Ik hoop op een grote overwinningquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop op een kleine overwinning.
Stukje in de provincie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oosterwolde is een dorp, twee dorpen zelfs.
Maar is dat ook realistisch met deze nog niet op elkaar ingespeeld elftal?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een grote overwinning
Ik las KPDquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:03 schreef Bugno3 het volgende:
Altijd weer wennen aan dat KKD-perspectief in de Kuip.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef Netsplitter het volgende:
Meer dan terecht dat Timon onder de lat staat. Meer dan verdiend. Apart dat Sem meteen aanvoerder is trouwens.
Fener kan er ook niks van, dus waarom niet? AZ of all places won vorig jaar dik van de Turkse kampioen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar is dat ook realistisch met deze nog niet op elkaar ingespeeld elftal?
Nee dat nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar is dat ook realistisch met deze nog niet op elkaar ingespeeld elftal?
Fener fan gespotquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
met deze nog niet op elkaar ingespeeld elftal
Bijnaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schreeuwt de Kuip al om een penalty?
quote:
Sjon Heitinga is een act.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze het een pingel.
Wat nou?quote:
Gohquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Coco het volgende:
Wat gezellig, welkom wat leuk dat je er bent!quote:
Dan zit de scheidsrechter blijkbaar niet in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Coco het volgende:
Dank.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat gezellig, welkom wat leuk dat je er bent!
Ik ook!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dank.
Ik hoop op een leuke wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |