En als ze de EL playoff verliezen gaan ze naar de Conference leaguequote:Op donderdag 31 juli 2025 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus het is of champions league play offs of europa league league ronde, dus Feyenoord is hoe dan ook verzekerd van best wel wat europese wedstrijden, zo kun je het ook zien
uh geen EL playoff hoor? verliezers hiervan rechtstreeks naar de League fase van de ELquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:30 schreef franklop het volgende:
[..]
En als ze de EL playoff verliezen gaan ze naar de Conference league
1-2quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
wo 6 aug 21:00 Feyenoord - Fenerbahçe S.K. | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
2-0quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
3-3quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
@:Tarado 1-2
@:DombohetOlifantje1 2-0
3-1quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
@:Scrummie 3-3
3-1quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
2-2quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
@:Oriente 2-1
@:klaasweetalles 3-1
@:WheeledWarrior 3-1
3-0quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
@:maxi-mus 1-1
@:GGMM 2-1
@:Mexicanobakker 0-0
@:Caland 2-2
'Een deel van mijn verleden gaat verloren'quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wat maakt je verdrietig?
@:maxi-mus @:alaphilippe_
Schuld van Luuk de Jong en Francesco Farioli.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wat maakt je verdrietig?
Verschrikkelijk idee dat met de terugkeer van ons voetbal, ook alle afschuwelijke mensen en meningen terugkeren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wat maakt je verdrietig?
Geen getoeter vanavond.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:09 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Fener kan er werkelijk he-le-maal niks van.
1-1quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
@:R-woud93 3-0
Vrouwenvoetbal stopt ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Fener er niets van zou kunnen dan zouden ze deze wedstrijd waarschijnlijk niet spelen.....
Doe niet zo dom.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Het grote Feijenoordtopic #3189: Against Feyenoord ONE
Hier verder.
Nee, ik gooi het feyenoord topic tijdens de wedstrijd op slot.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Het grote Feijenoordtopic #3189: Against Feyenoord ONE
Hier verder.
Zo is het, pak ze maar gewoon aan daar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, ik gooi het feyenoord topic tijdens de wedstrijd op slot.
Hier is het livetopic.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, ik gooi het feyenoord topic tijdens de wedstrijd op slot.
Hier is het livetopic.
Ik ga er, net als de Turken vanavond, hard in.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo is het, pak ze maar gewoon aan daar.
Windje gelaten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo dom.
Ontopic: Veel succes en plezier gewenst Feyenoord-vriendenIk hoop dat jullie winnen! (en dan de volgende ronde verliezen)
Geen idee hoe Feyenoord nu is en wie daar spelen. Alleen dat Bijlow waarschijnlijk op de bank zit en ze nu Steijn hebben. Fener kon er vorige keer geen klote van.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
@:onlogisch 1-1
2-1quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
@:onlogisch 1-1
Dat Bijlow op de bank zit en niet op de tribune met een blessure, vind ik een gewaagde uitspraak van je.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee hoe Feyenoord nu is en wie daar spelen. Alleen dat Bijlow waarschijnlijk op de bank zit en ze nu Steijn hebben. Fener kon er vorige keer geen klote van.
2-1
quote:Remplaçants: Boulhendi, Dupé; Oppong, Koutoune, Louchet, Coulibaly, Rosario, Diop, Bernardeau, Brahimi, Boga, Nguene
quote:Suplentes: Samuel Soares, Diogo Ferreira; Obrador, Barreiro, Prestianni, Henrique Araújo, Tiago Gouveia, Florentino, Gonçalo Oliveira, João Veloso, Leandro Santos e Diogo Prioste
In Abdelhak Brabbie they trust.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uedaen dan lopen er een flink aantal Feyenoorders al de hele middag in het Ajax-topic te zeuren over onze spitsen.
![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Bijlow op de bank zit en niet op de tribune met een blessure, vind ik een gewaagde uitspraak van je.
Szymanski en Ueda op 1 veld.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Coco het volgende:
@:zipportal @:dombohetolifantje1 @:GGMM en ik zitten er klaar voor.
Anders haalt PSV inderdaad niet de volgende ronde in de CL.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
beter voor psv als ze eruit vliegen
Nina Hwang Hwang. Maar die spreekt de taal niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef Zorro het volgende:
Het meest typerend is wel dat Steijn meteen aanvoerder is en ik ook geen enkele andere speler kan bedenken die meer in aanmerking zou komen.
Ja Bijlow maar die speelt nooit.
Financieel een zware klap voor feyenoorr mocht het misgaan (hup fener)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Anders haalt PSV inderdaad niet de volgende ronde in de CL.
Dat is niet lief van je.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Financieel een zware klap voor feyenoorr mocht het misgaan (hup fener)
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is niet lief van je.
Sam van Royen, familie van Heleen.quote:
Zoontje mag lekker oprotten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sam van Royen, familie van Heleen.
Deze stelt misschien wel de slechtste vragen binnen de Nederlandse pers.
Nou die kneus bij atletiekwedstrijden kan er ook wat van hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sam van Royen, familie van Heleen.
Deze stelt misschien wel de slechtste vragen binnen de Nederlandse pers.
Stukje Wajongquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
Met die speeltijd van 21:00 heb je al een sixpack pils en een partypack bugels achter de kiezen.
Ik ben al dusdanig ver op de dag dat ik het tellen maar heb laten zittenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
Met die speeltijd van 21:00 heb je al een sixpack pils en een partypack bugels achter de kiezen.
Oosterwolde is een dorp, twee dorpen zelfs.quote:
Bij Bugels lig je daarna waarschijnlijk ook op de EHBO tochquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Bugels lig je daarna waarschijnlijk ook op de EHBO toch
Kun je de 1e helft in de ambulance kijken.quote:De 45-minutennorm die soms genoemd wordt, is geen norm voor de aanrijtijd van de ambulance, maar de totale tijd die nodig is om een patiënt te bereiken en naar het ziekenhuis te vervoeren.
Ik hoop op een grote overwinningquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop op een kleine overwinning.
Stukje in de provincie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oosterwolde is een dorp, twee dorpen zelfs.
Maar is dat ook realistisch met deze nog niet op elkaar ingespeeld elftal?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een grote overwinning
Ik las KPDquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:03 schreef Bugno3 het volgende:
Altijd weer wennen aan dat KKD-perspectief in de Kuip.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef Netsplitter het volgende:
Meer dan terecht dat Timon onder de lat staat. Meer dan verdiend. Apart dat Sem meteen aanvoerder is trouwens.
Fener kan er ook niks van, dus waarom niet? AZ of all places won vorig jaar dik van de Turkse kampioen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar is dat ook realistisch met deze nog niet op elkaar ingespeeld elftal?
Nee dat nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar is dat ook realistisch met deze nog niet op elkaar ingespeeld elftal?
Fener fan gespotquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
met deze nog niet op elkaar ingespeeld elftal
Bijnaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schreeuwt de Kuip al om een penalty?
quote:
Sjon Heitinga is een act.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze het een pingel.
Wat nou?quote:
Gohquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Coco het volgende:
Wat gezellig, welkom wat leuk dat je er bent!quote:
Dan zit de scheidsrechter blijkbaar niet in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Coco het volgende:
Dank.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat gezellig, welkom wat leuk dat je er bent!
Ik ook!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dank.
Ik hoop op een leuke wedstrijd.
Het is ook fijn jou weer te zien, welkom terug!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, het is leuk jullie weer te zien. Laten we er een mooi seizoen van makon.
True. Maar ben het toch niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat nou?
Iemand die "deze elftal" schrijft heeft geen recht van spreken.
Flesje Amstelquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:08 schreef Coco het volgende:
Nou jongens daar komt ie dan:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Ik heb een Hertog Jan erbij gepakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:08 schreef Coco het volgende:
ijsthee.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:08 schreef Coco het volgende:
Maar dit is Feyenoordquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Turkse clubjes werden vorig jaar helemaal zoek gespeeld door de Nederlandse
Komt goed
De ontiegelijk serieuze trainer willen uithangen terwijl die nog een luier om heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sjon is nog sneller een miem geworden dan 10 Hag.
Dat is dan wel weer een pak van mijn hart.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
True. Maar ben het toch niet.
Limoensapquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:08 schreef Coco het volgende:
Het is 21 uur geweest, dus op zich is er niks mis mee om er een alcoholische versnapering bij te pakken.quote:
In een baan om de aarde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:09 schreef RamboDirk het volgende:
Die bal kun je op vissen uit de maas.
Prep en activatie genot.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De ontiegelijk serieuze trainer willen uithangen terwijl die nog een luier om heeft.
Theequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:08 schreef Coco het volgende:
Weer een medisch noodgeval.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Timber schiet.
Tien toeschouwers knock-out.
Dat topic is dicht.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Coco het volgende:
Fake news, slechts eentje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Coco het volgende:
Met vrienden?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker weer even sporten
Kan maar 1 ding tegelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:11 schreef Alaianaya het volgende:
Waarom is Timber eigenlijk geen aanvoerder?
Gezien de avondklok is het niet verstandig om na 20:00 alcohol te consumeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is 21 uur geweest, dus op zich is er niks mis mee om er een alcoholische versnapering bij te pakken.
Op het afgelopen jeugd EK alleen maar excuses voor Jong Oranje aan het verzinnen.quote:
Hep nog niet bijgetekend.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:11 schreef Alaianaya het volgende:
Waarom is Timber eigenlijk geen aanvoerder?
De commentatorpool van Ziggo is dan ook echt wel heel matig.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op het afgelopen jeugd EK alleen maar excuses voor Jong Oranje aan het verzinnen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Gezien de avondklok is het niet verstandig om na 20:00 alcohol te consumeren.
"Je moet ook een beetje geluk hebben"-genotquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op het afgelopen jeugd EK alleen maar excuses voor Jong Oranje aan het verzinnen.
Eens, voetbal kijken bij Ziggo is over het algemeen zeer kutquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De commentatorpool van Ziggo is dan ook echt wel heel matig.
Leo Oldenburger vind ik dan zelfs goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, voetbal kijken bij Ziggo is over het algemeen zeer kut
Over het algemeen is het behelpen. Bij ESPN kunnen ze hun clubvoorkeur niet binnenhouden , Ziggo en Viaplay klinken ze allemaal hetzelfde en hebben ze ook last van het bovenstaande euvel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De commentatorpool van Ziggo is dan ook echt wel heel matig.
''Komt door vermoeidheid van een lang seizoen''quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Je moet ook een beetje geluk hebben"-genot
ESPN heeft over de hele linie wel betere commentatoren dan Ziggo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leo Oldenburger vind ik dan zelfs goed.
En die vind ik echt al heel vervelend.
Parodiequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Kuip schreeuwt weer om een penalty.
Wel als je met je FOK! vrienden kijkt ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
IPTV is de slechtste uitvinding ooit.
Hens, Hens, waai olwees thet overacting?quote:
Graag het nieuwe boekje voortaan raadplegen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
Oh deze regel wordt ook niet meer gehanteerd
Spelerspaspoortjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6.8/10quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hens, Hens, waai olwees thet overacting?
Kan niet wachten tot AI geavanceerd genoeg is om commentaar te doen bij een sportwedstrijd. Kan niet wachten tot we AI Mart Smeets krijgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over het algemeen is het behelpen. Bij ESPN kunnen ze hun clubvoorkeur niet binnenhouden , Ziggo en Viaplay klinken ze allemaal hetzelfde en hebben ze ook last van het bovenstaande euvel.
Zeker sinds Leo Driessen weg is vind ik het allemaal best wel te pruimen daar ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ESPN heeft over de hele linie wel betere commentatoren dan Ziggo.
NS?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag het nieuwe boekje voortaan raadplegen.
Stelling:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker sinds Leo Driessen weg is vind ik het allemaal best wel te pruimen daar ja.
Dat heb ik Ziggo alleen bij Wytse.
Banaanvraag = banquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk snel weer klaasweetalles
Dat zou heel erg mooi zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot AI geavanceerd genoeg is om commentaar te doen bij een sportwedstrijd. Kan niet wachten tot we AI Mart Smeets krijgen.
Don Leo?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Stelling:
Het vertrek van Leo is het beste wat het Nederlands voetbal is overkomen.
Dit net op Facebook gepost......................quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit net op Facebook gepost......................
Je wordt echt strontziek van die Nepo-Hilversum kids. Na alle Mollen, Hagensen, en een verdwaalde Gijp hadden we het ergste nog niet gehad. Sam van Rooijen, dieper kun je niet meer afdalen. Die gast praat alsof-ie 40 jaar Studio Sport achter de rug heeft. Is op z'n 20ste meer popie Jopie dan Zoetemelk, van Daele en den Uyl samen. Waar hebben wij normale, nederige, oprecht geïnteresseerde, bescheiden voetballiefhebbers dit aan te danken? Hoe je klep eens man. 🙁
Herman. Geen Tsjuiphof.
P.S. Hij heeft wel de bilspieren van Suzanne van dichtbij mogen zien. Dat dan weer wel.
Hopelijk krijgen we aanleiding om het gifje te plaatsen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wordt echt strontziek van die Nepo-Hilversum kids. Na alle Mollen, Hagensen, en een verdwaalde Gijp hadden we het ergste nog niet gehad. Sam van Rooijen, dieper kun je niet meer afdalen. Die gast praat alsof-ie 40 jaar Studio Sport achter de rug heeft. Is op z'n 20ste meer popie Jopie dan Zoetemelk, van Daele en den Uyl samen. Waar hebben wij normale, nederige, oprecht geïnteresseerde, bescheiden voetballiefhebbers dit aan te danken? Hoe je klep eens man. 🙁
Herman. Geen Tsjuiphof.
P.S. Hij heeft wel de bilspieren van Suzanne van dichtbij mogen zien. Dat dan weer wel.
Really?quote:
Ik ben een beetje verliefd op Suzanne.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we aanleiding om het gifje te plaatsen.
Die gast opent ook VBL-topicsquote:
Wat luguberquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zo'n beetje heel Feyenoord van de jaren '70 is overleden de afgelopen maanden.
Heb je bewijs dat hij dat nog had?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat je vandaag je laatste stukje verstand bent verloren
Neen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat hij dat nog had?
graag mijn spelerspaspoortje radenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman. Geen Tsjuiphof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kun je aan de gang blijven, moeten ook maar eens regels voor komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zo'n beetje heel Feyenoord van de jaren '70 is overleden de afgelopen maanden.
Zul je zien dat ze in de tweede helft als Feyenoord uitgeraasd is met de winst naar huis gaan.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
graag mijn spelerspaspoortje radentongtvquiz.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood Coco.
Die kunnen er geen reet vanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze in de tweede helft als Feyenoord uitgeraasd is met de winst naar huis gaan.
quote:
quote:
quote:
Ja, eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind hem beter dan een type Brobbey.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind hem beter dan een type Brobbey.
Sauer meer in hebben gezeten?quote:
We hadden afgesproken om dit in het nieuwe voetbalseizoen niet meer te doen.quote:
Heel Turkije Nederland is nu op vakantie in Turkije.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:30 schreef Kopiko het volgende:
Opmerkelijk: ik hoor de Turkse fans niet
Oh, ik heb de memo niet gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
We hadden afgesproken om dit in het nieuwe voetbalseizoen niet meer te doen.
Maar hoor de Feyenoorders ook nauwelijksquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:30 schreef Kopiko het volgende:
Opmerkelijk: ik hoor de Turkse fans niet
Is dit ook vast een voorbereiding op het geval dat PSV die Man binnenhaalt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
We hadden afgesproken om dit in het nieuwe voetbalseizoen niet meer te doen.
PSV genoemdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dit ook vast een voorbereiding op het geval dat PSV die Man binnnehaalt?
Deze informatie pak je toch maar weer even mee op de woensdagavond.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Joep laat ons nog even weten dat Bos een Feyenoordshirtje aanhad in Australië.
Je weet dat Sam in de studio zit en het commentaar gedaan wordt door Joep Schrijvers??quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik trek hem echt niet meer deze Sam. Gruwelijk.
Die Turken hebben een Fenerbahce shirt aan in Nederland. Wat is er nou zo bijzonder aan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Joep laat ons nog even weten dat Bos een Feyenoordshirtje aanhad in Australië.
Kan wel eens een heel leuk seizoen gaan worden, en dat is alleen maar mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
De contouren zijn in elk geval wel goed ingeslepen bij Feyenoord. Hwang altijd aanspeelbaar op 6. Lotomba over Hadj Moussa heen terwijl Bos defensiever speelt.
PSV was ook degelijk in JC Schaal. Ik vrees voor Ajax maar dat gaan we zien komend weekend.
Voor wie?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan wel eens een heel leuk seizoen gaan worden, en dat is alleen maar mooi
Ik zou een moord doen voor Hwang op 6 bij Ajax.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
De contouren zijn in elk geval wel goed ingeslepen bij Feyenoord. Hwang altijd aanspeelbaar op 6. Lotomba over Hadj Moussa heen terwijl Bos defensiever speelt.
PSV was ook degelijk in JC Schaal. Ik vrees voor Ajax maar dat gaan we zien komend weekend.
Bijzondere is dat je een cokey of mentaal instabiel moet zijn om commentator te worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die Turken hebben een Fenerbahce shirt aan in Nederland. Wat is er nou zo bijzonder aan?
Sjon zou belangrijke speler Regeer opstellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor Hwang op 6 bij Ajax.
Stukje Valverdequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjon zou belangrijke speler Regeer opstellen.
Nu nog doelpunten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
Steijn is wel echt een toevoeging voor Feyenoord.
Voor goede teksten moet je bij mij zijn, dat het maar even duidelijk is.quote:
Gewoon de poppetjes op de juiste plek zetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook al halen ze Rodri , Kane of een Yamal , Sjon blijft de trainer.
Prima ontwikkeling ook bij Sauer en Hadj Moussa. Dan baal je dat Brobbey alleen maar minder gaat scoren en Godts het niet meer heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor Hwang op 6 bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |