Zoontje mag lekker oprotten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sam van Royen, familie van Heleen.
Deze stelt misschien wel de slechtste vragen binnen de Nederlandse pers.

Nou die kneus bij atletiekwedstrijden kan er ook wat van hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sam van Royen, familie van Heleen.
Deze stelt misschien wel de slechtste vragen binnen de Nederlandse pers.

Stukje Wajongquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
Met die speeltijd van 21:00 heb je al een sixpack pils en een partypack bugels achter de kiezen.

Netsplitter

Netsplitter

Ik ben al dusdanig ver op de dag dat ik het tellen maar heb laten zittenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
Met die speeltijd van 21:00 heb je al een sixpack pils en een partypack bugels achter de kiezen.

Oosterwolde is een dorp, twee dorpen zelfs.quote:

Bij Bugels lig je daarna waarschijnlijk ook op de EHBO tochquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:58 schreef RamboDirk het volgende:

quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Bugels lig je daarna waarschijnlijk ook op de EHBO toch
Kun je de 1e helft in de ambulance kijken.quote:De 45-minutennorm die soms genoemd wordt, is geen norm voor de aanrijtijd van de ambulance, maar de totale tijd die nodig is om een patiënt te bereiken en naar het ziekenhuis te vervoeren.

Netsplitter

Netsplitter

Ik hoop op een grote overwinningquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop op een kleine overwinning.

Stukje in de provincie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oosterwolde is een dorp, twee dorpen zelfs.

Netsplitter

Netsplitter

Maar is dat ook realistisch met deze nog niet op elkaar ingespeeld elftal?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een grote overwinning

Ik las KPDquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:03 schreef Bugno3 het volgende:
Altijd weer wennen aan dat KKD-perspectief in de Kuip.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |