er een kans komt bij een van de grote clubs, of iets wat je echt wilt, dan breng ik je naar het vliegveld.' Zo hebben we het besproken. Maar het is op dit moment niet aan de orde. Er staat geen druk op mijn spelersmakelaar of op de club."
poh flinke belofte zegquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:32 schreef Elan het volgende:
Was dit alweer vergeten maar er zijn destijds kennelijk ook flinke beloftes gedaan rondom zijn contractverlenging:
[..]
Eigenlijk kun je het dus na dit gezegd te hebben niet maken om heel hoog in de onderhandelingen te zitten. Zal wel op 20-25 miljoen uitkomen.
Ik ben benieuwd naar de volledige analyse.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Kut X.
https://x.com/Mkrabby/status/1948008710821101816
quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de volledige analyse.
Hij liep volgens mij wel gewoon 1 doelpunt per 1,5 wedstrijd als je naar zijn speelminuten kijkt.
Als hij dat moyenne bij Feyenoord ook haalt dan komt tie op een doelpunt of 22. Niet verkeerd volgens mij.
quote:Casper Tengstedt is een spits die nooit de belofte heeft ingelost van een geweldig halfjaar bij Rosenborg. In een dominant elftal is hij een aanvaller die makkelijk scoort, door bovengemiddeld goed af te werken. De hoop van Feyenoord zal zijn dat die kwaliteiten in De Kuip weer naar boven komen. Zoals de bereidheid van Tengstedt om gaten te trekken misschien handig kan zijn voor Sem Steijn. Toch investeert Feyenoord niet in een complete spits die boven alle twijfel zal zijn verheven. Daarvoor is de bijdrage van Tengstedt in het meevoetballen en verdedigen te beperkt.
Meewerken is natuurlijk iets anders dan hem voor een fooi wegbrengen. 20 slaat nergens op. 30 is een prima bedrag, en dat moet haalbaar zijnquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:32 schreef Elan het volgende:
Was dit alweer vergeten maar er zijn destijds kennelijk ook flinke beloftes gedaan rondom zijn contractverlenging:
[..]
Eigenlijk kun je het dus na dit gezegd te hebben niet maken om heel hoog in de onderhandelingen te zitten. Zal wel op 20-25 miljoen uitkomen.
Ik vind het ook een prima bedrag, maar hoe weet je dat het haalbaar is?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:10 schreef alopio het volgende:
30 is een prima bedrag, en dat moet haalbaar zijn
Tot nu toe weinig laten zien, maar wie weet pakt het gokje goed uit. Zeker geen onbetwiste vervanger voor Ueda.quote:
Zeker weten doe je het nooit. Soms krijg je teveel, soms te weinig. Maar met zijn kwaliteiten is 30 niks voor de meeste clubsquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prima bedrag, maar hoe weet je dat het haalbaar is?
De vraag is wat reëel is, als Hancko na een bod van 15 met nog een jaar extra contract kennelijk al een week van slag was dan geloof ik niet dat je nu zomaar 20 kunt weigeren van Atletico.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Meewerken is natuurlijk iets anders dan hem voor een fooi wegbrengen. 20 slaat nergens op. 30 is een prima bedrag, en dat moet haalbaar zijn
Ik zou hem eerder het hele jaar aan de kant houden dan voor 20 naar Atletico laten gaan. Voor dat bedrag kunnen ze Beelen krijgen. In huidige staat zonder garantie.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag is wat reëel is, als Hancko na een bod van 15 met nog een jaar extra contract kennelijk al een week van slag was dan geloof ik niet dat je nu zomaar 20 kunt weigeren van Atletico.
Ja kan wel, maar belang van de speler staat in principe altijd voorop. Zeker met bepaalde toezeggingen die gedaan zijn zou hem gijzelen en aan zijn contract houden misschien kunnen resulteren in een vertrouwensbreuk en boze speler.
Vind het heel lastig aan de ene kant moet je je niet laten piepelen aan de andere kant zijn er wel dingen aan hem toegezegd. Ga je het dan vervolgens als club heel hoog spelen en proberen het onderste uit de kan te halen geef je daarmee ook wel een signaal af aan toekomstige spelers die wikken en wegen om wel of niet bij te tekenen dat je eigenlijk onbetrouwbaar bent.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zou hem eerder het hele jaar aan de kant houden dan voor 20 naar Atletico laten gaan. Voor dat bedrag kunnen ze Beelen krijgen. In huidige staat zonder garantie.
20 miljoen is echt gênant weinig, dat kan je onder geen beding doen, ongeacht wat de speler wil.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag is wat reëel is, als Hancko na een bod van 15 met nog een jaar extra contract kennelijk al een week van slag was dan geloof ik niet dat je nu zomaar 20 kunt weigeren van Atletico.
Ja kan wel, maar belang van de speler staat in principe altijd voorop. Zeker met bepaalde toezeggingen die gedaan zijn zou hem gijzelen en aan zijn contract houden misschien kunnen resulteren in een vertrouwensbreuk en boze speler.
Nou ja, het onderste uit de kan. Ik denk dat Feyenoord wel volledig in hun recht staat om een marktconform bedrag te vragen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het heel lastig aan de ene kant moet je je niet laten piepelen aan de andere kant zijn er wel dingen aan hem toegezegd. Ga je het dan vervolgens als club heel hoog spelen en proberen het onderste uit de kan te halen geef je daarmee ook wel een signaal af aan toekomstige spelers die wikken en wegen om wel of niet bij te tekenen dat je eigenlijk onbetrouwbaar bent.
Daar ligt een gigantisch risico op integriteitsafbreuk.
Of te wel je moet je als club dus wel laten piepelen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het heel lastig aan de ene kant moet je je niet laten piepelen aan de andere kant zijn er wel dingen aan hem toegezegd. Ga je het dan vervolgens als club heel hoog spelen en proberen het onderste uit de kan te halen geef je daarmee ook wel een signaal af aan toekomstige spelers die wikken en wegen om wel of niet bij te tekenen dat je eigenlijk onbetrouwbaar bent.
Daar ligt een gigantisch risico op integriteitsafbreuk.
UK/US kennen over het algemeen ook geen two-tier board.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Engeland is het natuurlijk wel gebruikelijk dat de voorzitter/CEO een actieve rol speelt rondom transfers.
Dat bod van de Saudi is van tafel dus die hebben dat er kennelijk helemaal niet voor over.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Of te wel je moet je als club dus wel laten piepelen.
Als die Arabieren 40 miljoen over hebben dan is de ondergrens gewoon 27 - 30 miljoen euro en niet 20.
Hallo Klaas. @onlogisch @GGMM @Cocoquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:06 schreef Cryptonees het volgende:
Het lijkt me sterk dat Feyenoord kadootjes gaat geven aan clubs als Atletico Madrid. Hansco ligt tot 2028 vast bij Feyenoord.
Ik heet helemaal geen klaasquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hallo Klaas. @:onlogisch @:GGMM @:coco
Ja dat zou vast het enige zijn dat is geroepen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan had je je mond moeten houden met je ik breng je persoonlijk naar het vliegveld als er een mooie club komt.
Benieuwd naar het transferbedrag, laten we hopen dat ze het Saudi-Arabische bod juist hebben gebruikt om de vraagprijs flink op te drijven.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd naar het transferbedrag, laten we hopen dat ze het Saudi-Arabische bod juist hebben gebruikt om de vraagprijs flink op te drijven.
Dat zal voor Hancko ook wel een bijzonder dagje geweest zijn op het trainingskamp bij Feyenoord
Meer dan ze vorig seizoen wilden geven, en nog een seizoen langer genoten van Hancko!quote:
Warm, dus 25quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Wij zijn gewoon een veel te lieve club.
Ssshh..quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de volledige analyse.
Hij liep volgens mij wel gewoon 1 doelpunt per 1,5 wedstrijd als je naar zijn speelminuten kijkt.
Als hij dat moyenne bij Feyenoord ook haalt dan komt tie op een doelpunt of 22. Niet verkeerd volgens mij.
Wellicht doen we een AZtje en heeft hij een doorverkoop percentage in zn contract wat hij nu niet krijgt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Wij zijn gewoon een veel te lieve club.
Gelukkig is 30 toch realistisch, en dat nog zonder bonussen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij waren die er niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Gelukkig is 30 toch realistisch, en dat nog zonder bonussen.
Al die figuren hier die hem maar gelijk voor 20 weg wilden doen
Werd wel geïmpliceerd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij waren die er niet.
1 aanstellerquote:Op woensdag 23 juli 2025 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij waren die er niet.
@Elan dit stugge gedrag van DtK gaat op den duur tegen hem werken!quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Gelukkig is 30 toch realistisch, en dat nog zonder bonussen.
Al die figuren hier die hem maar gelijk voor 20 weg wilden doen
Niets te maken met stug gedrag, er zijn letterlijk toezeggingen gedaan. Hun initiële bod was kennelijk minder dan 15 miljoen. Maar dromen jullie lekker over 30+ miljoen want ja die Saudi wilden 40 betalen!!!!quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
@:elan dit stugge gedrag van DtK gaat op den duur tegen hem werken!
Vooral gespeculeerd, maar kreeg wel de indruk dat jij, @Elan @Vis1980 en @Caland 25 miljoen wel prima hadden gevonden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meer gespeculeerd. Want Atletico.
Onze zeer objectieve kenner zat er flink naast zeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat van de Europese top is hier natuurlijk wel meermaals gezegdIs ook niet erg, soms lopen de dingen anders.
En 30 miljoen? No wayDat zijn zandbakbedragen voor spelers van bijna 28 jaar die hun hele leven in een B-competitie hebben gespeeld.. Vergeet niet: hij is geen 20 jaar meer hé. Sterker nog: hij is fysiologisch gezien al over zijn top heen. De restwaarde van Hancko na een contract van 3 jaar is bijna 0.
20 miljoen en dan inderdaad een club als Dortmund, Juventus of Atletico
Wat Bazel je nou? Er komen notabene berichten vrij waarin er wordt aangegeven dat Feyenoord 35 miljoen incl. bonussen krijgt?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niets te maken met stug gedrag, er zijn letterlijk toezeggingen gedaan. Hun initiële bod was kennelijk minder dan 15 miljoen. Maar dromen jullie lekker over 30+ miljoen want ja die Saudi wilden 40 betalen!!!!
Ik ga pas JUICHEN als het geld daadwerkelijk is overgemaakt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat Bazel je nou? Er komen notabene berichten vrij waarin er wordt aangegeven dat Feyenoord 35 miljoen incl. bonussen krijgt?
Zitten met zijn allen in een restaurant zonder bereik te Maassluis, het stasi-bolwerk van Feyenoordquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:10 schreef H.FR het volgende:
Krabby is even uit eten en ziet straks een ontplofte telefoon.
Paixao was ook persoonlijk akkoord met Marseille, dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:11 schreef H.FR het volgende:
Hadj gaat ook
https://www.fr12.nl/trans(...)wacht-op-serieus-bod
Die is z'n koffer aan het inpakken toch?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:10 schreef H.FR het volgende:
Ja, ik, een onbekende gozert op het internet, zit er ook wel eens naast (ik had het over 25). De hoogte van het bedrag is wel opmerkelijk, aangezien ze vorig jaar niet eens de helft boden. Maar mooi, toch!quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral gespeculeerd, maar kreeg wel de indruk dat jij, @:Elan @:Vis1980 en @:Caland 25 miljoen wel prima hadden gevonden.
Het is dus of Veiga of Hancko? Hoop dat dit goed gaat.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:27 schreef Ali_boo het volgende:
Over een paar uur is de deal afgerond
[ x ]
Dat gaat best wel snel
Beetje lost in translation denk ik deze..quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:20 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Te Kloese op vakantie is de beste Te Kloese
Nee, wij willen Veiga huren van Chelseaquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is dus of Veiga of Hancko? Hoop dat dit goed gaat.
Nog even en Krabby mist de hele transfer.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:27 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Dat gaat best wel snel
Krabby is sinds gisteravond op vakantie.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:10 schreef H.FR het volgende:
Of nee, toch nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee, wij willen Veiga huren van Chelsea
Het kan natuurlijk ook dat Atletico dit allemaal zo uitlekt om de onderhandelingen over Veiga over de streep te trekken en dat ze helemaal niet zo geïnteresseerd zijn in Hancko.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:27 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Dat gaat best wel snel
Neequote:Op woensdag 23 juli 2025 19:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee, wij willen Veiga huren van Chelsea
Dat bericht is van 14u vanmiddag.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee
https://www.voetbalprimeu(...)lsea-over-veiga.html
Kut Spanjaarden gebruiken Hancko als drukmiddel. Godver als dit zo is hé...
Dat sloeg ook nergens op. Maar inmiddels lijkt Atletico dus voor Hancko te kiezen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ging erom dat Feyenoord niet achter Veiga aanzit. Onhaalbaar ook.
In deze SOAP weet je het nooit.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op. Maar inmiddels lijkt Atletico dus voor Hancko te kiezen.
Het is zo'n dwaze soap dat ik niet uitsluit dat ie uiteindelijk het aankomende seizoen bij Visma - Lease a Bike onder contract staat.quote:
https://www.atleticodemad(...)paso-de-david-hanckoquote:Our club and the Dutch club have reached an agreement pending the defender's medical and signature on his new contract.
Dat was snel. Wel apart om een deal via officiële kanalen aan te kondigen als de medische keuring nog moet plaatsvinden toch? Doe je hoogstens op deadline day.quote:
Hun fans een beetje pleasen denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was snel. Wel apart om een deal via officiële kanalen aan te kondigen als de medische keuring nog moet plaatsvinden toch? Doe je hoogstens op deadline day.
Zie ik ook voor mij.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is zo'n dwaze soap dat ik niet uitsluit dat ie uiteindelijk het aankomende seizoen bij Visma - Lease a Bike onder contract staat.
Ohquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als ik de berichten op X lees hebben ze liever Veiga.
Ze hebben niks te willenquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als ik de berichten op X lees hebben ze liever Veiga.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was snel. Wel apart om een deal via officiële kanalen aan te kondigen als de medische keuring nog moet plaatsvinden toch? Doe je hoogstens op deadline day.
Godverdomme toch nog 2 miljoen afgesnoept die kut Paellavreters.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
30 kogeltje rond.
Gr gr R. Elfrink
VriendenLoterij Eredivisie -> La Ligaquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:58 schreef tong80 het volgende:
Atletico dus. Jammer. Een net niks club. Zonde van zo'n goede voetballer.
Wat een SOAP hé?quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Godverdomme toch nog 2 miljoen afgesnoept die kut Paellavreters.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VriendenLoterij Eredivisie -> La Liga
quote:and officially known as LaLiga EA Sports[d][3
Idd, kan me nog heugen dat de GKL kopjes invoerde ipv wegwerpbekers omdat er geen rooie cent was.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:57 schreef Caland het volgende:
Al bijna 50 miljoen uitgegeven
Vreemde tijd voor Feyenoorders die al iets ouder zijn.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld bij elkaar schrapen en smeken dat Marcel Meeuwis naar Feyenoord kwam.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Idd, kan me nog heugen dat de GKL kopjes invoerde ipv wegwerpbekers omdat er geen rooie cent was.
Ik vergeef je. Neem een Cornetto erbijquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:00 schreef Vis1980 het volgende:
Ik zat er dus 5 miljoen naast en ga de rest van de avond mij in een hoek van de kamer zitten schamen.
Dat waardeer ik enorm, het wordt een Classico.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vergeef je. Neem een Cornetto erbij
Iedereen maakt foutjesquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:00 schreef Vis1980 het volgende:
Ik zat er dus 5 miljoen naast en ga de rest van de avond mij in een hoek van de kamer zitten schamen.
Neem nog een liga. Zo'n voetballer hoort bij een topclub in Engeland. Niet bij een club die één keer in de 20 jaar kampioen wordt in Spanje.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Spanjolen dachten ‘ha, wij kapen wel die deal voor wat miljoenen minder dan die theedoeken hebben geboden’quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel bijzonder dat de transfer naar Al Nassr uit Riyad te Saoedi Arabië afketst op het laatste moment en hij een paar dagen later voor minder tekent bij de ploeg die als hoofdsponsor Riyad Air uit Saoedi Arabië heeft.
Je zou bijna denken dat het niet helemaal zuivere koffie is.
Atletico Madrid is wel top van Europa normaal gesproken. Is wel de 3e club van Spanje. Halen vaak de halve finales CL.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem nog een liga. Zo'n voetballer hoort bij een topclub in Engeland. Niet bij een club die één keer in de 20 jaar kampioen wordt in Spanje.
Ik denk dat het bestuur van Al Nassr is teruggefloten omdat er andere belangen speelde. In die landen liggen de verbindingen tussen bedrijfsleven, overheid en sport nu eenmaal net wat anders.quote:
Hij hoort bij de eerste club van Spanje. Dat bedoel ik. Natuurlijk is er niks mis met Atletico.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:23 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Atletico Madrid is wel top van Europa normaal gesproken. Is wel de 3e club van Spanje. Halen vaak de halve finales CL.
Mijn club Ajax heeft de afgelopen ook veel geld verloren door de miskopen van Mislintat.Laat die kakkerlakken uit Rotterdam ook is een keer blij zijn joh. Die kakkerlakken uit rotterdam gaan komend seizoen 4e eindigen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het bestuur van Al Nassr is teruggefloten omdat er andere belangen speelde. In die landen liggen de verbindingen tussen bedrijfsleven, overheid en sport nu eenmaal net wat anders.
Kost jullie wel 10 miljoen. Best grappig.
Eerder 5.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het bestuur van Al Nassr is teruggefloten omdat er andere belangen speelde. In die landen liggen de verbindingen tussen bedrijfsleven, overheid en sport nu eenmaal net wat anders.
Kost jullie wel 10 miljoen. Best grappig.
Stop maar met deze Ajax-act Klaas. Het siert je niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:28 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Mijn club Ajax heeft de afgelopen ook veel geld verloren door de miskopen van Mislintat.Laat die kakkerlakken uit Rotterdam ook is een keer blij zijn joh. Die kakkerlakken uit rotterdam gaan komend seizoen 4e eindigen.
Bookmarkquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:28 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Mijn club Ajax heeft de afgelopen ook veel geld verloren door de miskopen van Mislintat.Laat die kakkerlakken uit Rotterdam ook is een keer blij zijn joh. Die kakkerlakken uit rotterdam gaan komend seizoen 4e eindigen.
Ik gok dat hij er zo’n 6-7 miljoen netto per jaar op achteruit gaat.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooie transfer voor Hancko. Toch stuk beter dan Al-Nassr.
Wat zal hij gaan verdienen in Spanje? Miljoen of 5 per jaar?quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat hij er zo’n 6-7 miljoen netto per jaar op achteruit gaat.
Ik mag deze crypto-Klaas welquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:28 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Sportief gaat ie er dan wel weer op vooruit. Nog wat jaartjes Champions League.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bruto. Die 10 miljoen in de zandbak uiteraard handje contantje.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zal hij gaan verdienen in Spanje? Miljoen of 5 per jaar?
Zijn vriendin is zwanger toch, krijgt hij straks een kindje dat niet in de zandbak geboren is. Dat lijkt me ook wat waard. Ik denk dat het handig is dat je redelijk bekend bent met de lokale regels.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel bijzonder dat de transfer naar Al Nassr uit Riyad te Saoedi Arabië afketst op het laatste moment en hij een paar dagen later voor minder tekent bij de ploeg die als hoofdsponsor Riyad Air uit Saoedi Arabië heeft.
Je zou bijna denken dat het niet helemaal zuivere koffie is.
Poh.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bruto. Die 10 miljoen in de zandbak uiteraard handje contantje.
Die 10 miljoen per jaar zou wel e.e.a. goed maken de gemiddelde spelersvrouw kennende.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zijn vriendin is zwanger toch, krijgt hij straks een kindje dat niet in de zandbak geboren is. Dat lijkt me ook wat waard. Ik denk dat het handig is dat je redelijk bekend bent met de lokale regels.
Hij zou toch 6 miljoen netto krijgen daar?quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bruto. Die 10 miljoen in de zandbak uiteraard handje contantje.
Ach, het is maar geld.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet eigenlijk. Maargoed, dan laat ik me wellicht leiden door die onder 21 potjes waar ik zelden iemand echt goed heb zien spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:47 schreef Qarrad het volgende:
Hopelijk snel groen licht wat betreft Vd Berg. Paixão ben je ook zeker kwijt maar ondertussen kan er ook wat overbodig materiaal geloosd gaan worden onderhand lijkt me.
Zerrouki voorop maar zeker niet uitsluitend.
Verder kunnen er nog een hoop jonkies ervaring in de verhuur gaan opdoen. Slory gaat de stap van kaf naar koren nog net niet halen denk ik bijvoorbeeld.
Het blijft koffiedik kijken altijd, maar aangezien hij erg constant heeft gepresteerd bij Dordrecht vorig seizoen zie ik er wel degelijk groeipotentieel in. Als hij nu ook aan kan pikken bij NAC op die manier gaat het echt wel dicht in de buurt komen. Als hij slim is doet hij dat, anders komt hij nooit verder dan een paar momenten dit seizoen en dat gaat niet genoeg zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet eigenlijk. Maargoed, dan laat ik me wellicht leiden door die onder 21 potjes waar ik zelden iemand echt goed heb zien spelen.
Dat weet ik niet, maar er is een hele rits aan wedstrijden voor Atlético. Josema Gimenez is altijd wel 10+ wedstrijden geblesseerd, en het geeft Cholo gewoon tactische opties.quote:
Even afwachten hoe goed die Bos is. En Read is nog heel jong, die kan zich nog snel doorontwikkelen (of terugvallen).quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Met een defensie Read - van den Berg - Watanabe - Smal gaan we er denk ik in de basis wel net iets op achteruit.
Waarbij ik denk dat van den Berg net iets degelijker is dan Beelen, Watanabe uiteraard een stuk minder dan Hancko, en Smal ook minder dan Bueno.
Als over een week á anderhalve week z’n werkvergunning is geregeld bedoel je.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:13 schreef H.FR het volgende:
Verrassend dat Watanabe blijkbaar direct kan aansluiten.
Vleermuizen klaar maken voor Watanebe.quote:
Ik las dat hij meteen gaat aansluiten op het trainingskamp morgen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als over een week á anderhalve week z’n werkvergunning is geregeld bedoel je.
Kan hij precies nog 1 of 2 keer meetrainen.
Ze wilden hem toch laten aansluiten op het trainingskamp?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Japan =/= Chinaquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vleermuizen klaar maken voor Watanebe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |