SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
is dit nog altijd @ZKA ?quote:
Dennis-masterclass.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef Divje het volgende:
Gaan we straks toch gewoon met Igor en David de vCL in?
Ik wacht rustig het Pieter Zwart juichstukje af @maxi-musquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:34 schreef Slobeend het volgende:
"This guy is the Harry Maguire of Portugal and now Italy. He moves like a fridge."
Dat scheelt wel een slok op een borrel. Als ze zich nog volledig kunnen opladen om weer voor Feyenoord te spelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:40 schreef Divje het volgende:
Gaan we straks toch gewoon met Igor en David de vCL in?
Oja, dat was me even weer ontschoten. Er gebeurt zoveelquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een slok op een borrel. Als ze zich nog volledig kunnen opladen om weer voor Feyenoord te spelen natuurlijk.
Al is Paixao voorlopig nog geblesseerd trouwens.
Jannes in de modder.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
22/07 21:55
Feyenoord is bezig met het aantrekken van Casper Tengstedt, maar berichten over een akkoord met Benfica uit Portugese media zijn voorbarig. Wel is duidelijk dat de Rotterdammers inzetten op de komst van de 25-jarige Deen, die in De Kuip moet gaan concurreren met Ayase Ueda. Tengstedt speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Hellas Verona en scoorde toen zes keer in de Serie A. Bij Benfica ligt de voormalig aanvaller van FC Midtjylland en Rosenborg BK nog drie jaar vast.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)fica-over-tengstedt-
Meer goals dan Pelle in de Serie Aquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
Feyenoord is bezig met het aantrekken van Casper Tengstedt, maar berichten over een akkoord met Benfica uit Portugese media zijn voorbarig. Wel is duidelijk dat de Rotterdammers inzetten op de komst van de 25-jarige Deen, die in De Kuip moet gaan concurreren met Ayase Ueda. Tengstedt speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Hellas Verona en scoorde toen zes keer in de Serie A. Bij Benfica ligt de voormalig aanvaller van FC Midtjylland en Rosenborg BK nog drie jaar vast.
Ik mag hopen dat ie door niemand meer welkom wordt geheten mocht ie zich rond de kuip vertonen.quote:
Met doorverkooppercentage schijnbaar. Hoop dat die gratis weggaat!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
Geeft wel een beetje Benjamin de Ceulaert vibes die Jordan Bos idd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik word niet erg enthousiast van Jordan Bos. Gijs Smal lijkt mij beter, terwijl ik liever een betere linksback had gezien dan Gijs Smal.
In feite zijn Jordan Bos, Goncalo Borges en Casper Tengstedt gokjes. Over enkele maanden kan het zijn dat we Kloese vervloeken voor de miljoenen aan middelmaat die hij heeft aangetrokken of prijzen vanwege de pareltjes die hij voor weinig geld heeft weten te vinden.
Of alles er tussenin natuurlijk.
Tegelijkertijd bedenk ik me ook dat “zekerheidjes” op transfergebied eigenlijk ook niet bestaan.
Ik verwacht zelf:
Bos; een tegenvaller.
Tengstedt: niet goed - niet slecht.
Diarra: idem als Tengstedt.
Borges: Schot in de roos.
Zolang het niet Philippe Leonard vibes zijn is het al goed. Daarbij vergeleken was zelfs Gill Swerts een wereldvoetballerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geeft wel een beetje Benjamin de Ceulaert vibes die Jordan Bos idd.
Daar ben ik niet zo rouwig om. Grote kans dat er later nog net zo'n goede deal voorbij komt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Paxiao ook van de baan
Ff 65 miljoen door de plee vandaag.
Je vraagt je wel af waarom dan niet Meijer is gehaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben ze een sponsordeal met het Maasstad ziekenhuis ofzo?
quote:'Transfer Paixão naar Marseille voorlopig van de baan'
De gesprekken tussen Feyenoord en Olympique Marseille over Igor Paixão zitten momenteel muurvast. Hoewel de Braziliaanse buitenspeler zelf al akkoord is met een meerjarig contract in Zuid-Frankrijk, is een akkoord tussen de clubs vooralsnog uitgebleven. Dit meldt RMCsport dinsdagavond.
Marseille heeft volgens Franse media een bod van circa dertig miljoen euro neergelegd bij Feyenoord. De Rotterdamse club heeft echter geen groen licht gegeven voor een vertrek, waardoor de transfer op dit moment stilligt. De clubleiding van Marseille hoopte vandaag nog op een doorbraak, maar die is uitgebleven.
Je vergeet Valente.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik word niet erg enthousiast van Jordan Bos. Gijs Smal lijkt mij beter, terwijl ik liever een betere linksback had gezien dan Gijs Smal.
In feite zijn Jordan Bos, Goncalo Borges en Casper Tengstedt gokjes. Over enkele maanden kan het zijn dat we Kloese vervloeken voor de miljoenen aan middelmaat die hij heeft aangetrokken of prijzen vanwege de pareltjes die hij voor weinig geld heeft weten te vinden.
Of alles er tussenin natuurlijk.
Tegelijkertijd bedenk ik me ook dat “zekerheidjes” op transfergebied eigenlijk ook niet bestaan.
Ik verwacht zelf:
Bos; een tegenvaller.
Watanabe: gewoon degelijk. Goede aankoop.
Steijn: voldoet aan verwachtingen. Goede koop.
Tengstedt: niet goed - niet slecht.
Diarra: idem als Tengstedt.
Borges: Schot in de roos.
Maar een club nodigt wel spelers uit voor een trainingskamp die ze niet onder contract hebben staan! Dat is heel normaal.quote:Op woensdag 23 juli 2025 04:20 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat Hancko verhaal nogal vaag, je gaat je toch niet melden voor een training als je niet 100% overgeschreven bent bij die club? Je weet toch immers zelf wel of je al getekend hebt? Raar.
Tjah, ik vraag me af wat voor een spelersmakelaar die gast dan wel niet heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2025 05:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar een club nodigt wel spelers uit voor een trainingskamp die ze niet onder contract hebben staan! Dat is heel normaal.
Het is gerucht nummer 1000, maar wat mij vooral opvalt is dat een RvCer genoemd wordt. Dit is toch gewoon werk van het dagelijks bestuur. RvCers die een deal of een strategie van een deal toetsen lijkt me normaal, maar je gaat toch geen RvCers in contact brengen met andere clubs?quote:https://www.fr-fans.nl/ni(...)in-strijd-om-igamane
Hamza Igamane is een van de spitsen die naar Feyenoord zou kunnen, zo meldt althans Daily Record. De Rotterdammers zouden zich bij naam van Toon van Bodegom gemeldt hebben om de spits over te nemen van Rangers FC. Igamane scoorde afgelopen seizoen twaalf keer in 33 wedstrijden voor de Schotse club.
12 goals tegen de Invernessen van de wereld. Nou, vast een topper.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is gerucht nummer 1000, maar wat mij vooral opvalt is dat een RvCer genoemd wordt. Dit is toch gewoon werk van het dagelijks bestuur. RvCers die een deal of een strategie van een deal toetsen lijkt me normaal, maar je gaat toch geen RvCers in contact brengen met andere clubs?
De speler zelf kan me mijn reet roesten, ik snap gewoon niet waarom RvCers dit doenquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
12 goals tegen de Invernessen van de wereld. Nou, vast een topper.
Check even de bron..quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
De speler zelf kan me mijn reet roesten, ik snap gewoon niet waarom RvCers dit doen
Het zal vast zijn om zo'n deal van Tengstedt te toetsen ten opzichte van een andere speler of iets dergelijks, maar als de RvC van Feyenoord daadwerkelijk uitvoert die bij het bestuur horen, dan is het verrot. En het is niet het eerste verhaal over de RvC.
Hij had ook getekend begreep ik. Alleen heeft Al-Nassr dat niet gedaan bleek toen ze de contracten terugstuurden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 04:20 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat Hancko verhaal nogal vaag, je gaat je toch niet melden voor een training als je niet 100% overgeschreven bent bij die club? Je weet toch immers zelf wel of je al getekend hebt? Raar.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hij had ook getekend begreep ik. Alleen heeft Al-Nassr dat niet gedaan bleek toen ze de contracten terugstuurden.
Ik vind het hoe dan ook erg sneu en kafkaësk voor zo'n jongen. Je tekent, krijgt van je zaakwaarnemer te horen dat het nu rond is, ruimt je huis uit en meld je op een trainingskamp om daar te horen dat je helemaal geen speler van hen bent. Ik denk echt dat hij even heeft gedacht in de Twilight Zone terecht gekomen te zijn.
Grote kans dat het niet eens een RVC lid is, maar een journalist die even snel googled "who's in charge at Fayenorth Rotterdam" en daar dan een naam uitpikt die hem wel leuk lijkt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
De speler zelf kan me mijn reet roesten, ik snap gewoon niet waarom RvCers dit doen
Het zal vast zijn om zo'n deal van Tengstedt te toetsen ten opzichte van een andere speler of iets dergelijks, maar als de RvC van Feyenoord daadwerkelijk uitvoert die bij het bestuur horen, dan is het verrot. En het is niet het eerste verhaal over de RvC.
Kut Turken KAPOET maken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:52 schreef Cryptonees het volgende:
Zonde dat die transfers niet doorgaan.Maar elk nadeel heeft zijn voordeel zei Johan altijd. De kans is nu groter dat Feyenoord de CL gaat halen. Ik dacht de startpremie voor komend seizoen boven de 60 zal zijn. Het is een of het ander in dit geval.
In Engeland is het natuurlijk wel gebruikelijk dat de voorzitter/CEO een actieve rol speelt rondom transfers.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grote kans dat het niet eens een RVC lid is, maar een journalist die even snel googled "who's in charge at Fayenorth Rotterdam" en daar dan een naam uitpikt die hem wel leuk lijkt.
Maakte vlak voor de overstap naar Feyenoord nog wel een gigantische blunder in de voorronde wedstrijd van Sparta Praag. Dus wie weetquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:36 schreef De_Pel het volgende:
Nou wordt Hancko continu geprezen als op en top superprofessional, maar kan me voorstellen dat je hier wel ff slecht van slaapt en wat scherpte verliest. Hopen dat ie geen Van Beekje doet in de vCL.
It looks like there’s a little mix‑up in the name — you’re asking about Feyenoord Rotterdam, not “Fayenorth.” So here’s who’s in charge at Feyenoord Rotterdam N.V., as of mid‑2025:quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grote kans dat het niet eens een RVC lid is, maar een journalist die even snel googled "who's in charge at Fayenorth Rotterdam" en daar dan een naam uitpikt die hem wel leuk lijkt.
Eens. Bij ons gaat de RvC wel vaker op de bestuurdersstoel zitten. Een zeer slechte zaak. Ze zijn er om het beleid te toetsen/controleren en moeten zich er verder buiten houden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is gerucht nummer 1000, maar wat mij vooral opvalt is dat een RvCer genoemd wordt. Dit is toch gewoon werk van het dagelijks bestuur. RvCers die een deal of een strategie van een deal toetsen lijkt me normaal, maar je gaat toch geen RvCers in contact brengen met andere clubs?
Zolang het nog een bos is heb je nog geen brandhout.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:58 schreef Kopiko het volgende:
Ik zie door alle transfers het Bos niet meer.
Mooi complementair aan Smal dus.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:49 schreef fetX het volgende:
Van wat ik lees schijnt het een vrij complete back te zijn met een mindere pass. Dat is te trainen. Ben benieuwd
Jammer dat Ronaldo nog ademt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:58 schreef Cryptonees het volgende:
[ x ]
Het was blijkbaar niet de eerste keer dat die arabieren van All Nasir dit bij een speler geflikt hebben.
Down under is net zo'n interessante point of view als ondertussen.quote:
20-25 denk ikquote:
Daar baal ik best van.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:38 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Jammer dat vdBerg (voorlopig) niet komt. Speler met de meeste restwaarde.
Ik ook. Het is ook nog best dunnetjes centraal achterin dus je hebt sowieso nog wel iemand nodig eigenlijk. En Hancko zal toch wel gaan, en anders Paixao wel, dus dat risico kun je best nemen.quote:
Dan zou ik gewoon weigeren.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
20-25 denk ik
Atletico blijft een kut club
Dennis lult uit zijn nekquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:38 schreef fetX het volgende:
[ x ]
Jammer dat vdBerg (voorlopig) niet komt. Speler met de meeste restwaarde.
Ik ook, hopelijk is Juventus nog op zoek naar een verdedigerquote:
Die betalen ook niet veel. Je moet hopen op een Engelse club die net voor het einde van de transferperiode in paniek raakt (als je een hoge prijs wil).quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ook, hopelijk is Juventus nog op zoek naar een verdediger
Hancko zal alsnog naar het buitenland vertrekken. Dus waarom zou de transfer van Van den Berg van de baan zijn?quote:
Paniek hoeft niet. Het is genoeg als een club nóg hoger in de boom een centrale verdediger wegplukt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die betalen ook niet veel. Je moet hopen op een Engelse club die net voor het einde van de transferperiode in paniek raakt (als je een hoge prijs wil).
Eens, ik zou hem sowieso wel nemen. Ook al blijft Hancko. Beelen hoef je het komende half jaar (en misschien langer) niet op te rekenen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. Het is ook nog best dunnetjes centraal achterin dus je hebt sowieso nog wel iemand nodig eigenlijk. En Hancko zal toch wel gaan, en anders Paixao wel, dus dat risico kun je best nemen.
Misschien wil de andere partij ook duidelijkheid.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hancko zal alsnog naar het buitenland vertrekken. Dus waarom zou de transfer van Van den Berg van de baan zijn?
Omdat Feyenoord dat geld logischerwijs pas gaat uitgeven als Hancko ook daadwerkelijk vertrektquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hancko zal alsnog naar het buitenland vertrekken. Dus waarom zou de transfer van Van den Berg van de baan zijn?
Arne slot heeft nog een verdediger nodigquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die betalen ook niet veel. Je moet hopen op een Engelse club die net voor het einde van de transferperiode in paniek raakt (als je een hoge prijs wil).
Ja, dat zou echt prachtig zijn, maar die heeft al heel veel geld uitgegeven.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Arne slot heeft nog een verdediger nodig
Ja dat is inderdaad waarschijnlijker dan mijn verhaal.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord dat geld logischerwijs pas gaat uitgeven als Hancko ook daadwerkelijk vertrekt
Dat zit er natuurlijk dik in, maar ik neem aan dat er dan in ieder geval een andere, goedkopere CV op de lijst staat wat ook als Hancko blijft heb je daar wat nodig.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord dat geld logischerwijs pas gaat uitgeven als Hancko ook daadwerkelijk vertrekt
Oh god not this shit again….quote:Atlético Madrid gaat vol voor Feyenoorder David Hancko na soap met Al-Nassr
Atlético Madrid heeft zich gemeld bij Feyenoord voor Dávid Hancko. Ook de Spaanse topclub heeft de transfer van de Slowaakse verdediger naar Al-Nassr op wonderbaarlijke wijze zien klappen en wil de linksbenige verdediger nu alsnog aan een transfer helpen.
Mikos Gouka 23-07-25, 11:32
Laatste update: 11:40
De club van manager Diego Simeone wil qua transfersom een stuk minder ver gaan dan het Al-Nassr van megaster Cristiano Ronaldo, al zal er als alles rond komt uiteraard een fors transferbedrag naar de Kuip gaan. Hancko wilde al eerder naar Madrid, maar een jaar geleden bood de Spaanse club te weinig om tot een deal met directeur Dennis te Kloese te komen.
Een paar maanden later lukte het ook Juventus niet om Hancko in te lijven. De Europese clubs begrepen de afgelopen maanden dat Al-Nassr de nieuwe bestemming van Hancko zou worden, maar die deal klapte dus begin deze week op onthutsende wijze.
Atlético Madrid denkt daar nu van te gaan profiteren. Hancko zal veel minder gaan verdienen dan hem was voorgespiegeld door Al-Nassr.
Feyenoord gaat ondertussen uit van de komst van de verdedigers Tsuyoshi Watanabe (AA Gent), Jordan Bos (KVC Westerlo) en de Deense spits Casper Tengstedt van Benfica.
Als je naar puur naar onze uitgaven kijkt naar bijbehorende spelers kun je ook niet ontkennen dat Feyenoord al best wat risico genomen heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:46 schreef Vis1980 het volgende:
Ik blijf het toch enigszins grappig vinden hoe vaak 'we' hier doen alsof we makkelijk wel even een risico 'kunnen' nemen. Uiteraard is het niet verboden, zo is het ook weer. Het is misschien maar goed dat we allemaal niet verantwoordelijk zijn voor de financiën van onze mooie club.
Op dit moment zijn ze vooral bezig met aanvallende versterkingen. Maar ze missen echt een linker centrale verdediger, die goed van achteruit kan opbouwen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt prachtig zijn, maar die heeft al heel veel geld uitgegeven.
Ze bereiden een bod voor van 15 milquote:
Ik snap dan ook echt de komst van die Borges niet. Je hebt met Paixao, Hadj Moussa, Diarree, Slory, Sauer, Sliti en eventueel Stengs voldoende smaken. Dat het allemaal nog niet het gewenste niveau is snap ik, maar de verdediging is toch echt urgenter.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je naar puur naar onze uitgaven kijkt naar bijbehorende spelers kun je ook niet ontkennen dat Feyenoord al best wat risico genomen heeft.
Spelers kopen en verkopen is altijd een risico. Als je dan ook nog eens op het budget risico's gaat nemen, kun je snel in de problemen komen. Vraag het anders eens aan Bosz.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je naar puur naar onze uitgaven kijkt naar bijbehorende spelers kun je ook niet ontkennen dat Feyenoord al best wat risico genomen heeft.
Bel em effe!quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze vooral bezig met aanvallende versterkingen. Maar ze missen echt een linker centrale verdediger, die goed van achteruit kan opbouwen.
Als ze eenmaal klaar zijn met de gewenste targets, zullen ze ook een aantal spelers verkopen( denk aan Luiz Diaz). En dan komt er wel geld vrij voor nieuwe aankopen
Fingers crossed
Moet je je voorstellen dat je dit had kunnen doen in het tijdperk Slot. Dan waren we nu het Bayern van Nederland geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:57 schreef Caland het volgende:
Al bijna 50 miljoen uitgegeven
Vreemde tijd voor Feyenoorders die al iets ouder zijn.
Heeft nog tientallen miljoenen over aan budget, maar slot bepaalt de transfers bij Liverpool niet. Dat doet Julian Ward.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt prachtig zijn, maar die heeft al heel veel geld uitgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |